M@rcin Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Czarny box pasuje idealnie do rolki i pakietu czerń
Gość Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opisz wrazenia z jazdy [emoji4] w nowym motorze jest takie podsumowanie Oraz narzekaja na gorsza reakcje na gaz w stosunku do poprzednika z V8
krzychu252 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 "kiepska reakcja na gaz" ?? w jakiś realnych wartościach ? Czy to tylko sentyment za V8 (i w Audi i w MB AMG) ?
turdzi Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Opublikowano 13 Lutego 2018 1 godzinę temu, execuiter napisał: Opisz wrazenia z jazdy w nowym motorze jest takie podsumowanie Oraz narzekaja na gorsza reakcje na gaz w stosunku do poprzednika z V8 Reakcja jest błyskawiczna jak na silnik biturbo , turbodziury po prostu nie ma. Jest pewne grono ludzi ktorym z jakiegoś dziwnego powodu brakuje tego V8 ktory w przypadku RS4 był dla mie kompletnym niewypałem.Jednego czego moze brakować to dźwięku wysokokrecocego sie V8 ale tak jak mowię taki silnik a takiej charakterystyce nie pasuje do rodzinnego kombi z AWD.mnie nawet dźwięku nie brakuje bo ten V6 brzmi na prawde swietnie i zdecydowanie lepiej niz w RS5. Ja mam juz pewne przemyślenia na temat tego auta ale napisze jak troche wiecej pojezdze bo na razie cały czas prawie po śniegu wiec ani osiągów ani prowadzenie nie da sie wykorzystać czy ocenić zreszta docieram wiec i tak ciskać nie mogę. TO co sie od rzuca w oczy od pierwszego kilometra to ze auto jest mega lekkie w pokonaniu do poprzednika zwłaszcza z przodu.Jak by mu ujelomz 300kg a przeciez wiemy ze zdjelimtyli tylko 100. To oczywiscie zasługa V6 ktory jest mega kompaktowy.Druga rzec to układ kierowniczy ( mam bez Dynamic steering ) ktory jest jak nie z Audi.Bardzo precyzyjny i dobrze przekazuje co robia przednie koła. Mysle ze to sa dwa główne czynniki ktore przeobraziła to auto w samochod ktory daje na prawde frajdę jazdy w zakrętach a nie tylko na prostej. Polatalem tez troche bójkami i na śniegu to auto to bajka.
Kosmita Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) 6 godzin temu, griga-st napisał: Woow! Ale petarda! Gratuluję konsekwencji w spełnianiu marzeń Fajnie że pokazujesz tego potwora tutaj bo mnie pewnie nigdy nie będzie stać wydać rocznego zarobku na furę Biały od czasów B7 nie wychodzi z mody. Dobry wybór! Rysiek kosztuje 600 tys. Jeżeli zarabiasz tyle w rok to oznacza, że miesięcznie zarabiasz 50 tys. pln. Z całym szacunkiem ale nie pitol, że przy takich zarobkach Rysiek jest nieosiągalny pozdrawiam. Edytowane 13 Lutego 2018 przez Kosmita 1
turdzi Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 5 godzin temu, Kosmita napisał: Rysiek kosztuje 600 tys. Jeżeli zarabiasz tyle w rok to oznacza, że miesięcznie zarabiasz 50 tys. pln. Z całym szacunkiem ale nie pitol, że przy takich zarobkach Rysiek jest nieosiągalny pozdrawiam. He he o tym samym pomyślałem
griga-st Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 80 tys.€ cena "golasa". 600 to niemalże drugie tyle. Miałem na myśli raczej tą pierwszą liczbę
simon__75 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Godzinę temu, turdzi napisał: He he o tym samym pomyślałem
turdzi Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 Godzinę temu, griga-st napisał: 80 tys.€ cena "golasa". 600 to niemalże drugie tyle. Miałem na myśli raczej tą pierwszą liczbę Audi Finans czynu cuda
Kosmita Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) 3 godziny temu, griga-st napisał: 80 tys.€ cena "golasa". 600 to niemalże drugie tyle. Miałem na myśli raczej tą pierwszą liczbę Nigdy nie patrzy się na cenę wyjściową samochodu, bo nigdy za tyle samochodu nie kupisz, bo to bez sensu. To po pierwsze. Po drugie 300 to moja A4 kosztowała, cena eSy wyjściowa to ponad 300 k pln, po konfiguracji ponad 400 trzeba liczyć. RS zaczyna się od 407 tys. czyli min. trzeba te 500 dać. Inna sprawa, że finansowanie teraz jest przyjazne dla klienta i wręcz nie opłaca się tych samochodów brać za gotówkę. A jeszcze inna sprawa, że też pozytywnie turdziemu zazdroszczę i też jest to mój jakiś tam cel marzeniowy (z tych materialnych) Edytowane 14 Lutego 2018 przez Kosmita
turdzi Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 2 godziny temu, Kosmita napisał: Nigdy nie patrzy się na cenę wyjściową samochodu, bo nigdy za tyle samochodu nie kupisz, bo to bez sensu. To po pierwsze. Po drugie 300 to moja A4 kosztowała, cena eSy wyjściowa to ponad 300 k pln, po konfiguracji ponad 400 trzeba liczyć. RS zaczyna się od 407 tys. czyli min. trzeba te 500 dać. Inna sprawa, że finansowanie teraz jest przyjazne dla klienta i wręcz nie opłaca się tych samochodów brać za gotówkę. A jeszcze inna sprawa, że też pozytywnie turdziemu zazdroszczę i też jest to mój jakiś tam cel marzeniowy (z tych materialnych) Bardzo niewiele kupuje takie auta za gotówkę o to mija się z celem blokownie tyle kapitału w samochodzie.Zdecydwanje łatwiej patrząc na taki zakup w perspektywie miesięcznej wedle budżetu który chcemy na to przeznaczyć.To też otwiera inne in e możliwości jeżeli chodzi o wyposażnie bo wted to czy tamto kosztuje Cię X00 pl miesięcznie zamiast 10 czy 15 K w jednorazowym wypadku. Odnośnie wyposażenie to prawda a im wyżej A4 , A6 tym gorzej.Ma mam przyzwoite A3 w samymym wyposażeniu a jeszcze było parę wolnych pozycji w konfiguracji.Reanie trzeba dołożyć 20%do ceny zakupy w przypadku A4 i A6.
Kosmita Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 1 minutę temu, turdzi napisał: Bardzo niewiele kupuje takie auta za gotówkę o to mija się z celem blokownie tyle kapitału w samochodzie.Zdecydwanje łatwiej patrząc na taki zakup w perspektywie miesięcznej wedle budżetu który chcemy na to przeznaczyć.To też otwiera inne in e możliwości jeżeli chodzi o wyposażnie bo wted to czy tamto kosztuje Cię X00 pl miesięcznie zamiast 10 czy 15 K w jednorazowym wypadku. Odnośnie wyposażenie to prawda a im wyżej A4 , A6 tym gorzej.Ma mam przyzwoite A3 w samymym wyposażeniu a jeszcze było parę wolnych pozycji w konfiguracji.Reanie trzeba dołożyć 20%do ceny zakupy w przypadku A4 i A6. Po prostu w marce premium min. Ok. 100k to opcje.
granatowy Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 18 godzin temu, griga-st napisał: mnie pewnie nigdy nie będzie stać wydać rocznego zarobku na furę Pozostaje Ci jeździć Porsche
granatowy Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 2 godziny temu, Kosmita napisał: Po drugie 300 to moja A4 kosztowała Wiemy
Kosmita Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 28 minut temu, granatowy napisał: Wiemy hehehe wyszło, że się chwalę lecz tym razem miałem na względzie podkreślenie, że zwykłe A4 kosztuje ok. 300 więc nie operujmy takimi kwotami w przypadku RS-a. Tutaj trzeba drugie A4 dołożyć..
mlody020 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Mam do Ciebie pytanko, trochę jeździsz z boxem na dachu? Jak wrażenia przy wyższych prędkościach (mam na myśli około 140 km/h) chodzi mi dźwięk, bardzo żagiel?
turdzi Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 2 godziny temu, mlody020 napisał: Mam do Ciebie pytanko, trochę jeździsz z boxem na dachu? Jak wrażenia przy wyższych prędkościach (mam na myśli około 140 km/h) chodzi mi dźwięk, bardzo żagiel? Wszystko zalezy od boksa i bagażnika.Teraz z Wingbar Thule jest znaczna różnica w stosunku do zwykłego bagażnika ale masę czuć na zakrętach.Im bardziej załadowany tym bardziej czuć.
turdzi Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Dzis doszło polerka ale już się ubrudzilo Edytowane 14 Lutego 2018 przez turdzi
Kodzak33 Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 W dniu 13.02.2018 o 23:45, turdzi napisał: Reakcja jest błyskawiczna jak na silnik biturbo , turbodziury po prostu nie ma. Jest pewne grono ludzi ktorym z jakiegoś dziwnego powodu brakuje tego V8 ktory w przypadku RS4 był dla mie kompletnym niewypałem.Jednego czego moze brakować to dźwięku wysokokrecocego sie V8 ale tak jak mowię taki silnik a takiej charakterystyce nie pasuje do rodzinnego kombi z AWD.mnie nawet dźwięku nie brakuje bo ten V6 brzmi na prawde swietnie i zdecydowanie lepiej niz w RS5. Ja mam juz pewne przemyślenia na temat tego auta ale napisze jak troche wiecej pojezdze bo na razie cały czas prawie po śniegu wiec ani osiągów ani prowadzenie nie da sie wykorzystać czy ocenić zreszta docieram wiec i tak ciskać nie mogę. TO co sie od rzuca w oczy od pierwszego kilometra to ze auto jest mega lekkie w pokonaniu do poprzednika zwłaszcza z przodu.Jak by mu ujelomz 300kg a przeciez wiemy ze zdjelimtyli tylko 100. To oczywiscie zasługa V6 ktory jest mega kompaktowy.Druga rzec to układ kierowniczy ( mam bez Dynamic steering ) ktory jest jak nie z Audi.Bardzo precyzyjny i dobrze przekazuje co robia przednie koła. Mysle ze to sa dwa główne czynniki ktore przeobraziła to auto w samochod ktory daje na prawde frajdę jazdy w zakrętach a nie tylko na prostej. Polatalem tez troche bójkami i na śniegu to auto to bajka. Rs5 przecież ma ten sam silnik i pewnie wydech?
Kosmita Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) 36 minut temu, Kodzak33 napisał: Rs5 przecież ma ten sam silnik i pewnie wydech? Ale inaczej słychać go w coupe, a inaczej w Avancie. Poza tym w RS-ie można domówić sportowy wydech (można go odróżnić po czarnych końcówkach). Niektórzy błędnie (nie mówię o turdzim) porównują z jednego modelu "zwykły" wydech, ze sportowym z drugiego modelu. Ale w Avancie ogólnie odczucia dźwiękowe będą bardziej wzmożone niż w coupe. Edytowane 18 Lutego 2018 przez Kosmita
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się