misiek95 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 Heh, nie masz czasu się nawet ponudzić [emoji6] Mistrzem swapu zostaniesz ^^Czekam na foty z przebiegu, bo oczywiście quattro będziesz przekładał ? Napędy idą do mnie, a AVF chciał bym zapakować do jakiegoś a6 c6 zdjęcia jakieś zrobię... ale do montażu to jeszcze dużo czasu minie przypuszczam
Maniusiek28 Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Michał, a sterownik EDC16 nie bedzie dla ciebie problemem? Nie wiem jaki miałeś w swoim B7. Mam A6 C6 2.0 TDI BRF i częśto myslę o swapie na AVF. Niestety w moich okolicach nie ma tego typu fachowców/swapowców. Będę śledził przebieg twoich prac. Pozdrawiam
misiek95 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 8 godzin temu, Maniusiek28 napisał: Michał, a sterownik EDC16 nie bedzie dla ciebie problemem? Nie wiem jaki miałeś w swoim B7. Mam A6 C6 2.0 TDI BRF i częśto myslę o swapie na AVF. Myślę że problemu nie będzie. W b7 też był EDC16, a jest EDC15. Na pewno musi być sterownik silnika z a4 b6, żeby dobrze sterował wentylatorami.. no i najlepiej 2004, żeby nie miał wiskozy i sprężarke klimy po lewej stronie- taki udało mi się kupić
misiek95 Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Buda z dawcy pojechała w ostatnią podróż A ja sie zabieram za przygotowanie wózka. Dyfer trzeba uszczelnić, wysłać tarcze sprzęgła do Maklandu. Uszczelniacz wału kupić, łożysko oporowe, igiełkowe. Szukam ciągle sprężyn tył H&R pod quattro... Troche sie jeszcze zejdzie Edytowane 18 Maja 2018 przez misiek95
RobsonSNC Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Ladny,,tuning"mu zapodales![emoji2][emoji14][emoji23]Wysłane z Galaxy S8+
staniek Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 14 godzin temu, misiek95 napisał: Szukam ciągle sprężyn tył H&R pod quattro... Pod quattro były z obniżeniem chyba -45 w kolorze czerwonym, numer na upartego bym gdzieś znalazł. Jak masz przód czarny -35 to tyłu z tym obniżeniem typowo do quattro niestety nie znajdziesz. Jakie turbo zawita żeby quattro miało co robić?
misiek95 Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Opublikowano 18 Lutego 2018 1 godzinę temu, staniek napisał: Pod quattro były z obniżeniem chyba -45 w kolorze czerwonym, numer na upartego bym gdzieś znalazł. Jak masz przód czarny -35 to tyłu z tym obniżeniem typowo do quattro niestety nie znajdziesz. Jakie turbo zawita żeby quattro miało co robić? To wyjaśnia dlaczego nie moge takich znaleźć Może poszukam eibacha w takim razie Turbo jeżeli jakieś wjedzie to gtb 2060vklr. Ale to raczej odległe plany.
staniek Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 Eibach'a do avanta w quattro też niełatwo,a nawet ciężko znaleźć w używce,wiem bo długo polowałem Jak masz teraz ładnie równo na tych H&R od ośki, to po montażu quattro wrzuć podkładki 1BR pod sprężyny i powinno być OKi. Ja już chyba się zdecydowałem na GTD1752VR ,ale to również odległe plany i nie wiem czy w tym roku ogarnę. Bezproblemowej przekładki quattro życzę. Pozdr
misiek95 Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 Jak tam sytuacja z quattro Akurat wczoraj wyjechałem z garażu. Masz wyczucie;)Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Norbas Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Trochę czasu minęło fotki z rezania jak i ze spawu mocowania wału miłe widziane
misiek95 Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 Jak się ogarnę to coś dodam Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka 1
misiek95 Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) A więc tak to wyglądało: Wszystko musiałem rozkręcić, zedrzeć do gołego metalu i pomalować Rozrusznik przeserwisowany A tutaj już demolka Tak rozwiązałem temat wysokości tyłu Do tyłu i do przodu stabilizator S4 Jarzma i zaciski pomalowane, tarcze odświeżone. Klocki poszły TRW. W przegubach uzupełniłem smar Taka oliwa poszła do dyfra Takie tulejki musialem dokupić, bo gdzieś mi zagineły w akcji Tarcza kevlar z maklandu, docisk cofnięty i przetoczony bo był delikatny stożek. Dwumas używany ten który zdjąłem z b6. Zdjęcia ze spawania gdzieś mi wypadły, nie moge znaleźć. Ogólnie prosta sprawa- skręciłem podpore z wałem, wał przykręciłem do skrzyni i dyfra i miejsca mocowań same sie wyznaczyły. Zaspawane w otworkach tam gdzie oryginalnie były zgrzewy. Jedynie z wykładziną w środku miałem problem bo za mało ją odsunąłem i sie troche przysmażyła. Wydech w całości z b6q. Katalizator został na miejscu, ale przed montażem go umyłem. Tak, normalnie środkiem do mycia silników i wodą gorącą Przy okazji wpadło 2 din do środka. Kosz radio i klimatronik kupione, reszta rzeźbiona. Do tego gałka s line Do podpięcia został mi drugi pływak do licznika. Teraz pokazuje ciagle rezerwe Testy na śniegu jak widać już były. Czekam teraz na końcówki wydechu- będą ultery 90mm. Dokładka jest srebrna bo taką kupiłem... nie wiem czy tak zostawić czy dać w kolor nadwozia. Została mi jeszcze do ustawienia zbieżność i wymiana zacisków, klocków przód. To też była część planu ale nie miałem już czasu ogarnąć za jednym razem Edytowane 18 Maja 2018 przez misiek95 1
kamil-vag Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Dobra robota ! Czytam z zaciekawieniem. Też będe rezał 2 din... A tarcze malowałeś czymś ?
misiek95 Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 7 minut temu, kamil-vag napisał: Dobra robota ! Czytam z zaciekawieniem. Też będe rezał 2 din... A tarcze malowałeś czymś ? Tak, jakimś sprayem wysoko temperaturowym. Zazwyczaj przez rok wyglądają ok, później znowu robią się rude
golden87 Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 19 minut temu, misiek95 napisał: Dokładka jest srebrna bo taką kupiłem... nie wiem czy tak zostawić czy dać w kolor nadwozia. Zrob zgodnie ze sztuka, czyli jeden kolor jasniejsza niz odcien Twojego lakieru ;-) Pozatym kawł dobrej roboty odwaliles, jeszcze ten wydech i bedzie malna No i czek na setup lato
Norbas Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Profi robota wyszła, graty z podpieciem drugiej pompy dużo roboty ? Musisz podpiąć pod tą pierwsza czy chodzi o połączenie pompa licznik ? Na koniec jeszcze kodowanie tak ?
qruku Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Gratuluję udanego przeszczepu Jak pierwsze wrażenia po testach na śniegu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się