krzys19-92 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Witam wszysykich. Mam nadzieje ze mial ktos taki problem i go rozwiazal poniewaz brak pomyslu... A wiec silnik 1.9tdi awx przy przyspieszaniu miedzy 1300 a 2tys obrotow silnik szarpie dlawi go tylko na 3 4 i 5 biegu. Taka sytuacja jest tylko gdy na liczniku osiagnie temp 90 stopni... ponizej nic sie nie dzieje. W sierpniu wymienione kompletne sprzeglo z dwumasem olej i wszystkie filtry wraz z paliwa... Robione logi vcds i wszystko jest OK nie mam juz pomyslow... mial ktos taki problem lub moze ktos cos podpowie? Pozdrawiam!
kamilkiero Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 odepnij przepływke i sprawdź czy coś się zmieni
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Logi robione to wrzuć tu... Zobaczymy. Temperatura na zegarach 90, a do ECU ile idzie ? ? ?
krzys19-92 Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 1 godzinę temu, kamilkiero napisał: odepnij przepływke i sprawdź czy coś się zmieni Odpialem i auto nie ma mocy wgl ale szarpanie nie wystepuje w tym przypadku gdy kostka jest odpieta...
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Ja bym zaczął od dogięcia konektorów pompowtrysków, a właściwie to na pierwszym cylindrze powinno wystarczyć , bo zazwyczaj tam jest problem Więcej na drugiej stronie tego tematu : W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów ? 1
kamilkiero Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 1 minutę temu, krzys19-92 napisał: Odpialem i auto nie ma mocy wgl ale szarpanie nie wystepuje w tym przypadku gdy kostka jest odpieta... moim zadniem to jest powód szarpania, jak masz na podmianę przepływke załóż inna i będzie wiadomo na 100% czy to to
krzys19-92 Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 1 minutę temu, piotrsob1 napisał: Ja bym zaczął od dogięcia konektorów pompowtrysków, a właściwie to na pierwszym cylindrze powinno wystarczyć , bo zazwyczaj tam jest problem Więcej na drugiej stronie tego tematu : W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów ? Nie ma.wgl.bledow na kompie... a listwe wymienialem niedawno.na inna i doginalem.. ale to nic nie pomoglo
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Wrzuć logi, jak przepływka to będzie widać czy tnie dawkę... 013+018+023 - statyczne i mogą być też podczas jazdy, z momentu w którym szarpie 003+008+011 - dynamicznie...
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) 13 minut temu, krzys19-92 napisał: Nie ma.wgl.bledow na kompie... a listwe wymienialem niedawno.na inna i doginalem.. ale to nic nie pomoglo Błędy od luźnych konektorów nie pojawiają się od razu jak zacznie szarpać, tylko dopiero jak już silnik mało z ramy nie wypadnie podczas przyspieszania Na starej listwie też problem występował i po wymianie na drugą ( Była nowa ? ) nic kompletnie się nie zmieniło ? Edytowane 1 Listopada 2017 przez piotrsob1
krzys19-92 Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 2 godziny temu, piotrsob1 napisał: Błędy od luźnych konektorów nie pojawiają się od razu jak zacznie szarpać, tylko dopiero jak już silnik mało z ramy nie wypadnie podczas przyspieszania Na starej listwie też problem występował i po wymianie na drugą ( Była nowa ? ) nic kompletnie się nie zmieniło ? Przed wymiana tak samo bylo jak i po wymianie na inna. Nie byla nowa tylko z innego audi podmienilem ale o tym samym oznaczeniu.
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Teraz, krzys19-92 napisał: Przed wymiana tak samo bylo jak i po wymianie na inna. Nie byla nowa tylko z innego audi podmienilem ale o tym samym oznaczeniu. No to mało prawdopodobne by to konektory były przyczyną, jeżeli po takiej podmiance nie było choćby małej zauważalnej różnicy
krzys19-92 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Panowie a jesli na vagu pokazuje 76stopni temp silnika a na zegarach 90? Czyzby tutaj moglby byc problem?
kamil-vag Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Wejdź w zegary i zobacz ile tam jest dokładnie...
piotrsob1 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 5 godzin temu, krzys19-92 napisał: Panowie a jesli na vagu pokazuje 76stopni temp silnika a na zegarach 90? Czyzby tutaj moglby byc problem? Wskaźnik na desce nie ma liniowej charakterystyki, mniej więcej od około 80 do 100 stopni pokazuje on kierownikowi równe 90, po to by ten się nie stresował że mu temperatura chłodziwa skacze Tak że te 76 stopni widziane przez ECU wcale nie znaczy że któryś z czujników jest uszkodzony, a jeśli by nawet , to nie powinno to być powodem szarpania
Dawidz87 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 W dniu 5.11.2017 o 00:56, piotrsob1 napisał: Wskaźnik na desce nie ma liniowej charakterystyki, mniej więcej od około 80 do 100 stopni pokazuje on kierownikowi równe 90, po to by ten się nie stresował że mu temperatura chłodziwa skacze Tak że te 76 stopni widziane przez ECU wcale nie znaczy że któryś z czujników jest uszkodzony, a jeśli by nawet , to nie powinno to być powodem szarpania
Dawidz87 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Witam i rozwiazal ktoś ten problem tego szarpania w audi z silnikiem awx?? Bo tak przeglądam fora i na żadnym nikt nie opisał czy tak czy nie?? Pytam bo też mam takie szarpania i nie mam już pomysłu co dalej.
Ralen Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 W dniu 1.11.2017 o 13:04, kamilkiero napisał: moim zadniem to jest powód szarpania, jak masz na podmianę przepływke załóż inna i będzie wiadomo na 100% czy to to U mnie też to jest, ale tylko na 4 i 5 biegu jak mu mocno wdepne. Problem jest od 1600 do 2200 obr, później już nie szarpie. Odpiecie przeplywki nie jest żadnym tropem, aczkolwiek jest spore prawdopodobieństwo że to właśnie ona. Mialem taki przypadek że mi delikatnie szarpalo i nie było wiadomo dlaczego. Logi nic nie pokazywały. Pewnego dnia padła mi przepływka i wymieniłem na nową. O dziwo problem zniknął ale tylko na kilka miesięcy. Później znów to samo i objaw identyczny. Przyzwyczaiłem się i przestałem mocno butowac auto z dołu na 4 i 5 biegu. W sumie, zdrowiej dla auta
Dawidz87 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 (edytowane) Ale u mnie jest tak że samochod szarpie nie przy gwałtownym dodawaniu gazu tylko na przykład jadę samochodem utrzymując obroty ok 1600 i w tedy szarpie albo ok 1800 szarpie jak by jeden cylinder miał wypadanie. Korekty są w granicach od -0.30 do 0.30 bipy maks 15 nowe uszczelki na pd zrobione gniazda pompek wiązka wymieniona wałek z popychaczami nowy pompa vacum nowa wszystko wyregulowane błędów nie ma pompki też podmienione. A szarpanie jak było tak jest nic się nie zmienilo Edytowane 5 Stycznia 2019 przez Dawidz87 Dodanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się