Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zestaw naprawczy zacisku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bedzie

Opublikowano

Podejdzie jeszcze chyba zestaw z tłoczkiem z Autofren: D4846C

Opublikowano

to jest to samo

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za szybko odpowiedź.

A mam jeszcze jedno pytanie. Czy podczas wymiany smarujecie smarem tłoczek i prowadnice?

 Bo na necie jedni smarują prowadnice inni mówią, że nie powinno się smarować jak jest gumka z rowkami tak samo z tłoczkiem jest wiele teorii.

Edytowane przez kusy04
Opublikowano
16 godzin temu, kusy04 napisał:

Dzięki za szybko odpowiedź.

A mam jeszcze jedno pytanie. Czy podczas wymiany smarujecie smarem tłoczek i prowadnice?

 Bo na necie jedni smarują prowadnice inni mówią, że nie powinno się smarować jak jest gumka z rowkami tak samo z tłoczkiem jest wiele teorii.

smaruje się gumki i prowadnice

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, Dev napisał:

smaruje się gumki i prowadnice

a czym smarować prowadnice? 

Edytowane przez Falcone
Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie czy zna ktoś wymiary odpowietrzników?

Opublikowano

M10x1

Opublikowano

A długość ma znaczenie bo widziałem na allegro np 30mm albo 36,5 mm?

Opublikowano
13 godzin temu, kusy04 napisał:

A długość ma znaczenie bo widziałem na allegro np 30mm albo 36,5 mm?

w tym konkretnym przypadku to nie

Opublikowano

Napisze ktoś jak znaleźć zestaw naprawczy do zacisków 288/320 z 2.0 tfsi quattro na przód i tył? 

Opublikowano

Zacisk 320:Autofren D4394           Frenkit 260032

Zacisk 288;AutoFren D4656
AUTOFREN D41124C
TRW - SJ1236
Frenkit 241001
Frenkit 241902

Masz różne warianty zestawów,poprostu wybierasz i kupujesz co ci potrzeba.

Opublikowano (edytowane)

Siema, podepnę się.

Jaka jest średnica tłoczka z przodu w hamulcach 288mm 1lb? Mam zaciski lucas.

Widzę że są zestawy naprawcze o średnicach tłoczków 54 do lucas i 57mm do ate.

Brać 54 czy coś pominąłem? D41048C autofren

Nie zmierzyłem jak wymieniałem klocki, a jak wymieniałem to wyszło że muszę wymienić przewody giętkie i tłoczki bo są skorodowane grubo.

Edytowane przez troleslaw
Opublikowano

57

Opublikowano

dziękuje

 

Opublikowano

Witam, stoję przed regeneracja zacisków tylnych Lucas tarcza 255. Jak wyciągnę mechanizm ręcznego, oring pod nim smarujecie czy lepiej jak będzie suchy? Od strony zewnętrznej uszczelniacz idzie na smarze pod nim i w nim tak? Chodzi mi o to by nie ciekło, słyszałem, że głupi błąd i lubi być mokro :D

Opublikowano

Smaruj

Opublikowano (edytowane)

A jak komuś cieknie ręczny po regeneracji to gdzie zrobił błąd? Oring nie ten? Uszczelniacz zewnętrzny źle włożony? Mechanizm ręcznego nie trzymał by wymiarów w miejscach uszczelniaczy? Nie cieknie mi z tej strony i jedni mi mówią by rozbierać na spokojnie a drudzy by nie ruszać. 

Edytowane przez Rafka532
Opublikowano

Podaj nr zestawu który użyłeś do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...