Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AQD] 2.8 v6 30v quattro OEM+


DaveLove

Rekomendowane odpowiedzi

Rozpórkę montowałeś normalnie na samochodzie z kołami na ziemi? Po wyciągnięciu aku temat już chyba szybko i bezproblemowo leci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, pila24 napisał:

Abyś ryb nie łowił tam po deszczu...  kolega ma b5 i zapchało mu spływ pod obudową ecu - cała woda poszła do środka wewnętrzną stroną grodzi,poprzez dywanik kierowcy,kończąc podróż na dywaniku pod nogami pasażera za kierowcą.

Chyba namówiłeś, a pod ecu nie zaglądałem :hi:

32 minuty temu, longer_xd napisał:

Rozpórkę montowałeś normalnie na samochodzie z kołami na ziemi? Po wyciągnięciu aku temat już chyba szybko i bezproblemowo leci?

Dokładnie, koła były na ziemi. Po wyjęciu aku już szło jak z płatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. W takim razie mod nie wymagający w instalacji, a podobno zachwalany. Nic tylko testować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2020 o 12:44, Rumaq napisał:

Auto ma się dobrze, mając trochę więcej czasu wolnego postanowiłem ogarnąć filtry + olej oraz zamontować rozpórkę od A6. W czasie montażu rozpórki, zerknąłem pod aku zobaczyć jak tam odpływ no i mała niespodzianka. Trzeba było to przeczyścić, bo woda nie miała gdzie uciekać.

IMG_3279.jpg

IMG_3296.jpg

IMG_3298.jpg

Gwint już czeka? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka w kolejce :decayed:. Myślę, że w przyszłym miesiącu zawita. Robię jeszcze rozeznanie co najlepiej wybrać. Autem robię bardzo małe przebiegi w skali roku, więc chyba wybiorę coś budżetowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że już w garażu ?

Sprawdź co oferuje CoiloversPl. Opinie mają bardzo dobre. Znam też osobę, która kilka dobrych lat temu kupiła markowy, używany gwint i do dziś sobie chwali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, zaraz do nich wyślę zapytanie i może będą coś sensownego mieli. Zastanawiam się również nad popularnym MTS (podobno teraz nawet daje radę). Kosztuje około 1 800 złotych. Planuje wydać około 2 000, więc dla mnie cenowo idealnie by się wpasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znowu gwint odsunie się w czasie. Może w kolejnym miesiącu.. Podejście mam bez zmian, czyli stan techniczny to priorytet. Czas na porządek z poduchami silnika i skrzyni.

IMG_3494.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile płaciłeś za ori poduszki? MTS kosztował dopiero co 1500zł. Teraz to według mnie w ogóle nieopłacalny zakup. Chyba że faktycznie mega się poprawił (był zdecydowanie za miękki i słabo się na tym jeździło po winklach oraz wgłębieniach w asfalcie). AP też nie jest za ciekawe (tył mega miękki). Jakbym miał wydać 1800 na MTS to wolałbym dołożyć i ściągnąć sobie gwint Lowtec z Niemiec. Nie wiem ile teraz kosztuje ale coś ok 2 z hakiem. Miałem i mega polecam. Sztywny i sprężysty ale nie beton. Miękkiego szitu nie polecam szczególnie do kompletu z ciężkim silnikiem z przodu. 

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama poduszka 380 złotych. Ostatnio oglądałem filmik od mapet tuning na temat gwintów. Według ich opinii MTS jest teraz twardszy od AP i ogólnie dużo się poprawił. Jeszcze pomyślę nad wyborem, bo mam trochę czasu.

Tutaj filmik - https://www.youtube.com/watch?v=dOiVsMiULPk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem Mapeta co sądzi o MTS i czy wersja na sprzężynach Eibach jest faktycznie twardsza od tej poprzedniej. Jak dla mnie to tylko chwyt marketingowy i wyższa cena ale może się zdziwię. Od AP to chyba wszystko jest twardsze:-) Szybko zdejmowałem ten gwint. Do wolnej jazdy dla pozerów dobry ale nic więcej. Na ta-smietniku jeździło mi się nie gorzej.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, krzysiek_f napisał:

Randor jaki zawias masz teraz w bePiątce?

Ta-smietnik niestety. Na tym kupiłem auto. Rozglądam sie za czymś innym. W poprzedniej B5 fwd przerobiłem z 6-7 kompletów różnych firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie mi się wydawało ale z wypowiedzi zrozumiałem że go wywaliłeś.

A jakie masz zdanie na temat Weiteca czy Vogtland by KW? Trochę tego jest w używce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, krzysiek_f napisał:

Tak właśnie mi się wydawało ale z wypowiedzi zrozumiałem że go wywaliłeś.

A jakie masz zdanie na temat Weiteca czy Vogtland by KW? Trochę tego jest w używce

Vogtlanda nigdy nie miałem ale ma całkiem dobre opinie jeśli chodzi o jakość. Tylko że to też bardziej komfortowy gwint (tak wynika z opinii). Wolałbym go niż AP którego nie lubię. Weiteca miałem dwa komplety, oba z nierdzewki i z grubym gwintem więc już pewnie kw przy nim wtedy grzebało. Bardzo dobrze go wspominam. Sprężysty i stabilny. Auto na nim nie pływało i nie dobijało. Jest z nim tylko jeden problem. Weitec nie istnieje od paru lat więc wszystko pod tą nazwą jest już po prostu stare i przeważnie zjeżdżone lub regenerowane cholera wie przez kogo. Teraz występuje pod nazwą ST Suspension. Chyba najlepszy gwint na jakim jeździłem to jednak h&r na wkładach Bilstein (tak wywnioskowałem bo wiem że Zerkopol je wtedy regenerował a oni grzebali się tylko w Billu). Twardy (ciężko było ugiąć auto rękoma) ale w taki sposób że nie telepie autem na dziurach i nierównościach. Twardy ale wtedy kiedy trzeba a nie ping pong i beton non stop. Świetny zawias. Dla mnie półkę wyżej od kw V1. No ale to już kasa.

Edytowane przez Randor
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę szukał raczej coś budżetowego z racji, że B5 jest autem typowo na weekendy. Jeżeli cenowo będzie różnica kilu 100 to możliwe, że skuszę się na coś innego. Wiadomo jakość idzie z ceną.

Co do poduszek to jutro odbiór auta. W weekend natomiast, planuje wrzucić nowy zestaw na przód, bo ori już od dawna jęczy z bólu..

IMG_3504.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zrobić to fest. Np. tak:-) Montaż pod tapicerką znacznie ograniczy każde woofery.

IMG_20200430_190254.jpg

IMG_20200514_181841.jpg

IMG_20200516_142654.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj to konkret. Do mnie wejdą 13cm, więc skromniej i bez przerabiania boczków. Nie jestem zapaleńcem audio i wymieniam bardziej ze względu na to, iż stare prykają i charczą. Nie ma co B5 rozpuszczać bo zacznie się specjalnie sypać, żeby tylko coś w niej wymienić :grin:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Rumaq napisał:

Tutaj to konkret. Do mnie wejdą 13cm, więc skromniej i bez przerabiania boczków. Nie jestem zapaleńcem audio i wymieniam bardziej ze względu na to, iż stare prykają i charczą. Nie ma co B5 rozpuszczać bo zacznie się specjalnie sypać, żeby tylko coś w niej wymienić :grin:

Sprawdz czy charczenie nie jest spowodowane spekana izolacja kabli glosnikowych w miejscu przepustu miedzy karoseria a drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...