adasijo Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Witam wszystkich, Mam taki problem z autkiem. Otóż zaczęło się to już dosyć dawno, pewno dnia auto mi zgasło na skrzyżowaniu bez powodu i już nie chciało odpalić. Po parunastu próbach sie udało. Sytuacja sie powtórzyła jeszcze raz i tym razem już nie odpaliło. Udało mi sie zaholowac samochód pod blok po czym odpalił bez problemu. Jeździłem tak 2 dni i już nie chce odpalić. Przy próbie odpalenia mruga ikona akumulatora. Przesyłam filmik: Czy to wina rozrusznika albo alternatora?
przem8 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Na kompie wywala jakieś błędy? Może to czujnik położenia wału. Rozrusznik ładnie kręci...
adasijo Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2017 (edytowane) Właśnie jeszcze nie podpinalem bo nie mam, jutro się postaram załatwić od kogoś i sprawdzimy błędy. P.s. zapomniałem dodać że zdarzyła mi się sytuacja w której samochód odpalił i miał około 1000 obrotów i nie szło dodać gazu, tak jakby jakaś blokada Edytowane 15 Czerwca 2017 przez adasijo
przem8 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Przerabiałem problem zawieszania się obrotów i braku reakcji na gaz w samochodzie innej marki i była to wina przepustnicy tylko, że odpalał bez problemu. Ale może to będzie jakiś trop
adasijo Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2017 Tylko mi sie to zdarzyło 2 razy, wylaczylem silnik i ponownie włączyłem i już chodził normalnie.
p.m.c Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Przerabiałem u siebie w awt. 1. czujnik położenia wału 2. przekaźnik na podszybiu ( chyba nr 30) 3. pompa paliwa u mnie był czujnik a po jakimś czasie pompa .. Czasem pomagało odpięcie klemy na chwile.
adasijo Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2017 (edytowane) Dzięki za trop, z tym czujnikiem chyba najbardziej prawdopodobne. Co do klem to odłączyłem dzisiaj i przeczyściłem i niestety to samo. Na tę chwilę pozostaję poczekać do jutra i podpiąć gdzieś kompa, myślę że będzie już wszystko jasne. P.S. CO do pompy to podaje chyba paliwo bo po paru próbach czuć benzynę w środku. Edytowane 15 Czerwca 2017 przez adasijo
adasijo Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) Troszkę się przedłużył pobyt u mechanika ale sprawa już prawie rozwiązana. Po podłączeniu do kompa nie było żadnych błędów więc mechanik sprawdził pompę, z której jak się okazało benzyna leciała ciurkiem. Po usunięciu defektu niestety samochód dalej nie odpalał. Padło na walnięty przekaźnik pompy, który raz cyka a raz nie. Na razie czekamy na nowy przekaźnik. W sumie kupię jakiś używany na szrocie. Niestety auto stało u "mechanika" który nic przy nie nie robił. To jest tragedia, przeszło miesiąc auto u niego stało i tylko telefony że już jutro się zajmie. Takie pytanie, czy jest jakaś możliwość że jeżeli kupię w sklepie czujnik położenia i sprawdze u siebie i gdyby nie działał to można go zwrócić czy nie bardzo? Edytowane 22 Lipca 2017 przez adasijo
Pij1973 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Masz moduł zapłonu? Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dnia 3.07.2017 o 18:11, adasijo napisał: Takie pytanie, czy jest jakaś możliwość że jeżeli kupię w sklepie czujnik położenia i sprawdze u siebie i gdyby nie działał to można go zwrócić czy nie bardzo? Zadzwoń do sklepu w którym chcesz kupić i się spytaj..
radi88PL Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 U mnie w ANB też miałem problemy z odpalaniem najpierw sporadyczne później auto stanęło. Wymieniłem przekaźnik pompy w puszce ECU i problem zniknął. Zacznij od tego najmniejszy koszt i sam wymienisz.
Bitu93 Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 W dniu 3.07.2017 o 18:11, adasijo napisał: Troszkę się przedłużył pobyt u mechanika ale sprawa już prawie rozwiązana. Po podłączeniu do kompa nie było żadnych błędów więc mechanik sprawdził pompę, z której jak się okazało benzyna leciała ciurkiem. Po usunięciu defektu niestety samochód dalej nie odpalał. Padło na walnięty przekaźnik pompy, który raz cyka a raz nie. Na razie czekamy na nowy przekaźnik. W sumie kupię jakiś używany na szrocie. Niestety auto stało u "mechanika" który nic przy nie nie robił. To jest tragedia, przeszło miesiąc auto u niego stało i tylko telefony że już jutro się zajmie. Takie pytanie, czy jest jakaś możliwość że jeżeli kupię w sklepie czujnik położenia i sprawdze u siebie i gdyby nie działał to można go zwrócić czy nie bardzo? I jak? Udało się coś ustalić? Mam identyczne objawy. Wymieniłem świece zaplonowe (i tak miałem to w planach zrobić w najbliższym czasie), zaraz idę sprawdzić z drugą osobą czy pojawia się iskra. Z tego co doczytałem, to w momencie kiedy jest padnięty czujnik położenia wału to może nie podawać iskry oraz iskry. Po podpięciu pod kompa nie pokazało żadnych błędów.
adasijo Opublikowano 26 Września 2017 Autor Opublikowano 26 Września 2017 W dniu 8.08.2017 o 15:56, radi88PL napisał: U mnie w ANB też miałem problemy z odpalaniem najpierw sporadyczne później auto stanęło. Wymieniłem przekaźnik pompy w puszce ECU i problem zniknął. Zacznij od tego najmniejszy koszt i sam wymienisz. Przepraszam że odpuściłem temat ale jakoś brakowało czasu, Wymieniłem właśnie ten przekaźnik, który znajduje się w puszcze przy ECU tak jak kolega wyżej napisał. Doczytałem, że odpowiada on za całe napięcie na silniku. Przekaźnik numer 30, oryginalnie 165 906 381. Kupiłem zamiennik w intercarsie za 35 zł i póki co wszystko gra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się