tom5151 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 4 godziny temu, lbialczak napisał: Witam kolego A skąd dostać zaślepke na ten krociec który jest niepotrzebny ? Cześć. Ja użyłem zwykłej śrubki którą wkręciłem w pusty króciec działa już tak rok i jest OK
lbialczak Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 20 godzin temu, tom5151 napisał: Cześć. Ja użyłem zwykłej śrubki którą wkręciłem w pusty króciec działa już tak rok i jest OK Dzięki za odpowiedź. A mam jeszcze jedno pytanie bo ja wymieniłem pompę znaczy sam wkład i zatankowałem do pełna i wskazówka paliwa pokazuje cały czas Max A zasięg mi pokazuje np . 1030 i jak jeżdżę to zasięg zejdzie maksymalnie do 960 A później rośnie do 970 980 i Tak do 1030 A wskazówka Max pokazuje. Jak wyłącze silnik to wskazówka opada . czy to znaczy że coś z pływakiem możliwe że źle im włożyłem?
lbialczak Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 1 minutę temu, lbialczak napisał: Dzięki za odpowiedź. A mam jeszcze jedno pytanie bo ja wymieniłem pompę znaczy sam wkład i zatankowałem do pełna i wskazówka paliwa pokazuje cały czas Max A zasięg mi pokazuje np . 1030 i jak jeżdżę to zasięg zejdzie maksymalnie do 960 A później rośnie do 970 980 i Tak do 1030 A wskazówka Max pokazuje. Jak wyłącze silnik to wskazówka opada . czy to znaczy że coś z pływakiem możliwe że źle im włożyłem? A i jeszcze jedno po wymianie czasem Buczy przy przekreceniu kluczyka A czasem nie Tak z 2 sekundy i zauważyłem że to wąż powrotu jak się im trzyma to normalnie czuć jakby przez niego kamienie szły Tak powietrze W nim chyba idzie i to Tak hałasuje i to tylko przy przekreceniu kluczyka i też nie zawsze. pompA chodzi cichutko
tom5151 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2018 A na jaką pompę zmieniłeś? Bo ja swoją wymieniałem właśnie dlatego że po przekręceniu kluczyka buczała. Tzn taki dźwięk włączającej się pompy jest normalny, byle nie był on zbyt głośny. 1
lbialczak Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 13 godzin temu, tom5151 napisał: A na jaką pompę zmieniłeś? Bo ja swoją wymieniałem właśnie dlatego że po przekręceniu kluczyka buczała. Tzn taki dźwięk włączającej się pompy jest normalny, byle nie był on zbyt głośny. Pompa vdo Ale chodzi cicho bo sprawdzałem ja. U mnie ewidentnie powrót Buczy bo aż widać jak trzęsie przy przekreceniu kluczyka ten wąż od powrotu. Trwa to ok 2 sekund normalnie jak sekund rękę położę na ten wąż to przy przekręceniu czuć Tak tam powietrze jakby kamienie przeszło przez niego i 2 sekundy i ok i też nie zawsze. Gdzieś czytałem że zawór od powrotu na deklu Ale skąd powietrze W 'powrocie. Odpala auto ok. No i oczywiście zatankowalem do pełna to wskazówka jest na Max A zasięg rośnie do 1030 później sobie zejdzie do 950 i znów sobie rośnie
tom5151 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 wydaje mi się że powinna sama się pompa odpowietrzyć. Chyba że gdzieś przewód powrotny jest nieszczelny. Ciężko mi powiedzieć coś w tej sprawie :/ W sumie ten dodatkowy krócic wyglądał trochę jak odpowietrzenie bo w sumie nawet żadnego węża do niego nie było 1
kawowy19 Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 Panowie u mnie padła pompka tak że w ogóle nie odpalał Wyciągnałem starą - identyk jak w temacie Znalazłem pompe magneti mareli - 4bary, wymiary idealne Po zamontowaniu napompowała i odpalił normalnie. jednak jak postoi jakiś czas to dłużej kręci. Ma ktoś pomysł? Na weżyk wychodzący z pompki dałem nową opaskę - ale może jest nieszczelne? Bo czytałem o nieszczelnościach na przewodach i nie wiem czy chodzi właśnie o ten przewód wychodzący z pompki czy o inny Czy sama pompa kiepska....? I jeszcze jedno - czy pompę trzeba w określonej pozycji umieścić w otworze zbiornika? bo jest tylko jakby podparta na dnie i się zastanawiam może ją źle umiejscowiłem
roger18sx Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 W twoim aucie pompa ma się opierać o dno bo górną część ja centruje. Co do szczelności węża na pompie to przy montażu dobrze jest go podgrzać i zacisnąć jak najmniejsza opaska ślimakową. Co do tanich pomp to przeważnie mają tylko ładne nazwy a z wydajnością to już loteria.
kawowy19 Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 hmmm bo mam wrazenie jakby się coś przesuwało po zbiorniku jak samochód się przechyla na dziurach. kurde a może ten wąż co tak lezy i jest podpiety do kosza pompy? bo on ma po prostu sobie swobodnie lezec?
kawowy19 Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 dźwięki jednak nie pochodza z baku takze okey Teraz juz pali od strzała także wszystko jak nalezy, być może było jakieś powietrze na początku Dziękuje za podpowiedzi. Pompa magneti mareli - w miare cicha i normalnie daje radę, oby jak najdłużej. Pozdrawiam
lbialczak Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Witam. U mnie problem jest następujący. jestem po wymianie pompy. Założyłem sam wkład firmy vdo z tzn że przy opalaniu było chwilowe buczenie wszystko działało super. Gdzieś wyczytałem że to może buczec Zawór powrotu na deklu. Rzeczywiście jak rękę przyłożyłem do węża powrotu to przy zapłonie cały trzęslo jakby powietrze przepychal. Wkład wymieniłem I Tak jeździłem zrobiłem może że 3000 km I Nowa pompa już wyje . gdzie szukać przyczyny? Wiadomo pompa do wymiany Ale coś się chyba do tego przyczynia że z Tak krótkim czasie pada kolejna pompa
tom5151 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2018 11 godzin temu, lbialczak napisał: Witam. U mnie problem jest następujący. jestem po wymianie pompy. Założyłem sam wkład firmy vdo z tzn że przy opalaniu było chwilowe buczenie wszystko działało super. Gdzieś wyczytałem że to może buczec Zawór powrotu na deklu. Rzeczywiście jak rękę przyłożyłem do węża powrotu to przy zapłonie cały trzęslo jakby powietrze przepychal. Wkład wymieniłem I Tak jeździłem zrobiłem może że 3000 km I Nowa pompa już wyje . gdzie szukać przyczyny? Wiadomo pompa do wymiany Ale coś się chyba do tego przyczynia że z Tak krótkim czasie pada kolejna pompa Gdzie dorwałeś sam wkład VDO? Jak ja szukałem, to była tylko calutka pompa z VDO do kupienia, nawet w katalogach nie widziałem samej pompki. Może ktoś Ci sprzedał jakąś podróbkę ? ? Ja po wymianie pompy zrobiłem już z 30 tys i cały czas cisza
lbialczak Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 W dniu 22.06.2018 o 19:14, tom5151 napisał: Gdzie dorwałeś sam wkład VDO? Jak ja szukałem, to była tylko calutka pompa z VDO do kupienia, nawet w katalogach nie widziałem samej pompki. Może ktoś Ci sprzedał jakąś podróbkę ? ? Ja po wymianie pompy zrobiłem już z 30 tys i cały czas cisza http://allegro.pl/pompa-paliwa-seat-exeo-audi-a4-1-6-1-8-1-8t-turbo-i7385742245.html
tom5151 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2018 Bardzo podejrzanie wygląda ta aukcja ? Nawet na zdjęciu masz tą pompę porysowana, tak jakby była używana. Kup sobie na iparts.pl oryginał VDO z koszem - jak zadzwonisz na infolinię to jakieś 5% rabatu dostaniesz zamawiając u konsultanta.
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 panowie każda uszkodzona pompa paliwa wyje?? Mam taki problem ze przy pomiarze cienienia okazało się ze pompa pompuje 2,5 bara. Pompa pracuje cicho, ale podaje za niskie cienienie. Może któryś wężyk puszcza?? Filtr paliwa jest nowy zamiennik z MANN. Dodam ze auto ciężko odpala po dłuższym postoju.
przem8 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, danaks87 napisał: panowie każda uszkodzona pompa paliwa wyje?? Nie. Ciśnienie zdecydowanie za małe. Jak masz vaga to wrzuć log 2+33 i będzie widać czy pompa nie domaga
Emejcz Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Wyjąca pompa nie oznacza za małego ciśnienia. Wymieniałem kiedyś pompę i stara ledwo działająca nie wyła, nowa używka zaś buczała od razu, ale pompowała aż miło - pompuje zresztą do tej pory.
marcelbwin Opublikowano 12 Marca 2019 Opublikowano 12 Marca 2019 (edytowane) Witam, odkopię trochę temat ?. A więc stoję przed wymianą pompy paliwa a dokładnie wkładu pompy w moim A4 B6 1.8T AVANT. Występują typowe objawy "buczenie" po przekręceniu zapłonu oraz krótko po odpaleniu (niekiedy) a po wymianie filtra paliwa na MANN'a jest gorzej niż na oryginalnym filtrze Audi z 2003r. Przebieg 216tys a pompa prawdopodobnie jeszcze oryginał. Przechodząc do rzeczy,jak już wiadomo,dostęp do pompy paliwa w kombi nie jest akurat za najlepszy i wymaga trochę czasu aby wszystko zdjąć i później znów zmontować, dodatkowo można sobie narobić jeszcze dodatkowych szkód,typu połamanie zatrzasków bądź plastików przy demontażu itp.. Jak już czytałem,dużo osób tak ma,że po wymianie pompy problem znów powraca po przejechaniu kilkuset tys km a co za tym idzie, kolejny demontaż wszystkich plastików, aby dostać się do pompy... Wpadłem więc na pewien pomysł, aby ułatwić trochę sprawę a mianowicie chciałbym rozwiercić duży otwór właśnie w miejscu gdzie znajduje się pompa (jak na zdjęciu w załączeniu) gdyż i tak przychodzi z góry podłoga i nic nie będzie widać a zawsze jest szybki dostęp do pompy w razie "w" . Pytanie,czy ktoś praktykował już taki sposób? bądź co myślicie o takim rozwiązaniu? Oczywiście klapka by wróciła na swoje miejsce na zasadzie "otwieranej klapki" ? Edytowane 12 Marca 2019 przez marcelbwin
kazzi Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Poratuje ktoś numerem wkładu pompy paliwa do 1.8t BFB z 2002r? Może być jakiś zamiennik :-)
=Fresz= Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Dla potomnych. U mnie wyła pompa paliwa i po wymianie tylko samego filtru paliwa firmy KNECHT wycie ustąpiło. Poczytałem komentarze i na innych filtrach paliwa jak np MANN pompy wyły, a na tej KNECHTA nie i się to potwierdza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się