Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Bardzo proszę o ocenę zamieszczonych poniżej logów, silnik bfb po programie (wtryski bex, dp + tip+ dsmic+ usunięty sai)

Ostatnio zauważyłem, że podczas odpuszczania gazu słychać świst powietrza (coś ala blow off ) podobnie było na wcześniejszej DV-ce która została wymieniona na nową oryginalną dedykowaną do S3 (BAM 225 km). Bezpośrednio po wymianie DV nie słyszałem żadnego dźwięku powietrza po odpuszczaniu gazu, czy to możliwe że po kilku miesiącach oryginalny zawór uległ uszkodzeniu? czy da się to zdiagnozować na podstawie logów? może jest jakaś nieszczelność ?

http://vaglog.pl/log-115_118_55uvp0r.html

http://vaglog.pl/log-002_033_OX3FD38.html

http://vaglog.pl/log-003_020_5YKOko.html

 

LPG:

http://vaglog.pl/log-002_033_87N53W.html

 

Kanał 31,32:

http://vaglog.pl/log-031_032_bZtrE.html

 

 

Opublikowano

A hamowaeś go po tych zmianach? bo po przepływce ma ze 185KM i wydaje mi się mało. Mogłoby to wskazywać na nieszczelność przed nią, choć dziwne bo powinny być wyższe wartości w 032 i 033 wtedy.

Opublikowano

Podbicie cisnienia pod koniec loga moze sugerowac uszkodzone dv, najlepiej go wyjac i sprawdzic.

Opublikowano

Jaki jest patent na sprawdzenie DV ? aż wierzyć się nie chce że nowa dv-ka padła po kilku miesiącach...

Opublikowano

Normalnie wymujesz i sprawdzasz czy membrana nie pęknięta. Wciskasz tłoczek zatykasz palcem mały króciec jak tłoczek nie opada dv dobra, jak opada znaczy membrana dziurawa.

Opublikowano

czaje, jutro się do niego dobiorę

Opublikowano

LPG na ubogo przy wyższych obrotach.

Opublikowano
15 godzin temu, zwonko napisał:

A hamowaeś go po tych zmianach? bo po przepływce ma ze 185KM i wydaje mi się mało. 

Jak wyliczyłeś moc z przepływki? Jest na to kalkulator?

Opublikowano

Jest ale to wiedza tajemna :kox:. A tak w ogóle to nie wiem czy nie ma tym forum widziałem nawet program który na podstawie logow rysuje nawet wykres mocy i momentu. Wiadomo to nie hamownia ale poglad jest. 

Opublikowano
2 godziny temu, kaman5151 napisał:

Jak wyliczyłeś moc z przepływki? Jest na to kalkulator?

Tajemna tajemnica: W seryjnym aucie dzielisz przepływ przez współczynnik 0,8 :)

A w modzonym to już inna bajka :D 

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, cysiek18 napisał:

Tajemna tajemnica: W seryjnym aucie dzielisz przepływ przez współczynnik 0,8 :)

A w modzonym to już inna bajka :D 

No dobrze ale o którym przepływie teraz mówimy. Czy o najwyższej wartości czy jakiejś średniej z całego zakresu loga?

Może inaczej. Czy na podstawie tego loga jesteś w stanie powiedzieć ile mam kucy pod maską? Pi razy drzwi. I jak to obliczyłeś.

http://vaglog.pl/log-002_033_WwJ97H.html

Zaznaczę że auto po programie. Większe wtryski od BEX oraz wycięty katalizator. I Ciekawi mnie ile tu może panować kucy.

Edytowane przez kaman5151
Opublikowano

192 konie☺

Opublikowano

Zdradź sekret jak to wyliczyłeś :huh: .

Opublikowano

Żaden sekret . Wskazanie przeplywk X mnożnik i  i masz wynik. Chociaż czasem obliczenia zawodzą.

Opublikowano

Z samego przepływu nie da się poprawnie wyliczyć mocy...

Opublikowano

Dlatego napisem że nie zawsze się to sprawdza☺

Opublikowano

Panowie a czy to że przepływ jest max 155g to oznacza że na tyle daje radę dmuchać turbina ? Czy sam program może mieć wpływ na tą wartość?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Turbo wiecej nie dmuchnie.

Opublikowano

chyba lekko górą ktoś przesadził z tym zadanym ciśnieniem bo turbo nie ogarnia od 4500obr. .. no i gaz bym poprawił

Reszta całkiem całkiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...