Gość MorgothV8 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Syntetyczny, spełniający odpowiednie normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maudia4 3 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 witam mam zalany silnik mobilem s 5w40 , ale na trasi nie mailem innego wyjscia i kupilem olej shella 10w40 ( do tdi ) moje pytani eczy mozna go na dolewki czy nic tam sie nie popierzy ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 witam mam zalany silnik mobilem s 5w40 , ale na trasi nie mailem innego wyjscia i kupilem olej shella 10w40 ( do tdi ) Trzeba było kupić 5w40!!!!!!!!!!!!!!! moje pytani eczy mozna go na dolewki czy nic tam sie nie popierzy ??? nic nie popieprzy, tylko to jest bez sensu, bo osłabia parametry syntetyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximuspl 0 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 witam taka ciekawostka .. dzwoniłem do serwisu w sprawie filtra cząstek ... ponoć można łatwo poznać czy się go ma czy nie po tym jak jest zakończony tłumik. Jak są zawinięte rurki tłumika to nie ma a jak są proste to jest ... potwierdzacie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 U mnie dwururka w dół i filtra nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frontside 0 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 U mnie prosta i filtra nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximuspl 0 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 ale to chyba dotyczy tylko TDI ... ty masz chyba benzyne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 ale to chyba dotyczy tylko TDI ... ty masz chyba benzyne 2.0 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximuspl 0 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 to sam juz nie wiem moze macie zdjecie jak on wyglada ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 0 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 witam taka ciekawostka .. dzwoniłem do serwisu w sprawie filtra cząstek ... ponoć można łatwo poznać czy się go ma czy nie po tym jak jest zakończony tłumik. Jak są zawinięte rurki tłumika to nie ma a jak są proste to jest ... potwierdzacie ??? To chyba lipa bo ja mam zagiete i jest filtr. Chyba nie widzialem B6 TDI z prostymi rurami . Zacytuje tutaj wypowiedz Pre_pl (mam nadzieje ze nie ma nic przeciwko) ktory mi napisal jak wyglada ten filtr i gdzie go szukac choc szczerze mowiac nie zagladalem bo w ASO po numerze nadwozia mi powiedzieli ze jest. "Generalnie to powinno być widoczne (ten DPF), to jest taka gruba pucha (trochę przypomina mi tłumik), jest w komorze silnikowej - chyba będzie po lewej stronie (jak stoisz twarzą do auta, przy otwartej masce)." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Hmm jest u mnie taka pucha ale zawsze myślałem że to katalizator. Jak będę na kanale to pstryknę fotki z dołu i z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 na przykładzie silnika 2.0 TDI : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 o lol takiej puchy to na pewno nie mam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximuspl 0 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 no właśnie ja też nie widziałem ... a kolega miki_v6, który ma ponoć ten filtr to ma coś takiego ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Doradzcie proszę jakiś dobry półsyntetyk do PD-ka AJM z normą 505,01.Czy wogóle jakiś półsyntetyk ma normę 505.01.Pytam,bo boję się zmieniać na pełny syntetyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Doradzcie proszę jakiś dobry półsyntetyk do PD-ka AJM z normą 505,01.Czy wogóle jakiś półsyntetyk ma normę 505.01.Pytam,bo boję się zmieniać na pełny syntetyk. nie ma półsyntetyków, choć generalnie one tak do końca syntetykami pełnymi też nie są Lej 505.05 normę i tyle: Valvoline, Mobil.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 A czego to się boisz?, że mu będzie lepiej? Tylko i wyłącznie prawdziwy full syntetyk (niektóre oleje np magnatec castrola czy helix shella wbrew napisom na opakowaniu to nie są syntetyki ! ). Nie wszystkie firmy mają w ofercie full syntetyki z normą 505.01 ale np. motul jest.., zresztą przeczytaj pozostałe wątki olejowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Boję się,bo jak kupiłem auto od znajomego przy faktycznym przebiegu 93 kkm był zalany mineralnym.Tego znajomego to bym Udało mi się przejść na półsyntetyk bez żadnych niemiłych przygód ale zalałem Mobila z normą 505,00,a powinna być norma dla PD 505,01.Już dwa razy zalewałem półsyntetykiem,a zbliża się kolejna wymiana.Mam przebieg 110 kkm i chciałem aby było wszystko zgodnie z instrukcją i myślałem,że jest jakiś pólsyntetyk z 505,01 ale chyba nie ma.I teraz co zrobić - ciągnąć już na półsyntetyku z normą 505,00 czy zaryzykować wymianę na pełnego syntetyka z normą 505,01 ???? Poradzcie mi czy to duże ryzyko ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Proszę bardzo półsyntetyki Liqui Moly Diesel High Tech 5W40, Mobil Synt S Special V 5W40, itd no wystarczy pół godziny poszukać na stronach firm olejowych, ale po co półsyntetyk na początek przeczytaj to http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,14339.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB-A4 0 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Mam pytanie? Przeczytałem kilka tematów związanych z olejem do tdi i stwierdzam tylko jedno ze jestem głupszy niz przed przeczytaniem, troche przepychanek ale i wiele cennych porad i własciwych...??...no właśnie tylko które są własciwe?! Niestety moja wiedza jest moze jeszcze zbyt skromna dlatego mam pytanie do bardziej doswiadczonych maniaków Posiadam B6 1.9tdi AWX 2001r (przebieg 160tys na liczniku, realnie może mieć nawet z 300tys). Obecnie robie sobie płukanko na oleju Castrol Magnatec 10w-40 norm 505.00 (tak zasugerował mi mechanior) zrobiłem 2tyś przeb. i na dniach musze wymienić olej tylko teraz : -z jaką normą -czy zostać dalej przy połsyntetyku -jaką Marką oleju sie zainteresować - czy moze ktoś już ma sprawdzony olej do takiego silnika Z góry dziekuje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi