Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2,0 T FSI Quattro S-line


Młody Darek

Rekomendowane odpowiedzi

to nie s line i jakoś tak mi nie pasuje po 2 ma skórę która całkowicie odpada i pewnie 140km... jak nie kupie audi to będzie to avensis. Mam jeszcze kilka dni na zastanowienie się i zobaczymy. Za 115 moge mieć w sumie nówkę avensiske. Zobaczymy. Zależało mi tylko na odpowiedzi w sprawie tego audi. Dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie drogich wersji z końca produkcji danego modelu to fatalny pomysł jeśli chodzi o utratę wartości. Chyba, że komuś akurat to nie przeszkadza...

czy ja wiem jak ktos lupi dany model i autem che pozjedzic z 5 lat to taka nowke ze starego rocznika mozna wyrwac z taaakim upustem ze az grzech nie wziasc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu sie auta pozbyles? z racji spalania ? kolega ma w multitroniku i pali na trasie 7 do 10 zalezy czy leci 120 czy 200 jak goni po miescie to 15 litrów pali, ma wersje usa iwiem ze jakos ja dostosowywał do aliwa w europie niestey nieznam szczegołow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedałem bo chcę diesla i tu nie chodzi o spalanie tylko o samą jazdę jak dla mnie, już o tym pisałem. Nie paliła tak dużo bo średnio ok 11-12 czyli na ten silnik moc i 4x4 oraz automat to w normie. Generalnie a4 była super samochodzikiem tylko że troche maławym w środku... ja mam 187cm a z tyłu to w ogóle porażka jak z kimś jechałem to musiałem być przyklejony do kierownicy więc w dłuższą trasę to by ciężko było... za kilka dni jak coś znajdę to wrzucę fotkę :) nie wiem ale wcześniej miałem avensisa i był jak dla mnie idealny więc coś mnie do niego ciągnie jednak do audi też i za jakiś czas problem pewnie sam sie rozwiąże.

Ps. Paliwo w stanach jest 87-92 oktanowe a nasze jest dużo lepsze tak więc nie trzeba go przystosowywać... Ja zrobiłem 26500km na naszym paliwie 95 i było wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

srebrna ma 143km...

a powiedzcie mi jeszcze czy w b8 jest trochę więcej miejsca z przodu i z tyłu czy jest to samo co w b7? Jak ogólnie czy sa jakieś duże różnice w jeździe ?? jeśli ktoś miał możliwość obydwoma jeździć (od razu mówie że czytałem test na forum b8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz biorąc, B8 ma długości chyba 4,70m, natomiast B7 4,45m - różnica gdzieś musi być, ale powinieneś zadać to pytanie w dziale B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu sie auta pozbyles? z racji spalania ? kolega ma w multitroniku i pali na trasie 7 do 10 zalezy czy leci 120 czy 200 jak goni po miescie to 15 litrów pali, ma wersje usa iwiem ze jakos ja dostosowywał do aliwa w europie niestey nieznam szczegołow

proponuje nie pisać bajek, przy 200 2.0T nie ma sznas na spalanie 10..

a po za tym lepiej prześledzić wątek zanim przy końcu spytać o to co było napisane x razy wcześniej :wallbash:

Młody Darek co prawda to już nie Twój problem ale na przyszłość, doładowanych silników nie katuj paliwem 95.. :wink4: :gwizdanie:

poszukaj również wątków na temat liczby oktanów usa/eu to Ci napewno rozjaśni dlaczego w us jest identycznie :wink4:

po za tym że w polsce 95 żadko ma 95 :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w us nie ma paliwa 95... tylko 87 i 92 tak więc 95 było optymalne. 98 lać do takiego auta... trzeba mieć monopol na wahe jak u nas ceny podchodzą pod 5zł za litr

Szukam i szukam autka na mobilach, zastanawiam się srebrne czy białe teraz... :)

to jaki sens jest kupować Audi do tego A4 B7 jeśli się nie ma kasy na wachę :shocked:?!to lepiej kupić cinkłeczento i go zagazować...na pewno będzie taniej. normalnie padłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w us nie ma paliwa 95... tylko 87 i 92 tak więc 95 było optymalne. 98 lać do takiego auta... trzeba mieć monopol na wahe jak u nas ceny podchodzą pod 5zł za litr

Szukam i szukam autka na mobilach, zastanawiam się srebrne czy białe teraz... :)

to jaki sens jest kupować Audi do tego A4 B7 jeśli się nie ma kasy na wachę :shocked:?!to lepiej kupić cinkłeczento i go zagazować...na pewno będzie taniej. normalnie padłem

nie dziw się, dla mnie podejście młodego Darka tez jest skomplikowane, ale to chyba z racji jego wieku :) Chyba nawet w zaleceniach Audi, silniki benzynowe turbo muszą jeździć na 98, przynajmniej w 1.8 T tak było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to 2.0 TFSI osiągają swoją deklarowaną moc właśnie na 98, na 95 i mniej też chodzą ale :thumbdown:

U mnie na wklejce na klapce od wlewu jest "bleifrei oder super bleifrei" czyli na nasze 95 lub 98 (bez przeliczania co ma ile oktan) i chodzi ok mam też bejcę 320D (150PS) i napewno TFSI chodzi lepiej a leję raczej 95 parę razy nalałem 98 i nie widziałem jakiejś znaczacej różnicy oczywiście nigdy nie leję na stacjach NO NAME . Nigdzie nie jest napisane że mam lać "nur super bleifrei" bo nie będzie 100% mocy tak podają np. w sabba-ch z motorami biopower gdzie na zwykłej benzynie masz 150PS (nie ważne czy "95" czy "98") a jak zalejesz paliwem bio (coś na bazie spirytu :naughty:) to masz 180PS. Nie przypuszczam żeby ładowali ludzi na minę w postaci takiego nie domówienia że będziesz miał tyle ile w katalogu jak będziesz lał tylko "98" bo pewnie straciliby połowę zainteresowanych bo nie czarujmy się ale jazda na dłuższą metę na 98 to już raczej każdego zaboli zwłaszcza jak ktoś dużo kręci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widocznie niepotrafisz jezdzic plynnie, skoro ponizej 10 nie zejdziesz w trasie jakos innym sie udaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...