marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 tym co klekocze niech dadzą logi gr11.
beny2303 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Ok ? Marcin, jak tylko zrobię to podam, bo sam jestem Ciekaw, w tego nie sprawdzałem.
marcin4x4 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 wątpię by coś wyszło ale nóż widelec... przydałoby się jeszcze nagranie tego dźwięku. Może po prostu jest za bogato i hałasują kompensatory luzu zaworowego, turbo nie nabija dostatecznie szybko i silnik klekocze.
Dawid Wątroba Opublikowano 8 Października 2017 Autor Opublikowano 8 Października 2017 wątpię by coś wyszło ale nóż widelec... przydałoby się jeszcze nagranie tego dźwięku. Może po prostu jest za bogato i hałasują kompensatory luzu zaworowego, turbo nie nabija dostatecznie szybko i silnik klekocze. Marcin tu masz mój link Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 a nie wywala Wam czasami błędu sterownika turbiny?
marcin4x4 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) mówisz o tym ~1200-1600 rpm ? nie wiem ile przekłamuje mikrofon ale dźwięk jest zbliżony do zaworowej imprezy. Zrób adaptacje nastawnika i zobacz czy się coś zmieniło. hmm może to tylko moje odczucie ale coś słabo ciągnie, zrób logi, nagraj filmik z butem. BTW: chwila to jest "cyk" a tu mamy pół koncertu. Edytowane 9 Października 2017 przez marcin4x4
Dawid Wątroba Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 mówisz o tym ~1200-1600 rpm ? nie wiem ile przekłamuje mikrofon ale dźwięk jest zbliżony do zaworowej imprezy. Zrób adaptacje nastawnika i zobacz czy się coś zmieniło. hmm może to tylko moje odczucie ale coś słabo ciągnie, zrób logi, nagraj filmik z butem. BTW: chwila to jest "cyk" a tu mamy pół koncertu. Tak dokładnie mówię o tym przedziale obrotów co napisałeś .jeżeli chodzi o przyspieszenie to przyspieszalem powoli może dlatego ci się wydaje że słabo idzie do setki robię jakieś 6.9 także w automacie nie jest źle .. Jutro postaram się zrobić logiWysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
beny2303 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 14 godzin temu, marcin4x4 napisał: dźwięk jest zbliżony do zaworowej imprezy. Tak właśnie to brzmi i u mnie pojawia się czasami na wysokim biegu i niskich obrotach ok. 2000 przy delikatnym przyśpieszaniu.
Dawid Wątroba Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 0-100 Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Automat cały czas trzyma górę, do tego ciśnienie ma tylko lekki drop więc ewentualne lekkie niesprawności nie mają wpływu na przyspieszenie. Dobrze jedzie, przy tipie robiłbym 320+ teraz jak jest zimno i mokro też hałasuje ?
Dawid Wątroba Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 Automat cały czas trzyma górę, do tego ciśnienie ma tylko lekki drop więc ewentualne lekkie niesprawności nie mają wpływu na przyspieszenie. Dobrze jedzie, przy tipie robiłbym 320+ [emoji4] teraz jak jest zimno i mokro też hałasuje ? Dziś będą logi to wrzucę tutaj 320 to trochę już przesada nie Dzisiaj jak wracałem z nocki nie było żadnych stukow a trochę padało ma to jakiś wpływ ? Ogólnie to jutro jestem umówiony z gościem od A6 C6 zobaczę u niego jak to wszystko wygląda i może przerzuce przepływomierz. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 320 silnikowi nie robi a i koszt uzyskania nie jest wysoki, niestety zaczynają się schody z przeniesieniem napędu choć niektórzy twierdzą że tip wytrzyma nawet 400ps... Wilgoć to niższe temperatury, więcej cząstek tlenu itd więc robi, często auta hamowane w takich okresach mają 5-10 koni więcej. Przepławkę możesz wypiąć zezwoli na krótki przejazd.
Dawid Wątroba Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 5 godzin temu, marcin4x4 napisał: 320 silnikowi nie robi a i koszt uzyskania nie jest wysoki, niestety zaczynają się schody z przeniesieniem napędu choć niektórzy twierdzą że tip wytrzyma nawet 400ps... Wilgoć to niższe temperatury, więcej cząstek tlenu itd więc robi, często auta hamowane w takich okresach mają 5-10 koni więcej. Przepławkę możesz wypiąć zezwoli na krótki przejazd. Tipa moze nie zabija moc ale moment napewno Problem z tym klekotaniem jest taki ze nieraz to jest na zimno nieraz na cieplo a nieraz na odwrot ... i nie ma tutaj znaczenia pogoda Wrzucam Logi mam nadzieje ze nic nie pomieszalem , jak masz chwile to zerknij na nie Grupy 001, 003, 004: http://vaglog.com/log-001_003_004_AmA1p8.html (Statyczny) Grupy 007, 013, 014: http://vaglog.com/log-007_013_014_KdeJi.html (Statyczny) Grupy 020, 034, 036: http://vaglog.com/log-020_034_036_197khFW.html (Statyczny) Grupy 037, 104, 107: http://vaglog.com/log-037_104_107_Xt5w2A.html (Statyczny) Grupy 072, 073, 074: http://vaglog.com/log-072_073_074_Er2xF2.html (Statyczny) Grupy 075, 076, 077: http://vaglog.com/log-075_076_077_ebnd26.html (Statyczny) Grupy 001, 004: http://vaglog.com/log-001_004_H30jAX0.html (Dynamiczny) Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.com/log-003_010_011_0Jx46.html (Dynamiczny) Grupy 008, 013, 014: http://vaglog.com/log-008_013_014_d4cpYw.html (Dynamiczny) Grupy 034, 036: http://vaglog.com/log-034_036_drBF8.html (Dynamiczny) Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_K4YI39.html (Basic) Grupa 033: http://vaglog.com/log-033_E8qk32.html (Basic) Grupa 044: http://vaglog.com/log-044_fb2xW4.html (Basic) Grupa 055: http://vaglog.com/log-055_io5Ch.html (Basic) To by było na tyle jak cos pominąłem to daj znac ..Do tego ciezko bylo zrobic logi dynamiczne z tym tipem bo co leciałem na trzecim biegu z mocniejszym gazem w podlodze to redukowal mi na drugi bieg , dlatego gaz wciskalem z wyczuciem powoli . Pozdro
marcin4x4 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) ja chciałem tylko 11 i tylko to sprawdziłem, na samym dole masz potężne niedoładowanie (1600 rpm a turbo jeszcze śpi), braki masz nawet przy 2400 rpm. więc masz przyczynę klekotania, teraz poszukaj przyczyny braku ciśnienia. Edytowane 10 Października 2017 przez marcin4x4
Dawid Wątroba Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 ja chciałem tylko 11 i tylko to sprawdziłem, na samym dole masz potężne niedoładowanie (1600 rpm a turbo jeszcze śpi), braki masz nawet przy 2400 rpm. więc masz przyczynę klekotania, teraz poszukaj przyczyny braku ciśnienia. Masz może coś na myśli ? myślałem że ten typ tak ma że turbo późno wstaje ..Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Dlatego właśnie kilka postów wcześniej pytałem czy przypadkiem siewnik turbiny nie wyświetla błędu.Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
Dawid Wątroba Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 Dlatego właśnie kilka postów wcześniej pytałem czy przypadkiem siewnik turbiny nie wyświetla błędu.Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu TapatalkaŻadnego błędu nie ma Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) Masz ciśnienie żądane i ciśnienie osiągane, mają się pokrywać. Na seryjnym sofcie nie ma innej opcji, tak ma być i już. Edytowane 11 Października 2017 przez marcin4x4
Dawid Wątroba Opublikowano 13 Października 2017 Autor Opublikowano 13 Października 2017 Masz ciśnienie żądane i ciśnienie osiągane, mają się pokrywać. Na seryjnym sofcie nie ma innej opcji, tak ma być i już. Spoko tylko gdzie teraz szukać przyczyny ? Przeplywka? Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 wątpię ale sprawdzanie kosztuje tylko czas. zrób adaptację nastawnika i zobacz czy się coś zmieni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się