Animal Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Zdecydowane nr 5 jeśli ma być ładnie ale jednocześnie budżetowo.
HOLMATRO Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Felgi savannah r-line 19" 4x9.5j 5x112 audi vwhttps://www.olx.pl/oferta/felgi-savannah-r-line-19-4x9-5j-5x112-audi-vw-CID5-IDsbkE3.htmlWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Damianq Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Opublikowano 19 Lutego 2018 @HOLMATRO dzięki za link Fajnie porównać przy moim kolorze @Animal tak jak piszesz, jeśli chodzi o $ to będzie najlepszy wybór. Jaka jest słuszna cena za takie RS w dobrym stanie 19” bez opon? Co do Pompei gość nie sprzeda bez opon. Twierdzi ze są na pewno oryginalne. Zszedł na 2800 i zastanawiam się czy nie wziasc i sprzedać opony bo chyba i tak by się opłacało przejeździć sezon i odnowić. Za 4 opony powinienem te 800 jak nie lepiej wziasc to by kola 2 tysie wyszły.
Damianq Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Opublikowano 19 Lutego 2018 Widziałem Fajnie fela siadła. Trochę boje się tych adapterów.... Ten też fajny:
muunv Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Sluszna cena za 19 lopaty rs w dobrym stanie, bez opon to +\- 1500-2000zl. Ja zaplacilem za swoje cos kolo 1000-1200zl ze zjechanymi oponami i podrapanymi frontami. Regeneracja czyli ew prostowanie plus malowanie 480-900zl. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Damianq Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 Ok, w takim razie batalia pomiędzy Pompei, Savannah, RS lub Styling 132 zobaczymy co się szybciej trafi w dobrej kasie
qruku Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Też proponuję łopaty RS, dobre i sprawdzone a wozik super baza do modów powodzonka ! Edytowane 20 Lutego 2018 przez qruku
Damianq Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) Żeby nie było, że nic się nie dzieje to dziś przyszła paka Udało się w końcu wyrwać wkład i pokrywę w koło w dobrej kasie Musze jeszcze ogarnąć nakrętkę bo moja jest lekko nadłamana. Poniżej foto. Z innych spraw to w sobotę najprawdopodobniej jadę po nowe koło na lato Może uda się gdzieś po drodze dorwać wspomniane wcześniej wygłuszenie maski Edytowane 7 Marca 2018 przez Damianq
Damianq Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) Furka trochę ogarnięta po zimie. Nadal szukam 19". Okazało się, że hak który posiadam nie pasuje do wkładu w koło bo jest za długi. Mam hak firmy Westfalia. Wydaje mi się, że to hak fabryczny, ale nie wchodzi w koło. Mam wkład o numerze 8E9 012 109 C jak wyżej na zdjęciu. Wychodziły jakieś inne jeszcze? Jak kupiłem fure to hak był luzem w kole zapasowym wraz dwoma kluczykami, przejściówka na mniejszą wtyczkę i jakimś czarnym malutkim plastikiem. Doradźcie coś proszę Hak mam na 99% taki (zdjęcie zapożyczone z internetu): Na koniec takie foto z sobotniego ogarnianka: Edytowane 13 Marca 2018 przez Damianq
Damianq Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) Gdy przyjeżdża kurier wiedz, że coś się dzieje Zaczynamy sezon Felgi OEM Q5 19" 8j ET39 5x112 otwór centralny 66,6 nr kat. 8R0601 025 BD prod. 06.2015 r. Felgi udało się wyrwać w dobrej kasie Teraz muszę zakupić nowe śruby, pierścienie centrujące na 57.1, zakrętki do zaworków i oponki. Jeśli chodzi o opony to zastanawiam się nad Nankang NS20 i Zeetex HP2000 VFM. Ponieważ praktycznie 90% moje przebiegu to miasto więc nie widzę sensu pchać się w klasę premium. Zeetex ma lepsze oceny na oponeo, lepsze parametry i są cichsze, ale nie znalazłem wogóle nic w necie o nich. Co myślicie? Sprawy haka nadal nie rozwikłałem Nie znalazłem żadnego innego wkładu żeby mój hak tam pasował, a wydaje mi się, że to jednak hak fabryczny. Edytowane 28 Marca 2018 przez Damianq
mateusztbg Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 W dniu 28.03.2018 o 21:42, Damianq napisał: Gdy przyjeżdża kurier wiedz, że coś się dzieje Zaczynamy sezon Felgi OEM Q5 19" 8j ET39 5x112 otwór centralny 66,6 nr kat. 8R0601 025 BD prod. 06.2015 r. Felgi udało się wyrwać w dobrej kasie Teraz muszę zakupić nowe śruby, pierścienie centrujące na 57.1, zakrętki do zaworków i oponki. Jeśli chodzi o opony to zastanawiam się nad Nankang NS20 i Zeetex HP2000 VFM. Ponieważ praktycznie 90% moje przebiegu to miasto więc nie widzę sensu pchać się w klasę premium. Zeetex ma lepsze oceny na oponeo, lepsze parametry i są cichsze, ale nie znalazłem wogóle nic w necie o nich. Co myślicie? Sprawy haka nadal nie rozwikłałem Nie znalazłem żadnego innego wkładu żeby mój hak tam pasował, a wydaje mi się, że to jednak hak fabryczny. Jak będziesz w tbg to się odzywaj mam takie pierścienie centrujące ze swoich 19" Autko zacne a będzie z tego co czytam robione w dobrym kierunku pozdro
staniek Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 W dniu 28.03.2018 o 21:42, Damianq napisał: Sprawy haka nadal nie rozwikłałem Nie znalazłem żadnego innego wkładu żeby mój hak tam pasował, a wydaje mi się, że to jednak hak fabryczny. Fabrycznie w b6 i b7 były haki ALKO, nie znajdziesz wkładu pod kulę Westfalii niestety
Damianq Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2018 9 godzin temu, staniek napisał: Fabrycznie w b6 i b7 były haki ALKO, nie znajdziesz wkładu pod kulę Westfalii niestety Westfalia też wychodziła ori w B7 podobno. Jak na moje to mój hak jest fabryczny... Nie sadzę, że pierwszy właściciel go dokładał.
d3jv Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 (edytowane) Mam zeetexy o których piszesz od września zeszłego roku, trochę już przejechały i na dzień dzisiejszy nie ma powodu, dla którego miałbym ich nie kupić ponownie. Bierz i się nie zastanawiaj Co do haka, to to już jest nastoletnie auto - na dzień zakupu auta mógł być zbędny, a później dokupił coś aftermarketowego.. nie widzę w tym nic dziwnego, że auto może mieć niefabryczny hak. To nie Maybach, Porsche, Rolls-Royce tylko zwykłe Audi.. Jeśli się nadal upierasz, że hak jest fabryczny to zdekoduj sobie kody wyposażenia na wlepie i będziesz miał pewność, czy samochód wyjechał z nim salonu. Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez d3jv
Damianq Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Upierać się nie upieram Nie mogę w internecie znaleść wiarygodnej informacji na ten temat. Jaki kod odpowiada za fabryczny hak? Ktoś coś? Wracajac do tematu auta to w końcu w sobotę troszkę pogrzebalem Zrobiłem przymiarkę felg i pomierzylem wszystko. W tym tygodniu kupuje nowe opony, sruby i inne graty z tym związane żeby było na tip top Jak się uda to jeszcze w tym tygodniu nowe koło wpadnie na auto. Pozatym do autka wpadła siatka do bagażnika, nowe - używane wygłuszenie maski o którym kiedys wspominałem oraz nowy bagnet bo stary ostatnio pękł jak chciałem profilaktycznie skontrolować stan oleju Idą do mnie tez LEDy w DRL. Jak wszystko bedzie ok tak jak planuje to zamawiałem resztę LEDów na pakiet outside
rafiki5 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Z tym wygluszeniem maski w 1.8t to niewiem czy jest dobry pomysł. W żadnej sztuce z tym silnikiem niespotkalem się z wygluszeniem maski, pewnego czasu sam o tym myślałem ale przeczesujac internety i po przeczytaniu różnych tematów z tym związanych odpuściłem. Te wygluszenie to za bardzo i tak niema co wygluszac w naszych silnikach, a przyczynia się do jeszcze większej temperatury w komorze ze względu izolacji. Moim zdaniem nie bez przyczyny z niej zrezygnowali w b7, bo silnik i bez maty się strasznie grzeje
Damianq Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) 19 godzin temu, rafiki5 napisał: Z tym wygluszeniem maski w 1.8t to niewiem czy jest dobry pomysł. W żadnej sztuce z tym silnikiem niespotkalem się z wygluszeniem maski, pewnego czasu sam o tym myślałem ale przeczesujac internety i po przeczytaniu różnych tematów z tym związanych odpuściłem. Te wygluszenie to za bardzo i tak niema co wygluszac w naszych silnikach, a przyczynia się do jeszcze większej temperatury w komorze ze względu izolacji. Moim zdaniem nie bez przyczyny z niej zrezygnowali w b7, bo silnik i bez maty się strasznie grzeje No to powiem Ci, że zapodałeś nowość... U mnie wygłuszenie w BFB Quattro było fabryczne... Wymieniłem je na inne bo moje miało rozdarcie i się sypało. Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez Damianq
cysiek18 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) 22 minuty temu, Damianq napisał: No to powiem Ci, że zapodałeś nowość... U mnie wygłuszenie w BFB Quattro było fabryczne... Wymieniłem je na inne bo moje miało rozdarcie i się sypało. U mnie nie było. I też czytalem że w 1.8t nie montowali tego wygluszenia właśnie ze względu na temperaturę [emoji41] Nie pamiętam co na to ETKA, zaraz zobaczę Tu chłopaki poruszają ten wątek: Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez cysiek18
Mizur138 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 U mnie natomiast wygluszenie bylo w 2 sztukach 1.8T ale u siebie wywalilem to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się