jedrekx Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 http://home.mobile.de/home/showDetails.html?id=125495038&__lp=2&scopeId=AV&sortOption.sortBy=makeModelDescriptionSortField&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&grossPrice=true&customerIdsAsString=457656&lang=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false nie lepiej coś takiego?
Młody Darek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 to nie s line i jakoś tak mi nie pasuje po 2 ma skórę która całkowicie odpada i pewnie 140km... jak nie kupie audi to będzie to avensis. Mam jeszcze kilka dni na zastanowienie się i zobaczymy. Za 115 moge mieć w sumie nówkę avensiske. Zobaczymy. Zależało mi tylko na odpowiedzi w sprawie tego audi. Dzięki wielkie
dominbr Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Kupowanie drogich wersji z końca produkcji danego modelu to fatalny pomysł jeśli chodzi o utratę wartości. Chyba, że komuś akurat to nie przeszkadza...
jedrekx Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 a co to za problem włożyć chipa i mieć 170 PS albo i więcej? http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=125538709&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s-line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&minConstructionYear=2008&tabNumber=1 ten jest piękny, ale ma 143 PS
turdzi Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Kupowanie drogich wersji z końca produkcji danego modelu to fatalny pomysł jeśli chodzi o utratę wartości. Chyba, że komuś akurat to nie przeszkadza... czy ja wiem jak ktos lupi dany model i autem che pozjedzic z 5 lat to taka nowke ze starego rocznika mozna wyrwac z taaakim upustem ze az grzech nie wziasc
Młody Darek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 turdzi ale w tym przypadku to jest bardzo drogo a nie bardzo tanio ta jest fajna ale to 130 tysi http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=125362662&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minPrice=27500&siteId=POLAND&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=2008&lang=pl&pageNumber=1 za kilka dni wszystko będzie jasne tak tylko myślałem że chyba niema sensu płacic 115 tys za stary model pomimo tego iż jest bardzo fajny.
czaki22 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 czemu sie auta pozbyles? z racji spalania ? kolega ma w multitroniku i pali na trasie 7 do 10 zalezy czy leci 120 czy 200 jak goni po miescie to 15 litrów pali, ma wersje usa iwiem ze jakos ja dostosowywał do aliwa w europie niestey nieznam szczegołow
alvaro Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Młody Darek ta jest fajna ale to 130 tysi http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=125362662&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minPrice=27500&siteId=POLAND&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=2008&lang=pl&pageNumber=1 nie dość że 130 tys to jeszcze nie ma MMI High... a łatwiej założysz xenon jak przejdziesz z Low na High
Młody Darek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 sprzedałem bo chcę diesla i tu nie chodzi o spalanie tylko o samą jazdę jak dla mnie, już o tym pisałem. Nie paliła tak dużo bo średnio ok 11-12 czyli na ten silnik moc i 4x4 oraz automat to w normie. Generalnie a4 była super samochodzikiem tylko że troche maławym w środku... ja mam 187cm a z tyłu to w ogóle porażka jak z kimś jechałem to musiałem być przyklejony do kierownicy więc w dłuższą trasę to by ciężko było... za kilka dni jak coś znajdę to wrzucę fotkę nie wiem ale wcześniej miałem avensisa i był jak dla mnie idealny więc coś mnie do niego ciągnie jednak do audi też i za jakiś czas problem pewnie sam sie rozwiąże. Ps. Paliwo w stanach jest 87-92 oktanowe a nasze jest dużo lepsze tak więc nie trzeba go przystosowywać... Ja zrobiłem 26500km na naszym paliwie 95 i było wszystko w porządku.
Wandej Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 turdzi ale w tym przypadku to jest bardzo drogo a nie bardzo tanio ta jest fajna ale to 130 tysi http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=125362662&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minPrice=27500&siteId=POLAND&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=2008&lang=pl&pageNumber=1 za kilka dni wszystko będzie jasne tak tylko myślałem że chyba niema sensu płacic 115 tys za stary model pomimo tego iż jest bardzo fajny. auto za 130tys i tylko 170KM i quattro brak no ale auto ładne
Młody Darek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 srebrna ma 143km... a powiedzcie mi jeszcze czy w b8 jest trochę więcej miejsca z przodu i z tyłu czy jest to samo co w b7? Jak ogólnie czy sa jakieś duże różnice w jeździe ?? jeśli ktoś miał możliwość obydwoma jeździć (od razu mówie że czytałem test na forum b8)
KOval81 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ogólnie rzecz biorąc, B8 ma długości chyba 4,70m, natomiast B7 4,45m - różnica gdzieś musi być, ale powinieneś zadać to pytanie w dziale B8
OLO_GDA Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 z tego co sie przymierzalem do b8 to jest wyraznie wiekszy
KmK Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 czemu sie auta pozbyles? z racji spalania ? kolega ma w multitroniku i pali na trasie 7 do 10 zalezy czy leci 120 czy 200 jak goni po miescie to 15 litrów pali, ma wersje usa iwiem ze jakos ja dostosowywał do aliwa w europie niestey nieznam szczegołow proponuje nie pisać bajek, przy 200 2.0T nie ma sznas na spalanie 10.. a po za tym lepiej prześledzić wątek zanim przy końcu spytać o to co było napisane x razy wcześniej Młody Darek co prawda to już nie Twój problem ale na przyszłość, doładowanych silników nie katuj paliwem 95.. :gwizdanie: poszukaj również wątków na temat liczby oktanów usa/eu to Ci napewno rozjaśni dlaczego w us jest identycznie po za tym że w polsce 95 żadko ma 95 :>
Młody Darek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 w us nie ma paliwa 95... tylko 87 i 92 tak więc 95 było optymalne. 98 lać do takiego auta... trzeba mieć monopol na wahe jak u nas ceny podchodzą pod 5zł za litr Szukam i szukam autka na mobilach, zastanawiam się srebrne czy białe teraz...
KENOiX Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 w us nie ma paliwa 95... tylko 87 i 92 tak więc 95 było optymalne. 98 lać do takiego auta... trzeba mieć monopol na wahe jak u nas ceny podchodzą pod 5zł za litr Szukam i szukam autka na mobilach, zastanawiam się srebrne czy białe teraz... to jaki sens jest kupować Audi do tego A4 B7 jeśli się nie ma kasy na wachę ?!to lepiej kupić cinkłeczento i go zagazować...na pewno będzie taniej. normalnie padłem
Pzwmichal Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 w us nie ma paliwa 95... tylko 87 i 92 tak więc 95 było optymalne. 98 lać do takiego auta... trzeba mieć monopol na wahe jak u nas ceny podchodzą pod 5zł za litr Szukam i szukam autka na mobilach, zastanawiam się srebrne czy białe teraz... to jaki sens jest kupować Audi do tego A4 B7 jeśli się nie ma kasy na wachę ?!to lepiej kupić cinkłeczento i go zagazować...na pewno będzie taniej. normalnie padłem nie dziw się, dla mnie podejście młodego Darka tez jest skomplikowane, ale to chyba z racji jego wieku Chyba nawet w zaleceniach Audi, silniki benzynowe turbo muszą jeździć na 98, przynajmniej w 1.8 T tak było
dominbr Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Z tego co wiem to 2.0 TFSI osiągają swoją deklarowaną moc właśnie na 98, na 95 i mniej też chodzą ale
FANTOMAS Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Z tego co wiem to 2.0 TFSI osiągają swoją deklarowaną moc właśnie na 98, na 95 i mniej też chodzą ale U mnie na wklejce na klapce od wlewu jest "bleifrei oder super bleifrei" czyli na nasze 95 lub 98 (bez przeliczania co ma ile oktan) i chodzi ok mam też bejcę 320D (150PS) i napewno TFSI chodzi lepiej a leję raczej 95 parę razy nalałem 98 i nie widziałem jakiejś znaczacej różnicy oczywiście nigdy nie leję na stacjach NO NAME . Nigdzie nie jest napisane że mam lać "nur super bleifrei" bo nie będzie 100% mocy tak podają np. w sabba-ch z motorami biopower gdzie na zwykłej benzynie masz 150PS (nie ważne czy "95" czy "98") a jak zalejesz paliwem bio (coś na bazie spirytu ) to masz 180PS. Nie przypuszczam żeby ładowali ludzi na minę w postaci takiego nie domówienia że będziesz miał tyle ile w katalogu jak będziesz lał tylko "98" bo pewnie straciliby połowę zainteresowanych bo nie czarujmy się ale jazda na dłuższą metę na 98 to już raczej każdego zaboli zwłaszcza jak ktoś dużo kręci
czaki22 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 widocznie niepotrafisz jezdzic plynnie, skoro ponizej 10 nie zejdziesz w trasie jakos innym sie udaje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się