MRC_lbn Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam, Bardzo proszę o ocenę zamieszczonych poniżej logów, silnik bfb po programie (wtryski bex, dp + tip+ dsmic+ usunięty sai) Ostatnio zauważyłem, że podczas odpuszczania gazu słychać świst powietrza (coś ala blow off ) podobnie było na wcześniejszej DV-ce która została wymieniona na nową oryginalną dedykowaną do S3 (BAM 225 km). Bezpośrednio po wymianie DV nie słyszałem żadnego dźwięku powietrza po odpuszczaniu gazu, czy to możliwe że po kilku miesiącach oryginalny zawór uległ uszkodzeniu? czy da się to zdiagnozować na podstawie logów? może jest jakaś nieszczelność ? http://vaglog.pl/log-115_118_55uvp0r.html http://vaglog.pl/log-002_033_OX3FD38.html http://vaglog.pl/log-003_020_5YKOko.html LPG: http://vaglog.pl/log-002_033_87N53W.html Kanał 31,32: http://vaglog.pl/log-031_032_bZtrE.html
zwonko Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 A hamowaeś go po tych zmianach? bo po przepływce ma ze 185KM i wydaje mi się mało. Mogłoby to wskazywać na nieszczelność przed nią, choć dziwne bo powinny być wyższe wartości w 032 i 033 wtedy.
Łukasz13 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Podbicie cisnienia pod koniec loga moze sugerowac uszkodzone dv, najlepiej go wyjac i sprawdzic.
MRC_lbn Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 Jaki jest patent na sprawdzenie DV ? aż wierzyć się nie chce że nowa dv-ka padła po kilku miesiącach...
Łukasz13 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Normalnie wymujesz i sprawdzasz czy membrana nie pęknięta. Wciskasz tłoczek zatykasz palcem mały króciec jak tłoczek nie opada dv dobra, jak opada znaczy membrana dziurawa.
MRC_lbn Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 czaje, jutro się do niego dobiorę
adrian242424 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 LPG na ubogo przy wyższych obrotach.
kaman5151 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 15 godzin temu, zwonko napisał: A hamowaeś go po tych zmianach? bo po przepływce ma ze 185KM i wydaje mi się mało. Jak wyliczyłeś moc z przepływki? Jest na to kalkulator?
zwonko Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Jest ale to wiedza tajemna . A tak w ogóle to nie wiem czy nie ma tym forum widziałem nawet program który na podstawie logow rysuje nawet wykres mocy i momentu. Wiadomo to nie hamownia ale poglad jest.
cysiek18 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 2 godziny temu, kaman5151 napisał: Jak wyliczyłeś moc z przepływki? Jest na to kalkulator? Tajemna tajemnica: W seryjnym aucie dzielisz przepływ przez współczynnik 0,8 A w modzonym to już inna bajka
kaman5151 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) 5 minut temu, cysiek18 napisał: Tajemna tajemnica: W seryjnym aucie dzielisz przepływ przez współczynnik 0,8 A w modzonym to już inna bajka No dobrze ale o którym przepływie teraz mówimy. Czy o najwyższej wartości czy jakiejś średniej z całego zakresu loga? Może inaczej. Czy na podstawie tego loga jesteś w stanie powiedzieć ile mam kucy pod maską? Pi razy drzwi. I jak to obliczyłeś. http://vaglog.pl/log-002_033_WwJ97H.html Zaznaczę że auto po programie. Większe wtryski od BEX oraz wycięty katalizator. I Ciekawi mnie ile tu może panować kucy. Edytowane 23 Lutego 2017 przez kaman5151
jacek70 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Żaden sekret . Wskazanie przeplywk X mnożnik i i masz wynik. Chociaż czasem obliczenia zawodzą.
Łukasz13 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Z samego przepływu nie da się poprawnie wyliczyć mocy...
jacek70 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Dlatego napisem że nie zawsze się to sprawdza☺
MRC_lbn Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 Panowie a czy to że przepływ jest max 155g to oznacza że na tyle daje radę dmuchać turbina ? Czy sam program może mieć wpływ na tą wartość?Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
czechcu Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 chyba lekko górą ktoś przesadził z tym zadanym ciśnieniem bo turbo nie ogarnia od 4500obr. .. no i gaz bym poprawił Reszta całkiem całkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się