GrzesBiTurbo Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) Witam, znając bolączkę BRD tzn. problemy ze jej wstawaniem postanowiłem wymienić standardowe odlewane koło kompresji 5/5 na kute koło z łopatkami typu mixed-flow w ilości 6/6 łopatek[sześć wysokich, sześć niskich] z modelu CAHA poza wymianą wirnika, wnętrze turbiny zyskało full poler co zdecydowanie polepszy przepływ, oraz łożyska 360 stopni upgraded z siedmioma punktami podparcia/poślizgu ostatecznie nasza BRD dostała nastawy CAHA na zmiennej geometrii aby polepszyć wstawanie turbiny. turbina poszła do montażu do mobilTechów. BTW. wszyscy rozpisują się, że BRD to loteria ale mało kto wie czemu. Wszystko chodzi o gruszkę (actuator, nastawnik zm. geometrii) i jej specyfikę. Gruszka KKK mocowana jest do obudowy za pomocą dwóch śrub, szkopuł jest w tym że na obudowie gruszki jest ogranicznik zmiennej geometrii. Niechlujne zamontowanie gruszki spowoduje zły kąt łopatek zmiennej geometrii. Najbardziej odczuwalne to będzie przy niskich obrotach gdy spaliny mają małą energię = późne wstawanie. Dlatego przy wymianie gruszki liczy się pewna staranność. Pozdrawiam GBT Edytowane 16 Października 2017 przez GrzesBiTurbo
kuba84 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Możesz napisać jaki koszt takiej operacji ? Mam jedną turbinę BRD na półce w stanie średnim i może bym coś z nią zrobił
givetheshow Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Również jestem zainteresowany takim zabiegiem Koszt?
GrzesBiTurbo Opublikowano 18 Października 2017 Autor Opublikowano 18 Października 2017 odpisałem na PW Pozdrawiam GBT
zadzik Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Cześć masz jakiś wykres jak to wstaje ?
Gość Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 13 godzin temu, GrzesBiTurbo napisał: odpisałem na PW Pozdrawiam GBT także jeżdżę na turbinie BRD, poproszę o informację, może być i na PW.
Osiollekk Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 W dniu 18.10.2017 o 19:44, GrzesBiTurbo napisał: odpisałem na PW Pozdrawiam GBT Grzesiek, napisz prosze coś więcej na temat tego zabiegu. Jakie to mniej więcej koszta? Jakie części trzeba by kupić? Czy może Ty się tym zajmujesz i możesz to ’sprzedawac’ może wiesz na ile wydajne jest takie turbo itd Na pewno znajdą się chętni, ja pierwszy w kolejce
GrzesBiTurbo Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Turbo od 2 tyg jest wsadzone w A4. Jak to powiedzial Adrian z Mobiltechu do tej do tej pory tamte turbiny(brd awx ect...) to byly zabawki dla malych dziewczynek.. Ma mi przeslac jakies dane(chocby logi) ale nie moze odrobic sie Ktos mnie pytal czy samemu zrobi taki upgrade->odpowiadam tak jesli ma taka maszyne i kilka innych.. Pozdrawiam GBT
mateusztbg Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Grzesiu i są już jakieś kreski z silnikiem BRD na tym turbie? Bo sam jestem zainteresowany takim zabiegiem. Możesz napisać jaki to koszt, jeśli wysyłam do Ciebie swoje sprawne turbo?
Karasik2 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 hmmm dobre mam do nich blisko i turbo tez do roboty może zerknę. Fajnie to wyglada... tylko jakie $$$$ tej przyjemnosci
18Ziomus18 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Witajcie coś nowego w temacie ? wiadomo jak sprawuje się tak hybryda w BRD?
kuba84 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Wiadomo. Koszt takiej hybrydy to ok 1500-1800 zł. Wstaje praktycznie jak seria AVF/AWX pod 200Ps starczy, i jest P&P. Pytanie czy jest sens ... jak gtb20 wyjdzie cenowo podobnie jedynie troszkę przeróbki wydechu i tipa a potencjał znacznie większy. Wszystko zależy kto co chce :)
azalewsk Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 Właśnie wymieniłem rdzeń od BRD na CAHA. Pasuje P&P. Ta od BRD brała pół litra oleju na 1000 km. Nie ma potrzeby demontować turbiny od kolektora. Wystarczy zdemontować chłodnicę EGR i gruszkę od turbo oraz przewody olejowe turbiny. Rdzeń z wirnikami wyważonymi kupiłem na Alibaba.com za 100 $. Nastawy gruszki nie mają aż tak istotnego znaczenia, bo w gruszce znajduje się czujnik położenia i jego sygnał jest porównywany z mapą w sterowniku. Kolega GrześBiTurbo sprzedał wam kit i jemu też sprzedali "fachofcy". Jedyna regulacja to pozycja spoczynkowa na cięgle gruszki. W rdzeniu turbiny jest kołek ustalający do zmontowania z częścią gorącą, natomiast po stronie zimnej jest wybity punkt, który powinien być w osi z wlotem oleju do turbiny. Mnie wymiana rdzenia zajęła około 40 minut za pierwszym podejściem.
marcin4x4 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 W dniu 16.10.2017 o 21:14, GrzesBiTurbo napisał: znając bolączkę BRD tzn. problemy ze jej wstawaniem postanowiłem wymienić standardowe odlewane koło kompresji 5/5 na kute koło z łopatkami typu mixed-flow w ilości 6/6 łopatek[sześć wysokich, sześć niskich] z modelu CAHA tylko że to nie jest seryjny kompresor z CAHA
PITer4x4 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 W dniu 22.05.2019 o 17:47, azalewsk napisał: Właśnie wymieniłem rdzeń od BRD na CAHA. Pasuje P&P. Ta od BRD brała pół litra oleju na 1000 km. Nie ma potrzeby demontować turbiny od kolektora. Wystarczy zdemontować chłodnicę EGR i gruszkę od turbo oraz przewody olejowe turbiny. Rdzeń z wirnikami wyważonymi kupiłem na Alibaba.com za 100 $. Nastawy gruszki nie mają aż tak istotnego znaczenia, bo w gruszce znajduje się czujnik położenia i jego sygnał jest porównywany z mapą w sterowniku. Kolega GrześBiTurbo sprzedał wam kit i jemu też sprzedali "fachofcy". Jedyna regulacja to pozycja spoczynkowa na cięgle gruszki. W rdzeniu turbiny jest kołek ustalający do zmontowania z częścią gorącą, natomiast po stronie zimnej jest wybity punkt, który powinien być w osi z wlotem oleju do turbiny. Mnie wymiana rdzenia zajęła około 40 minut za pierwszym podejściem. Jak sprawuje się turbo po zmianie rdzenia, wstaje lepiej?
18Ziomus18 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Też jestem Ciekawy jak po wymianie rdzenia
PITer4x4 Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Logi na 4 biegu, tak u mnie wstaje brd z chra od caha
marcin4x4 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 W dniu 14.09.2019 o 22:39, PITer4x4 napisał: Logi na 4 biegu, tak u mnie wstaje brd z chra od caha i czemu motor nie potrafi utrzymać równo boosta? BTW: to nie jest rdzeń CAH
PITer4x4 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Godzinę temu, marcin4x4 napisał: i czemu motor nie potrafi utrzymać równo boosta? BTW: to nie jest rdzeń CAH dlaczego uważasz ze nie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się