andriu16 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Witam. Dziś dostałem diagnozę odnośnie mojej głowicy. Niestety pęknięta bez możliwości naprawy. Jakiej zamiennie szukać do bexa? Wiem że bfb się nadaje ale czy jeszcze jakieś inne bez kombinacji można założyć? A może macie dostęp do sprawdzonych części albo może ktoś ma taką głowice? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Shhaddoww Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 Każda głowica z silnika 1,8 20v będzie pasować (wolnossące jak i turbo). Jedyne różnice to SAI oraz wielkość kanałów dolotowych.Przeszukaj dobrze forum temat był poruszany niejednokrotnie.
andriu16 Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Opublikowano 25 Listopada 2017 Wiem, że był poruszany i wiem że te głowice są wszystkie podobne ale chodzi mi o to aby bez żadnych kombinacji kupić drugą i nie zaślepiać ani nie usuwać egrów itp. Wiem że bfb i avj a pozostałe to nie wiem czy tak bez kombinacji podchodzą dlatego pytam bo na szybko muszę coś znaleźć a nie wczytywać się w opisy poszczególnych rozwiązań.
bastiv40 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Nie jestem pewien które mają inne kanały i/lub sai, ale takie znalazłem na forum: AUM AUQ ARX ARY APP BJQ BEX APX AVJ AMB BBU APU AWT Pytanie - w jaki sposób radzi się z kwestią innej wielkości kanałów?
uosiek Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 W dniu 26.11.2017 o 23:34, bastiv40 napisał: Pytanie - w jaki sposób radzi się z kwestią innej wielkości kanałów? Wymienia się kolektor wydechowy Przy fabrycznych mocach większy kanał powoduje gorsze wstawanie turbo - mniejsza prędkość spalin.
goldi Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Na dniach bede wyjmował swoją głowicę zobaczymy czy uszczelka czy pęknieta głowica pomiar ciśnienia i test na zawartośc spalin pozytywny
drex87 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Ja zmieniałem z bfb na apy i Szyszko pasowało bez problemów Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
azure Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Czy to jakaś nowa moda wśród 1.8T? Dwóch znajomych walczy z wypadaniem zapłonów i wszystko wskazuje na to, że winna jest głowica. Czyżby w 1.8T pękająca głowica to jedna z wad tego silnika? :-) Z jakich dokładnie wolnossących 1.8 20V można dopasować głowicę do 1.8T, bo tylko to jest chyba najpewniejsze źródło?
Shhaddoww Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Czy to jakaś nowa moda wśród 1.8T? Dwóch znajomych walczy z wypadaniem zapłonów i wszystko wskazuje na to, że winna jest głowica. Czyżby w 1.8T pękająca głowica to jedna z wad tego silnika? :-) Z jakich dokładnie wolnossących 1.8 20V można dopasować głowicę do 1.8T, bo tylko to jest chyba najpewniejsze źródło?Ogólnie głowice lubią pękać na dwóch ostatnich cylindrach główka przyczyna to temperatura.Różnica jest tylko w wielkości kanałów dolotowych, wydechowe są identyczne (miałen dwie głowice w rękach i porównałem).Głowice z wolnossących 1.8 20V wszystkie podejdą, ja u siebie zakładałem ADR na szerokim kanale (I wolnossace są zdecydowanie tańsze niż te od turbo) . Podobno te z wolnossących są trwalsze ale nie wiem na ile ta informacja jest prawdą.
andriu16 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2017 A co z otworem na EGR w wolnossących?
azure Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 9 minut temu, andriu16 napisał: A co z otworem na EGR w wolnossących? Jakim EGR... w 1.8T nie masz EGRa, masz combi zawór :-) To tak gwoli sprostowania.
andriu16 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2017 No dobra ale w tym elemencie są różnice a nie odpowiedziałeś na pytanie
azure Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 15 minut temu, andriu16 napisał: No dobra ale w tym elemencie są różnice a nie odpowiedziałeś na pytanie Jak nie masz otworu wywalasz caly układ SAI, wycinasz go z softu i tyle.
erchi Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 W dniu 1.12.2017 o 08:22, Shhaddoww napisał: Ogólnie głowice lubią pękać na dwóch ostatnich cylindrach główka przyczyna to temperatura. Różnica jest tylko w wielkości kanałów dolotowych, wydechowe są identyczne (miałen dwie głowice w rękach i porównałem). Głowice z wolnossących 1.8 20V wszystkie podejdą, ja u siebie zakładałem ADR na szerokim kanale (I wolnossace są zdecydowanie tańsze niż te od turbo) . Podobno te z wolnossących są trwalsze ale nie wiem na ile ta informacja jest prawdą. A kanały wodne po stronie wydechowej?
erchi Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 W dniu 1.12.2017 o 07:59, azure napisał: Czy to jakaś nowa moda wśród 1.8T? Dwóch znajomych walczy z wypadaniem zapłonów i wszystko wskazuje na to, że winna jest głowica. Czyżby w 1.8T pękająca głowica to jedna z wad tego silnika? :-) Z jakich dokładnie wolnossących 1.8 20V można dopasować głowicę do 1.8T, bo tylko to jest chyba najpewniejsze źródło? Wg opinii gościa od regeneracji, często pękają na dwóch pierwszych cylindrach - w stronę zaworu wydechowego lub pomiędzy nimi.
Shhaddoww Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 A kanały wodne po stronie wydechowej?Kanały wodne i olejowe są identyczne.Nawet uszczelka pod głowicę w każdym przypadku jest taka sama (zgodnie z etką do 1.8 20 v i vt jest jeden numer uszczelki).
Shhaddoww Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ale ta różnica nie wnosi nic negatywnego. Głowica na szerokim kanale jest nawet bardziej rozwojowa.
erchi Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, Shhaddoww napisał: Ale ta różnica nie wnosi nic negatywnego. Głowica na szerokim kanale jest nawet bardziej rozwojowa. Tu niech się wypowie ktoś, kto robi programy Jeśli chcesz mieć Plug&Play, to tylko wąski kanał. Edytowane 4 Grudnia 2017 przez erchi
andriu16 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Strasznie ciężko znaleźć jakąś sensowną głowice. Te już teoretycznie obrobione gotowe do montażu chodzą od 1500zł dlatego decyduje się na nową od Camshaft International. Mieliście coś z tą firmą do czynienia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się