Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

No ja też chciałem już zmienić i w górach porobić fajne fotki :D ale jednak grubsze plany z tym idą :D znowu bedzie trzeba kilka miesięcy na sucharkach pożyć :D

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, qruku napisał:

Aha :decayed:

Zawsze przed przeglądem możesz poświecić 3 minuty na przekodowanie auta na Europę, nawet w kolejce przed wjazdem na stacje. Robisz przegląd i spowrotem USA. 

Btw muszę zajrzeć w przepisy, bo moim zdaniem to jest full legal,  nawet policja jakiś  czas temu mnie zatrzymała i pytał chłop o to, powiedziałem ze to obrys i nic mi nie zrobił. Bo przy tym kodowaniu pali ci się normalnie pozycja, DRL / BiX o zmierzchu i do tego kierunki, a z tego co pamietam nie może być kierunek zamiast pozycji / dziennych / mijania. Czyli seems legit. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, reikeb napisał:

No ja też chciałem już zmienić i w górach porobić fajne fotki :D ale jednak grubsze plany z tym idą :D znowu bedzie trzeba kilka miesięcy na sucharkach pożyć :D

Nic mi nie mów, ja już wszystkie sakiewki na lewa stronę obróciłem. Robię te heble, ściema szyb, gwint ogarnę i wrzucę i nic nie ruszam do jesieni. Jeszcze dzisiaj Halina mi oświadczyła ze chce na majówkę z dziećmi na grubszy temat jechać, wiec muszę sobie odpuścić fantazje i coś odłożyć. :facepalm:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Nic mi nie mów, ja już wszystkie sakiewki na lewa stronę obróciłem. Robię te heble, ściema szyb, gwint ogarnę i wrzucę i nic nie ruszam do jesieni. Jeszcze dzisiaj Halina mi oświadczyła ze chce na majówkę z dziećmi na grubszy temat jechać, wiec muszę sobie odpuścić fantazje i coś odłożyć. :facepalm:?

Jasiek, gdzie na tą majówkę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak grubszy temat to pewnie Polinezja francuska...

A poważnie za te piniadzory wrzucone w auta to niejeden  w trip do okoła świata by pojechał ?

Edytowane przez black4
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, black4 napisał:

No jak grubszy temat to pewnie Polinezja francuska...

A poważnie za te piniadzory wrzucone w auta to niejeden  w trip do okoła świata by pojechał ?

:facepalm::slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.02.2019 o 16:02, hasahad napisał:

Będziesz zadowolony z tego eibach, mam taki?

Wysyłam tył do regeneracji, miałem szukać czegoś innego / nowego, przód wzór jak nowy, ale regeneruje tył i będę mam nadzieje tak zadowolony jak z Votlanda, chciałbym żeby było minimalnie  bardziej twardo,  na to liczę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest twardo i komfortowo(na 18) mega dobre tłumienie. Nie ma jakiejs jazdy jak w ciągniku. Czuć na aucie że to już wysoka półka gwintu, dodatkowo jak jezdze gdzies na narty czy nad morze na weekend i załaduje trochę w auto nie muszę gwintu podnosić czy później opuszczać-za to mega go cenie 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, hasahad napisał:

Jest twardo i komfortowo(na 18) mega dobre tłumienie. Nie ma jakiejs jazdy jak w ciągniku. Czuć na aucie że to już wysoka półka gwintu, dodatkowo jak jezdze gdzies na narty czy nad morze na weekend i załaduje trochę w auto nie muszę gwintu podnosić czy później opuszczać-za to mega go cenie 

Dzięki za opinie, spontaniczna decyzja o kupnie i tak chwile miałem wątpliwości czy napewno to. Ale coraz bardziej się przekonuje ze to była dobra decyzja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.12.2018 o 11:29, H4mm3R napisał:

Na przekaźniku że na odpalonym silniku nie zakręci rozrusznikiem? 

9ECE1A12-0B68-421B-A154-ACD34C0C95BC.jpeg

 

o to ci Tomku chodziło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia na wierzchu już, zestaw sprzęgła wyciągnięty, nic tu nie wyglada na uszkodzone, zniszczone. Potwierdza się wiec teza o za grubych okladzinach. Jutro jak dojdzie zestaw do maklandu to będziemy z Makowskim ustalać czy dalej kevlar, czy ta nowa okładzina kevlarowo-węglowa, która jest ostatnim stopniem przed spiekiem. Podobno. 

3CD26A00-5977-4A2A-A4B4-39E9B93AFC8E.jpeg

2ABC4DC5-A423-4E4B-BAAB-21F12C90E30B.jpeg

A7E6E93D-C0E6-40EE-B5DD-13246F674F3E.jpeg

6757832B-EAED-4BBB-B195-A86C3A81FE65.jpeg

4E096020-9F81-4942-9197-1FA0C318AAA0.jpeg

 

stay tuned..

F9E1B16B-F308-4189-B2EB-3598125085D2.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@golden87 tu masz jak to dzisiaj wyglądało po demontażu. Jutro jak dojdzie paczka do nich to ustalę co nowego na to kłaść. Ten luk to ta nowa ich okładzina ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, HOLMATRO napisał:

@golden87 tu masz jak to dzisiaj wyglądało po demontażu. Jutro jak dojdzie paczka do nich to ustalę co nowego na to kłaść. Ten luk to ta nowa ich okładzina ?

Klasyczny pierścień jak u wszystkich, Luk 8090S (która mieli w ofercie taniej 200 nie 250 zł za 240mm), to materiał  stosowany oryginalnie na tarczy dedykowanej do Sachs Performance, wiec Twoje niuty powienien znieść. 

Z tego co mi sie wydaje u Ciebie jest takie same sprzeglo jak w dizlu, 240 mm

Mi tego zestaw w dizlu (passat) 1.9 tj seryjny docisk 240 mm i wlasnie 8090s poddawal sie przy 230-240/450-460 nm

 

Idziesz grubo z tematem, wiec jak masz wszystko na wierchu mozesz rozwazyc zestaw taki jak u mnie i @DanielMod tj. wlasnie ten Luk8090s+ sachs performance i masz zapas pod 600 (550 zapewnia producent) nm. Tyle ze pedal sprzegla bedzie wyczuwalnie twardszy, ale zadnego drgania przy ruszaniu nie bedzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, golden87 napisał:

Klasyczny pierścień jak u wszystkich, Luk 8090S (która mieli w ofercie taniej 200 nie 250 zł za 240mm), to materiał  stosowany oryginalnie na tarczy dedykowanej do Sachs Performance, wiec Twoje niuty powienien znieść. 

 

Idziesz grubo z tematem, wiec jak masz wszystko na wierchu mozesz rozwazyc zestaw taki jak u mnie i @DanielMod tj. wlasnie ten Luk8090s+ sachs performance i masz zapas pod 600 (550 zapewnia producent) nm. Tyle ze pedal sprzegla bedzie wyczuwalnie twardszy, ale zadnego drgania przy ruszaniu nie bedzie. 

Tego luka robił makland ? Na stara tarcze ? 

Powiedz więcej o tym sachsie, co dokładnie miałbym dokupić ?

druga sprawa :

53 minuty temu, golden87 napisał:

 

Mi tego zestaw w dizlu (passat) 1.9 tj seryjny docisk 240 mm i wlasnie 8090s poddawal sie przy 230-240/450-460 nm

 

W innym aucie ? Czy sprzęgło miałeś z tego passata?

poddawal się przy tej prędkości ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, HOLMATRO napisał:

Powiedz więcej o tym sachsie, co dokładnie miałbym dokupić ?

No sam docisk Sachs Performance,  koszt nowego w InterCarise okolo 1200-1300, i to wtedy powinnes wyslac razem z ta tarcze do MakLandu zeby obili Ci Lukiem 8090s i zapominasz o temacie sprzegla do konca dni auta

40 minut temu, HOLMATRO napisał:

W innym aucie ? Czy sprzęgło miałeś z tego passata? 

poddawal się przy tej prędkości ?  

Mialem poprzedniego passata oske, 250 koni, 520 niuta, znaim to osiagnolem dosicks BRD z 2.0 TDI 170 km seryjny + luk 8090s poddawał sie przy 240 koniach i 460 niutach. tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie moje porównanie Performance , chyba nie muszę pisać , po samym słoneczku widać że to ma kleić gruby Nm :D Nie mam foty drugiej tarczy co miałem żółtka na niej ale po roku wyglądał jeszcze gorzej ..51427853_2566275736779430_29655036217073

51334981_2566283226778681_38260690604125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, DanielMod napisał:

Macie moje porównanie Performance , chyba nie muszę pisać , po samym słoneczku widać że to ma kleić gruby Nm :D Nie mam foty drugiej tarczy co miałem żółtka na niej ale po roku wyglądał jeszcze gorzej ..51427853_2566275736779430_29655036217073

51334981_2566283226778681_38260690604125

Jeżeli nie zdążę już kupić docisku Performance, musi zostać seryjny, to na moje 460 Nm jaka okładzinę proponujesz żeby mi zmontowali ? Korek, tylko poprawiony, luka 8090s czy węgiel ? 

Procz tego ze tarcza była milimetr za gruba i niekomfortowo wrzucalo się jedynkę i wsteczny, czasem przy dynamicznej zmianie biegów przy sprincie potrafił bieg się odbić i generalnie z lekkim oporem biegi chodziły, to nie narzekałem na ten korek. No może jeszcze jak raz czy dwa przy starcie uslizgnalem tarcze to już miałem pojezdzone, poki nie wystygła mogłem zapomnieć o szybkiej jeździe.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, HOLMATRO napisał:

Jeżeli nie zdążę już kupić docisku Performance, musi zostać seryjny, to na moje 460 Nm jaka okładzinę proponujesz żeby mi zmontowali ? Korek, tylko poprawiony, luka 8090s czy węgiel ? 

Procz tego ze tarcza była milimetr za gruba i niekomfortowo wrzucalo się jedynkę i wsteczny, czasem przy dynamicznej zmianie biegów przy sprincie potrafił bieg się odbić i generalnie z lekkim oporem biegi chodziły, to nie narzekałem na ten korek. No może jeszcze jak raz czy dwa przy starcie uslizgnalem tarcze to już miałem pojezdzone, poki nie wystygła mogłem zapomnieć o szybkiej jeździe.. 

To co za sprzeglo, ze po zagrzaniu do d*py sie nadaje i smierdzi
Daj se spokoj, zrob jak powinno byc Sachs Perfomrance + Luk 8090s.

Ja juz nie chce byc krolkiem doswiadczalnym MakLandu,

 

W polsce na miejscu dociski chyba ma https://www.facebook.com/sebastian.c.jaron?ref=br_rs

Mozesz jeszcze zapytac Turbo-Spawa czy nie ma jakis wzmocnionych dociskow na 240 mm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw sprzęgła doszedł, montujemy, testujemy. 

Zabielone 3 razy ładniej niż ostatnio, zmieniony sposób nitowania który okazał się (wstępna) przyczyną moich problemów. 

30D089B4-B13F-482E-A40D-9FF42CA9AB62.jpeg

4877141D-8AAF-45C8-8137-64DDD021FFDB.jpeg

2038B866-406B-4BB7-9B8A-5FF4497B196B.jpeg

4253EF57-166A-4B72-9CEA-52096887A053.jpeg

 

Dużo dyskutowałem z Makowskim, gdybym dorwał na czas docisk Sachsa Performance poszedłby Luk8090S, ale ze musi zostać seryjny zrobił jeszcze raz kevlar. Wsadziłem do kilku aut już to samo i wszędzie jest bardzo dobrze, golf GTI 350 KM przyjął kevlar jak dziecko mleko matki. 

Za kilka godzin dostanę telefon z werdyktem od mechanika, ja jutro będę przy aucie dopiero. 

Mody się kumulują, dzisiaj kupiłem kolejny element niezbędny do pewnego moda o którym wspominałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...