Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej silnikowy do Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybkie pytanie:

Czy do LM SynthOil HighTech'a 5W-40 można stosować jako "dolewkę" Motula X-Cess'a 5W-40???

  • Odpowiedzi 5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

jeżeli do mnie mówisz to oznajmiam że ogarniam podstawy. Równie dobrze możesz zalać silnik olejem, postawić auto na rok w garażu a po roku spuścić olej i mówić że nagaru nie ma...Kolega pokazuje czysty dekiel, ale trzeba jasno powiedzieć że to dekiel od auta które więcej stoi niż jeździ.

Dobra uwaga, przydałoby się zdjęcie auta które pracuje, a nie stoi... czyli robi rocznie z 30tyś km i ma przy tym 2-3 wymiany oleju.

A taki test to co to za test... jak oliwa pracuję 1/3 swojego życia czyli 4-5tyś km, w dodatku jest z najwyżej półki..

Cały Dev...tylko wulgaryzmy i obrażanie ludzi dookola. Towarzyszy Ci nieodparte wrażenie że jesteś pępkiem świata?

No cały Dev, który uważa się za cudotwórce i specjalistę światowej klasy...

Dev nie wątpię w Twoje umiejętności, zdolności i wiedzę, ale prawdziwy serwisant jak ma łeb na karku i zna się na robocie to nie ma czasu za przeproszeniem po d*p..e się podrapać...

A Ty ciągle przesiadujesz na forum... jak z tym jest ? ;)

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

no no, ja to już jestem na cenzurowanym, bo śmiem twierdzić, że w niektórych sytuacjach olej półsyntetyczny może bardziej pomóc niż zaszkodzić.

Opublikowano

jak to nie wiesz ?

siedze sobie w kapciuszkach w domku, kawka herbatka sniadanko obiadek

a na wszystkie moje posty odpisuje mój klon którego sobie kupiłem


no no, ja to już jestem na cenzurowanym, bo śmiem twierdzić, że w niektórych sytuacjach olej półsyntetyczny może bardziej pomóc niż zaszkodzić.

nie mój drogi, tutaj nie chodzi o olej tylko o głupote którą palnąłeś w związku z zastosowaniem osuszacza w układzie klimatyzacji

od tego sie zaczeło, dlatego tez baczniej sie Tobie przyjgladam

Opublikowano

no no Dev masz dobrą pamięć, ja już o tym zapomniałem. Z tym osuszaczem może masz rację, bo majstrujesz (jak się domyślam) przy autach codziennie. Ja natomiast cytuję mechaników z warsztatu. A wtedy cytowałem ASO, gdzie poinformowano mnie że osuszacz do A4 b6 kosztuje ok. 600 pln + wymiana. No i do tego poszła cała litania kiedy wymienić a kiedy nie. Ja nie wymieniłem, ale klima działa jak należy. Przynajmniej mi się tak wydaje. Z drugiej strony nie chcę dawać aut do byle pierwszego warsztatu, gdzie ochoczo złapią się za wymianę, bo mam takie szczęście że zawsze źle na tym wychodzę. Więc powiedziałem sobie, że jak działa to nie ruszam. Ale kiedyś wymienię.

Co do oleju...jak wiesz forsuję teorię że półsyntetyczny Motul 6100S+ może mieć działanie uzdrawiające w silniku ALT. Zerknij na ostatnie posty...przybywa mi wyznawców tej teorii :wink: .

Opublikowano

każdy silnik reaguje inaczej na oliwe, jeden dobrze smiga na semi inny na full

w przypadku Twojego auta rodzaj użytego oleju nie jest tak wazne jak w przypadku silników z turbo

sama konstrukacja bloku silnika, tłoków oraz wału nie jest tak istotna jak osprzet całego silnika

tj głowicy oraz samej turbiny

Opublikowano

Ja też rozwazalem przejście na semi, ale ostatecznie wybrałem sprawdzony Lm SYNTHOIL, zresztą u mnie nie ma jakiś większych problemów olejowych jak u większości użytkowników alt.

Opublikowano

Ja też rozwazalem przejście na semi, ale ostatecznie wybrałem sprawdzony Lm SYNTHOIL, zresztą u mnie nie ma jakiś większych problemów olejowych jak u większości użytkowników alt.

u mnie też na syntetyku przez pierwsze ok. 8 tyś. km też problemów nie było, a potem ruszyła lawina dolewek i sygnałów z czujnika poziomu. Na półsyntetyku spokój.

Opublikowano (edytowane)

Gdyby to samo zaczęło się dziać na semi, to pamiętaj, że są jeszcze mineralne i Motodoctor. :wink:

Wysłane batonikiem Kitkat

Edytowane przez jihaad
Opublikowano

Gdyby to samo zaczęło się dziać na semi, to pamiętaj, że są jeszcze mineralne i Motodoctor. :wink:

Wysłane batonikiem Kitkat

:decayed: motodoctor i trociny :polew:

Opublikowano

Gdyby to samo zaczęło się dziać na semi, to pamiętaj, że są jeszcze mineralne i Motodoctor. :wink:

Wysłane batonikiem Kitkat

Gdyby to samo zaczęło się dziać na semi, to pamiętaj, że są jeszcze mineralne i Motodoctor. :wink:

Wysłane batonikiem Kitkat

:decayed: motodoctor i trocin

... i gips albo kit do okien

Opublikowano

Gdyby to samo zaczęło się dziać na semi, to pamiętaj, że są jeszcze mineralne i Motodoctor. :wink:

Wysłane batonikiem Kitkat

Gdyby to samo zaczęło się dziać na semi, to pamiętaj, że są jeszcze mineralne i Motodoctor. :wink:

Wysłane batonikiem Kitkat

:decayed: motodoctor i trocin

... i gips albo kit do okien

:decayed::grin::thumbup1:

Opublikowano

Ja też rozwazalem przejście na semi, ale ostatecznie wybrałem sprawdzony Lm SYNTHOIL, zresztą u mnie nie ma jakiś większych problemów olejowych jak u większości użytkowników alt.

u mnie też na syntetyku przez pierwsze ok. 8 tyś. km też problemów nie było, a potem ruszyła lawina dolewek i sygnałów z czujnika poziomu. Na półsyntetyku spokój.
Ja od samego początku smigam na syntetyku i problemów nie mam.
Opublikowano

Fajny tylko link zklepales.

Z tapatalku wklejałem.

Opublikowano (edytowane)

Najlepszy w komentarzach jest Londoner.

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Ok. Poprawiłem!

Sent from out of space!

Opublikowano

Panowie wiem że 5w40 tylko teraz mam mętlik Liqui Moly czy Motul do ATP 1.8? Oczywiście z płukanką LM Engine Flush.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...