miro_x Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Nosb piszesz że miałeś ten cooler z 2.8l, znalazłem taki sam z wyglądu i wymiarów (rozmowa ze sprzedawcą i zdjęcie) tyle że sprzedawca podaje że to z 2.5tdi. W sumie nie ma to znaczenia bo mam go zamiar wziąć tylko zastanawiam się jak go upchnę pod seryjny zderzak w B6
Nosb Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 Mozliwe ze szedl taki sam... Cholera wie od czego ten moj pisalo iveco 2,8 Tez nie wiem jak upchasz mi pod RS4 ledwo wszedl
miro_x Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Zastnawiam się nad nim tylko dlatego że jest w bardzo dobrej cenie. ALe jak pomyśle o cięciu wszystkiego to mi się odechciewa. Zastanawiam się też czy jest sens na wsadzanie takiego dużego ic do samochodu który docelowo ma mieć około 180-190 koni?
gregory Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Zastanawiam się też czy jest sens na wsadzanie takiego dużego ic do samochodu który docelowo ma mieć około 180-190 koni? Dla 190KM oczywiście, że jest sens. Ta rurka to z serva układu kierowniczego, przez tą rurkę się płyn chłodzi tak więc fajnie jakby był nawiew na tą rurkę jak się ją już przenosi. Ja ją dałem wyżej ponad cooler i ma nawiew z grilla. A czujnik to czujnik temp. zewnętrznej też powinien być w takim miejscu aby nie łapał gorącego powietrza z chłodnic bo będzie źle wskazywał na FIS-ie. Jeśli by to był cooler do B5 to najwięcej miejsca jest za zderzakiem S4, nawet więcej niż za zderzakiem RS4. No i S4 ma bardzo dużą powierzchnię nawiewową. A te rurki z FMIC którego link wkleiłeś to identyczne jak moje, hehe . Jak widać inni prowadzą orurowanie tą samą drogą jak ja poprowadziłem u siebie
migdalek1985 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Czy możesz mi podac jakie wymiary musza miec rury abym nie musiał za wiele docinac? Podałbym wtedy mechanikowi tylko wymiary i wszystko by mi pospawał
Nosb Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2009 Z tym wymierzenem to nie wiemc czy bedzie tak hop siup Trzeba by robic na biezaco : przymierzyc FMIC rurki dopasowac po prostu i pospawac : to mierzenie bedzie zdecydowanie bardziej pracochlonne ....
krzysiaczek Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Witam jaki fmic zmieści się pod seryjny zderzak w silniku atj planuje moc około 175km zalozone turbo awx i pompki al
Nosb Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2009 Hmm... Wkladali wkladali tylko sie nei pucuja Wyjmij srodkowa kratke i zrob rozeznanie ( bedziesz w staie chyba wtedy wymierzyc ile masz miejsca do dyspozycji. Zawsze mozesz cos podciac ( belke albo zderzak)
seba1-2 Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 700/240/56 ja mam taki i powiem ci tyle zmieścił się na styk, ale belka jest mocno podcięta i zderzak też ja mam inaczej wloty powietrza a ty jak tego nie przerobisz możesz mieć problem z upchnięciem go,
Kowi87 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ja niebawem zaczynam projekcik Zakupiłem takiego pacjenta wys 18cm pod poliftowy zderzak, w planie maja zostać halogeny :gwizdanie: Orurowanie bede robił z kwasówki w całosci, mam juz na stanie 1,5m prostej Fi50(50zł w Investa) miała isć na giętarke ale jednak sprzęt nie sprostał zadaniu do takiej średnicy na poniedziałek mają przyjsć kolanka 6 sztuk mysle powinno wystarczyć, noi cos na łączniki elastyczne bedzie potrzebne Projekt powinien zmiescić sie w kwocie 500zł wraz z Fmic
Kowi87 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ten IC to jaki dawca??? Na moje oko to uzywka z respektu wyrwałem okazyjnie
migdalek1985 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Mój fmic nówka sztuka od kolegi SID z naszego forum Dobra macie kilka fotek http://img522.imageshack.us/gal.php?g=dsc00544s.jpg Różnica po założeniu ogromna, dobrze ze sie zdecydowałem
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Jakich uzywaliscie obejm?? Na necie znalazłem cos takiego http://www.allegro.pl/item698732435_obejma_na_waz_gbs_norma_waz_chlodnica_f_vat.html i zwykłe http://www.allegro.pl/item698732441_opaska_slimakowa_obejma_norma_waz_przewod.html Co do tych pierwszych wygladają na solidne tylko mają mały zakres zacisku, i tu problem bo nie wiem jaki bedzie mi potrzebny po nałozeniu łącznika Kupował ktoś takie??
gregory Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Mój fmic nówka sztuka od kolegi SID z naszego forum Dobra macie kilka fotek http://img522.imageshack.us/gal.php?g=dsc00544s.jpg Różnica po założeniu ogromna, dobrze ze sie zdecydowałem Rozumiem, że kupiłeś łącznik na metry na allegro i kilka kolanek z kwasówki. Jak nie zrobiłeś na tych kolankach żadnych wyobleń czy punktów to może to spadać. Jakich uzywaliscie obejm?? Na necie znalazłem cos takiego http://www.allegro.pl/item698732435_obejma_na_waz_gbs_norma_waz_chlodnica_f_vat.html i zwykłe http://www.allegro.pl/item698732441_opaska_slimakowa_obejma_norma_waz_przewod.html Co do tych pierwszych wygladają na solidne tylko mają mały zakres zacisku, i tu problem bo nie wiem jaki bedzie mi potrzebny po nałozeniu łącznika Kupował ktoś takie?? Kup sobie o SID-a, on ma jakieś ze stanów są praktyczniejsze od tych "norma" i mają większy zakres regulacji. Nie są też jakoś drogie: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=207438 Jeśli nie ma tych obejm na aukcji to zagadaj i zapytaj
migdalek1985 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Sid ma od 5-do 7 zł za szt w zależności od rozmiaru 2cm szerokości !!!! Rurki obspwana delikatnie, chociaż przy tych obejmach co posiadam nie było to konieczne. Na drucie od góry bo nie miałem czasu wspornika przykręcić, na dole jest uchwyt. W tym tygodniu założę
udy Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 witam, czy taki ic podjedzie do mojego B6 z seryjnym zderzakiem, dopuszczam do myśli cięcie belki http://moto.allegro.pl/item744633541_intercooler_chlodnica_powietrza_iveco_daily.html wymiary to 475X200X65 nie wiem jak z tymi otworami pozdro już wiem otwory mają po ok 55mm
olovski Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Panowie szybkie pytanie:) i sorki za OT jaki wejdzie IC pod ori zderzak w B5 2000rok bez ciecia zderzaka i belki jest firemka ktora w przystepnej cenie zrobi mi FMIC na wymiar z tego co wyczytalem tu i tam wysokosc 14cm a jak grubosc 65mm ponoc za duzo i trzeba troche sciac zderzak wiec ile plus 1cm luki miedzy chlodnica 50mm czy 55mm bedzie dobre i jak dlugosc te od Respecta maja 550mm zostawic ten wymiar czy pisac mniejszy/wiekszy?? a jaka srednica dojscia i wyjscia odrazu 50mm czy wiekszy 55mm czy 60mm i potem redukcje?? wielkie dzieki
bakuś Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Panowie szybkie pytanie:) i sorki za OT jaki wejdzie IC pod ori zderzak w B5 2000rok bez ciecia zderzaka i belki jest firemka ktora w przystepnej cenie zrobi mi FMIC na wymiar z tego co wyczytalem tu i tam wysokosc 14cm a jak grubosc 65mm ponoc za duzo i trzeba troche sciac zderzak wiec ile plus 1cm luki miedzy chlodnica 50mm czy 55mm bedzie dobre i jak dlugosc te od Respecta maja 550mm zostawic ten wymiar czy pisac mniejszy/wiekszy?? a jaka srednica dojscia i wyjscia odrazu 50mm czy wiekszy 55mm czy 60mm i potem redukcje?? wielkie dzieki Najlepiej 140mm. Chociaż nie jestem pewien czy nie trzeba będzie mimo wszystko odrobinę ingerować w zderzak. Śerdnica we/wy 50 starczy.
Kowi87 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Przy 14cm też bedzie trzeba troche zderzak od srodka wygłaskać, jak dobrze zrobisz to bedzie niezauważalne od zewnątrz pod belke powinien sie zmieścić bez podcinania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się