Macqo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Witam wszystkich , jakiś czas temu może 3miesiące założyłem Xenona nie oryginalnego Audi ale nie o to mi chodzi, żeby klosz ładniej wyglądał próbowałem różnych białych postojowych LED, bo wiecie jak żółte z białym wygląda...za oryginalnie... ale jakie bym nie włożył wszystkie mrugają (LEDy)!! nie ukrywam ze się wkurzyłem i zostawiłem to żeby jak najbardziej oryginalnie to wyglądało bo miałem trasę za granice i nie chciałem problemów niemiecką policją... :gwizdanie: teraz jestem już na miejscu i chciałbym wymienić w końcu te postojówki!! Czy jest ktoś w stanie mi podać przyczyny czemu białe Ledy mrugają w moim aucie?? Sprawdzałem u znajomego w aucie i wszystko było okej z nimi wiec uszkodzone nie mogły być... Czekam na wasze odpowiedzi dzięki z góry Pozdrawiam
HiRide Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Witam wszystkich , jakiś czas temu może 3miesiące założyłem Xenona nie oryginalnego Audi ale nie o to mi chodzi, żeby klosz ładniej wyglądał próbowałem różnych białych postojowych LED, bo wiecie jak żółte z białym wygląda...za oryginalnie... ale jakie bym nie włożył wszystkie mrugają (LEDy)!! nie ukrywam ze się wkurzyłem i zostawiłem to żeby jak najbardziej oryginalnie to wyglądało bo miałem trasę za granice i nie chciałem problemów niemiecką policją... :gwizdanie: teraz jestem już na miejscu i chciałbym wymienić w końcu te postojówki!! Czy jest ktoś w stanie mi podać przyczyny czemu białe Ledy mrugają w moim aucie?? Sprawdzałem u znajomego w aucie i wszystko było okej z nimi wiec uszkodzone nie mogły być... Czekam na wasze odpowiedzi dzięki z góry Pozdrawiam zacznij uzywac opcji :szukaj:
kuba.olkusz Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 zapewne jest to wina komputera w samochodzie ledy mają mniejszy pobór prądu, i komputer wychwytuje żarówki jako spalone,
_Solar_ Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 moze pomoze cos ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_pulsujace_swiatla-t59755.0.html
domjenick Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 ja mialem podobnie,jak wlozylem ledowe zarowki do swiatel cofania,na postoju migaly,ale po uruchomieniu silnika wracalo do normy-mysle,ze to problem z gospodarka pradu i zarowka,moze jakis opornik by rozwiazal sprawe...
pwrlax Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Panowie to miganie żarówek led to standard- tak robi w samochodach które maja komputer wykrywający spalone żarówki. Sam w to nie wierzyłem gostkowi ze sklepu jak kupowałem led-y kiedy ten mnie zapytał czy komputer pokazuje spalone żarówki a jak tak to led-y nie będą. Zrobiłem doświadczenie i miał rację- MIGAJĄ.
denveco Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 A to wam powiem ze tez mam xeny zalozone nie ori i zeby glupio nie wygladalo zalozylem sobie ledy albo fluxy nie wiem ktore sa jakie ale jedna kosztowala 12zl. po jakims czasie zaczely mrygac na zgaszonym silniku az w koncu zdechly. ale co ciekawe zdechly wtedy jak dlugo jezdzilem sporo jednego dnia. po odstanej nocy w garazu ledy znowu swiecily. Jak wrocilem z miasta i zajechalm do garazu nie swiecily wogole albo czasami zamrygaly. wyciagnalem oprawke z postojowka z klosza i jak dociskalem to dioda swiecila. dzisiaj zabralem jedna do domu rozebralem ja i poprawilem luty. Jak narazie dziala bez zarzutu narazie na postoju. zobaczymy jak to bedzie po przejazdzce.
Macqo Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 moze pomoze cos ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_pulsujace_swiatla-t59755.0.html to nie jest wina ładowania ani nic z tych rzeczy , jak koledzy wspomnieliście komputer własnie "Ledy" uznaje za spalone i dlatego mogą mrugać nie koniecznie czy silnik jest zapalony czy też nie , czy sam zapłon jest bądź nie... jak już wspomniałem podłączyłem je w Leonie u kolegi do nie oryg xenona i świeciły dobrze. 100% to komputer robi jakieś machloje ale zastanawia mnie jedna rzecz bo nie kojarzę żeby pokazywało mi że mam spaloną postojówke.... znajomy mi doradził że to może rozwiązać problem http://www.allegro.pl/item542214057_rezystor_symulator_do_zarowek_led_ostatnie_szt.html tylko jak to podłączać to nie mam zielonego pojęcia a czy to w ogóle zadziała....
domjenick Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 ja jak zamontowalem hidy,to czasem,jak zapalalem silnik na wlaczonych swiatlach,wwyskoczyl blad spalonej zarowki,ale wszystkie byly ok,wiec tylko sie wkurzalem na pikniecia,ktore po chwili mijalo,zmiana kodowania pomogla permamentnie...
denveco Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Nie wiem czy mam hidy czy fluxy. Nie wiem jaka jest między nimi różniaca. Moja dioda w środku ma takie żółte oczko. W każdym razie nie mam tez żadnych iformacji i spalonych żarówkach, bo gdy jeździłem bez postojówek jakiś czas nic nie informowało. Wkurza mnie że po nocnym postoju auta świecą i mrugają co jakiś czas. A po kilku minutowej jeździe i zgaszeniu auta mrygnie światłem raz na jakiś czas albo wogóle nie świecą. I co temu może zaradzić?? Specjalnie nie kupywałem zwykłych ledów żeby ładniej świeciły no i żeby leprza jakoś była a tu kicha ;|
jarko Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Nie wiem czy mam hidy czy fluxy. Nie wiem jaka jest między nimi różniaca. Moja dioda w środku ma takie żółte oczko. W każdym razie nie mam tez żadnych iformacji i spalonych żarówkach, bo gdy jeździłem bez postojówek jakiś czas nic nie informowało. Wkurza mnie że po nocnym postoju auta świecą i mrugają co jakiś czas. A po kilku minutowej jeździe i zgaszeniu auta mrygnie światłem raz na jakiś czas albo wogóle nie świecą. I co temu może zaradzić?? Specjalnie nie kupywałem zwykłych ledów żeby ładniej świeciły no i żeby leprza jakoś była a tu kicha ;| Kolego, Ty masz B5 i nie masz infa o spalonych postojówkach na fisie. U Ciebie jest inaczej Macqo pyta o B6. Co do Twojego problemu to u mnie ledy świeciły tydzień i padły... Tu jest raczej problem za dużego prądu... Problem omnawiany w innym wątku - trzeba dać opornik, albo kupić takie juz z opornikiem wbudowanym
denveco Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Rozbierając owe postojówki natknąłem się dwa oporniki i jakieś dwie malutkie kosteczki. A jeden opornik 1k Ohm wystarczy na nóżke plusową postojówki??
jarko Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Tak, nawet troszku można mniejszy dać - 600, 550 ohm
denveco Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Nie wiem czemu, ale diody, znaczy postojówki są przystosowane do instalacji samochodowej, przecież wiedzieli jakie napięcie jest w samochodzie w jakich granicach się wacha, wiec i po co zakładać coś co już jest?? No tak zastanawiając się na chłopski rozum.
jarko Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Mimo wszystko cos jest nie tak bo w postojówkach często się lubią palić...
calt Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 musicie zamontowac porpostu rezystor na kabelku doprowadzajacym zasilanie do postojowek cos takiego http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?ModuleNo=2181 a tak to mniej wiecej mozna zrobic porada dotyczy tylnych led ale podlaczenie polega na tym samym ale z prozdu poszukajcie tuataj www.audizine.com Writeup For Fixing Bulb out Warning with LED Tails - Audizine Forums.mht
denveco Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 kolego calt a czy opornik 1k Ohm na plusowej nórzce postojówki załatwi sprawe i problem z mruganiem i nie zawsze świeceniem??
storm37 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 zeby zapobiec mruganiu ledow w postojowkach i bledu w komputerze wystarczy zamontowac do kazdej diody rezystor ceramiczny 36ohm 5W (koszt 2zł za szt.) Jezeli ktos chce sobie zamontowac diody w podswietleniu tablicy rejstracyjnej (bardzo ladnie to wyglada) wystarczy 1 rezystor na 2 zarowki. pozdrawiam
Yelo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 zeby zapobiec mruganiu ledow w postojowkach i bledu w komputerze wystarczy zamontowac do kazdej diody rezystor ceramiczny 36ohm 5W (koszt 2zł za szt.) Jezeli ktos chce sobie zamontowac diody w podswietleniu tablicy rejstracyjnej (bardzo ladnie to wyglada) wystarczy 1 rezystor na 2 zarowki. pozdrawiam 5W przy tej rezystancji w samochodowej instalacji, to stanowczo za mało. Moc wydzielona w rezystorze to U*U/RDla uruchomionego silnika napięcie wynosi co najmniej 14V, czyli 14*14/36 = 5,44W. Opornik powinien mieć 2x większą moc niż wydzielana w ciągłej pracy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się