longer_xd Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Rozpórkę montowałeś normalnie na samochodzie z kołami na ziemi? Po wyciągnięciu aku temat już chyba szybko i bezproblemowo leci?
DaveLove Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 40 minut temu, pila24 napisał: Abyś ryb nie łowił tam po deszczu... kolega ma b5 i zapchało mu spływ pod obudową ecu - cała woda poszła do środka wewnętrzną stroną grodzi,poprzez dywanik kierowcy,kończąc podróż na dywaniku pod nogami pasażera za kierowcą. Chyba namówiłeś, a pod ecu nie zaglądałem 32 minuty temu, longer_xd napisał: Rozpórkę montowałeś normalnie na samochodzie z kołami na ziemi? Po wyciągnięciu aku temat już chyba szybko i bezproblemowo leci? Dokładnie, koła były na ziemi. Po wyjęciu aku już szło jak z płatka.
longer_xd Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Dzięki za info. W takim razie mod nie wymagający w instalacji, a podobno zachwalany. Nic tylko testować
krzysiek_f Opublikowano 4 Maja 2020 Opublikowano 4 Maja 2020 W dniu 21.03.2020 o 12:44, Rumaq napisał: Auto ma się dobrze, mając trochę więcej czasu wolnego postanowiłem ogarnąć filtry + olej oraz zamontować rozpórkę od A6. W czasie montażu rozpórki, zerknąłem pod aku zobaczyć jak tam odpływ no i mała niespodzianka. Trzeba było to przeczyścić, bo woda nie miała gdzie uciekać. Gwint już czeka? ?
DaveLove Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Opublikowano 4 Maja 2020 Czeka w kolejce . Myślę, że w przyszłym miesiącu zawita. Robię jeszcze rozeznanie co najlepiej wybrać. Autem robię bardzo małe przebiegi w skali roku, więc chyba wybiorę coś budżetowego.
krzysiek_f Opublikowano 4 Maja 2020 Opublikowano 4 Maja 2020 Myślałem że już w garażu ? Sprawdź co oferuje CoiloversPl. Opinie mają bardzo dobre. Znam też osobę, która kilka dobrych lat temu kupiła markowy, używany gwint i do dziś sobie chwali.
DaveLove Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Opublikowano 4 Maja 2020 Dzięki, zaraz do nich wyślę zapytanie i może będą coś sensownego mieli. Zastanawiam się również nad popularnym MTS (podobno teraz nawet daje radę). Kosztuje około 1 800 złotych. Planuje wydać około 2 000, więc dla mnie cenowo idealnie by się wpasował.
DaveLove Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Opublikowano 15 Maja 2020 No i znowu gwint odsunie się w czasie. Może w kolejnym miesiącu.. Podejście mam bez zmian, czyli stan techniczny to priorytet. Czas na porządek z poduchami silnika i skrzyni.
Randor Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 (edytowane) Ile płaciłeś za ori poduszki? MTS kosztował dopiero co 1500zł. Teraz to według mnie w ogóle nieopłacalny zakup. Chyba że faktycznie mega się poprawił (był zdecydowanie za miękki i słabo się na tym jeździło po winklach oraz wgłębieniach w asfalcie). AP też nie jest za ciekawe (tył mega miękki). Jakbym miał wydać 1800 na MTS to wolałbym dołożyć i ściągnąć sobie gwint Lowtec z Niemiec. Nie wiem ile teraz kosztuje ale coś ok 2 z hakiem. Miałem i mega polecam. Sztywny i sprężysty ale nie beton. Miękkiego szitu nie polecam szczególnie do kompletu z ciężkim silnikiem z przodu. Edytowane 17 Maja 2020 przez Randor
DaveLove Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 Sama poduszka 380 złotych. Ostatnio oglądałem filmik od mapet tuning na temat gwintów. Według ich opinii MTS jest teraz twardszy od AP i ogólnie dużo się poprawił. Jeszcze pomyślę nad wyborem, bo mam trochę czasu. Tutaj filmik - https://www.youtube.com/watch?v=dOiVsMiULPk
Randor Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 (edytowane) Zapytałem Mapeta co sądzi o MTS i czy wersja na sprzężynach Eibach jest faktycznie twardsza od tej poprzedniej. Jak dla mnie to tylko chwyt marketingowy i wyższa cena ale może się zdziwię. Od AP to chyba wszystko jest twardsze:-) Szybko zdejmowałem ten gwint. Do wolnej jazdy dla pozerów dobry ale nic więcej. Na ta-smietniku jeździło mi się nie gorzej. Edytowane 18 Maja 2020 przez Randor
krzysiek_f Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 Randor jaki zawias masz teraz w bePiątce?
Randor Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 37 minut temu, krzysiek_f napisał: Randor jaki zawias masz teraz w bePiątce? Ta-smietnik niestety. Na tym kupiłem auto. Rozglądam sie za czymś innym. W poprzedniej B5 fwd przerobiłem z 6-7 kompletów różnych firm.
krzysiek_f Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 Tak właśnie mi się wydawało ale z wypowiedzi zrozumiałem że go wywaliłeś. A jakie masz zdanie na temat Weiteca czy Vogtland by KW? Trochę tego jest w używce
Randor Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 (edytowane) 2 godziny temu, krzysiek_f napisał: Tak właśnie mi się wydawało ale z wypowiedzi zrozumiałem że go wywaliłeś. A jakie masz zdanie na temat Weiteca czy Vogtland by KW? Trochę tego jest w używce Vogtlanda nigdy nie miałem ale ma całkiem dobre opinie jeśli chodzi o jakość. Tylko że to też bardziej komfortowy gwint (tak wynika z opinii). Wolałbym go niż AP którego nie lubię. Weiteca miałem dwa komplety, oba z nierdzewki i z grubym gwintem więc już pewnie kw przy nim wtedy grzebało. Bardzo dobrze go wspominam. Sprężysty i stabilny. Auto na nim nie pływało i nie dobijało. Jest z nim tylko jeden problem. Weitec nie istnieje od paru lat więc wszystko pod tą nazwą jest już po prostu stare i przeważnie zjeżdżone lub regenerowane cholera wie przez kogo. Teraz występuje pod nazwą ST Suspension. Chyba najlepszy gwint na jakim jeździłem to jednak h&r na wkładach Bilstein (tak wywnioskowałem bo wiem że Zerkopol je wtedy regenerował a oni grzebali się tylko w Billu). Twardy (ciężko było ugiąć auto rękoma) ale w taki sposób że nie telepie autem na dziurach i nierównościach. Twardy ale wtedy kiedy trzeba a nie ping pong i beton non stop. Świetny zawias. Dla mnie półkę wyżej od kw V1. No ale to już kasa. Edytowane 18 Maja 2020 przez Randor 2
DaveLove Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 Będę szukał raczej coś budżetowego z racji, że B5 jest autem typowo na weekendy. Jeżeli cenowo będzie różnica kilu 100 to możliwe, że skuszę się na coś innego. Wiadomo jakość idzie z ceną. Co do poduszek to jutro odbiór auta. W weekend natomiast, planuje wrzucić nowy zestaw na przód, bo ori już od dawna jęczy z bólu.. 1
Randor Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 Polecam zrobić to fest. Np. tak:-) Montaż pod tapicerką znacznie ograniczy każde woofery.
DaveLove Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 Tutaj to konkret. Do mnie wejdą 13cm, więc skromniej i bez przerabiania boczków. Nie jestem zapaleńcem audio i wymieniam bardziej ze względu na to, iż stare prykają i charczą. Nie ma co B5 rozpuszczać bo zacznie się specjalnie sypać, żeby tylko coś w niej wymienić 1
trepek Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 12 minut temu, Rumaq napisał: Tutaj to konkret. Do mnie wejdą 13cm, więc skromniej i bez przerabiania boczków. Nie jestem zapaleńcem audio i wymieniam bardziej ze względu na to, iż stare prykają i charczą. Nie ma co B5 rozpuszczać bo zacznie się specjalnie sypać, żeby tylko coś w niej wymienić Sprawdz czy charczenie nie jest spowodowane spekana izolacja kabli glosnikowych w miejscu przepustu miedzy karoseria a drzwiami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się