imr_pl 2 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 witam , mam następujący problem : podczas przyspieszania w konfiguracji : prędkość ok 70-90 , 5 bieg , but w podłogę , auto zaczyna wibrować - najbardziej odczuwalne jakby tył ,środek , po osiągnięciu ok 120 km/h wibracje odpuszczają , brak wibracji również przy przyspieszaniu na niższym biegu - przy większych obrotach a prędkości jak powyżej Silnik po programie ok 190 KM 300 NM , przed programem nie było tych objawów ma ktoś pomysł co to może być ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Ja bym się przyjrzał podporze wału napędowego, jak jest za miękka to mogą być takie objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 mam to samo... albo wał albo dwumasa (zmniejszyłem moc i problem ustał), wymieniłem przeguby wew. na tyle i nic nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STANIV 7 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Raczej podpora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexDLU 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 a hm.. czy taka podpore mona jakos zdiagnozowac odkrecajac macając, krecąc cokolwiek ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1408 0 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Mam podobny problem. Program na 230km. 1.8t manual quattro. Na cieplym silniku mam drgania w zakresie obrotow 2200-3000 wtedy kiedy turbo zaczyna ladowac . Podpora wyglada na sprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Przeguby (nie tylko wewnętrzne) mogą to powodować. Jest ich dużo więc zdiagnozować będzie ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Stanislawczyk 3 Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Odswierzam temat. Mam to samo. Macie rozwiazanie ? Zrobilem male mody i przez jakies 200 km bylo ok. Teraz wystepuja drgania przy okolo 3 tys obrotow. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1408 0 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Czy ktoś znalazł rozwiązanie tematu? U mnie nadal wibracje jak byly tak są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukassio 0 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 Ja mam to samo i stawiam na dwumas, bo mam AVJ z 150 KM na 225 KM i już tuner powiedział że więcej nie można bo dwumas się trzęsie, a właśnie jak się okaże ta dwumasa to dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) Ja też mam bardzo delikatne wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 2000-3000 obr/min. Program na około 200KM, przed programem nic takiego nie występowało. Można zmniejszyć trochę doładowanie w zakresie tych obrotów i będzie ok, jednak nie chciałem tego robić bo w zakresie tych prędkości nie pałuję auta na wyższych biegach, na niskich jest to niezauważalne nawet przy wciśnięciu gazu w podłogę. EDIT: z tego co słyszałem to wibracje pojawiają się po programie najczęściej w quattro, w ośce coś takiego nie występuje. Edytowane 20 Marca 2021 przez pelonek1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Dwumas za słaby. Wymienić i można dalej podnosić moc. U mnie 240KM i nie ma żadnych wibracji w żadnym przedziale obrotów (pomijam standardowe mrowienia na jałowym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawellbl 0 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 1.8t quattro 220 km u mnie były to przeguby wewnętrzne po 130 zł firmy gsp problem ustal, cisza jak makiem zasiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się