tasior87 Opublikowano 26 Kwietnia Autor Opublikowano 26 Kwietnia 5 godzin temu, longer_xd napisał(a): Wstawiasz jakiś poliuretan, czy zostajesz na ori/zamiennikach? Będę kompletował ori gumy na sanki i wahacze. Nie planuje robić mocy piekielnych i nie chce żeby mi skrzypiało.
tasior87 Opublikowano 5 Maja Autor Opublikowano 5 Maja Nie było łatwo znaleźć osłony baku do quattro ale się udało. Hans nie chciał sprzedać do PL, więc musiałem zrobić to podstępem. Niby jest to kawałek blachy ale dostępność tej części jest już żadna, a cena też konkretna. Będzie się idealnie komponowała z odświeżonymi sankami z tyłu. Wyślę tylko jeszcze klipsy do jej mocowania na ocynk. Swoją drogą zastanawiam się czy nie zrobić tego samego z tą blachą.
DaveLove Opublikowano 5 Maja Opublikowano 5 Maja Z tego co widzę dostępność jest duża na Classic Parts, chyba że nie zaktualizowali strony. Na Tradition Shop rzeczywiście dostępność od Hansa zerowa. TARCZA 8D0201308A Volkswagen Classic Parts - Partner Volkswagen Classic Parts VW Classic Parts POLSKA VOLKSWAGENCLASSICPARTS.PL ORYGINALNA, NOWA PRODUKOWANA CZĘŚĆ: OSŁONA PALIWAZBIORNIKNumer katalogowy: 224 Żywotność:
tasior87 Opublikowano 5 Maja Autor Opublikowano 5 Maja 8 godzin temu, DaveLove napisał(a): Z tego co widzę dostępność jest duża na Classic Parts, chyba że nie zaktualizowali strony. Na Tradition Shop rzeczywiście dostępność od Hansa zerowa. TARCZA 8D0201308A Volkswagen Classic Parts - Partner Volkswagen Classic Parts VW Classic Parts POLSKA VOLKSWAGENCLASSICPARTS.PL ORYGINALNA, NOWA PRODUKOWANA CZĘŚĆ: OSŁONA PALIWAZBIORNIKNumer katalogowy: 224 Żywotność: Oni zamawiają na Audi Tradition, a tam już nie mają ani jednej sztuki.
Langista Opublikowano 6 Maja Opublikowano 6 Maja Tą blachę w ocynk nie ma sensu, ale możesz nałożyć jeszcze jedną warstwę farby odpornej na temperaturę, bo ona z fabryki ma tylko 15-20 mikronów.
tasior87 Opublikowano 6 Maja Autor Opublikowano 6 Maja 3 godziny temu, Langista napisał(a): Tą blachę w ocynk nie ma sensu, ale możesz nałożyć jeszcze jedną warstwę farby odpornej na temperaturę, bo ona z fabryki ma tylko 15-20 mikronów. Dlaczego ocynk odpada ?
Langista Opublikowano 6 Maja Opublikowano 6 Maja Bo wiem jak go dzisiaj nakładają i ocynk od temperatury zacznie Ci odpadać.
tasior87 Opublikowano 6 Maja Autor Opublikowano 6 Maja Godzinę temu, Langista napisał(a): Bo wiem jak go dzisiaj nakładają i ocynk od temperatury zacznie Ci odpadać. To co lepiej dać w proszek czy coś natryskowego odporne na temperaturę ?
Langista Opublikowano 6 Maja Opublikowano 6 Maja Dobrej firmy farba odporna na temperaturę i będzie cacy.
tasior87 Opublikowano 7 Maja Autor Opublikowano 7 Maja 21 godzin temu, Langista napisał(a): Dobrej firmy farba odporna na temperaturę i będzie cacy. Dzięki.
tasior87 Opublikowano 2 Czerwca Autor Opublikowano 2 Czerwca (edytowane) Z racji czasu przyszła kolej na czynność serwisową. Zalana została płukanka Archoil AR2820. Nastąpiła mała zmiana oliwy. Tym razem zalałem Ravenola RUP 5W40. Edytowane 2 Czerwca przez tasior87 1
tasior87 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) 23 godziny temu, Dev napisał(a): majo ludzie pinionse ,,, Jest i on :). Jakie pinionse. Tuż to tańsze od czapki czereśni. Edit: Odebrałem dzisiaj kolejne elementy do odświeżenia podwozia. Elementy zostały oczyszczone chemicznie, nałożony został ocynk i na koniec wszystko poszło w proszek. Swoją drogą mocowanie mam na zapas ale chyba pójdzie na sell. Edytowane 3 Czerwca przez tasior87
pan roman Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca ciekaw jestem ile w to $$$$ już poszło prowadzisz jakiś zeszyt z wydatkami na moje oko to kupa siana. Pewnie byś mógł kupić za to jakieś fajne s4 b8 . ładne autko jak kupować to tylko od takiego sprzedającego gratuluję wytrwałości.💪
tasior87 Opublikowano 13 Czerwca Autor Opublikowano 13 Czerwca (edytowane) 21 godzin temu, pan roman napisał(a): ciekaw jestem ile w to $$$$ już poszło prowadzisz jakiś zeszyt z wydatkami na moje oko to kupa siana. Pewnie byś mógł kupić za to jakieś fajne s4 b8 . ładne autko jak kupować to tylko od takiego sprzedającego gratuluję wytrwałości.💪 A dzięki. Auta to moja pasja, więc wytrwałości mam dużo. Eska B5 z uwagi na silnik, Quattro i jakość wykonania była moim marzeniem, które spełniam. Kiedyś zaraz po zakupie znalazłem fajną aplikację odnośnie historii serwisowej i miałem tam wgląd we wszystkie naprawy. Podliczała również koszty napraw to miałem wgląd w łączną wartość. Po jakimś czasie aplikacja przestała działać i nie kontynuowałem już liczenia tego dalej. Na chwilę obecną straciłem już rachubę. Skoro to pasja to nie ma się co denerwować - B8 to jeszcze chyba nie jest ale podejrzewam, że powoli zbliżam się do tej kwoty. Edit: Całkiem przypadkiem udało się wyhaczyć nówkę sztukę podszybie. Trzeba będzie je zabezpieczyć jakąś powłoką i wpadnie na auto. Pofarciło sie bo jest to element, którego dostępność jest już żadna. Edytowane 13 Czerwca przez tasior87 1
Dev Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca wkładaj dobry śrubokret w te korki bo to jest robione z gufnolitu i sie wyrabia
tasior87 Opublikowano 14 Czerwca Autor Opublikowano 14 Czerwca 1 godzinę temu, Dev napisał(a): wkładaj dobry śrubokret w te korki bo to jest robione z gufnolitu i sie wyrabia Jak wszystko co nie jest z pierwszego montażu. Przy zakładaniu będę bardzo delikutaśny.
tasior87 Opublikowano 25 Czerwca Autor Opublikowano 25 Czerwca (edytowane) Z racji tego, że kierownica z S4 B6 leżała już ze 2 lata w garażu, przypadkiem trafiłem na sposób naprawy manetki tempomatu oraz po ostatniej akcji z odświeżaniem skóry foteli, gdzie Colourlock nie dodawał do zestawu lakieru bezbarwnego przystąpiłem do odświeżenia wnętrza. To co zrobiłem: - demontaż manetek, rozbiórka do części pierwszej tej od tempomatu, wyczyszczenie płytki odpowiedzialnej za sygnały z guzików/suwaków - malowanie skóry kierownicy z B6, montaż nowego znaczka S4 z ASO - czyszczenie całości i częściowe malowanie skóry przednich foteli Edytowane 25 Czerwca przez tasior87 1
tasior87 Opublikowano 5 Sierpnia Autor Opublikowano 5 Sierpnia (edytowane) Miało być łatwo i szybko, a wyszło wręcz odwrotnie... Szybkie przespawanie łączników elastycznych wydechu bez rozbiórki przerodziło się w poluzowanie downpipów - majster od spawania miał problem z dokończeniem spawów od góry. W związku z tym, że miałem już wydech rozkręcony stwierdziłem, że jest to odpowiedni moment na uszczelnienie skrzyni przy wyjściu na wał - miałem tam zapocenie. Oringi do tej operacji przeleżały już i tak z rok w garażu. Wpadły zatem następujące graty: - 2x łączniki elastyczne wydechu - 2x uszczelki za turbinami - śruby mocowania osłon termicznych ASO - śruby mocowania osłon przednich przegubów wewnętrznych ASO - olej Ravenol VSG 75W-90 - simering flanszy w skrzyni biegów - oring tylnego dekla skrzyni biegów ASO Edytowane 5 Sierpnia przez tasior87 1
VRGOOD Opublikowano 5 Sierpnia Opublikowano 5 Sierpnia Panie ja tam widze zbędne kilogramy na tym wydechu 😎
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się