Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, dymekn napisał:

Pytanie z innej beczki. Ja u was wygląda nadkole tuż za przednimi kołami? U mnie zbite już kamieniami a ten plastikowy pasek jakby 2-3mm za wąski. W a5 wygląda jakby trochę wystawał poza rant i zastanawiam się czy właśnie od a5 nie będzie lepszy...

16194187225902594509784934713845.jpg

Hmmm, jak będę przy aucie to popatrzę. Jedyne co pamietam to ze między ten plastik a błotnik wchodzą małe kamyczki i mnie to irytuje :polew:

Opublikowano
10 minut temu, siemian napisał:

Hmmm, jak będę przy aucie to popatrzę. Jedyne co pamietam to ze między ten plastik a błotnik wchodzą małe kamyczki i mnie to irytuje :polew:

Mam to samo ?

Opublikowano

Do B9 musisz mieć VCDS HEX V2. 

Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał:

Do B9 musisz mieć VCDS HEX V2. 

Tyle ze prawdziwy bo 99% klonów vcds hex v2 to tak naprawdę v1 w obudowie v2 ;-)

Opublikowano (edytowane)

No tak, dlatego mam prawdziwy:wink:

Drogo ale to dobra inwestycja. Do aut kupują dużo droższe rzeczy i nie narzekają, że drogo ale na ori program diagnostyczny już za drogo:wink:

Niestety ale B9 będzie chyba ostatnią platformą A4, w której można coś samemu zakodować.

VAG wprowadziło z Golfem 8 zabezpieczenie SFD (Schutz der  Fahrzeugdiagnose), którego bez połączenia online (Odisem) i wygenerowanego kodu pod danego Usera w danym posiedzeniu nie obejdziesz i nic nie zakodujesz. SFD będzie kolejno rozszerzana na dalsze nowe modele wprowadzane na rynek. Tak, że cieszmy się puki możemy. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał:

Drogo ale to dobra inwestycja. Do aut kupują dużo droższe rzeczy i nie narzekają, że drogo ale na ori program diagnostyczny już za drogo:wink:

Do zastosowań amatorskich, przy podłączeniu pięć razy w roku może się to po prostu nie opłacać. Nigdy nie miałem problemu z kodowaniami itp. A tu taki zonk. Trzeba dać zarobić innym :) 


Modowanie z generacji na generacje też coraz cięższe. W b8 już kombinowanie żeby kupić graty z legalnego źródła bo różnie to jest i szukanie w okolicy kogoś kumatego na CP. W b6 i b7 jak ogarniałem mody to największym problemem był czas i fundusze na kolejne zmiany :)  

Opublikowano
1 minutę temu, Onkel napisał:

 Trzeba dać zarobić innym :) 

 

Należy przy tym pamiętać, że Ci inni to zwyczajni złodzieje. Gdyby nie producent i wynalazca, ci inni nie mieliby czego kopiować. Koszty rozwoju danego produktu, produkcji i dystrybucji ponosi tylko producent. To nie ważne ile razy korzystasz. Jak kupujesz komputer z systemem operacyjnym też nie mówisz do sprzedawcy, że tylko 5 razy w roku go będziesz włączał. Moje zdanie na ten temat:wink:

Opublikowano
2 godziny temu, krystian3769 napisał:

Mam to samo ?

Powinna być jakaś akcja serwisowa bo ewidentnie to jest błąd w sztuce podczas projektowania nadwozia.... ale pomarzyć dobra rzecz:decayed:

Opublikowano
3 minuty temu, Muskel1 napisał:

Należy przy tym pamiętać, że Ci inni to zwyczajni złodzieje. Gdyby nie producent i wynalazca, ci inni nie mieliby czego kopiować. Koszty rozwoju danego produktu, produkcji i dystrybucji ponosi tylko producent. To nie ważne ile razy korzystasz. Jak kupujesz komputer z systemem operacyjnym też nie mówisz do sprzedawcy, że tylko 5 razy w roku go będziesz włączał. Moje zdanie na ten temat:wink:

Źle mnie zrozumiałeś. "Innym" czyli tak jak np. wrclaguna ogarnia tematy doposażania. W b8 już tak robiłem bo i tak nie ogarnąłbym CP.
 

Opublikowano
Teraz, Onkel napisał:

Źle mnie zrozumiałeś. "Innym" czyli tak jak np. wrclaguna ogarnia tematy doposażania. W b8 już tak robiłem bo i tak nie ogarnąłbym CP.
 

No to nieporozumienie było:hi:

Opublikowano

No i tak powinno być od początku 

00EBDC57-2F95-4347-BEAC-C1804C1C515E.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
47 minut temu, siemian napisał:

No i tak powinno być od początku 

00EBDC57-2F95-4347-BEAC-C1804C1C515E.jpeg

No i super, u mnie też już  nowe siedzą.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
18 godzin temu, dymekn napisał:

Powinna być jakaś akcja serwisowa bo ewidentnie to jest błąd w sztuce podczas projektowania nadwozia.... ale pomarzyć dobra rzecz:decayed:

Tak samo jak z tymi zaślepkami przepuszczającymi syf z nadkoli ? Choć zrobili progres z zabezpieczeniem tylnich błotników. W B8 był problem z przodem i tyłem.  

Opublikowano

o czym mówisz?

Opublikowano
3 godziny temu, wampir napisał:

o czym mówisz?

Tzn ?

Opublikowano
3 godziny temu, wampir napisał:

o czym mówisz?

Nie chodziło mi o akcje serwisowe na takie pierdoly ?

W sensie że próbują poprawiać błędy wieku dziecięcego ?

Opublikowano

Pisaliście wcześniej o zawieszeniu. Mam może trochę dziwne pytanie. Chodzi o nówkę s-line, gdzie w fabrycznym pakiecie jest niby obniżony o 23mm. No właśnie. Bo tego w ogóle nie widać i mam wrażenie (ze zdjęć), że stoi nawet wyżej, niż zwykła. Co tam w ogóle siedzi w oryginalnym s-line? Bo wygląda to trochę słabo.

image (2).jpg

image.jpg

Opublikowano

Ten najwyraźniej nie ma zawieszenia s-line. Ma pakiet zewn. s-line bez zawieszenia.

Opublikowano

Obniżone zawieszenie s-line masz w pakiecie i nie możesz z niego zrezygnować. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...