rogigor Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Hej. Dwukrotnie już auto nagle zaczęło mi szarpać, straciło moc, a na jałowym mocno trząsł. Raz podczas zwykłej jazdy a raz podczas przyspieszania. Na PB i LPG tak samo, pomogło dopiero zgaszenie na chwilę silnika i odpalenie po chwili. Check się nie zaświecił, vag niczego nie pokazał - nie było błędu. Czyżby któraś cewka? 5 mam tych czerwonych (ale nie znam numeru OEM) i jedną czarną z 1.8T. Dziwi mnie brak błędu.... (Shit wybaczcie podwójny post) Edytowane 24 Czerwca 2017 przez rogigor
darox5 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Podepnij pod kompa sprawdź na którym cylindrze wypada zapłon i zmień świecę. Mi jak padła świeca to strach było jechać tych szarpalo a do górki 2 biegu brakowało. Cewka jak by padła to chyba całkowicie i wtedy palił by na 5 garow bez żadnego szarpania a padajaca świecą daje iskre raz nie dochodzi do zapłonu i dlatego szarpie. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
rogigor Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Ale własnie nie ma żadnych błędów. Spodziewałem się wypadającego zapłonu, ewentualnie czegoś z przepływką ale nic - 0 błędów w vag-comie. No i to szarpanie jest kompletnie losowe - wczoraj specjalnie butowałem żeby sprawdzić i nic - na złość jeździło jak ta lala. Edytowane 4 Czerwca 2017 przez rogigor
koloboro Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 nie zawsze są błędy. jak cewka się kończy daje iskre ale słabą i silnik kuleje.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
rogigor Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Troszkę odświeżę. Znowu dziś wystąpił ww. problem. Zgasiłem silnik do zatankowania i po odpaleniu falują obroty, trzęsie się a podczas jazdy szarpie. Podpiąłem się migiem Vag-Comem, bo akurat miałem kabel i kompa i nic - 0 błędów. Tak sobie myślę - może to nie cewka, a wadliwy przepływomierz? Edytowane 24 Czerwca 2017 przez rogigor
rogigor Opublikowano 14 Września 2017 Autor Opublikowano 14 Września 2017 Trochę odświeżę . Wymieniłem przepustnice ale dalej potrafi nagle szarpać. Wystarczy chwilę jechać ze stałymi obrotami i przechodzi, albo zgasić na chwilę. Myślę żeby zacząć od wymiany świec - co sądzicie ?Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
lmarrio Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Niektóre sterowniki LPG mają funkcję kasowania błędów. Błędy powinny się zapisać.
rogigor Opublikowano 14 Września 2017 Autor Opublikowano 14 Września 2017 Sprawdzałem w sterowniku - nie ma żadnego błędu zaznaczonego do kasowania, więc to nie to.
k232 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Tak jak pisałeś, że masz jedną czarną cewkę z 1.8T, może pasuje zacząć wymianę właśnie od tej cewki?
jacek70 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Przedłuż cewkę na inny cylinder i zobacz co będzie.
Robero321 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Błąd cewki powinien się zapisać ....
rogigor Opublikowano 15 Września 2017 Autor Opublikowano 15 Września 2017 No własnie, a błędu cewek nie ma. Nawet jak podczas szarpania nie wyłączałem silnika i szybko podpiąłem vaga - 0 błędów. Spróbuję ze świecami, bo pewnie i tak przydałoby się je wymienić i dam znać.
darayus Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 Mi jak szarpało, to zmieniłem świece. pomogło.
lmarrio Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 17 godzin temu, rogigor napisał: Sprawdzałem w sterowniku - nie ma żadnego błędu zaznaczonego do kasowania, więc to nie to. W jakim sterowniku sprawdzałeś? Bo ja mówiłem o sterowniku od LPG.
rogigor Opublikowano 17 Września 2017 Autor Opublikowano 17 Września 2017 LPG oczywiście (STAG). Dziś wymieniłem świece - zobaczymy.
rogigor Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 Niestety, świece nie pomogły. Dziś znowu zaczęło trząść na jałowym i szarpać podczas przyspieszania ale przeszło po chwili jazdy. Wymienię zatem tę jedną cewkę, która jest z 1.8T. Błędu dalej ecu nie pokazuje. Tak myślę jeszcze, czy brak katów i prekatów może mieć tu wpływ.
rogigor Opublikowano 24 Października 2017 Autor Opublikowano 24 Października 2017 Ku potomności: wymieniłem tę jedną cewkę z 1,8T i na razie jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się