Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Avant AWX Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Heh, nie masz czasu się nawet ponudzić [emoji6] Mistrzem swapu zostaniesz ^^
Czekam na foty z przebiegu, bo oczywiście quattro będziesz przekładał ?

Napędy idą do mnie, a AVF chciał bym zapakować do jakiegoś a6 c6 :) zdjęcia jakieś zrobię... ale do montażu to jeszcze dużo czasu minie przypuszczam
Opublikowano

Michał, a sterownik EDC16 nie bedzie dla ciebie problemem? Nie wiem jaki miałeś w swoim B7. Mam A6 C6 2.0 TDI BRF i częśto myslę o swapie na AVF. Niestety w moich okolicach nie ma tego typu fachowców/swapowców.  Będę śledził przebieg twoich prac. Pozdrawiam

 

Opublikowano
8 godzin temu, Maniusiek28 napisał:

Michał, a sterownik EDC16 nie bedzie dla ciebie problemem? Nie wiem jaki miałeś w swoim B7. Mam A6 C6 2.0 TDI BRF i częśto myslę o swapie na AVF.

Myślę że problemu nie będzie. W b7 też był EDC16, a jest EDC15. :) Na pewno musi być sterownik silnika z a4 b6, żeby dobrze sterował wentylatorami.. no i najlepiej 2004, żeby nie miał wiskozy i sprężarke klimy po lewej stronie- taki udało mi się kupić

Opublikowano

Ciekawie się robi :)

Opublikowano

szacunek za włożoną prace !

pzdr

Opublikowano (edytowane)

Buda z dawcy pojechała w ostatnią podróż :D

A ja sie zabieram za przygotowanie wózka. Dyfer trzeba uszczelnić, wysłać tarcze sprzęgła do Maklandu. Uszczelniacz wału kupić, łożysko oporowe, igiełkowe. Szukam ciągle sprężyn tył H&R pod quattro... Troche sie jeszcze zejdzie :)

 

Edytowane przez misiek95
Opublikowano

Ladny,,tuning"mu zapodales![emoji2][emoji14][emoji23]

Wysłane z Galaxy S8+

Opublikowano
14 godzin temu, misiek95 napisał:

Szukam ciągle sprężyn tył H&R pod quattro...

Pod quattro były z obniżeniem chyba -45 w kolorze czerwonym, numer na upartego bym gdzieś znalazł. Jak masz przód czarny -35 to tyłu z tym obniżeniem typowo do quattro niestety nie znajdziesz. 

Jakie turbo zawita żeby quattro miało co robić?  ;)

Opublikowano
1 godzinę temu, staniek napisał:

Pod quattro były z obniżeniem chyba -45 w kolorze czerwonym, numer na upartego bym gdzieś znalazł. Jak masz przód czarny -35 to tyłu z tym obniżeniem typowo do quattro niestety nie znajdziesz. 

Jakie turbo zawita żeby quattro miało co robić?  ;)

To wyjaśnia dlaczego nie moge takich znaleźć :P Może poszukam eibacha w takim razie;)

Turbo jeżeli jakieś wjedzie to gtb 2060vklr. Ale to raczej odległe plany.

Opublikowano

Eibach'a do avanta w quattro też niełatwo,a nawet ciężko znaleźć w używce,wiem bo długo polowałem   :(

Jak masz teraz ładnie równo na tych H&R od ośki, to po montażu quattro wrzuć podkładki 1BR  pod sprężyny i powinno być OKi. 

Ja już chyba się zdecydowałem na GTD1752VR ,ale to również odległe plany i nie wiem czy w tym roku ogarnę. 

Bezproblemowej przekładki quattro życzę. 

 

Pozdr 

 

Opublikowano

Jak tam sytuacja z quattro :naughty: 

Opublikowano
Jak tam sytuacja z quattro :naughty: 
Akurat wczoraj wyjechałem z garażu. Masz wyczucie;)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Trochę czasu minęło :P fotki z rezania jak i ze spawu mocowania wału miłe widziane :decayed: 

Opublikowano

Jak się ogarnę to coś dodam :)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

A więc tak to wyglądało:

Wszystko musiałem rozkręcić, zedrzeć do gołego metalu i pomalować

28537834_1737399889650829_2057504342_n.j

28536557_1737399986317486_1489081023_n.j

Rozrusznik przeserwisowany

29424977_1755084661215685_50975120429783

29432423_1755084481215703_63431013668266

A tutaj już demolka :)

20180316_184012.jpg

20180316_183939.jpg

20180316_184001.jpg

20180316_193158.jpg

Tak rozwiązałem temat wysokości tyłu

20180317_092013.jpg

Do tyłu i do przodu stabilizator S4

29432234_1755084564549028_46642866160454

Jarzma i zaciski pomalowane, tarcze odświeżone. Klocki poszły TRW. W przegubach uzupełniłem smar

20180317_092044.jpg

 

20180317_092051.jpg

Taka oliwa poszła do dyfra

28217720_1724099367647548_1610561965_o_1

Takie tulejki musialem dokupić, bo gdzieś mi zagineły w akcji

20180317_134516.jpg

Tarcza kevlar z maklandu, docisk cofnięty i przetoczony bo był delikatny stożek. Dwumas używany ten który zdjąłem z b6.

20180317_142002.jpg

Zdjęcia ze spawania gdzieś mi wypadły, nie moge znaleźć. Ogólnie prosta sprawa- skręciłem podpore z wałem, wał przykręciłem do skrzyni i dyfra i miejsca mocowań same sie wyznaczyły. Zaspawane w otworkach tam gdzie oryginalnie były zgrzewy. Jedynie z wykładziną w środku miałem problem bo za mało ją odsunąłem i sie troche przysmażyła.

20180318_185131.jpg

Wydech w całości z b6q. Katalizator został na miejscu, ale przed montażem go umyłem. Tak, normalnie środkiem do mycia silników i wodą gorącą :)

20180319_103515.jpg

Przy okazji wpadło 2 din do środka. Kosz radio i klimatronik kupione, reszta rzeźbiona. Do tego gałka s line

20180320_160723.jpg

Do podpięcia został mi drugi pływak do licznika. Teraz pokazuje ciagle rezerwe :) 

Testy na śniegu jak widać już były.

20180319_194556.jpg

20180320_160749.jpg

 

Czekam teraz na końcówki wydechu- będą ultery 90mm.

Dokładka jest srebrna bo taką kupiłem... nie wiem czy tak zostawić czy dać w kolor nadwozia.

Została mi jeszcze do ustawienia zbieżność i wymiana zacisków, klocków przód. To też była część planu ale nie miałem już czasu ogarnąć za jednym razem :)

 

Edytowane przez misiek95
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dobra robota ! Czytam z zaciekawieniem. Też będe rezał 2 din... A tarcze malowałeś czymś ?

Opublikowano
7 minut temu, kamil-vag napisał:

Dobra robota ! Czytam z zaciekawieniem. Też będe rezał 2 din... A tarcze malowałeś czymś ?

Tak, jakimś sprayem wysoko temperaturowym. Zazwyczaj przez rok wyglądają ok, później znowu robią się rude :) 

Opublikowano
19 minut temu, misiek95 napisał:

Dokładka jest srebrna bo taką kupiłem... nie wiem czy tak zostawić czy dać w kolor nadwozia.

Zrob zgodnie ze sztuka, czyli jeden kolor jasniejsza niz odcien Twojego lakieru  ;-)

 

Pozatym kawł dobrej roboty odwaliles, jeszcze ten wydech i bedzie malna :) No i czek na setup lato

Opublikowano

Profi robota wyszła, graty :kox: :thumbup1:

z podpieciem drugiej pompy dużo roboty ? Musisz podpiąć pod tą pierwsza czy chodzi o połączenie pompa licznik ? Na koniec jeszcze kodowanie tak ? 

Opublikowano

Gratuluję udanego przeszczepu :whistling: 

Jak pierwsze wrażenia po testach na śniegu? :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...