tsluszniak Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Niestety nie mam.. Zadzwonię do nich i zobaczę co powiedzą. Najwyżej odpuszczę i kupie coś używanego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tsluszniak Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Dokładnie z tej aukcji kupowałem: http://allegro.pl/pompowtryskiwacz-038130073q-pompowtryski-avf-awx-i5184033198.html?snapshot=MjAxNi0xMS0yNFQwOTozNzo0OS4xMzZaO2J1eWVyO2Y3OGExZmZhYmRiNDk2MGUyMTdmZDI5MjJiMjlmYjgzODFmOTgyYjQ1MjgwZDdlOGExZGY1OGY3YzcyNTNlMjA%3D Numer 038 130 073 Q.
kamil-vag Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Kup sobie używkę - ja za sprawe dałem 800 zł komplet jak dla kumpla szukałem i były w bd stanie Tylko to było od kolegi z forum i wyciągał je z głowicy. Takie pojedyncze sztuki są strasznie podejrzane. Zagadaj do kolegi JawoR36 - handluje częściami, ma tego sporo i nie będziesz chociaż miał problemu z reklamacją jak coś... a w międzyczasie będziesz się bawił w reklamację tamtych i próbuj odzyskać kasę...
tsluszniak Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Ok, dzieki wielkie za pomoc. Próbować coś jeszcze grzebać? Mam na myśli ON z butelki na krótko, albo wsuwki we wtyczkach do PD. Czy to już pewnie, że PD na drugim cylindrze padaka?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Butelka na krótko miała pomóc w ustaleniu miejsca nieszczelności układu paliwowego a problem na drugiej pompce to chyba jej wina ( tak na 80%) , czyli dwa niezależne problemy do rozwiazania. Chociaż rozum podpowiada mi że to co czasem wydaje się nie mieć związku , jakiś tam związek jednak ma i lepiej by rozwiązywać je po kolei. A w jakiej kolejności to już sam musisz wybrać
tsluszniak Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Szybciej i prościej będzie z butelką, i od tego zacznę. Dzięki i będę informował na bieżąco [emoji846] Jeszcze jedna rzecz.. Pewnie to nie ma znaczenia, ale takie jaja z tym PD zaczęły się po tym jak zatankowałem na BP. Do tej pory tylko na orlenie tankowałem, ale że nie było Orlenu jak musiałem zatankować to pojechałem na BP. Ale to pewnie tylko przypadek.. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 To wcale nie musi być przypadek, BP mogło dać franczyzę jakiemuś przedsiębiorcy który chce się szybko wzbogacić Poczytaj ten temacik : Miłej lektury
tsluszniak Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Ok, poczytam w wolnej chwili. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tsluszniak Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Wczoraj udało mi się poprawić wsuwki we wtyczkach. Wyciągnąłem każdą z nich i docisnąłem. Nie wiem czy to pomogło, ale dzisiaj zapalił bez problemu. Przy okazji jak tam grzebałem, zauważyłem, że przewód podciśnieniowy wychodzący z vacuum pompy jest luźno (sam króciec spoko, bo zaklepany i zaklejony), przewód na chwile zdjąłem i zajrzałem do niego i.. zobaczyłem, że jest tam olej .. skąd mógł się tam wziąć? możliwe, że przez ciągle cieknący EGR poszło do vacuum, czy vacuum sama w sobie może być zepsuta? grucha od klapy gaszącej była zawsze cała w oleju i sam przewód podciśnieniowy też. Z EGR-a póki co zdjąłem podciśnienie, bo padł mi N18 (może też przez olej?). Spróbuję w tygodniu jakoś z rana odpalić go z butelki na krótko. Możliwe, że problem z nieszczelnością w układzie paliwowym jest spowodowany właśnie przez uszkodzoną Vacuum pompę?
piotrsob1 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) Olej w układzie podciśnienia to oznaka padającej vacum-pompy i nieszczelnych zaworków jednokierunkowych Edytowane 31 Lipca 2017 przez piotrsob1
tsluszniak Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Godzinę temu, piotrsob1 napisał: Olej w układzie podciśnienia to oznaka padającej vacum-pompy i nieszczelnych zaworków jednokierunkowych Te zaworki to już w samej pompie ?
piotrsob1 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Nie , jeden powinien być na przewodzie do serwa hamulcy, drugi na przewodzie idącym do N75, przed trójnikiem akumulatora podcisnienia
tsluszniak Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) Ok, będę szukał. Zrypane zaworki mogą być przyczyną twardego pedału hamulca po nocy czy to też wina padniętej vacuum? Nie zawsze tak mam, ale ostatnio coraz częściej :/ ETKA pokazuje tylko zaworek o numerze 046905291A (nr 24 na obrazku). Numer 31 to drugi zaworek, o którym pisałeś? Edytowane 31 Lipca 2017 przez tsluszniak
piotrsob1 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) 39 minut temu, tsluszniak napisał: Zrypane zaworki mogą być przyczyną twardego pedału hamulca po nocy czy to też wina padniętej vacuum? Nie zawsze tak mam, ale ostatnio coraz częściej :/ ETKA pokazuje tylko zaworek o numerze 046905291A (nr 24 na obrazku). Numer 31 to drugi zaworek, o którym pisałeś? Edytowane 31 Lipca 2017 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Zrypany zaworek na grubym przewodzie do serwa może być przyczyną twardego pedały hamulca po nocy ( albo nieszczelność samego serwa). 24 na tym rysunku to jeden z zaworków o którym pisałem , drugi od serwa ma średnicę króćca ok 12 mm i powinien się znajdować właśnie na grubym przewodzie idącym do serwa. 31 na rysunku to jakaś opaska zaciskowa chyba
tsluszniak Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) Miałem napisać, że obok 31 Masz może numer tego zaworka idącego do serwa ? Coś znalazłem, ale numerów jest kilka: 8E1611931Q (8E1611931P) 8E1611931R 8E2611931M Sprawdzę co siedzi u mnie i zobaczę czy działa. Edytowane 31 Lipca 2017 przez tsluszniak
tsluszniak Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie wiem czy samo poprawienie wsuwek we wtyczkach pomogło, ale drugi dzień z rzędu zapala rano bez problemu. Dzisiaj w dodatku nic go nie telepało po nocy. Nie pomyślałem o tym, żeby zrobić logi, ale jutro to zrobię. Odnośnie poszukiwań używanego PD .. kolega JawoR36 niestety nie ma takiego jak potrzebuję :/ wiecie kto jeszcze z forum mógłby mieć? Niestety nadal nie wymieniłem PD ani Vacuum.. szukam póki co nieszczelności i mam w sumie pytanie - chłodnica paliwa .. czy ewentualne uszkodzenie jej mogłoby powodować problemy z zaopatrzeniem w paliwo, czy chłodnica jest na powrocie i w tym przypadku nie ma to znaczenia? pytam akurat o chłodnicę bo ewidentnie gdzieś paliwo ucieka i czasem czuć paliwo w okolicy drzwi pasażera. Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez tsluszniak
tsluszniak Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 Cześć, wracam z tematem. Ostatnio wymieniłem Vacuum, na Bosch z Q na końcu, bo moja to był już szrot, ale to chyba nie ma większego znaczenia. Tzn oczywiście jest lepiej, lepsze hamulce, lepiej przyspiesza .. ale problem z zapalaniem po dłuższym postoju jest nadal. Tu krótki log z próby odpalania: http://vaglog.pl/log-013_018_023_Q7Tn4.html. Zmienił się od ostatniego czasu, bo grupa 18 pokazywała najpierw 2 na każdym PD, później 8 i znowu wracało do 2 (http://vaglog.pl/log-018_023_4Znnvl2.html). Nie robiłem dłuższego loga, bo akurat w tych grupach nic, a nic się nie zmieniało. Wczoraj wieczorem po postoju ok 24h wsiadłem do samochodu, chciałem zapalić silnik. Zapalił dosłownie na sekundę, po czym zgasł i nie chciał już więcej zapalić (objawy takie same jak poprzednio). Kręciłem około minuty, wyłączałem zapłon, znowu to samo i tak próbowałem dopóki nie zapali. Po 3 nieudanych próbach FIS pokazał czerwony komunikat "OIL" (przy kolejnych dłuższych próbach pojawiał się ponownie) - czym to mogło być spowodowane? Olej wymieniany 2 tygodnie temu na Motul Specific 5W30. Stan był w normie. Błędów nie ma, wycieków spod jak i z samej Vacuum też nie ma. Zapalił z wielkim trudem po około 15 próbach takich jak wyżej (kręcenie około 1 min, wyłączenie zapłonu i z znowu kręcenie). Po uruchomieniu korekcje na drugim PD cały czas +2,99, nawet po przegazówce. Przy dłuższym przytrzymaniu gazu zaczynają powoli spadać. Rozumiem, że problem jest z tym PD, tylko nie chcę w ciemno wymieniać, a niestety nie mam też na podmianę. Czy jeśli ten jeden PD byłby zepsuty to dawało by efekty takie jak opisane wyżej? - "8" we wszystkich blokach grupy 18? Czy przyczyna może leżeć nadal w jakiejś nieszczelności albo jeszcze coś nowego?
piotrsob1 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Te logi strasznie krótkie , przydały by się takie chociaż ze cztery , pięć minutek Robiłeś je chyba podczas kręcenie rozrusznikiem a nie na pracującym silniku ? Jak po odpaleniu i dłuższej przegazówce korekcje na drugim spadają to wygląda mi to na nieszczelność dolnego uszczelnienia pompowtrysku i spaliny dostają się do szyny paliwowej w głowicy , powodując zakłócenia w napełnianiu pompowtrysków . Może być to też powodem zapowietrzania się podczas długiego postoju . Żeby być pewnym to zrób ten dłuższy log 013, 018 i 023 podczas odpalania i dalej na biegu jałowym. I drugi taki sam na rozgrzanym silniku po dwóch minutkach pracy na obrotach 2-2,5 tys. Logowanie uruchom zaraz po puszczeniu gazu i do kńca logowania go nie dotykaj A Jak się w ogóle zachowuje auto w czasie jazdy ? Możesz sobie też poczytać dwa tematy które Ci zalinkuję i porównać objawy: https://a4-klub.pl/topic/405776-b7-awx-problem-z-skaczącą-korekcją-po-synchronizacji-rozrządu/ https://a4-klub.pl/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jałowym/ Edytowane 20 Września 2017 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się