pksmlody Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 @Picknick widzę kolego, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz...
Kosmita Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 20 godzin temu, turdzi napisał: Ogi to prawda Panamera ma to super rozwiązane tez mi sie bardzo podoba. Analogowe wskaźniki sa w standardzie za VC trzeba było dopłacić ale dosłownie jakies grosze.W RS sporo wyposażenia jest duzo tańsza niz do standardowych A4. Konfigurujac auto ja mysle tez troche o tym ze bedzie je kiedys trzeba sprzedać wczesniej czy pózniej i pewne rzeczy z wyposażenia ten samochod musi mieć mimo ze ja mogę sie bez nich obejść.To nie jest auto ktore kupuje sie jako golasa. Ale ja nawet w RS-ie jak i u siebie to zrobiłem, zostawiłbym analogowe zegary, które i tak mają duży ekran i wszelkie funkcjonalności z VC.. kwestia subiektywna ale ekran do mnie nadal nie trafia. A co do tańszyh dodatków.. są i droższe - np. Bang
turdzi Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 Sa dlatego do w tym aucie do ceny wyjściowej trzeba liczyć min. 100K na dodatki. Ja jakos wcale nie oszalałym a pękło prawie 150K. Co ciekawe RS3 z kolei mozna prawie golasa zamówić.Znajomy niedawno odebrał i dopłacił jedynie za smartphone interface i lakier.Calkiem OK ato i nic w nim mi nie brakowało.
turdzi Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 BTW w hiszpani wlasnie odbyla sie prezentacja i testy dziennikarzy. Na razie opublikował Auto bild , Auto Motor und Sport i pare innych niemieckich. Ogolnie po tym co wczesniej sie dowiadywałem to opinie do przewidzenia.Mnie zainteresowało jedna rzecz która sie przewija a ja kompletnie o niej nie pomyślałem.Mianowicie wedle dziennikarzy RS4 brzmi w środku o wiele lepiej niz RS5 co jest przeciez oczywiste jak słońce.Przeciez to Kombi wiec logiczne ze przenosi wiecej dźwięku co mnie mega cieszy 1
Przemo c Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 nie trzymaj w niepewności odbierz je w końcu i nie pitol
LordOFtheRINGS Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Na Pewno na bieżąco jestes ale wrzuce, Jeden z moich ulubionych YouTuberów
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 2 godziny temu, LordOFtheRINGS napisał: Na Pewno na bieżąco jestes ale wrzuce, Jeden z moich ulubionych YouTuberów miejsce na ECU wybrali zaye....ste...
black4 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Witajcie, Dzięki za wrzucone video. BTW. Filmiki Shmee są świetne. Mega pozytywny gość z dużą wiedzą, czuć że pasjonat. Pozdrawiam
turdzi Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 I jeszcze jedne pokazujące wszystkie generacje. tymczasem pare cytatów z prasy po testach w Hiszpanii : “Perhaps the strangest revelation of all is that this RS4 feels better to drive than an RS5” “ Which leaves us where, exactly? With a fast, accomplished, capable and desirable Audi RS product. Yes, the shock was something to us too” Zapowiada sie mega dobrze.
turdzi Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) BTW fajnie sie parzy na ewolucje wszystkich modeli.Z klasyków uwazam ze B5 nada wyglada swietnie.Widac tez bardzo jak każda ewolucja rosła.B7 przy B9 to maleńki samochodzik jest nie mówiąc juz o RS2. Pamietam z bardzo dawnych czasów ze Kuzaj miał jedna z pierwszych RS4 b5 w pl zaraz jak sie pojawiło.Widzalem go kiedys w nocy w kentrum Krakowa ja męczył jeden zakręt latający po nim bokiem tym RS4 i jakos mi tak zapadł ten widok w pamięci.Miał tez pózniej chwile białe B7 ale sprzedał go szyko.Moze tez uważał ze V8 NA nie pasuje kompletnie do charakteru tego samochodu Tymczasem jako ze mam jeszcze tyle czekania pojechałem sobie pooglądać czarule jeszcze raz bo mi sie strasznie dluzy. Edytowane 13 Grudnia 2017 przez turdzi
turdzi Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 Kolejna opinia jaka sie regularnie przewija to Dynamic Steering ktory nadal jest kiepski : "One option best avoided is the variable-rate Dynamic Steering, which, although better than previous iterations, still feels odd as it weights up in an unnatural way. The regular steering set-up works well on its own, with three levels of power steering weight to choose from (Comfort, Auto and Dynamic). Regardless of mode, there’s decent feel and feedback" Wydlada da na to ze wybrałem właściwie czyli z DRC ale bez Dynanic Steering.
turdzi Opublikowano 16 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) I automann Kolejna opinia ze woli RS4 od RS5 Edytowane 16 Grudnia 2017 przez turdzi
turdzi Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2017 Tylko 50KM i 100NM więcej a skręca się jak szalone. Ciekawe co oni wymodzili z wydechem.Tlumiki końcowe to nadal OEM.Wyglada na to jak by tylko wycieli rezonator w sekcji środkowej.
turdzi Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 Witam wszystkich w nowym roku ! Zaczynamy z klasa czyli sonoma green by Auditography Jutro zaczyna sie ważny tydzień czyli produkcji mojego trzeciego dziecka Jeszcze tylko 3 tygodnie, juz bliżej niz dalej.........
turdzi Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 ------------------- Tymczasem wlasnie dostalem wiadomosc ze moj RS wyprodukowany i czeka na zaladunek w Bremerhaven
Mosek Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 w dwa dni Twojego rsa zlozyli, czyli jak czeka na zaladunek teraz to kiedy odbierac bedziesz mogl?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się