Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, gsa napisał:

Hmm i znow mozna konfigurowac i zamiawiac A4 :)

Podobno każdy dealer dostał dodatkową pulę slotów do produkcji - po dwie limuziny i dwa avanty.  Czyli w skali kraju można jeszcze zamówić około 100 starych A4 ?

Opublikowano
8 godzin temu, Adam87 napisał:

To S4 i inne eSki, teraz będą na ON:eusathink:

Już w tamtym roku było info o tym ?

Opublikowano
3 godziny temu, Hugo napisał:

Już w tamtym roku było info o tym ?

Masakra :facepalm:

Opublikowano
7 godzin temu, Adam87 napisał:

Masakra :facepalm:

czemu ?? Juz SQ5 pokazało że to nie taki głupi pomysł, pamiętaj że jednak linia S to samochody o podwyższonych osiągach w stosunku do serii i chyba parametry tych silników w zupełności spełniają ten wymóg. Osobiście nie mam nic przeciwko "S"ce w dieslu.

Opublikowano
4 minuty temu, Ogi napisał:

czemu ?? Juz SQ5 pokazało że to nie taki głupi pomysł, pamiętaj że jednak linia S to samochody o podwyższonych osiągach w stosunku do serii i chyba parametry tych silników w zupełności spełniają ten wymóg. Osobiście nie mam nic przeciwko "S"ce w dieslu.

Ja też tak naprawdę nie mam nic przeciwko, ale wydaję mi się, że za bardzo zaczynają wszytko łączyć ze sobą. Zawsze było że jak ktoś ma S lub RS to znaczy DUUUUŻA benzyna i zapier...czka... a teraz to tak naprawde zlewczo będzie.. diesel w eSce???? Nieeee

Opublikowano
34 minuty temu, Adam87 napisał:

Ja też tak naprawdę nie mam nic przeciwko, ale wydaję mi się, że za bardzo zaczynają wszytko łączyć ze sobą. Zawsze było że jak ktoś ma S lub RS to znaczy DUUUUŻA benzyna i zapier...czka... a teraz to tak naprawde zlewczo będzie.. diesel w eSce???? Nieeee

 Czekam na pierwsze jazdy testowe, a potem na pierwsze jazdy po modyfikacjach. Będzie grubo :) Jak ktoś się nie zna, to nawet nie załapie, że tyłek właśnie złoił mu diesel ? 

Opublikowano
2 godziny temu, Adam87 napisał:

Ja też tak naprawdę nie mam nic przeciwko, ale wydaję mi się, że za bardzo zaczynają wszytko łączyć ze sobą. Zawsze było że jak ktoś ma S lub RS to znaczy DUUUUŻA benzyna i zapier...czka... a teraz to tak naprawde zlewczo będzie.. diesel w eSce???? Nieeee

Ja wiem czy S ki to zawsze duże benzyny były ? Pierwsza Ska B4 to 2.2 lita, B5 to 2.7 litra, B6 i b7 4.2 litra, b8 to 3.0, b9 to tez na poczatku 3.0 benzyna a teraz 3.0 diesel. Mając 700Nm pod noga w budzie A4 to będzie rwać asfalt ostro. Co za różnica jaki silnik, grunt żeby moc i osiągi były. 

Opublikowano
Godzinę temu, Hugo napisał:

 Czekam na pierwsze jazdy testowe, a potem na pierwsze jazdy po modyfikacjach. Będzie grubo :) Jak ktoś się nie zna, to nawet nie załapie, że tyłek właśnie złoił mu diesel ? 

Dokładnie, podejrzewam ze active sound bedzie jak w sq5 wiec dzwiek v8 i malo kto bedzie sobie zdawal sprawe ze tam diesel jest.

Opublikowano

Ja nie rozumiem trochę logiki i kolejności działań Audi. Wszędzie słyszy się o nowym FL A4 (że to kwestia tygodni), a nagle oficjalnie pojawia się "nowy" S4, w całości w starym design. Chyba wobec tego, w czerwcu nie ogłoszą nagle lifta po miesiącu od premiery?

Opublikowano
4 godziny temu, Ogi napisał:

czemu ?? Juz SQ5 pokazało że to nie taki głupi pomysł, pamiętaj że jednak linia S to samochody o podwyższonych osiągach w stosunku do serii i chyba parametry tych silników w zupełności spełniają ten wymóg. Osobiście nie mam nic przeciwko "S"ce w dieslu.

Głupi nie musi być, tylko nie każdy chce tego diesla. A obecnie wyjdzie na to że w benzynie jak coś mocniejszego to tylko RS. Zresztą w S4 jeszcze osiągi porównywalne z poprzednim, a w S6/7 wykastrowany w stosunku do poprzedniej Ski i tego co oferowane poza EU.

Opublikowano

Diesel, bo normy emisji CO2

Opublikowano
W dniu 3.05.2019 o 23:16, DonDżonson napisał:

Głupi nie musi być, tylko nie każdy chce tego diesla. A obecnie wyjdzie na to że w benzynie jak coś mocniejszego to tylko RS. Zresztą w S4 jeszcze osiągi porównywalne z poprzednim, a w S6/7 wykastrowany w stosunku do poprzedniej Ski i tego co oferowane poza EU.

W S6 to faktycznie tragedia, zwłaszcza że 4.0 tfsi było/jest świetnie, ciężko przebić ten motor. 

Opublikowano
W dniu 5.05.2019 o 15:48, Ogi napisał:

W S6 to faktycznie tragedia, zwłaszcza że 4.0 tfsi było/jest świetnie, ciężko przebić ten motor. 

S4 nie? 3.0TFSI gdzie kołkiem kompresora i programem robią ponad 400KM. Tutaj podejrzewam że program da 400KM maks a dalsze modyfikacje na pewno będzie hamowała ekologia:kwasny: Czekam na pierwsze porównania S4 B8 i B9 w kwesti osiągów

Opublikowano
23 minuty temu, Wandej napisał:

S4 nie? 3.0TFSI gdzie kołkiem kompresora i programem robią ponad 400KM. Tutaj podejrzewam że program da 400KM maks a dalsze modyfikacje na pewno będzie hamowała ekologia:kwasny: Czekam na pierwsze porównania S4 B8 i B9 w kwesti osiągów

S4 B9 był przecież z 3.0TFSI z turbiną. A co do możliwości 3.0TFSI z kompresorem to akurat kto jak kto ale ja mam dobre o tym pojęcie :D:D . W serii S4 B9 TFSI vs S4 B9 TDI o ile dobrze kojarzę wygrywa TDI a co do potencjału to spokojnie poczekajmy. 

Opublikowano
W dniu 6.05.2019 o 21:34, Ogi napisał:

S4 B9 był przecież z 3.0TFSI z turbiną. A co do możliwości 3.0TFSI z kompresorem to akurat kto jak kto ale ja mam dobre o tym pojęcie :D:D . W serii S4 B9 TFSI vs S4 B9 TDI o ile dobrze kojarzę wygrywa TDI a co do potencjału to spokojnie poczekajmy. 

Wygrywa tfsi - oficjalne osiągi 0-100. Pamietajmy, że diesel ma owszem moment, ale w bardzo okrojonym zakresie obrotowym czego ludzie nie chcą widziec. Benzyna kręci się w obroty i robi takiego diesla właśnie zakresem obrotowym przy takiej samej mocy. Gdyby diesel miał taką przewagę już dawno amg, eMki czy rs byłyby w dieslach. Nie są. Dlaczego? Bo diesel przede wszystkim jest oszczędny. Takie jest jego założenie. I o ile w takim q7 czy q5 ma to sens tak w s4/5, a już na pewno w s6/7 nie ma to sensu. Decyzję związaną z wltp przy s4/5 rozumiem - moc ta sama, osiągi podobne. Przy tej masie jest to nadal eSKa. Ale kurna, to co zrobili z S6/7 to tragedia. Ponad 5s do setki w esce? I konkurencja i poprzednik zostawia taką eskę jak chce. Ona minimum powinna mieć 450ps, szczególnie, że najmocniejsza a6/7 ma 340ps w benzynie i kosztuje 100k mniej. 

Podejrzewam, że mieli do wyboru albo 2.9, który by się nie sprzedawał w EU albo własnie tdi 350 bo silnik z sq7 nie przeszedł homologacji. Skoro marketingowa decyzja była, że eSki beda tylko w dieslach to sie tego przytrzymali. Czy dobrze? Czas pokaze jak to sie bedzie sorzedawało. Jak dla mnie najbardziej przypalowa eska w historii Audi- nie dosc ze mala moc to fakeowy wydech :)

Opublikowano
W dniu 8.05.2019 o 00:22, Kosmita napisał:

Ona minimum powinna mieć 450ps, szczególnie, że najmocniejsza a6/7 ma 340ps w benzynie i kosztuje 100k mniej. 

jak dla mnie będzie trzeba być totalny desperatem wybierać S6 i płacić w głównej mierze za znaczek S, bo chyba wielkiej różnicy w codziennym użytkowaniu nie będzie. Co najwyżej hamulce mogą być faktycznie lepsze, ale to w zwykłej A6 można by ogarnąć i jeszcze by zostało. Bo raczej niższym spalaniem też nie wygra, bo nie wiem ile  by trzeba robić km żeby zwróciła się ta różnica w cenie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

W sumie to weźmy pod uwagę, że te 100k to przesada w sumie. Jak chcesz A6 340 ps doposażyć we wszystko co S6 ma seryjnie to nagle okaże się, że różnica to 40k. I w tym masz wydech, hamulce i z tyłu ciut inny wygląd (dyfuzor, spoiler). Więc nie jest aż tak strasznie. 

Co nie zmienia faktu, że S6/7 o mocy 350 ps to śmiech na sali.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Dla mnie na plus, podoba mi się bardziej niż A6. Super wygląda cały tunel środkowy w carbonie, natomiast ekran wg mnie za wielki, pewnie w dalszym ciągu nie da się go chować. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...