grzesiekch49 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Silnik 1.9 brb 116km. Czyscilem turbo bo przeladowywalo i pojechałem robić logi i podczas logu przy pełnych obrotach auto zgasło i odpalić nie chciało. Ale kręcił ciężko aż w końcu odpalił Ale strasznie tłucze się coś w silniku, zaraz film wstawię. Jak odłączę turbo wężyk od gruszki i dalej stuk nie ustępuje. Dodam że pasek od rozrzadku 15tys. Km temu zmieniony i dobrze naciągnięty. Możliwe że mi szklanki się posypały? Edytowane 15 Listopada 2017 przez grzesiekch49
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Daj ten filmik bo na szklanki to mi nie wygląda...
grzesiekch49 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 wrzuca sie film na youtube chyba ze mi rozrząd przeskoczył??
grzesiekch49 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) https://youtu.be/NkjlmdzbcF8 Film z pracy silnika Edytowane 15 Listopada 2017 przez grzesiekch49
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Klepie tak jakby się w szklance dziura wytarła Wcześniej nie było żadnych tego typu objawów tylko o mniejszym natężeniu dźwięków ? Na pewno trzeba zwalić pokrywę głowicy i dokładnie sprawdzić wałek i szklanki Raczej na pewno to nie panewki, bo tak mi do głowy przyszło po pierwszym opisie Edytowane 15 Listopada 2017 przez piotrsob1
grzesiekch49 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 wcześniej delikatnie klepało i tak samo i auto słabsze było ale zgasiłem i za 10 min odp i przestało to było jakieś 500km temu i spokój był do dziś jak auto w pi... dostało przy logach:)
Dev Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 zdejmij beret i dokładnie obejrzyj popychacze pod walkiem
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) No i kolega podesłał mi zdjęcia wałka na E-mail. tak wygląda najgorsza krzywka : Edytowane 15 Listopada 2017 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 No na moje oko krzywki brakuje ze trzy milimetry
Dev Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 7 godzin temu, piotrsob1 napisał: No na moje oko krzywki brakuje ze trzy milimetry jak brakuje 0.5mm to wałek jest już złom
grzesiekch49 Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Mi brakuje ok 4 mm ? a w szklanki wklesle do środka są ???
piotrsob1 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Dev napisał: jak brakuje 0.5mm to wałek jest już złom To ja w takim razie na takim złomie w którym trzy lata temu brakowało po 0,45-0,6 mm krzywek wydechowych zrobiłem już 28 kkm, puki co ma się dobrze i nie słyszę by mu się pogorszyło Co prawda wymagało to małego i prostego zabiegu z mojej strony, ale nie powiem, sam jestem zaskoczony że do tej pory z wałka nie zrobił się frędzel Jak ktoś chce to może tutaj poczytać : Jak u kolegi brakuje 4mm to raczej do wymiany się kwalifikuje Edytowane 16 Listopada 2017 przez piotrsob1
kamil-vag Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Dobra, ale jaka przyczyna ? Brak smarowania ? Przecież samo z siebie się nie wytarło... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ?
Dev Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Godzinę temu, kamil-vag napisał: ... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ? wszystko na raz
piotrsob1 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 3 godziny temu, kamil-vag napisał: Dobra, ale jaka przyczyna ? Brak smarowania ? Przecież samo z siebie się nie wytarło... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ? Na PW przepytałem kolegę dokładniej, jakiś czas temu robił broki w wałkach dźwigienek, a ostatnio zauważył że mu oleju przybywa I jedno i drugie ma duży wpływ na smarowanie wałka. Być może jest też problem z ciśnieniem oleju, bo tak jak pisze podczas mocnego obciążenia silnika auto zgasło i rozrusznik przez chwilę nie miał siły kręcić silnikiem Czyli wygląda na problem z chłodzeniem tłoków które przez to lekko spuchły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się