Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 TDI ASB Klekot


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tym co klekocze niech dadzą logi gr11.

Opublikowano

Ok ? Marcin, jak tylko zrobię to podam, bo sam jestem Ciekaw, w tego nie sprawdzałem. 

Opublikowano

wątpię by coś wyszło ale nóż widelec... przydałoby się jeszcze nagranie tego dźwięku.

Może po prostu jest za bogato i hałasują kompensatory luzu zaworowego, turbo nie nabija dostatecznie szybko i silnik klekocze.

 

Opublikowano
wątpię by coś wyszło ale nóż widelec... przydałoby się jeszcze nagranie tego dźwięku.
Może po prostu jest za bogato i hałasują kompensatory luzu zaworowego, turbo nie nabija dostatecznie szybko i silnik klekocze.
 
Marcin tu masz mój link


Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

a nie wywala Wam czasami błędu sterownika turbiny?

Opublikowano (edytowane)

mówisz o tym ~1200-1600 rpm ? nie wiem ile przekłamuje mikrofon ale dźwięk jest zbliżony do zaworowej imprezy.  Zrób adaptacje nastawnika i zobacz czy się coś zmieniło.

hmm może to tylko moje odczucie ale coś słabo ciągnie, zrób logi, nagraj filmik z butem.

BTW: chwila to jest "cyk" a tu mamy pół koncertu.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
mówisz o tym ~1200-1600 rpm ? nie wiem ile przekłamuje mikrofon ale dźwięk jest zbliżony do zaworowej imprezy.  Zrób adaptacje nastawnika i zobacz czy się coś zmieniło.
hmm może to tylko moje odczucie ale coś słabo ciągnie, zrób logi, nagraj filmik z butem.
BTW: chwila to jest "cyk" a tu mamy pół koncertu.
Tak dokładnie mówię o tym przedziale obrotów co napisałeś .jeżeli chodzi o przyspieszenie to przyspieszalem powoli może dlatego ci się wydaje że słabo idzie :) do setki robię jakieś 6.9 także w automacie nie jest źle .. Jutro postaram się zrobić logi

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
14 godzin temu, marcin4x4 napisał:

dźwięk jest zbliżony do zaworowej imprezy.

Tak właśnie to brzmi i u mnie pojawia się czasami na wysokim biegu i niskich obrotach ok. 2000 przy delikatnym przyśpieszaniu. 

Opublikowano

Automat cały czas trzyma górę, do tego ciśnienie ma tylko lekki drop więc ewentualne lekkie niesprawności nie mają wpływu na przyspieszenie.

Dobrze jedzie, przy tipie robiłbym 320+ :)

teraz jak jest zimno i mokro też hałasuje ?

 

Opublikowano
Automat cały czas trzyma górę, do tego ciśnienie ma tylko lekki drop więc ewentualne lekkie niesprawności nie mają wpływu na przyspieszenie.
Dobrze jedzie, przy tipie robiłbym 320+ [emoji4]
teraz jak jest zimno i mokro też hałasuje ?
 
Dziś będą logi to wrzucę tutaj :) 320 to trochę już przesada nie :)
Dzisiaj jak wracałem z nocki nie było żadnych stukow a trochę padało ma to jakiś wpływ ?
Ogólnie to jutro jestem umówiony z gościem od A6 C6 zobaczę u niego jak to wszystko wygląda i może przerzuce przepływomierz.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

320 silnikowi nie robi a i koszt uzyskania nie jest wysoki, niestety zaczynają się schody z przeniesieniem napędu choć niektórzy twierdzą że tip wytrzyma nawet 400ps...

Wilgoć to niższe temperatury, więcej cząstek tlenu itd więc robi, często auta hamowane w takich okresach mają 5-10 koni więcej. Przepławkę możesz wypiąć zezwoli na krótki przejazd.

 

Opublikowano
5 godzin temu, marcin4x4 napisał:

320 silnikowi nie robi a i koszt uzyskania nie jest wysoki, niestety zaczynają się schody z przeniesieniem napędu choć niektórzy twierdzą że tip wytrzyma nawet 400ps...

Wilgoć to niższe temperatury, więcej cząstek tlenu itd więc robi, często auta hamowane w takich okresach mają 5-10 koni więcej. Przepławkę możesz wypiąć zezwoli na krótki przejazd.

 

Tipa moze nie zabija moc ale moment napewno :D

Problem z tym klekotaniem jest taki ze nieraz to jest na zimno nieraz na cieplo a nieraz na odwrot ... i nie ma tutaj znaczenia pogoda

Wrzucam Logi mam nadzieje ze nic nie pomieszalem , jak masz chwile to zerknij na nie :)

Grupy 001, 003, 004: http://vaglog.com/log-001_003_004_AmA1p8.html (Statyczny)
Grupy 007, 013, 014: http://vaglog.com/log-007_013_014_KdeJi.html (Statyczny)
Grupy 020, 034, 036: http://vaglog.com/log-020_034_036_197khFW.html (Statyczny)
Grupy 037, 104, 107: http://vaglog.com/log-037_104_107_Xt5w2A.html (Statyczny)
Grupy 072, 073, 074: http://vaglog.com/log-072_073_074_Er2xF2.html (Statyczny)
Grupy 075, 076, 077: http://vaglog.com/log-075_076_077_ebnd26.html (Statyczny)

 

Grupy 001, 004: http://vaglog.com/log-001_004_H30jAX0.html (Dynamiczny)
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.com/log-003_010_011_0Jx46.html (Dynamiczny)
Grupy 008, 013, 014: http://vaglog.com/log-008_013_014_d4cpYw.html (Dynamiczny)
Grupy 034, 036: http://vaglog.com/log-034_036_drBF8.html (Dynamiczny)

 

Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_K4YI39.html (Basic)
Grupa 033: http://vaglog.com/log-033_E8qk32.html (Basic)
Grupa 044: http://vaglog.com/log-044_fb2xW4.html (Basic)
Grupa 055: http://vaglog.com/log-055_io5Ch.html (Basic)

To by było na tyle :) jak cos pominąłem to daj znac ..Do tego ciezko bylo zrobic logi dynamiczne z tym tipem bo co leciałem na trzecim biegu z mocniejszym gazem w podlodze to redukowal mi na drugi bieg , dlatego gaz wciskalem z wyczuciem powoli .

Pozdro

Opublikowano (edytowane)

ja chciałem tylko 11 i tylko to sprawdziłem, na samym dole masz potężne niedoładowanie (1600 rpm a turbo jeszcze śpi), braki masz nawet przy 2400 rpm.

więc masz przyczynę klekotania, teraz poszukaj przyczyny braku ciśnienia.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
ja chciałem tylko 11 i tylko to sprawdziłem, na samym dole masz potężne niedoładowanie (1600 rpm a turbo jeszcze śpi), braki masz nawet przy 2400 rpm.
więc masz przyczynę klekotania, teraz poszukaj przyczyny braku ciśnienia.
Masz może coś na myśli ?:) myślałem że ten typ tak ma że turbo późno wstaje ..

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dlatego właśnie kilka postów wcześniej pytałem czy przypadkiem siewnik turbiny nie wyświetla błędu.

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dlatego właśnie kilka postów wcześniej pytałem czy przypadkiem siewnik turbiny nie wyświetla błędu.

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka


Żadnego błędu nie ma

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Masz ciśnienie żądane i ciśnienie osiągane, mają się pokrywać. Na seryjnym sofcie nie ma innej opcji, tak ma być i już.

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
Masz ciśnienie żądane i ciśnienie osiągane, mają się pokrywać. Na seryjnym sofcie nie ma innej opcji, tak ma być i już.
 
Spoko tylko gdzie teraz szukać przyczyny ? Przeplywka?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

wątpię ale sprawdzanie kosztuje tylko czas.

zrób adaptację nastawnika i zobacz czy się coś zmieni.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...