Skocz do zawartości
IGNOROWANY

opinia regulacji lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Klikasz na tą żółtą kropkę na wykresie(zrobi się czerwona) i strzałkami na klawiaturze przesuwasz góra i dół. Klikając na linię wykresu robisz dodatkowe kropki tam gdzie potrzebujesz dorzeźbić.

Opublikowano
4 minuty temu, mszark napisał:

Klikasz na tą żółtą kropkę na wykresie(zrobi się czerwona) i strzałkami na klawiaturze przesuwasz góra i dół. Klikając na linię wykresu robisz dodatkowe kropki tam gdzie potrzebujesz dorzeźbić.

To wiem ale jak regulowac jak odchylka w dole to podnosze kropki do gory jak wgorze to wdol

Opublikowano

Na załączonym zdjeciu jakmial bym uregulować?

Opublikowano

Po pierwsze dalej nie przeczytałeś:

http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukcje/STAG-4/PL_STAG_200_STAG_4_STAG_300_PLUS.pdf

Pierwszą i drugą kropkę od lewej musisz jeszcze dać w dół.

Przy czym tą pierwszą od lewej więcej niż drugą.

Jakoś to będzie, ale ogólnie to ciśnienie i tak jest za wysokie, póki co będzie to działalo, ale zmień wtryski na wydajniejsze najlepiej.

Sprawdź czasy te o których ci napisałem PB/LPG a PB/PB.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Emejcz napisał:

Po pierwsze dalej nie przeczytałeś:

http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukcje/STAG-4/PL_STAG_200_STAG_4_STAG_300_PLUS.pdf

Pierwszą i drugą kropkę od lewej musisz jeszcze dać w dół.

Przy czym tą pierwszą od lewej więcej niż drugą.

Jakoś to będzie, ale ogólnie to ciśnienie i tak jest za wysokie, póki co będzie to działalo, ale zmień wtryski na wydajniejsze najlepiej.

Sprawdź czasy te o których ci napisałem PB/LPG a PB/PB.

Dzieki za odpowiedz . Jak daje w dol to odchylkaod lewej tez idzie mocno w dol . co robic?

Edytowane przez piter8706
Opublikowano

W takim układzie może być potrzeby abyś dał w górę, zawsze przesuwam góra/dół na podstawie obserwacji więc... czy to taki problem pomyśleć samemu? Ruszaj góra dół tak aby było dobrze i w końcu będzie ok.

Tylko pamiętaj też, że jak już wyregulujesz i podłączysz to za tydzień to odchyłka i tak ci sie może zauważalnie zmienić, ona jest bardzo dynamiczna i nie sugerowałbym się nią aż tak bardzo.

Opublikowano
2 godziny temu, Emejcz napisał:

W takim układzie może być potrzeby abyś dał w górę, zawsze przesuwam góra/dół na podstawie obserwacji więc... czy to taki problem pomyśleć samemu? Ruszaj góra dół tak aby było dobrze i w końcu będzie ok.

Tylko pamiętaj też, że jak już wyregulujesz i podłączysz to za tydzień to odchyłka i tak ci sie może zauważalnie zmienić, ona jest bardzo dynamiczna i nie sugerowałbym się nią aż tak bardzo.

Dziekuje dzis chyba udalo mi sie ustawić dwie mapy sie pokrywaja i odchylka jest blizej zera puzniejwstawie fotki dooceny.

Opublikowano

Witam znów prosze o opinie regulacji. ciśnienie ustawione na 1.5 bara . a oto wyniki jakie uzyskalem. Z góry dziękuję.

20180223_142806.jpg

20180223_142758.jpg

Opublikowano

Witam juz nikt sie nie wypowie na temat mojej regulacji lpg audi a4 b5 1.8 turbo

Opublikowano

Witam postanowiłem wymienic wteyski na valtek typ 30 3ohm i taki oto wyszedł efekt mojej regulacj prosze oodpowiedz co otym myslicie.

20180304_153127.jpg

20180304_153137.jpg

20180304_153046.jpg

20180304_153057.jpg

Opublikowano

Ja tylko spytam czemu valteki do silnika z turbo? :facepalm: 

Opublikowano

Zabierasz się do tego kolego od d*py strony, nie mając pojęcia co i jak i robisz gorzej niż było ... Kto normalny zamienia Hany na Valteki ... 

Optymalne do tego silnika są zielone Hany lub coś ich pokroju ( AC, Barracuda ) . Na gazie oszczędza się na tankowaniu a nie instalacji... 

Taniej, lepiej i szybciej by ci wyszło jechać do bardziej ogarniętego gazownika niż ten co to montował a nie samemu kombinować ... 

Opublikowano
2 minuty temu, rade napisał:

Zabierasz się do tego kolego od d*py strony, nie mając pojęcia co i jak i robisz gorzej niż było ... Kto normalny zamienia Hany na Valteki ... 

Optymalne do tego silnika są zielone Hany lub coś ich pokroju ( AC, Barracuda ) . Na gazie oszczędza się na tankowaniu a nie instalacji... 

Taniej, lepiej i szybciej by ci wyszło jechać do bardziej ogarniętego gazownika niż ten co to montował a nie samemu kombinować ... 

Dzieki za odpowiedz a co do valtek 30 3ohm to byly zamontowane na poczatku jak kupilem auto kupilemautoale padly wiec zakupilemhany czerwone ale po autokalibracji byl bardzo wysoki mnoznik zaczynal sie przy 1.7 a konczyl sie na1.5. Wiec postanowilem kupic spowrotem valtek i zmniejszylem cisnienie reduktora na1.10 bara. I mnoznik poczatkowy jest na 1 a koncowy na 0.8 wiec prosze o ocene czy te ustawienia sa dobre. A co do gazownikow to mam ich serdecznie dosc co jedento leprzy dociagniecia kasy a auto chodzilo jak muł

Opublikowano

Najlepiej jakbyś podjechał do takiego co Ci to wystroi na afr ale na valtekach to raczej nie ma prawa dobrze jeździć. W Łodzi i okolicach na pewno znajdziesz kogoś ogarniętego w tym temacie, poszukaj na lpg-forum.pl

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Najlepiej jakbyś podjechał do takiego co Ci to wystroi na afr ale na valtekach to raczej nie ma prawa dobrze jeździć. W Łodzi i okolicach na pewno znajdziesz kogoś ogarniętego w tym temacie, poszukaj na lpg-forum.pl

Valtek typ 30 .. Mialem kiedys juz raz w innym aucie i bylem bardzo zadowolony. Co do gazownikuw to odpuscilem sobie wole sam dobrze ustawic lpg. Bo naprawde mam dosc kasowania po 100zl za niby ustawienie a rzeczywistości po ich ustawieniach auto palilo 20l lpg i auto taki mul ze hej.

 

Opublikowano

Zapytam eaz jeszcze czyna ostatnichzdjeciach jestdobrze ustawione lpg czy trzeba cos poprawic jak trzeba to co konkretnie dziekuje za każdą pomoc.

Opublikowano

 

2 godziny temu, piter8706 napisał:

Dzieki za odpowiedz a co do valtek 30 3ohm to byly zamontowane na poczatku jak kupilem auto kupilemautoale padly

Ciekawe czemu padły... może dlatego, że się nie nadają do tego silnika i dostały po d*pie od usilnych prób ich ustawienia manipulując ciśnieniem i mnożnikiem ?

Valteki nadają się do aut pokroju Seicento.

Odpowiadamy Ci, że tego silnika na niewłaściwych wtryskiwaczach nie ustawisz w ten sposób poprawnie. Trzeba go ustawiać na sondę lambda i korekty robione na jej podstawie.

Nie odpowiem Ci jednak na ostatnie pytanie, bo nie jestem gazownikiem, ale co mogę powiedzieć to na postoju silników VW nie ustawisz tak aby pod obciążeniem pracowały dobrze.

Poszukaj w necie warsztatu z dobrymi opiniami  albo dużą kolejką , to będzie ten właściwy.  

Opublikowano

Jak dla mnie to ostatni wykres na hanach wyglądał ok. Na valtekach wyszło Ci jakoś dziwnie. Albo za duże ciśnienie, albo za duże dysze. Na valtekach będzie jeździć, mój aeb tez na nich jeździł, padły bo swoje przejechały. Wrzuć to na forum lpg skoro tak się upierasz przy samodzielnym ustawianiu.

Opublikowano

Valteki są nic nie warte i nie da się na nich ustawić a tym bardziej utrzymać poprawnych ustawień. Kup porządne wtryski, Barracuda, hercules, AC lub zielone Hanki, zobacz jaki masz red. Bo jak jakiś klamot to też tego nie ustawisz bo sam red. Pod obciążeniem nie wyrobi.

Ale jak tu były valteki założone to nie sądze aby reduktor, elektrozawór czy wielozawór był jakiś porządny.

To jeździć nie będzi i szkoda kasy na paliwo. Ogarnij instalke a później jedz do kogos kumatego co Ci to ustawi na korekty lub na afr. Bo sam tego nie ogarniesz.

I zapamiętaj mapka jest tylko do pidglądu, nie nadaje się do poprawnej regulacji instalacji lpg.

 

Na koniec aby nie było znaczących spadków dobrze aby był tam wielozawór SUPER, elektrozawór BFC i nie zagięta miedź 8 lub jej odpowiednik FARO 13mm.

To są podstawy aby później nie zastanawiać się czemu i gdzie leci ciśnienie. Niestety poprawa bylejakiej instalacji nie jest tania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...