Randor 50 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) To git. Mysle że da się coś ugrać wydechem w przypadku tego silnika ale to grubszy i kosztowny temat. Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez Randor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor83 59 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 obejrzałem cały temat i powiem ci szczerze,że oby takich B5 wiecej na drogach , to pewnie bardziej obróciłbym się za taką niż za b9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 4 godziny temu, instruktor83 napisał: obejrzałem cały temat i powiem ci szczerze,że oby takich B5 wiecej na drogach , to pewnie bardziej obróciłbym się za taką niż za b9 Bo tak dokładnie się dzieje:-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Dzięki Panowie! Jeszcze trochę zostało rzeczy do zrobienia i powinna być bomba. Wczoraj autko dostało świeży wosk i trochę odświeżyłem komorę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Ładna sztuka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Zaczynam żałować, że mam przedlifta jak się patrzy na takie zadbane polifty jak Twój, to potem ciężko wsiadać do swojego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 5 godzin temu, Arek8888 napisał: Zaczynam żałować, że mam przedlifta jak się patrzy na takie zadbane polifty jak Twój, to potem ciężko wsiadać do swojego ? Arku przedlift czy polift nie ma, aż takiego znaczenia. Najważniejsze to dobrze dbać ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Przyszedł czas na zrobienie porządku z hamulcami. Zaciski już wysłane do ogarnięcia, a dziś przyszły tarcze i klocki. Przód 312x25 (jarzma z A6 C5), natomiast tył 256x22 (komplet z S4 B5 lift). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 W dniu 16.10.2019 o 16:39, Rumaq napisał: Przyszedł czas na zrobienie porządku z hamulcami. Zaciski już wysłane do ogarnięcia, a dziś przyszły tarcze i klocki. Przód 312x25 (jarzma z A6 C5), natomiast tył 256x22 (komplet z S4 B5 lift). Bedzie hamowanko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 W dniu 21.10.2019 o 19:02, Wandej napisał: Bedzie hamowanko Kupione w porządnej firmie, więc musi dobrze hamować. Jak zwykle fachowa obsługa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 24 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) Zaciski przygotowane i w poniedziałek montaż. Edytowane 24 Października 2019 przez Rumaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Zestaw już na aucie. Teraz trochę pojeżdżę i mam nadzieje, że zobaczę różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_f 46 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Podoba mi się że nie poszedłeś w kolory tęczy z tymi zaciskami. Myślałem że tylko w 1.6 Audi nie przewidziało w piaście otworu mocującego tarczę. U Ciebie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Heble ładnie wyglądają, ciekawe jak z hamowaniem.. W sumie u mnie też nie ma otworów w piaście na tarcze.. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer_xd 14 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Daj znać jak nowy zestaw się sprawuje i czy różnica na plus jest satysfakcjonująca. Dobrze by było u siebie coś z hamulcami podziałać, więc opinia będzie mile widziana. Zima idzie więc domyślam się, że jeżdżone trochę mniej teraz będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 31 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Rzeczywiście z tym otworem tak to wygląda.. Trochę już pojeździłem (zrobione około 500 km) i różnica jest odczuwalna. Na początku myślałem, że bardziej sobie wmawiam niż jest to rzeczywisty efekt ale jednak przy kilku mocniejszych hamowaniach robi ten zestaw robotę. Jestem bardzo zadowolony bo w końcu nie mam spowalniaczy, a hamulce . Co do zimy to pewnie jak zwykle B5 w Boże Narodzenie zostanie odstawiona do garażu i wyjęta w okolicach marca/kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) U mnie w poprzedniej B5 312 nie dawało rady. Może była to wina masy auta (2.8q Avant na full wypasie i ponad 1700kg). Przód miałem gładki oz + textar a tył nacinany ale nie pamiętam jakiej firmy. Zaciski były pomalowane i w fajnym stanie więc obstawiam iż były regenerowane. Edytowane 31 Października 2019 przez Randor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Tył też podmieniałeś na S4, czy wrzucałeś coś jeszcze większego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Nie pamiętam dobrze. Tak już kupiłem auto i nie zwracałem uwagi. Wiem że po przesiadce z ośki 1.8 na litych tarczach myślałem że wybije sobie zęby o kierownice. No ale z czasem jak zacząłem wykorzystywać V6 udawalo mi się dość łatwo doprowadzać heble do puchnięcia. Jak dla mnie masa robiła swoje. W obecnej mam 345/330 i hebel jest spoko ale jakoś skutecznością głowy mi nie urwał (hamuje lepiej niż zestaw z 2.8 ale oczekiwałem więcej, chyba się napalilem i oczekiwałem zbyt wiele:)). Za to ani razu mi nie spuchł nawet jak mocno się starałem. I o to głównie chodzi. To co wrzuciłeś wystarczy według mnie z zapasem do normalnej jazdy. Jeśli lubisz przycisnąć w trasie i często hamujesz z 150+ to hebel 320 jest takim minimum. Edytowane 1 Listopada 2019 przez Randor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 A ja myślałem, że już mam sensowny zestaw.. Dzięki.. Teraz poniedziałkowa depresja jeszcze bardziej się pogłębiła . Jedyne co mnie pociesza to, że na zimę mam zestaw 16", więc i tak by to pewnie nie weszło . Ogólnie B5 raczej nie szaleję za kierownicą, więc tak jak piszesz do normalnej jazdy powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się