Gremlin0209 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października W dniu 17.10.2024 o 07:19, KoJ@K napisał(a): Być może kupiłeś nie pod te lusterka co trzeba. Jak u siebie zakładałem i chłopakom w kilku innych to mi wszystko pasowało tak jak trzeba. A jeśli się tym zajmujesz to był byś w stanie mi zrobić przedłużkę z elastycznym przewodem jakoś (oczywiście odpłatnie) ?
Gremlin0209 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października Tutaj dokładnie widać o co mi chodzi. Na Ali są kierunki po lewej stronie, a ja mam z wtyczką po prawej.
H4mm3R Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października 10 godzin temu, Gremlin0209 napisał(a): Tutaj dokładnie widać o co mi chodzi. Na Ali są kierunki po lewej stronie, a ja mam z wtyczką po prawej. Pamiętam że u mnie też coś nie pasowało i było szlifowane. Na foto z Alli masz że te po lewej są od 2013+. Chyba musisz zamówić inne. W dniu 18.10.2024 o 12:51, adadur napisał(a): Zapytałem w innym miejscu ale nie ma specjalnie odzewu ... sprawa dotyczy sportowego dyfra w C7, tu pytanko, czy jego obecność lub brak jakoś szczególnie zmienia charakter prowadzenia auta, tu chyba Cuber miałby największe doświadczenie 😉 Może ktoś zna oznaczenie/kod wyposażenia dla sportowego dyferencjału? Jeśli już jesteśmy przy sportowym dyfrze tylnej osi, czy w Allroad też występował? HAG sportowy dyfer w mojej S6, podobno czuć różnice ale osobiście nie mam porównania do zwykłego.
Dev Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października (edytowane) Jest różnica i to duża, zwłaszcza przy ostrej jeździe po zakrętach, rondach itd itp. Jak ktoś chce zobaczyć różnice to wystarczy odpiąć wtyczke od sterownika, który jest obok akumulatora. Oznaczenie kodowe GH2 Edytowane 20 Października przez Dev
R4xx Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada (edytowane) Witajcie. Miał ktoś kiedyś styczność ze smrodem wewnątrz samochodu podobnym do tego, który towarzyszy LPG? Mam 2.0 TDI i na postoju czuję taki właśnie zapach. Dodatkowo zaobserwowałem „buczący” elektrozawór pneumatyczny sterowania turbo, którego buczenie utrzymuje się do 10 minut po wyłączeniu silnika. Może nie ma to związku, ale nie kojarzę takiego zachwiania zaworu wcześniej. Dzięki za pomoc Edytowane 11 Listopada przez R4xx
Gremlin0209 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 12 godzin temu, R4xx napisał(a): Witajcie. Miał ktoś kiedyś styczność ze smrodem wewnątrz samochodu podobnym do tego, który towarzyszy LPG? Mam 2.0 TDI i na postoju czuję taki właśnie zapach. Dodatkowo zaobserwowałem „buczący” elektrozawór pneumatyczny sterowania turbo, którego buczenie utrzymuje się do 10 minut po wyłączeniu silnika. Może nie ma to związku, ale nie kojarzę takiego zachwiania zaworu wcześniej. Dzięki za pomoc Miałem podobny zapach, ale bardziej to był propan butan. Nie wiem skąd to było, ale się domyślam, że to były pałace się sprzęgła. Po regeneracji skrzyni zapach znikł. Najczęściej się on pojawiał na postoju na D. Na P nic nie było czuć lub podczas jazdy.
R4xx Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 1 godzinę temu, Gremlin0209 napisał(a): Miałem podobny zapach, ale bardziej to był propan butan. Nie wiem skąd to było, ale się domyślam, że to były pałace się sprzęgła. Po regeneracji skrzyni zapach znikł. Najczęściej się on pojawiał na postoju na D. Na P nic nie było czuć lub podczas jazdy. Jestem świeżo po wymianie oleju w skrzyni, zaworów sprzęgieł i wiązki. Stan sprzęgieł ocenili na 50%. Gdzie robiłeś swoją skrzynię?
Gremlin0209 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 2 godziny temu, R4xx napisał(a): Jestem świeżo po wymianie oleju w skrzyni, zaworów sprzęgieł i wiązki. Stan sprzęgieł ocenili na 50%. Gdzie robiłeś swoją skrzynię? Wodzisław Śląski Marcin vag Bor 1
R4xx Opublikowano Piątek o 17:20 Opublikowano Piątek o 17:20 Hej. Ma ktoś z Was C7 z 2.0 TDI i S-Tronic? Desperacko poszukuję wartości spalania chwilowego w trybie N i przy wrzuconym R oraz D/S (stojąc na hamulcu). Chciałbym w ten sposób sprawdzić, czy aby na pewno nie mam efektu „prężenia” skrzyni wskutek niepoprawnie działającej mechatroniki, sprzęgła czy źle zrobionej adaptacji.
Dev Opublikowano Piątek o 19:12 Opublikowano Piątek o 19:12 Zawsze na R/D jest więcej jak na P/N Zwykle 2x
R4xx Opublikowano Sobota o 11:17 Opublikowano Sobota o 11:17 16 godzin temu, Dev napisał(a): Zawsze na R/D jest więcej jak na P/N Zwykle 2x Tak u mnie to wychodzi. Po wymianie zaworów sprzęgieł i serwisu olejowego (pomimo dwóch adaptacji, również w ASO) śmierdzi mi w aucie, kiedy stoję na D/S. Zasugerowali, żeby spr jak wygląda spalanie, żeby wykluczyć palące się sprzęgło. 😵💫
qlimazz Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu W dniu 19.05.2024 o 10:33, KoJ@K napisał(a): Mam takie zaciski z blaszką, czerwone, po regeneracji na sprzedaż. Hej macie jakieś namiary na tego typu blaszki z logo S?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się