Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] 2.8 30v ACK EuropaBlau by tomczas


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, PanBulwa napisał:

Ten wężyk akwarystyczny będziesz wprowadzać dosłownie pod uszczelkę czy w jej środek?

W ten sposób. Zdjęcie zapożyczone z FB. Rezultatami się podzielę :hi:

23737951_1282016935243580_3849925051977764313_o.jpg 23826000_1282017015243572_5829059006791459885_o.jpg

Opublikowano

Co daje umieszczenie takiego wężyka pod uszczelką? Lepsze wygłuszenie?

Opublikowano

Domyślam się że podpiera wygniecina uszczelkę i jest ciasnej pomiędzy uszecslka a drzwiamy co w rezultacie lepiej wyglusza [emoji4]

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
33 minuty temu, Zbychuwow napisał:

Co daje umieszczenie takiego wężyka pod uszczelką? Lepsze wygłuszenie?

 

33 minuty temu, Zbychuwow napisał:

...lepiej wyglusza...

W jakims tam stopniu niweluje szum powietrza przy wiekszych prędkościach ;) podobno

Opublikowano

Oho, to ja jak pewnie i wielu liczy na raport z tej modyfikacji 

Opublikowano
W jakims tam stopniu niweluje szum powietrza przy wiekszych prędkościach [emoji6] podobno
Takie efekt push up dla uszczelki:p

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 2.02.2018 o 23:27, Zbychuwow napisał:

Takie efekt push up dla uszczelki:p

Tym bardziej że ja mam wężyk 4/6mm  :boobs: wszędzie widziałem 3/5mm. Albo wyciszy, albo drzwi nie domknę :zyzol:

Opublikowano
Tym bardziej że ja mam wężyk 4/6mm  :boobs: wszędzie widziałem 3/5mm. Albo wyciszy, albo drzwi nie domknę :zyzol:
Najwyżej bd walił drzwiami jak we fiacie 125p :D

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Godzinę temu, Zbychuwow napisał:

Najwyżej bd walił drzwiami jak we fiacie 125p :D

Uwierz mi że nawet w kancie nie muszę trzaskać, jak w ursusie :decayed: z takiej ciekawostki odchodząc od tematu Audi:

1.jpg 2.jpg 3.jpg

 

Uwierz mi że nie jedną A4 łyknąłby na ćwiartce :kox:

 

Opublikowano
Uwierz mi że nawet w kancie nie muszę trzaskać, jak w ursusie :decayed: z takiej ciekawostki odchodząc od tematu Audi:
1.thumb.jpg.7e86f20994c2008c59f5a453fc571761.jpg 2.thumb.jpg.672dd3ac4cb35f61cc2477cf2d51cf4f.jpg 3.thumb.jpg.6ef95aed4a1b215378b6fa3a65ccf340.jpg
 
Uwierz mi że nie jedną A4 łyknąłby na ćwiartce :kox:
 
Twój??

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Teraz, Zbychuwow napisał:

Twój??

Brata, ale też przy nim dłubię w wolnej chwili :)

Opublikowano
Brata, ale też przy nim dłubię w wolnej chwili [emoji4]
Piękny:)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Auto zostało dziś w warsztacie. Jutro ściąganie głowic i czekam na telefon co tam w trawie piszczy. Czy tylko wydmuchana uszczelka, czy któraś z głowić ma rysę.

27746770_1972739416088052_851826305_o.jpg

Na dzień dzisiejszy zakupy:

INA kpl. rozrząd + pompa wody  - 735zł
Termostat Wahler - 48zł
Ezektor ORI - 145zł
Uszczelki głowic FEBI - 180zł
Zbiornik wyrównawczy - 59zł

Resztę potrzebnych gratów, takie jak różne simeringi, rolki i inne pierdoły zostawiam w kwestii mechanika. Silnik ma zostać uszczelniony, aby ani kropla z niego nie spadła.  Sam koszt robocizny ustalony na 1500max (demontaż/montaż głowic, uszczelnienie silnika, rozrząd i inne pierdoły przy silniku). 

Jako że ostatnio miałem różne przygody na drodze, na szczęście wszystkie zakończone pozytywnie i bezstratnie, od jakiegoś czasu szukałem kamerki samochodowej. Wczoraj siedząc w pracy, znalazłem ciekawy artykuł o najtańszych kamerkach od "majfrendów" z bebechami kamerek z wyższej półki.  Najważniejsze kryteria jakie potrzebowałem, to w miarę ostry obraz, dostateczna jakość nagrania w nocy i najważniejsze - miała nie rzucać się w oczy. Tak o to, wybór padł na kamerkę A118C - B40C. Kamerką mocowana do szyby jest za pomocą taśmy dwustronnej, dzięki czemu pozbyto się tradycyjnego uchwytu i kamerka mieści się idealnie za lusterkiem, dzięki czemu praktycznie jej nie widać wewnątrz jak i od zewnątrz. Mam już nawet swój patent jak sprawić, aby schować ją jeszcze bardziej :) Podpięta będzie do nowego gniazda w schowku, gdzie "+" będzie pojawiał się na zapłonie.

capture-20180205-180414.png capture-20180205-180515.png capture-20180205-180613.png

 

Jako że długo już myślałem o montażu środkowej lampki podsufitki z polifta, poszedłem za ciosem i zakupiłem lampkę z A6 C5. Mam nadzieję, że montaż będzie bezproblemowy, a lampka ta, da dużo więcej światła niż ta z B5 poliftowej ;) Musze też uruchomić lampki w tylnych słupkach, niby są, a nie świecą :mellow:

a86f827f4ff2b60428eddf4b9567.jpeg

 

Na tym etapie kończę zbieranie gratów, bo już w pokoju się nie mieszczą. Teraz pora na realizacje modów :decayed: :zyzol:

Edytowane przez tomczas
Opublikowano

Postępy w aucie zawsze miło widzieć, dobrze że kobieta nie marudzi [emoji16]
Polecam ledy od tomnika, robią robotę [emoji41]
Jasno jak na sali operacyjnej, dwa lata gwarancji, neutralny lub zimny biały i zasobne grono zadowolonych klientów. Na forum znany jako tomnik, firma prolumo 87760a84ad8ef6af1b3ebe44c9722423.jpg26b330f5b85ab1b7cb462e208bf08bdc.jpg

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
6 minut temu, xsebo1 napisał:

neutralny lub zimny biały

Ooo widzisz. Zawsze broniłem się przed ledami w lampkach, bo nie lubię zimnego białego koloru. Różnica w jasności świecenia jest przez temperaturę barwy, czy tylko kwestia zrobienia zdjęcia?

Opublikowano
Ooo widzisz. Zawsze broniłem się przed ledami w lampkach, bo nie lubię zimnego białego koloru. Różnica w jasności świecenia jest przez temperaturę barwy, czy tylko kwestia zrobienia zdjęcia?

Dziś skończyłem robić schowek. Wnętrze zimna biel, oświetlenie nóg pasażera - ciepła biel. Strona kierowcy została ori.

Też jestem fanem ciepłej barwy, dlatego zmieniam wszystko na ciepłe ledy, z tym że sam robię "żarówki", ale polecam zabieg. Jest jaśniej i mniejszy pobór prądu [emoji6]

 

959b02a34891234199eb7d7db4c542d2.jpg

 

d352bc161cba4bd30a1872d6a8353391.jpg

 

b89424a46a5ada90f8a57838ca80caad.jpg

 

Opublikowano

Różnice najlepiej widać po białej rejestracji.
Zimny biały 5500K
Neutralny biały 4500K
6e331e18b203285b2d9f9216c2131cd2.jpge29dcc76c427121d29d64a0b83def699.jpg

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, Houdini napisał:

sam robię "żarówki", ale polecam zabieg. Jest jaśniej i mniejszy pobór prądu emoji6.png

Też chyba tak zrobię, nie masz problemu z żarzącymi się diodami po zgaszeniu oświetlenia? Kiedyś miałem taki problem z ledami w innym aucie. Jakiej taśmy używasz? Zostało mi 10m taśmy SMD i może bym ją wykorzystał? :huh: Dokładnie ta taśma co jest w bagażniku na poprzednich stronach. Chyba że robisz na pojedynczych diodach?

Edytowane przez tomczas
Opublikowano
Też chyba tak zrobię, nie masz problemu z żarzącymi się diodami po zgaszeniu oświetlenia? Kiedyś miałem taki problem z ledami w innym aucie. Jakiej taśmy używasz? Zostało mi 10m taśmy SMD i może bym ją wykorzystał? :huh:
Szczerze to nie zwróciłem uwagi czy się żarzą. Ja ściągam ledy z taśmy i wrzucam je na płytki od układów scalonych dzięki czemu mogę je rozmieścić gdzie chcę. A diody to 5630, czyli obecnie chyba najjaśniejsze.
Opublikowano

To już wszystko wiem Panowie. Teraz odebrać auto, przetestować i można działać :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...