tomczas Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 4 godziny temu, PanBulwa napisał: Ten wężyk akwarystyczny będziesz wprowadzać dosłownie pod uszczelkę czy w jej środek? W ten sposób. Zdjęcie zapożyczone z FB. Rezultatami się podzielę
sycuu Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Co daje umieszczenie takiego wężyka pod uszczelką? Lepsze wygłuszenie?
Zbychuwow Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Domyślam się że podpiera wygniecina uszczelkę i jest ciasnej pomiędzy uszecslka a drzwiamy co w rezultacie lepiej wyglusza [emoji4] Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
tomczas Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 33 minuty temu, Zbychuwow napisał: Co daje umieszczenie takiego wężyka pod uszczelką? Lepsze wygłuszenie? 33 minuty temu, Zbychuwow napisał: ...lepiej wyglusza... W jakims tam stopniu niweluje szum powietrza przy wiekszych prędkościach podobno
sycuu Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Oho, to ja jak pewnie i wielu liczy na raport z tej modyfikacji
Zbychuwow Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 W jakims tam stopniu niweluje szum powietrza przy wiekszych prędkościach [emoji6] podobnoTakie efekt push up dla uszczelki:p Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
tomczas Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 W dniu 2.02.2018 o 23:27, Zbychuwow napisał: Takie efekt push up dla uszczelki:p Tym bardziej że ja mam wężyk 4/6mm wszędzie widziałem 3/5mm. Albo wyciszy, albo drzwi nie domknę
Zbychuwow Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Tym bardziej że ja mam wężyk 4/6mm wszędzie widziałem 3/5mm. Albo wyciszy, albo drzwi nie domknę Najwyżej bd walił drzwiami jak we fiacie 125p Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
tomczas Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Godzinę temu, Zbychuwow napisał: Najwyżej bd walił drzwiami jak we fiacie 125p Uwierz mi że nawet w kancie nie muszę trzaskać, jak w ursusie z takiej ciekawostki odchodząc od tematu Audi: Uwierz mi że nie jedną A4 łyknąłby na ćwiartce
Zbychuwow Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Uwierz mi że nawet w kancie nie muszę trzaskać, jak w ursusie z takiej ciekawostki odchodząc od tematu Audi: Uwierz mi że nie jedną A4 łyknąłby na ćwiartce Twój??Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
tomczas Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Teraz, Zbychuwow napisał: Twój?? Brata, ale też przy nim dłubię w wolnej chwili
Zbychuwow Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Brata, ale też przy nim dłubię w wolnej chwili [emoji4]Piękny:)Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
tomczas Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) Auto zostało dziś w warsztacie. Jutro ściąganie głowic i czekam na telefon co tam w trawie piszczy. Czy tylko wydmuchana uszczelka, czy któraś z głowić ma rysę. Na dzień dzisiejszy zakupy: INA kpl. rozrząd + pompa wody - 735zł Termostat Wahler - 48zł Ezektor ORI - 145zł Uszczelki głowic FEBI - 180zł Zbiornik wyrównawczy - 59zł Resztę potrzebnych gratów, takie jak różne simeringi, rolki i inne pierdoły zostawiam w kwestii mechanika. Silnik ma zostać uszczelniony, aby ani kropla z niego nie spadła. Sam koszt robocizny ustalony na 1500max (demontaż/montaż głowic, uszczelnienie silnika, rozrząd i inne pierdoły przy silniku). Jako że ostatnio miałem różne przygody na drodze, na szczęście wszystkie zakończone pozytywnie i bezstratnie, od jakiegoś czasu szukałem kamerki samochodowej. Wczoraj siedząc w pracy, znalazłem ciekawy artykuł o najtańszych kamerkach od "majfrendów" z bebechami kamerek z wyższej półki. Najważniejsze kryteria jakie potrzebowałem, to w miarę ostry obraz, dostateczna jakość nagrania w nocy i najważniejsze - miała nie rzucać się w oczy. Tak o to, wybór padł na kamerkę A118C - B40C. Kamerką mocowana do szyby jest za pomocą taśmy dwustronnej, dzięki czemu pozbyto się tradycyjnego uchwytu i kamerka mieści się idealnie za lusterkiem, dzięki czemu praktycznie jej nie widać wewnątrz jak i od zewnątrz. Mam już nawet swój patent jak sprawić, aby schować ją jeszcze bardziej Podpięta będzie do nowego gniazda w schowku, gdzie "+" będzie pojawiał się na zapłonie. Jako że długo już myślałem o montażu środkowej lampki podsufitki z polifta, poszedłem za ciosem i zakupiłem lampkę z A6 C5. Mam nadzieję, że montaż będzie bezproblemowy, a lampka ta, da dużo więcej światła niż ta z B5 poliftowej Musze też uruchomić lampki w tylnych słupkach, niby są, a nie świecą Na tym etapie kończę zbieranie gratów, bo już w pokoju się nie mieszczą. Teraz pora na realizacje modów Edytowane 5 Lutego 2018 przez tomczas
xsebo1 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Postępy w aucie zawsze miło widzieć, dobrze że kobieta nie marudzi [emoji16]Polecam ledy od tomnika, robią robotę [emoji41]Jasno jak na sali operacyjnej, dwa lata gwarancji, neutralny lub zimny biały i zasobne grono zadowolonych klientów. Na forum znany jako tomnik, firma prolumo Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
tomczas Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 6 minut temu, xsebo1 napisał: neutralny lub zimny biały Ooo widzisz. Zawsze broniłem się przed ledami w lampkach, bo nie lubię zimnego białego koloru. Różnica w jasności świecenia jest przez temperaturę barwy, czy tylko kwestia zrobienia zdjęcia?
Houdini Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Ooo widzisz. Zawsze broniłem się przed ledami w lampkach, bo nie lubię zimnego białego koloru. Różnica w jasności świecenia jest przez temperaturę barwy, czy tylko kwestia zrobienia zdjęcia? Dziś skończyłem robić schowek. Wnętrze zimna biel, oświetlenie nóg pasażera - ciepła biel. Strona kierowcy została ori.Też jestem fanem ciepłej barwy, dlatego zmieniam wszystko na ciepłe ledy, z tym że sam robię "żarówki", ale polecam zabieg. Jest jaśniej i mniejszy pobór prądu [emoji6]
xsebo1 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Różnice najlepiej widać po białej rejestracji. Zimny biały 5500K Neutralny biały 4500K Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
tomczas Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) 38 minut temu, Houdini napisał: sam robię "żarówki", ale polecam zabieg. Jest jaśniej i mniejszy pobór prądu Też chyba tak zrobię, nie masz problemu z żarzącymi się diodami po zgaszeniu oświetlenia? Kiedyś miałem taki problem z ledami w innym aucie. Jakiej taśmy używasz? Zostało mi 10m taśmy SMD i może bym ją wykorzystał? Dokładnie ta taśma co jest w bagażniku na poprzednich stronach. Chyba że robisz na pojedynczych diodach? Edytowane 5 Lutego 2018 przez tomczas
Houdini Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Też chyba tak zrobię, nie masz problemu z żarzącymi się diodami po zgaszeniu oświetlenia? Kiedyś miałem taki problem z ledami w innym aucie. Jakiej taśmy używasz? Zostało mi 10m taśmy SMD i może bym ją wykorzystał? Szczerze to nie zwróciłem uwagi czy się żarzą. Ja ściągam ledy z taśmy i wrzucam je na płytki od układów scalonych dzięki czemu mogę je rozmieścić gdzie chcę. A diody to 5630, czyli obecnie chyba najjaśniejsze.
tomczas Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 To już wszystko wiem Panowie. Teraz odebrać auto, przetestować i można działać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się