Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 B9] - S4 Avant Black Edition


zwierzakfm

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, lemoncjo napisał:

jeżeli nie jeździłeś autem z takim układem kierowniczym sugeruję się przejechać ;). jest to świetna opcja do jazdy na codzień- manewry na parkingach, ronda...  do jeżdżenia po torze to S4 się niezbyt nadaje i z tym układem :P 

To są Twoje subiektywne odczucia.. ja jeździłem dużo z takim układem i w kilku markach i nie przemawia to do mnie. Wspomaganie przy manewrach parkingowych w zupełności wystarcza. A to jest w standardzie.

Dynamiczny układ kierowniczy, i nie tylko w moim odczuciu, sprawia, że samochód się sztucznie prowadzi. Jak ktoś chce mieć precyzyjny układ kierowniczy zalecam jednak pozostanie przy standardzie. Fajny bajer ale ciut sztuczne zachowanie samochodu z nim.

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kosmita napisał:

Ciekawe czy nie będziesz miał problemów z odbiorem.. Właśnie eSki zniknęły z konfiguratorów.. kolejna aferka. 

Cytat:

"zmieniła się metoda badania emisji spalin i okazało się, że S4 nie mieści się w homologowanych wcześniej wartościach. "Nowa" wersja ma mieć podobno nowe oprogramowanie, które powoduje bardziej rownomierne rozwijanie mocy ("smooths out power delivery") - czytaj: obniżymy troszkę moc, bo emitujemy za dużo CO2. Póki co, nie można zamówić S4/S5 w ogóle (jednego z silników 2.0 również). Jak tak dalej pójdzie, to okaże się, że S4 B9 stanie się wersją limitowaną :wink:

Źródła:

To dzisiaj pojawiło się na stronie Audi UK przy uruchamianiu konfiguratorów S4, S4 Avant i S5:

 

S4 Avant rehomologation.jpg

 

Może się okazać, że auto z mojego zamowienia nie dostanie update'u. Muszę zadzwonić jutro do dealera.

Edytowane przez zwierzakfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, zwierzakfm napisał:

To dzisiaj pojawiło się na stronie Audi UK przy uruchamianiu konfiguratorów S4, S4 Avant i S5:

 

S4 Avant rehomologation.jpg

 

Może się okazać, że auto z mojego zamowienia nie dostanie update'u. Muszę zadzwonić jutro do dealera.

No widzisz. Sorry, że postraszyłem mam jednak nadzieję, że się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Kosmita napisał:

To są Twoje subiektywne odczucia.. ja jeździłem dużo z takim układem i w kilku markach i nie przemawia to do mnie. Wspomaganie przy manewrach parkingowych w zupełności wystarcza. A to jest w standardzie.

Dynamiczny układ kierowniczy, i nie tylko w moim odczuciu, sprawia, że samochód się sztucznie prowadzi. Jak ktoś chce mieć precyzyjny układ kierowniczy zalecam jednak pozostanie przy standardzie. Fajny bajer ale ciut sztuczne zachowanie samochodu z nim.

zacznijmy od tego, że Audi generalnie się sztucznie prowadzi :grin: :wink:. wspomaganie przy manewrach to co innego. ja nie lubię wachlować bez sensu kierownicą, dlatego w dupowozie zawsze odznaczam progresywny układ / aktywny układ kierowniczy. miałem w zeszłym tygodniu RS7 przez dwa dni i działało to ok. nie zauważyłem, żeby układ wspomagania w normalnej A4 był bardziej precyzyjny niż dynamiczny... ale pewnie to moje subiektywne odczucie :)

p.s. sorry za off top, można wykasować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po torze dynamiczny uklad kierowniczy jest masakrą i wszyscy kierowcy ktorzy maja jakiekolwiek pojecie, wylaczaja go.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 23/08/2017 o 21:04, Kosmita napisał:

No widzisz. Sorry, że postraszyłem mam jednak nadzieję, że się uda.

Rozmawiałem z dealerem i rehomologacja nie będzie dotyczyła auta które zamówiłem. Tak więc moje auto powinno zostać dostarczone ze starymi parametrami, aczkolwiek z uwagi na wysoką specyfikacje raczej dostane je po nowym roku :(

Dnia 24/08/2017 o 11:53, lemoncjo napisał:

zacznijmy od tego, że Audi generalnie się sztucznie prowadzi :grin: :wink:. wspomaganie przy manewrach to co innego. ja nie lubię wachlować bez sensu kierownicą, dlatego w dupowozie zawsze odznaczam progresywny układ / aktywny układ kierowniczy.

 

Fakt, ostatnimi laty układy kierownicze w Audi nie sązbyt wychwalane.

Napisz dokładniej jak zachowuje się ten dynamiczny układ przy dużych i małych prędkościach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zwierzakfm napisał:

z uwagi na wysoką specyfikacje raczej dostane je po nowym roku :(

:o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.08.2017 o 12:21, zwierzakfm napisał:

Fakt, ostatnimi laty układy kierownicze w Audi nie sązbyt wychwalane.

Napisz dokładniej jak zachowuje się ten dynamiczny układ przy dużych i małych prędkościach. 

generalnie na małych prędkościach jest mniej machania kierownicą, np. przy wyjeździe z miejsca parkingowego, czy też przejeżdżanie ronda bez "przekładania" rąk. 

tutaj filmik na YT -> 

 

S4 chyba to był dobry wybór, tutaj test -> https://www.youtube.com/watch?v=pf2ybL3Mtr0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to ciekawie, ale musiałbym pojeździć trochę autem z takim układem zanim bym to zamówił. Byłoby kiepsko zamówić to na ślepo a potem jeździć z wyłączonym, bo nie pasuje sama koncepcja takiego układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie dynami steering i potwierdzam, ale nie spodziewałem się że to jest aż taka różnica w przełożeniu. Poza tym jeszcze widać różnicę przy różnych prędkościach jak kierownica się usztywnia do całkowitego zbetonowania przy trybie dynamic.  I nie mówię tu o Servotronicu który tez koryguje opór ale nie w takim zakresie. 

Jako ciekawostkę dorzucę że przy modzeniu bardzo łatwo rozkalibrować ten układ co skutkuje samoczynnym obróceniem się kierownicy od pozycji zerowej i wykonaniem nastawów podstawowych które mało kto jest w stanie wykonać. Mi po długim drążeniu tematu udało się to zrobić ;) 

 

Tak czy siak Active Steering polecam!. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30. august 2017 o 20:19, lemoncjo napisał:

generalnie na małych prędkościach jest mniej machania kierownicą, np. przy wyjeździe z miejsca parkingowego, czy też przejeżdżanie ronda bez "przekładania" rąk. 

tutaj filmik na YT -> 

 

S4 chyba to był dobry wybór, tutaj test -> https://www.youtube.com/watch?v=pf2ybL3Mtr0

 

Jezeli mam byc szczery to tez nie jestem fanem Dynamic Steering i jak będę zamawial swoje to raczej bez tej opcji.Zwykły układ kierowniczy daje duzo wiecej wyczucia.

Poza tym fajne auto duzo lepsze niz poprzednik.Sam miałem nawet zamówić ale plany sie zmieniły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownicę Ci zamontowali po złej stronie! Mega dziwnie to wygląda :)

Auto piękne. Niech się dobrze sprawuje! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie. Cieszę się jak dziecko :) Jeździ swietnie (może dlatego, że przesiadłem się z cieżkiego autobusu w dieslu). I ten zapach skóry w środku ;) Nie obczaiłem jeszcze wszystkiego, nawet nie zarejestowałem sie w Audi Connect :( Ale powoli do przodu :)

19 godzin temu, sowiq napisał:

Kierownicę Ci zamontowali po złej stronie! Mega dziwnie to wygląda :)

Auto piękne. Niech się dobrze sprawuje! :)

To wersja na kraje trzeciego świata, dlatego kierownica po drugiej stronie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...