turdzi Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 Listwy i wykończenie w aluminium antracyt. Powody są dwa.Raz to fotele z boku są wykończone listwami w takim samym kolorze a dwa to uważam że do stylistyki tego wnętrza ciemne listwy w tym karbon nie pasuje i eska dużo traci w ciemnym wykończeniu.Dkdatkowo karbon jakoś mi się już opatrzył. Te zdjęcia wyżej mają takie właśnie wykończenie i z daleka wygląda trochę jak karbon tyle e w tytanowym kolorze.
black4 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Witaj, Dzięki za info. Rzeczywiście na tych zdjęciach wydać wyraźniej ... Ciekawe te listwy... połączenie struktury carbon'u z listwą alu, Będzie bdb Pozdrawiam
turdzi Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) I jeszcze jedno.Bedzie dobrze nie ma bata RS w białym kolorze po prostu zawsze wyglada dobrze. I te felgi urosły we mnie .I fajne jest to ze sa tylko dostępne w RS a nie innych modelach o mniejszym wymiarze. Edytowane 11 Listopada 2017 przez turdzi
MarcinOslo Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Pawel ,gratuluje wyboru i czekam az Cie wypatrze gdzies na Hoffsveien Ogolnie B9 tak srednio mi sie podoba ,ale RS wymiata ,to zupelnie inne auto. Co do konfiguracji ,jestem zdecydowanym zwolennikiem alkantary i mimo minusow takich jak kiepskiej jakosci skora po bokach (chociaz w B8 tego nie zauwazylem ,nie wiem jak B9) ,czy brak mozliwosci dodania kolorowego przeszycia i tak bym ja wybral. No i kolor niebieski badz czerwony jak dla mnie ,ale bialy tez pasuje jak najbardziej ,a najwazniejsze to to ,ze wlasciciel ma byc zadowolony.
turdzi Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 Dzięki Marcin. Odnosnie Alkantary to powiem tak.Jezeli jakość eko skory była by taka jak w B8 nie było by problemu ale w B9 albo zmienili dostawce ale szukali oszczędności bo jakość jest tragiczna.To po prostu cerata.To troche tak jak z Navi w B8 jak sie widzalo konsole z i bez to wiedziałes ze musi byc z.Tak samo tu jest po to zeby wiedzieć czego nie zamawiać i na co wyda pieniądze.Plusem sa czerwone szwy ktore pasują bardziej do charakteru auta.Mysle ze to jakos przeżyje
turdzi Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) We wrzesniu jak jeździłem RS5 to zrobiłem sobie zdjęcia.Ta skóra to cerata. Edytowane 12 Listopada 2017 przez turdzi
black4 Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Witaj, Faktycznie na zdjęciu ta alcantara wygląda na gorszej jakości (nie taka mięsista) jak w poprzednich generacjach a4, Pozdrawiam
Kosmita Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 2 godziny temu, turdzi napisał: Dzięki Marcin. Odnosnie Alkantary to powiem tak.Jezeli jakość eko skory była by taka jak w B8 nie było by problemu ale w B9 albo zmienili dostawce ale szukali oszczędności bo jakość jest tragiczna.To po prostu cerata.To troche tak jak z Navi w B8 jak sie widzalo konsole z i bez to wiedziałes ze musi byc z.Tak samo tu jest po to zeby wiedzieć czego nie zamawiać i na co wyda pieniądze.Plusem sa czerwone szwy ktore pasują bardziej do charakteru auta.Mysle ze to jakos przeżyje W b9 tak jest z klimą 3-strefową:) nie chciałem tego póki nie zobaczyłem jak wygląda ze zwykłą
turdzi Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 3 godziny temu, black4 napisał: Witaj, Faktycznie na zdjęciu ta alcantara wygląda na gorszej jakości (nie taka mięsista) jak w poprzednich generacjach a4, Pozdrawiam Alkantara jest OK chodzi o pseudo skórę po bokach które jest dramatycznej jakości.
turdzi Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 2 godziny temu, Kosmita napisał: W b9 tak jest z klimą 3-strefową:) nie chciałem tego póki nie zobaczyłem jak wygląda ze zwykłą Dokładnie i później Cię to będzie drażnić bo cały czas na to patrzysz
Kooga Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Mam nadzieje, ze w koncu uda sie ogarnac jakis zlot w Oslo, to obejrze sobie na zywo
Norbas Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 1 godzinę temu, turdzi napisał: Dokładnie i później Cię to będzie drażnić bo cały czas na to patrzysz To samo w b8... jedno strefa wyglada strasznie a „3 zone” podkręca wnętrze wizualnie w RS „3 zone” jest w standardzie ?
turdzi Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 Zalezy na jakim rynku u mnie tak. co prawda RS5 ale fajna składanka. Na driftbox 0-100 3.6 sek. Niezle Audi obecnie zaniża osiagi RSow. Na jesieni jeździłem na torze S4 , RS3 potem TTRS i R8 Plus na sam koniec.Jezeli mam byc szczery to nie było jakiejś oszałamiającej różnicy w osiąga TTRS do R8.Znajomy odebrał niedawno RS3 Sedan i to auto tez idzie niemiłosiernie.Troche sie tym interesował i każde 2.5TFSI ma niezle gifty na hamowni a wpraktyce schodz ponizej 4 sek. Ciekawe co fabryka dorzuciła do tego 2.9TFSI bo z recenzji większości wynika ze jest szybsze niz fabryka podaje.Ja tez jak nim jeździłem to faktycznie zaskoczyły mnie osiagi bo spodziewałem sie ze idzie dobrze ale nie aż tak.
Binek1.8T Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Jeśli chodzi o wyścig z rolki to trochę smutno..
turdzi Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 Niestety wszystkiego pogodzić sie nie da.
Kosmita Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 16 godzin temu, Norbas napisał: To samo w b8... jedno strefa wyglada strasznie a „3 zone” podkręca wnętrze wizualnie w RS „3 zone” jest w standardzie ? W b9 jeszcze większa przepaść. U nas rs nie ma 3 stref w standardzie. Cytuj Na driftbox 0-100 3.6 sek. Niezle Audi obecnie zaniża osiagi RSow. Troche sie tym interesował i każde 2.5TFSI ma niezle gifty na hamowni a wpraktyce schodz ponizej 4 sek. Ciekawe co fabryka dorzuciła do tego 2.9TFSI bo z recenzji większości wynika ze jest szybsze niz fabryka podaje. Wydaję mi się, że fabryka podaje przyspieszenie bez procedury. U mnie wyszło powtarzalne 5,4 (najlepszy 5,2) z procedurą LC. Bez LC wychodzi te katalogowe 5,8. Natomiast w zeszłym tygodniu obaliliśmy mit giftów od Audi na Klubowym hamowaniu aut (organizowała ekipa warszawska naszego Klubu). We wszystkich nowych autach wyszła praktycznie seria. Np. U mnie 257hp, w s3 316hp.. i tak jeszcze kulka nowych aut było hamowanych. +/- 5hp. Chyba, że ktoś nie umie auta hamować lub świadomie nabija "puste" konie to Ci wszędzie powychodzi +20.
turdzi Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 To prawda na hamowni mozna wyrysowac wszystko ale o RS3 słyszę i czynam z rożnych źródeł.
Binek1.8T Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 1 godzinę temu, turdzi napisał: To prawda na hamowni mozna wyrysowac wszystko ale o RS3 słyszę i czynam z rożnych źródeł. Dziwne no oglądałem filmik z hamowania RS3 2015 I nie było nawet serii..
turdzi Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 24 minuty temu, Binek1.8T napisał: Dziwne no oglądałem filmik z hamowania RS3 2015 I nie było nawet serii.. 2015 to przeciez zupelnie inny silnik. https://drivetribe.com/p/audi-tt-rs-vs-bmw-m2-vs-porsche-e1GHgGqORBi_BjhkPUkjOg?iid=JmLQzEGBQ2m_OXa6EMTyvw
Binek1.8T Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Co? Ten 367konny 2.5 TFSI z generacji 8V to zupełnie inny silnik porównując do lifta 2017? Jak dla mnie to identyko to samo aby dodali 33konie a jak widać po filmiku to nawet troszkę więcej;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się