Xidex Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Witam, mam zamiar kupic audi a4 w 1.8t z Q tylko pytanie w jaki kod silnika celowac. Zamierzam je z czasem modyfikoawc wiec az tak na mocy znamionowej mi nie zalezy moze byc 163 jak i mocniejsze wersje. Najwazniejsze by z czasem model byl jak najmniej uciazliwy
cysiek18 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 A jaki budżet? Bo to ważneWysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
adrian242424 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Szukaj BFB (163KM) lub BEX (190KM), są to te same silniki różniące się tylko tym, że BEX masz troszkę większe turbo, 2 IC, i większe wtryski. Jeśli nie zależy ci na mocy po samym wirusie to szukaj BFB, po zmianie wtrysków na te od BEX, wyciągniesz samym wirusem ok 200-210KM, z BEX bez modów samym wirusem ok 220-230KM. Jeśli planujesz iść w przyszłości w większe mody jak zmiana tubo, FMIC, TIP itp, to bez różnicy który silnik wybierzesz. Trzeba dodać, że wartość rynkowa BEX jest większa od BFB i czasami za ta różnice idzie już fajnie pomodzic BFB, do tego z uwagi, że BEX jest mało i to w quattro, znaleźć dobra sztukę, to jak szukanie igły w stogu siana. Edytowane 17 Maja 2017 przez adrian242424
aiwer Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Jak już i tak planujesz zabawy w podnoszenie mocy to wg mnie bez różnicy czy to będzie AVJ - 150KM, BFB - 163KM, czy BEX - 190KM. Ważne, że by miał Q i był sprawny technicznie.
The a4 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Podpinam sie pod temat . Mam temat do zrobienia i nie wiem czy wlozyc silnik slabszy 163km czy tego bexa w Q czy bedzie duza roznica w utrzymaniu pozniej takiego Q i czy ktos moze ma akurat bex w q jak spalanie i czy lpg tak samo da sie wlozyc nie ma wiekszych problemow niz w slabszych wersjach 1.8t
kaman5151 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 3 godziny temu, The a4 napisał: Podpinam sie pod temat . Mam temat do zrobienia i nie wiem czy wlozyc silnik slabszy 163km czy tego bexa w Q czy bedzie duza roznica w utrzymaniu pozniej takiego Q i czy ktos moze ma akurat bex w q jak spalanie i czy lpg tak samo da sie wlozyc nie ma wiekszych problemow niz w slabszych wersjach 1.8t Myślałem kiedyś tak jak ty z tym quattro. Że większe koszty utrzymania i w ogóle... teraz żałuję że nie doszukałem się w quattro. Mam jakoś 190 (+/-) koni na BFB i traci mi cholernie przyczepność na pierwszych dwóch biegach. A na spalanie po modach się nie patrzy.
mirek31071977 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 25 tysi na lpg i odpukać ok.Spalnie 11+ prawie bez miast i zbędnych szaleństw.Jak tylko to możliwe szukać z Q,a jeśli ktoś chce potem dłubać na większe moce to tylko Q.Prócz trochę większego spalania same zalety
The a4 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Spalanie to tak z ciekawosci Q musi wiecej wypic fizyki sie nie oszuka ale mam po malym modzie tyle ze z 90 diesla na 115 zrobiony i spalanie ksiazkowo 5.4 nawet spadlo 0.2L i nie tocz jak na te mozliwosci teraz mysle nad Pb bo b6/b7w On to przy dlubnietym i ciskaniu bedzie juz odczuwalne po kieszeni a mam teraz glownie krotkie jazdy i chyba tylko 1.8t zostaje czy warto doplacac do tego 190konnego silnika na te 220 z tego co czytam samym softem da rade ogarnac a to juz bedzie sie fajnie chyba odpychalo w Q . No to co trzeba szukac modzic Pozdro rezacze ...dzieki za odp
depechetom Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Podpinam sie pod temat.... szukam silnika (stary BFB niestety w proszku) i chcialem zapytac czy ten mocniejszy BEX podpasuje mi bez problemu? Jakie są roznice w cenie ...czy to wogole ma sens? Mama quattro i LPG ...Pozdrawiam!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się