PiterA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 wole te stare klubowe ramki szybciej idzie zatrybic na drodze ze ktos z forum
DaveLove Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Widzisz kwestia gustu bo dla mnie własnie były one zbyt wyraziste, więc postanowiłem zrobić coś skromniejszego i indywidualnego. Tymczasem mała zapowiedź kolejnych modów. Wszystko już skompletowane, więc teraz wygospodarować trochę czasu i działam.
Houdini Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Ooo widzę że będą składane lustra [emoji2] rób od razu duże prawe, wrzuciłem tutorial do działu DIY [emoji6]
DaveLove Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 51 minut temu, Houdini napisał: Ooo widzę że będą składane lustra rób od razu duże prawe, wrzuciłem tutorial do działu DIY Dzięki za info ale to już są dwa duże . Tutorial oglądałem z ciekawości i przyznam, że dobra robota .
Houdini Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 A faktycznie, dopiero się przyjrzałem [emoji2] skąd takie cuda? [emoji2][emoji2]
DaveLove Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Daleko nie musiałem szukać. Udało się zakupić na forum od kolegi @przemciotorun.
DaveLove Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Ruszyła wycena kompletnego tylnego zawieszenia. Na dniach będę wiedział czy wpadnie OEM, czy Lemforder. W między czasie musiałem odpuścić fotel kierowcy, bo dziewczyna chciała sprawdzić jak teraz staruszka chodzi na zestawie 225/45/17 .
sebidi Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 co do kratek to idzie to ogarnąc ??Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
DaveLove Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 11 minut temu, sebidi napisał: co do kratek to idzie to ogarnąc ?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka O proszę. Ja na początku chce wyrzeźbić jedynie środkową kratę, te od halogenów póki co zostawiam ori. Wszystko poszło bez większych problemów, czy masz jakieś wskazówki?
sebidi Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 O proszę. Ja na początku chce wyrzeźbić jedynie środkową kratę, te od halogenów póki co zostawiam ori. Wszystko poszło bez większych problemów, czy masz jakieś wskazówki? [emoji5] tak na spokojnie to ze 2 popołudnia potrzeba i okno otwarte żeby się nie zaczadzic topionym plastikiem [emoji23][emoji23][emoji23]wygladzilem spawy dremelem oraz masa klejąca uszczelniajaca i pomalowałem wszystko w czarny połyskWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
BlackHazelAudi Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 28 minut temu, sebidi napisał: tak na spokojnie to ze 2 popołudnia potrzeba i okno otwarte żeby się nie zaczadzic topionym plastikiem wygladzilem spawy dremelem oraz masa klejąca uszczelniajaca i pomalowałem wszystko w czarny połysk Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Jeszcze hokeja wstaw bo tak dziwacznie sie prezentuje bez hokeja, ale tak pozatym bardzo ładnie wyszły te krateczki
sebidi Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Jeszcze hokeja wstaw bo tak dziwacznie sie prezentuje bez hokeja, ale tak pozatym bardzo ładnie wyszły te krateczki [emoji3]heh dokładki akurat były u lakiernika już wsio jest na miejscu ?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
DaveLove Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Obiecałem, że pokażę jak moja staruszka siedzi na zakupionych 17", przy oponach 225/45 i proszę . Nie piszcie, że koza bo to wiem ale gwint jeszcze musi poczekać w kolejce. Co do wymiany zawieszenia tylnego to koszt przekroczy 3 000 za same części (mowa o OEM). Myślę, że poszukam zamienników w Lemfordera, chociaż jeszcze nie zdecydowałem.
kubastomus Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Noo, takie 17" dają od razu wyrazu, może jak okiełznam swoje detale, to kiedyś się skuszę [emoji108][emoji16]. A swoją drogą to co jest do roboty z tylu za taką sumkę, no chyba, że to "quattruch" to już coś tłumaczy [emoji121][emoji6]. Swoją drogą pięknieje na letni sezon [emoji57]
DaveLove Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 15 minut temu, kubastomus napisał: Noo, takie 17" dają od razu wyrazu, może jak okiełznam swoje detale, to kiedyś się skuszę . A swoją drogą to co jest do roboty z tylu za taką sumkę, no chyba, że to "quattruch" to już coś tłumaczy . Swoją drogą pięknieje na letni sezon Dzięki Tomek, jeszcze wiele pracy mi zostało ale priorytet to stan techniczny. Niestety po majówce trochę pusto w magazynach ale już udało się skompletować kilka zamienników lemfordera, bo jednak cena oryginałów trochę odstrasza. Poniżej lista elementów, które będę wymieniał . 2 szt. drążek kierowniczy 8D0 501 530 + komplet śrub/podkładek/nakrętek 2 szt. łącznik stabilizatora 8D0 505 465 (lewy) oraz 8D0 505 466 (prawy) + komplet śrub/podkładek/nakrętek - wszystkie elementy gumowo-metalowe zwrotnicy 8D0 505 427 (lewa) oraz 8D0 505 428 (prawa) + komplet śrub/podkładek/nakrętek - wszystkie elementy gumowo-metalowe wahacza poprzecznego 8D0 505 323 B (lewy) oraz 8D0 505 324 B (prawy) + komplet śrub/podkładek/nakrętek - wszystkie elementy gumowo-metalowe wahacza poprzecznego 8D0 505 311 (lewy) oraz 8D0 505 312 (prawy) + komplet śrub/podkładek/nakrętek
kubastomus Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 No to szykuję się gruntowna rewolucja widzę w zawiech [emoji121][emoji108] sam także wywalam półoś, bo już nic nie uratuje "stukotu" i wleci cała kompletna wersja na przód w zawiech od kierowcy, bo prawa ma może z 8 tyś przebiegu [emoji6]Jakby się ktoś pytał co sam bym polecił to solidną regenerację oryginałów, "sprawdzone", sam na małych wachaczach tych u góry z przodu ze spokojem robiłem już 40-60 tyś, bo mniej więcej tyle zrobiły od poprzedniej przekładki i dopiero coś tam lekko wyczuwam [emoji108]Jednak grunt to sprawdzony zakład, który takie zestawy oferuje [emoji6]
DaveLove Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Opublikowano 8 Maja 2018 10 godzin temu, kubastomus napisał: No to szykuję się gruntowna rewolucja widzę w zawiech sam także wywalam półoś, bo już nic nie uratuje "stukotu" i wleci cała kompletna wersja na przód w zawiech od kierowcy, bo prawa ma może z 8 tyś przebiegu Jakby się ktoś pytał co sam bym polecił to solidną regenerację oryginałów, "sprawdzone", sam na małych wachaczach tych u góry z przodu ze spokojem robiłem już 40-60 tyś, bo mniej więcej tyle zrobiły od poprzedniej przekładki i dopiero coś tam lekko wyczuwam Jednak grunt to sprawdzony zakład, który takie zestawy oferuje U siebie po zakupie na przód wrzuciłem komplet Lemfordera (wahacze, stabilizatory i końcówki) i póki co jest sztywno . Mam sprawdzonego mechanika od którego za każdym razem słyszę "sprzedaj tego grata" . Faktem jest, że przy tak leciwym aucie nigdy nie znam dnia ani godziny, aż znowu przyjdzie coś do wymiany.. No ale co by człowiek z pieniędzmi robił jak by nie musiał wrzucać w auto .
kubastomus Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Mam takiego samego mechanika, który odradzał zabiegi mechaniczne i wizualne, tyle że ja już wiem ile w aucie zrobione i działam podobnie dalej, bo kiedyś to będzie dobry pierwszy klasyk a4, sukcesywnie do przodu, zwłaszcza że przebiegi nie robię duże, gdzieś do 8 tyś rocznie max. A z kolei części też nie są już tak strasznie drogie [emoji121][emoji108] i u mnie właśnie wyleciał znaleziony po długich żmudnych poszukiwaniach prawy przedni błotnik pod kolor w idealnym stanie, wczoraj w końcu znaleziony, plus kompletna półoś kierowcy, teraz czekanie na transport [emoji16][emoji16]
kubastomus Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 U siebie po zakupie na przód wrzuciłem komplet Lemfordera (wahacze, stabilizatory i końcówki) i póki co jest sztywno [emoji106]1:. Mam sprawdzonego mechanika od którego za każdym razem słyszę "sprzedaj tego grata" . Faktem jest, że przy tak leciwym aucie nigdy nie znam dnia ani godziny, aż znowu przyjdzie coś do wymiany.. No ale co by człowiek z pieniędzmi robił jak by nie musiał wrzucać w auto . Tych fachowców, o których wspominałem, mogę z czystym sumieniem polecić www.regum.pl, możliwe że byliby w stanie przygotować przesyłkę, myślę że zawsze warto zapytać, skoro na stronie jest nr konta, ja do nich także będę się wybierał za jakiś czas, najlepsza regeneracja z oryginału, wiele serwisów motoryzacyjnych i mechaników zamawia od nich w okokicy [emoji121][emoji108]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się