Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, DonDżonson napisał:

Turdzi faktycznie jest taka różnica między zawieszeniem bez a z DRC?

No jest bo standardowe jest na sztywno a DRC ma regulację twardości.W trybie komfortowym po prostu płynie nad dziurami przez co auto jest bardzo uniwersalne.Z tego co wiem na sztywnym tragedi nie ma ale jest to zawieszenie po tej sztywnej stronie jak to w sportowym aucie.

Opublikowano
2 godziny temu, Ogi napisał:

Dobry agent kupić RS4 żeby łódkę na przyczepie ciągać :D .

Mają nawet takie zabawki do ciągania..

 

lamborghini-towing-a-trailer.jpg

Opublikowano

Ja miałem styczność z kilkoma zawieszeniami o zmiennej charakterystyce tłumienia w innych markach, czy w zwykłym Audi A4, czyli układem regulacji tłumienia bez DRC i zbytniej różnicy między nastawami nie czułem, więc stwierdziłem że to bezsensu skoro nie czuje różnicy.

Najbardziej różnice czułem, że faktycznie się utwardza w Leonie Cuprze.

Opublikowano

Zawieszeń o zmiennej charakterystyce jest dużo ale nie każdemu psu burek ;)

Topem jest pneumatyka , potem są zawieszenia typu DRC gdzie hydraulika steruje twardscia a na końcu są zawieszenia typu magnetic ride.

W magnetic ride te różnice są najmniejsze bo hardware daje najmniejsze możliwości, a potem im wyżej tym więcej można zrobić.No i oczywiście na koniec końców jest kalibracja a ta w RS4 wyszła im genialnie.Roznica jest taka że jak byś zamknął oczy to byś pomyślał że jedziesz innym autem.

I to jest ta strona której mnóstwo dziennikarzy nie rozumie i źle inerpretuje oceniając to auto.Tak daje powiedzmy 85 % tego ostrego prowadzenia jakie da M3 , C63 czy QV ale tam dostaniesz może z 50 % tego komfortu które da ci RS4 i właśnie to połączenie tych dwóch światów robi ten samochód w sposób któremu nie jest w stanie dorównać konkurencja.

I przede wszystkim to zasługa kalibracji zawieszenia.

Opublikowano

Super test 

 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witajcie,

Pomysł na test ciekawy, tylko start tym RS2 jakiś słaby. 

Żeby aż taka różnica była na końcu?

Pozdrawiam

Opublikowano

RS2 na tamte lata to był pocisk ale dzis 5.7 do setki o +/- 300KM  mają niektóre Hot Hatche.Reszta tego towarzystwa to już bardzo szybkie auta dlatego taka różnica. Dodatkowo egzemplarz uzyczony to jakoś kolekcjonerski z 3 000 tyś przebiegu więc pewnie nikt nie chciał to katować.

 

Tymczasem dziś na zakończeniu sezonu miałem towarzystwo ?

 

 

20181014_134302.jpg

Opublikowano

W 2008r kupiłem RS4 B7 z USA z przebiegiem 24500mil, wiec nie mial za.mocno zasranego kolektora ssacego.

Stanąłem na kresce z RS4ką B5 zrobioną na 420kM i z przyjemnascią musze stwierdzic ze zostałem przez nia modelowo wyr...ny w d....

Zawsze uwazałem ze wolnossaki nadaja sie tylko na smietnik

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Fajna fota z dzisiaj moze bedzie wiecej 

1E1A2103.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
W dniu ‎14‎.‎10‎.‎2018 o 20:19, turdzi napisał:

Fajna fota z dzisiaj moze bedzie wiecej 

1E1A2103.jpg

Na rudskogen jezdziles? Dawaj znaka jak bedziesz ponownie to ogarnalbym autko na zywo :D

Opublikowano

Byłem pare razy w tym roku w tym na zakończeniu sezonu i na ten sezon koniec tak wiec trzeba czekać do maja 2019.

 

Tymczasem w zeszły piątek obadalem E-trona.Bardzo mnie sie spodobał.Kawal auta ale nie jakiś taki nachalny jak większośc dużych SUVow.Jak zrobią z 600KM i zasięg ponad 500km to mysle ze i ja sie mogl bym skusić tym bardziej ze nie bedzie wyboru.

IMG_6276.PNG

Opublikowano

Z ciekawości, mierzyłeś czasy 0-100, 100-200 ?

Opublikowano

Nie ale sprawdzałem sie z kolega ktory ma RS3 sedan i robi 0-100 w 3.9 sek.

Do 200 km/h od startu szliśmy rowno.

Opublikowano

Czy możliwe jest że rs3 from frogracing które ma 620Hp robi 100km/h w 2.9s ?

Znajomy odkupił taką sztukę od właściciela.

Opublikowano
11 minut temu, l.e.s.t.e.r napisał:

Czy możliwe jest że rs3 from frogracing które ma 620Hp robi 100km/h w 2.9s ?

Znajomy odkupił taką sztukę od właściciela.

sprawdzał już ?

Opublikowano
7 minut temu, Dev napisał:

sprawdzał już ?

Poprzedni właściciel podobno tak zmierzył racelogiem. 

Nowy właściciel gaz na 30% i ciągle zmienia pampersy ;)

Opublikowano
12 godzin temu, turdzi napisał:

Nie ale sprawdzałem sie z kolega ktory ma RS3 sedan i robi 0-100 w 3.9 sek.

Do 200 km/h od startu szliśmy rowno.

OK, ja mierzylem racelogic u siebie w golfie R variant i wyszło 4.0, pytam bo niestety nie znam nikogo w okolicy z RS4 :)

Opublikowano

Silnik w RS3 ma niesamowity potencjał a juz seryjnie auto jest niesamowicie szybkie.Na mody odpowiada tez niesamowicie.600 KM to tam na prawde nie problem.

Opublikowano
W dniu 17.11.2018 o 10:41, źrebak napisał:

OK, ja mierzylem racelogic u siebie w golfie R variant i wyszło 4.0, pytam bo niestety nie znam nikogo w okolicy z RS4 :)

No ale to dłubnięte coś masz? Bo jak nie masz 400+ to taki czas w golfie jest niemożliwy..

Opublikowano

Hey Panowie,

Turdzi zgadza się. Maja olbrzymi potencjał.

Ostatnio znajomy stroił TTRS polift. Po samym DP, Fmic, airbox i korekcie softu wypluł 550 PS i 702 nm. 

Paweł 0-100 km/h w ok. 4 s. robią Golfy 7 400PS.

450 PS. w ok. 3,5-3,7s.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...