Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 Facelift 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, gsa napisał:

Hmm i znow mozna konfigurowac i zamiawiac A4 :)

Podobno każdy dealer dostał dodatkową pulę slotów do produkcji - po dwie limuziny i dwa avanty.  Czyli w skali kraju można jeszcze zamówić około 100 starych A4 ?

Opublikowano
8 godzin temu, Adam87 napisał:

To S4 i inne eSki, teraz będą na ON:eusathink:

Już w tamtym roku było info o tym ?

Opublikowano
3 godziny temu, Hugo napisał:

Już w tamtym roku było info o tym ?

Masakra :facepalm:

Opublikowano
7 godzin temu, Adam87 napisał:

Masakra :facepalm:

czemu ?? Juz SQ5 pokazało że to nie taki głupi pomysł, pamiętaj że jednak linia S to samochody o podwyższonych osiągach w stosunku do serii i chyba parametry tych silników w zupełności spełniają ten wymóg. Osobiście nie mam nic przeciwko "S"ce w dieslu.

Opublikowano
4 minuty temu, Ogi napisał:

czemu ?? Juz SQ5 pokazało że to nie taki głupi pomysł, pamiętaj że jednak linia S to samochody o podwyższonych osiągach w stosunku do serii i chyba parametry tych silników w zupełności spełniają ten wymóg. Osobiście nie mam nic przeciwko "S"ce w dieslu.

Ja też tak naprawdę nie mam nic przeciwko, ale wydaję mi się, że za bardzo zaczynają wszytko łączyć ze sobą. Zawsze było że jak ktoś ma S lub RS to znaczy DUUUUŻA benzyna i zapier...czka... a teraz to tak naprawde zlewczo będzie.. diesel w eSce???? Nieeee

Opublikowano
34 minuty temu, Adam87 napisał:

Ja też tak naprawdę nie mam nic przeciwko, ale wydaję mi się, że za bardzo zaczynają wszytko łączyć ze sobą. Zawsze było że jak ktoś ma S lub RS to znaczy DUUUUŻA benzyna i zapier...czka... a teraz to tak naprawde zlewczo będzie.. diesel w eSce???? Nieeee

 Czekam na pierwsze jazdy testowe, a potem na pierwsze jazdy po modyfikacjach. Będzie grubo :) Jak ktoś się nie zna, to nawet nie załapie, że tyłek właśnie złoił mu diesel ? 

Opublikowano
2 godziny temu, Adam87 napisał:

Ja też tak naprawdę nie mam nic przeciwko, ale wydaję mi się, że za bardzo zaczynają wszytko łączyć ze sobą. Zawsze było że jak ktoś ma S lub RS to znaczy DUUUUŻA benzyna i zapier...czka... a teraz to tak naprawde zlewczo będzie.. diesel w eSce???? Nieeee

Ja wiem czy S ki to zawsze duże benzyny były ? Pierwsza Ska B4 to 2.2 lita, B5 to 2.7 litra, B6 i b7 4.2 litra, b8 to 3.0, b9 to tez na poczatku 3.0 benzyna a teraz 3.0 diesel. Mając 700Nm pod noga w budzie A4 to będzie rwać asfalt ostro. Co za różnica jaki silnik, grunt żeby moc i osiągi były. 

Opublikowano
Godzinę temu, Hugo napisał:

 Czekam na pierwsze jazdy testowe, a potem na pierwsze jazdy po modyfikacjach. Będzie grubo :) Jak ktoś się nie zna, to nawet nie załapie, że tyłek właśnie złoił mu diesel ? 

Dokładnie, podejrzewam ze active sound bedzie jak w sq5 wiec dzwiek v8 i malo kto bedzie sobie zdawal sprawe ze tam diesel jest.

Opublikowano

Ja nie rozumiem trochę logiki i kolejności działań Audi. Wszędzie słyszy się o nowym FL A4 (że to kwestia tygodni), a nagle oficjalnie pojawia się "nowy" S4, w całości w starym design. Chyba wobec tego, w czerwcu nie ogłoszą nagle lifta po miesiącu od premiery?

Opublikowano
4 godziny temu, Ogi napisał:

czemu ?? Juz SQ5 pokazało że to nie taki głupi pomysł, pamiętaj że jednak linia S to samochody o podwyższonych osiągach w stosunku do serii i chyba parametry tych silników w zupełności spełniają ten wymóg. Osobiście nie mam nic przeciwko "S"ce w dieslu.

Głupi nie musi być, tylko nie każdy chce tego diesla. A obecnie wyjdzie na to że w benzynie jak coś mocniejszego to tylko RS. Zresztą w S4 jeszcze osiągi porównywalne z poprzednim, a w S6/7 wykastrowany w stosunku do poprzedniej Ski i tego co oferowane poza EU.

Opublikowano

Diesel, bo normy emisji CO2

Opublikowano
W dniu 3.05.2019 o 23:16, DonDżonson napisał:

Głupi nie musi być, tylko nie każdy chce tego diesla. A obecnie wyjdzie na to że w benzynie jak coś mocniejszego to tylko RS. Zresztą w S4 jeszcze osiągi porównywalne z poprzednim, a w S6/7 wykastrowany w stosunku do poprzedniej Ski i tego co oferowane poza EU.

W S6 to faktycznie tragedia, zwłaszcza że 4.0 tfsi było/jest świetnie, ciężko przebić ten motor. 

Opublikowano
W dniu 5.05.2019 o 15:48, Ogi napisał:

W S6 to faktycznie tragedia, zwłaszcza że 4.0 tfsi było/jest świetnie, ciężko przebić ten motor. 

S4 nie? 3.0TFSI gdzie kołkiem kompresora i programem robią ponad 400KM. Tutaj podejrzewam że program da 400KM maks a dalsze modyfikacje na pewno będzie hamowała ekologia:kwasny: Czekam na pierwsze porównania S4 B8 i B9 w kwesti osiągów

Opublikowano
23 minuty temu, Wandej napisał:

S4 nie? 3.0TFSI gdzie kołkiem kompresora i programem robią ponad 400KM. Tutaj podejrzewam że program da 400KM maks a dalsze modyfikacje na pewno będzie hamowała ekologia:kwasny: Czekam na pierwsze porównania S4 B8 i B9 w kwesti osiągów

S4 B9 był przecież z 3.0TFSI z turbiną. A co do możliwości 3.0TFSI z kompresorem to akurat kto jak kto ale ja mam dobre o tym pojęcie :D:D . W serii S4 B9 TFSI vs S4 B9 TDI o ile dobrze kojarzę wygrywa TDI a co do potencjału to spokojnie poczekajmy. 

Opublikowano
W dniu 6.05.2019 o 21:34, Ogi napisał:

S4 B9 był przecież z 3.0TFSI z turbiną. A co do możliwości 3.0TFSI z kompresorem to akurat kto jak kto ale ja mam dobre o tym pojęcie :D:D . W serii S4 B9 TFSI vs S4 B9 TDI o ile dobrze kojarzę wygrywa TDI a co do potencjału to spokojnie poczekajmy. 

Wygrywa tfsi - oficjalne osiągi 0-100. Pamietajmy, że diesel ma owszem moment, ale w bardzo okrojonym zakresie obrotowym czego ludzie nie chcą widziec. Benzyna kręci się w obroty i robi takiego diesla właśnie zakresem obrotowym przy takiej samej mocy. Gdyby diesel miał taką przewagę już dawno amg, eMki czy rs byłyby w dieslach. Nie są. Dlaczego? Bo diesel przede wszystkim jest oszczędny. Takie jest jego założenie. I o ile w takim q7 czy q5 ma to sens tak w s4/5, a już na pewno w s6/7 nie ma to sensu. Decyzję związaną z wltp przy s4/5 rozumiem - moc ta sama, osiągi podobne. Przy tej masie jest to nadal eSKa. Ale kurna, to co zrobili z S6/7 to tragedia. Ponad 5s do setki w esce? I konkurencja i poprzednik zostawia taką eskę jak chce. Ona minimum powinna mieć 450ps, szczególnie, że najmocniejsza a6/7 ma 340ps w benzynie i kosztuje 100k mniej. 

Podejrzewam, że mieli do wyboru albo 2.9, który by się nie sprzedawał w EU albo własnie tdi 350 bo silnik z sq7 nie przeszedł homologacji. Skoro marketingowa decyzja była, że eSki beda tylko w dieslach to sie tego przytrzymali. Czy dobrze? Czas pokaze jak to sie bedzie sorzedawało. Jak dla mnie najbardziej przypalowa eska w historii Audi- nie dosc ze mala moc to fakeowy wydech :)

Opublikowano
W dniu 8.05.2019 o 00:22, Kosmita napisał:

Ona minimum powinna mieć 450ps, szczególnie, że najmocniejsza a6/7 ma 340ps w benzynie i kosztuje 100k mniej. 

jak dla mnie będzie trzeba być totalny desperatem wybierać S6 i płacić w głównej mierze za znaczek S, bo chyba wielkiej różnicy w codziennym użytkowaniu nie będzie. Co najwyżej hamulce mogą być faktycznie lepsze, ale to w zwykłej A6 można by ogarnąć i jeszcze by zostało. Bo raczej niższym spalaniem też nie wygra, bo nie wiem ile  by trzeba robić km żeby zwróciła się ta różnica w cenie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

W sumie to weźmy pod uwagę, że te 100k to przesada w sumie. Jak chcesz A6 340 ps doposażyć we wszystko co S6 ma seryjnie to nagle okaże się, że różnica to 40k. I w tym masz wydech, hamulce i z tyłu ciut inny wygląd (dyfuzor, spoiler). Więc nie jest aż tak strasznie. 

Co nie zmienia faktu, że S6/7 o mocy 350 ps to śmiech na sali.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Dla mnie na plus, podoba mi się bardziej niż A6. Super wygląda cały tunel środkowy w carbonie, natomiast ekran wg mnie za wielki, pewnie w dalszym ciągu nie da się go chować. 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...