turdzi Opublikowano 3 Października 2018 Autor Opublikowano 3 Października 2018 2 godziny temu, DonDżonson napisał: Turdzi faktycznie jest taka różnica między zawieszeniem bez a z DRC? No jest bo standardowe jest na sztywno a DRC ma regulację twardości.W trybie komfortowym po prostu płynie nad dziurami przez co auto jest bardzo uniwersalne.Z tego co wiem na sztywnym tragedi nie ma ale jest to zawieszenie po tej sztywnej stronie jak to w sportowym aucie.
Adam87 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 2 godziny temu, Ogi napisał: Dobry agent kupić RS4 żeby łódkę na przyczepie ciągać . Mają nawet takie zabawki do ciągania..
DonDżonson Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Ja miałem styczność z kilkoma zawieszeniami o zmiennej charakterystyce tłumienia w innych markach, czy w zwykłym Audi A4, czyli układem regulacji tłumienia bez DRC i zbytniej różnicy między nastawami nie czułem, więc stwierdziłem że to bezsensu skoro nie czuje różnicy. Najbardziej różnice czułem, że faktycznie się utwardza w Leonie Cuprze.
turdzi Opublikowano 3 Października 2018 Autor Opublikowano 3 Października 2018 Zawieszeń o zmiennej charakterystyce jest dużo ale nie każdemu psu burek Topem jest pneumatyka , potem są zawieszenia typu DRC gdzie hydraulika steruje twardscia a na końcu są zawieszenia typu magnetic ride. W magnetic ride te różnice są najmniejsze bo hardware daje najmniejsze możliwości, a potem im wyżej tym więcej można zrobić.No i oczywiście na koniec końców jest kalibracja a ta w RS4 wyszła im genialnie.Roznica jest taka że jak byś zamknął oczy to byś pomyślał że jedziesz innym autem. I to jest ta strona której mnóstwo dziennikarzy nie rozumie i źle inerpretuje oceniając to auto.Tak daje powiedzmy 85 % tego ostrego prowadzenia jakie da M3 , C63 czy QV ale tam dostaniesz może z 50 % tego komfortu które da ci RS4 i właśnie to połączenie tych dwóch światów robi ten samochód w sposób któremu nie jest w stanie dorównać konkurencja. I przede wszystkim to zasługa kalibracji zawieszenia.
black4 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Witajcie, Pomysł na test ciekawy, tylko start tym RS2 jakiś słaby. Żeby aż taka różnica była na końcu? Pozdrawiam
turdzi Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 RS2 na tamte lata to był pocisk ale dzis 5.7 do setki o +/- 300KM mają niektóre Hot Hatche.Reszta tego towarzystwa to już bardzo szybkie auta dlatego taka różnica. Dodatkowo egzemplarz uzyczony to jakoś kolekcjonerski z 3 000 tyś przebiegu więc pewnie nikt nie chciał to katować. Tymczasem dziś na zakończeniu sezonu miałem towarzystwo ?
Dev Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 W 2008r kupiłem RS4 B7 z USA z przebiegiem 24500mil, wiec nie mial za.mocno zasranego kolektora ssacego. Stanąłem na kresce z RS4ką B5 zrobioną na 420kM i z przyjemnascią musze stwierdzic ze zostałem przez nia modelowo wyr...ny w d.... Zawsze uwazałem ze wolnossaki nadaja sie tylko na smietnik 1
turdzi Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 Fajna fota z dzisiaj moze bedzie wiecej 2
Kooga Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 W dniu 14.10.2018 o 20:19, turdzi napisał: Fajna fota z dzisiaj moze bedzie wiecej Na rudskogen jezdziles? Dawaj znaka jak bedziesz ponownie to ogarnalbym autko na zywo
turdzi Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 Byłem pare razy w tym roku w tym na zakończeniu sezonu i na ten sezon koniec tak wiec trzeba czekać do maja 2019. Tymczasem w zeszły piątek obadalem E-trona.Bardzo mnie sie spodobał.Kawal auta ale nie jakiś taki nachalny jak większośc dużych SUVow.Jak zrobią z 600KM i zasięg ponad 500km to mysle ze i ja sie mogl bym skusić tym bardziej ze nie bedzie wyboru.
źrebak Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Z ciekawości, mierzyłeś czasy 0-100, 100-200 ?
turdzi Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 Nie ale sprawdzałem sie z kolega ktory ma RS3 sedan i robi 0-100 w 3.9 sek. Do 200 km/h od startu szliśmy rowno.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Czy możliwe jest że rs3 from frogracing które ma 620Hp robi 100km/h w 2.9s ? Znajomy odkupił taką sztukę od właściciela.
Dev Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 11 minut temu, l.e.s.t.e.r napisał: Czy możliwe jest że rs3 from frogracing które ma 620Hp robi 100km/h w 2.9s ? Znajomy odkupił taką sztukę od właściciela. sprawdzał już ?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 7 minut temu, Dev napisał: sprawdzał już ? Poprzedni właściciel podobno tak zmierzył racelogiem. Nowy właściciel gaz na 30% i ciągle zmienia pampersy
źrebak Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 12 godzin temu, turdzi napisał: Nie ale sprawdzałem sie z kolega ktory ma RS3 sedan i robi 0-100 w 3.9 sek. Do 200 km/h od startu szliśmy rowno. OK, ja mierzylem racelogic u siebie w golfie R variant i wyszło 4.0, pytam bo niestety nie znam nikogo w okolicy z RS4
turdzi Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Silnik w RS3 ma niesamowity potencjał a juz seryjnie auto jest niesamowicie szybkie.Na mody odpowiada tez niesamowicie.600 KM to tam na prawde nie problem.
Kosmita Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 W dniu 17.11.2018 o 10:41, źrebak napisał: OK, ja mierzylem racelogic u siebie w golfie R variant i wyszło 4.0, pytam bo niestety nie znam nikogo w okolicy z RS4 No ale to dłubnięte coś masz? Bo jak nie masz 400+ to taki czas w golfie jest niemożliwy..
black4 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Hey Panowie, Turdzi zgadza się. Maja olbrzymi potencjał. Ostatnio znajomy stroił TTRS polift. Po samym DP, Fmic, airbox i korekcie softu wypluł 550 PS i 702 nm. Paweł 0-100 km/h w ok. 4 s. robią Golfy 7 400PS. 450 PS. w ok. 3,5-3,7s. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się