Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile kosztuje 250koni ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widzicie Panowie co kilka głów to nie jedna!! Jak z awaryjnoscia tych 2.7 bit? Seria + Soft myślę,  że to by starczyło,  zawsze to 6garow i 3 z przodu a nie 163ps??? ludzi piszą turbiny padną to zapłacisz.. owszem , ale przecież czy to 1.9tdi czy 2.7 to turbina ma prawo paść.  Tyle tylko , że x2 w 2.7 ! sam wiem , że jak odpowiednio się dba o turbo to śmiga jak złoto,  przychodzi pewien czas , że już się sypie ze starości,  albo z głupoty , ale to raczej normalne  .Czy te koszta serwisowania takiego auta są az tak  duże  jak ludzie to piszą? Ciężko coś znaleźć bo posty są z 2008-10-12 roku a przecież mamy 2k18 to i myślę,  że ceny też już z 2k18 roku . Ile wgl kosztuje taki kapitalny remont w przybliżeniu bo jak już robić coś dobrze to robić wszystko co się kwalifikuje do wymiany  A samochód się odwdzięczy za to bezawaryjnoscia   (wiem , że ciężko tak odpowiedzieć,  ale tak +/-) .  Zamienniki jakieś są do tych silników . O spalanie pytam z ciekawości bo ludzie piszą na różnych forach 17 ,15 no dosłownie tyle opinie co ludzi . Nawet znalazłem posta co chłopak pisał,  że w mieście 12 pali . Pozdrawiam i miłego dnia dla Was chłopaki ???

Opublikowano
10 minut temu, MruCzus napisał:

Widzicie Panowie co kilka głów to nie jedna!! Jak z awaryjnoscia tych 2.7 bit? Seria + Soft myślę,  że to by starczyło,  zawsze to 6garow i 3 z przodu a nie 163ps??? ludzi piszą turbiny padną to zapłacisz.. owszem , ale przecież czy to 1.9tdi czy 2.7 to turbina ma prawo paść.  Tyle tylko , że x2 w 2.7 ! sam wiem , że jak odpowiednio się dba o turbo to śmiga jak złoto,  przychodzi pewien czas , że już się sypie ze starości,  albo z głupoty , ale to raczej normalne  .Czy te koszta serwisowania takiego auta są az tak  duże  jak ludzie to piszą? Ciężko coś znaleźć bo posty są z 2008-10-12 roku a przecież mamy 2k18 to i myślę,  że ceny też już z 2k18 roku . Ile wgl kosztuje taki kapitalny remont w przybliżeniu bo jak już robić coś dobrze to robić wszystko co się kwalifikuje do wymiany  A samochód się odwdzięczy za to bezawaryjnoscia   (wiem , że ciężko tak odpowiedzieć,  ale tak +/-) .  Zamienniki jakieś są do tych silników . O spalanie pytam z ciekawości bo ludzie piszą na różnych forach 17 ,15 no dosłownie tyle opinie co ludzi . Nawet znalazłem posta co chłopak pisał,  że w mieście 12 pali . Pozdrawiam i miłego dnia dla Was chłopaki ???

 

14 minut temu, MruCzus napisał:

Widzicie Panowie co kilka głów to nie jedna!! Jak z awaryjnoscia tych 2.7 bit? Seria + Soft myślę,  że to by starczyło,  zawsze to 6garow i 3 z przodu a nie 163ps??? ludzi piszą turbiny padną to zapłacisz.. owszem , ale przecież czy to 1.9tdi czy 2.7 to turbina ma prawo paść.  Tyle tylko , że x2 w 2.7 ! sam wiem , że jak odpowiednio się dba o turbo to śmiga jak złoto,  przychodzi pewien czas , że już się sypie ze starości,  albo z głupoty , ale to raczej normalne  .Czy te koszta serwisowania takiego auta są az tak  duże  jak ludzie to piszą? Ciężko coś znaleźć bo posty są z 2008-10-12 roku a przecież mamy 2k18 to i myślę,  że ceny też już z 2k18 roku . Ile wgl kosztuje taki kapitalny remont w przybliżeniu bo jak już robić coś dobrze to robić wszystko co się kwalifikuje do wymiany  A samochód się odwdzięczy za to bezawaryjnoscia   (wiem , że ciężko tak odpowiedzieć,  ale tak +/-) .  Zamienniki jakieś są do tych silników . O spalanie pytam z ciekawości bo ludzie piszą na różnych forach 17 ,15 no dosłownie tyle opinie co ludzi . Nawet znalazłem posta co chłopak pisał,  że w mieście 12 pali . Pozdrawiam i miłego dnia dla Was chłopaki ???

awaryjność tych silnikow podobna ,natomiast koszta naprawy 2,7 bit znacznie większe ,smialo można powiedzieć rasy 2 u mnie za kapitalny remont (w pełnym tego słowa znaczeniu ) zostawił być około 15 tysia . 

poniżej daje link do swojego fanpage na fejsie ,z remontu silnika vr6 ,wyszlo prawie 10 k 

https://www.facebook.com/pg/BM.Performance.Olsztyn/photos/?tab=album&album_id=841160449385811

Opublikowano

Raczej w 12l w miescie nie wierz, bo tyle samo lub wiecej potrafi 1.8t spalic. Mam znajomego co ma A6 w 2.7bit ajk Q to w miescie 18l norma. Na trasie do 12l mozna zejsc.

Ale za to samym chipem za grosze robisz 300km. Zaleznie od potrzeb mozesz lpg wrzucic.

Opublikowano

w zeszłym miesiacu robiłem koledze BFB, wyszło 265kM

- turbo na pełnej piz...ie 2400

- wtryski 600

- sprzęgło + dwumasa AWX 2000

- DV Forge 007 300

- ICek plus rury 700

- hamulce 345/300  4000

- świece 200

- N75 200

- program 800

- robota 1500

kwoty podaje z glowy bo nie pamietam dokladnie

auto za....la aż miło. przy normalnej jezdzie pali minimalnie mniej jak przed robotą ale przy upalaniu 20 jest malo 

 

Opublikowano

Bartez80 kumplu, to ładnie poszło kasy ? ale Ty już tam robiłeś pod grubsze moce pewnie , czyli kute korby ,panewki jakieś mocniejsze , tłoki? A to dużo kosztuje sam wiem .   

A co do Twojego posta DEV , to powiem Ci że chyba raczej przekonany jestem do tego 2.7T . Jednak to zawsze 6cylindrow , 2 turbiny inna moc i ładny dźwięk .. A koszta no cóż,  jak trzeba to trzeba .   

Dzięki Pany za poświęcony czas i za pomoc , byłem bardzo zmieszany jak zakładałem temat , teraz już chyba jestem pewien co chce mieć;) 

Opublikowano

To ja mam jeszcze inną propozycje, jeśli nie masz quattro a FWD i chcesz być kozakiem pod światłami, odejdź od modzenia A4 i rozglądając się za SAABem HOT AERO...
Jest wersja aero I jest mocniejszy hot aero, uwierz mi, skopiesz dupe nie jednemu burakowi w bmce, nawet objedziesz nie jednego tutaj.
Sprawdź sam jak nie wierzysz :)

Opublikowano

saab 9-5 Aero turbo 2.3 to prawdziwy diabeł 

kolega ma takiego że zmodyfikowaną turbiną na wirnikach z porsche carrera turbo i jest prawdziwa rzeźnia 

Opublikowano

Szukaj takiego co ma 260bhp
I koniecznie weź worek I ręcznik, bo to auto robię dobra robotę :)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szukaj takiego co ma 260bhp

I koniecznie weź worek I ręcznik, bo to auto robi dobra robotę [emoji4]

 

 

 

Opublikowano

Dzięki za pomysł,  ale tylko audi heh 

Opublikowano

no jak chcesz swapowac 2.7BT i przygotowac pod mody to licz 20 tys i w gore.

Opublikowano (edytowane)

Może sie powtarzam i tak najteniej wyjdzie zrobienie 250KM z 2.0T . Tak samo olej moze brac 1.8T jak i 2.0T w B7.  MIałem B6 1.8T +LPG zrobione na 215KM u Gregora . Musiałem zmienic na kombi, wahałem sie nad 1.8T czy 2.0T. Jak sobie policzyłem wszytko i  250KM czy 260KM taniej mnie wyjdzie 2.0T... Ale jak sam cos potrafisz zrobic w aucie zamontowac FMIC, turbo wtryski itp. to 1.8T tez dobra opcja ale moim zdaniem policz sobie wszystko.

Edytowane przez dami8705
Opublikowano

A jak chcesz do zabawy to bierz najlepiej S3, albo S4 B5

Opublikowano

czytam i zastanawiam się po co? Po co przedstawiacie takie dziwne podejście? po co te 250 kuca? wiadomo po co. Jednakże patrzycie tylko na silnik i cenę. Tanio i jak najwięcej mocy. Tuning kosztuje tyle ile ma koztować. dobry tuning- dobra kasa. Tanio- gównotuning.  Co ze sprzęgłem? Wiadomo że seria nie wytrzyma i nie ma się co czarować. Co z hamulcami? Czym to zatrzymasz? Patrzycie tylko na magiczne kunie a co z bezpieczeństwem? To jest zabawa dla mądrych. Sam się możesz zabić, ale ja nie chciałbym spotkać tanio moda na trasie który ma trakcję jak słoń na maśle. Podejdź do tego na chłodno. Moim zdaniem masz złą bazę. Fwd nie podskoczy do 4.  Miałem i takie i takie i wiem co mówię. Moje fwd bywało w rowach, innych wozach i na dachu również. Trakcja to podstawa. Musisz również się zatrzymać. Nie jednemu kozakowi zmieniła się mina z banana w dół, gdy poczuł się jak Małysz na rozbiegu po wciśnięciu hamulca. Chcesz szaleć? Ok. Kilka kroków w tym kierunku. Napęd, zaciski, klocki, tarcze, pompa hamulcowa, silnik. Kilka godzin na torze by wiedzieć z czym się to wszystko je. No i jeszcze amory. To dla mnie jest tuning. Reszta to namiastka i proszenie się o kłopoty. Nie zrozum mnie źle. Nie chcę nikogo obrażać, ale nie wyjeźdżdzaj gównem na drogę. Co do kolegów na forum. Bodajże jedna osoba w tym poście napomknęła o sprzęgle i hamulcach. Gdzie reszta? Doradzajcie z głową proszę. Pozdrawiam gorąco.

Opublikowano

Przeglądając olx spotkałem 2 samochody , czyli malysze ze swapem na 2.7bit.  Jedna sztuka 344konie a druga 400 i to wszystko za 35k czyli wiadomo co robić... lepiej będzie sprzedać b7 dołożyć i kupić gotowca . Oczywiście nie trupa , wiadomo że trzeba dobrze przejrzeć i zobaczyć co tam jest grane . W jednym aucie niby robiony przez profesjonalną firmę swap .  Dobry pomysł?  Oczywiście tak jak kolega wyżej napisał o hamulcach od tego trzeba chyba zaczynać robiąc duże moce , albo i nie . Przecież lepsze hamulce przydają się nie tylko przy dużych mocach  ☺ 

 

Fajnie słuchać opinii  innych ludzi którzy naprawdę coś wiedzą na temat aut ??

Opublikowano

No hamulce to podstawa, tym bardziej, ze seria 288/312 nie hamuja wcale nawet w serii. To dobry zestaw do a3 czy golfa IV, a nie b6, ktory jest o pare setek ciezszy.

Opublikowano

Moce powyżej 200 KM w ośce to troszkę sprawa dyskusyjna. Sam mam 212 KM i 324 niuta, o ile na suchym jest w miarę ok, to na mokrym o szybkim starcie zapomnij, jedziesz jak serią. W trasie owszem często moment się przydaje do sprawnego wyprzedzania. Hamulce przy takich modach to podstawa i zestaw 320/288 to minimum. Zawieszenie niższe i sztywniejsze by się przydało, a do tego dobra opona. Sprzęgło z AWX też przy większym momencie jest wymagane.
 

W dzisiejszych czasach 250 KM nie robi już, takiego wrażenia jak chociażby 8 lat temu. Dużo jest już seryjnie mocnych aut. Większa moc do łojenia kozaków z BMW to jedyny Twój priorytet? Wiesz, dużo jest mocnejszych BMW od naszych dłubniętych 1.8 T., więc można się rozczarować.

Moim zdaniem to lepiej dozbierać kasy, kupić A6 C6 3.0 TFSI na kompresorze, dajesz mniejsze kółko kompresora, program i masz 450 KM i ponad 500 niuta z napędem Quattro. Uwierz, że niejeden w porządnym nowym aucie się zdziwi. Ale chyba auto nie służy do upalania na każdych światłach i ścigania się z kim popadnie na publicznych drogach.

Opublikowano

Dokładnie tak jak piszesz, mam wrażenie że autor niedawno zdał prawko, chce się wyszalec na drodze, pokazać kto rządzi I ma lepsze auto. Pytanie tylko, po co?
Do sprawnego przemieszczania się wystarczy seryjne auto, no chyba że nie wie się co zrobić z kasą, no to nikt bogate u nie zabroni.
Szuka 2.7 bit? A czy wie ile kosztuje tego serwis? Ile to pali jak przycisnie? Poza tym babcia do kościoła tym raczej nie jeździła, więc niebawem coś trzeba będzie do samochodu dołożyć.
Sam się wtopilem w taki samochód i teraz z nim tonę, składam go od podstaw i wymieniłem w nim prawie wszystko, mam do ogarnięcia jeszcze jedna rzecz, jeśli jej nie ogarnę szybko, auto pójdzie na złom, bo już sił do niego nie mam a to co już włożyłem, dawno bym miał takie same i to 4...
Co do FWD i powyżej 200, tak, racja, nie ma sensu, dlatego przytoczonych przeze mnie Saab to jeden z tańszych dobrych samochodów i sądzę że seryjnie 250-260 w zupełności starczy do sprawnego przemieszczania się.
Hamulce 345/300 to na biedę trzeba, obawiam się że z RS4 były by najlepsze ale to co najmniej 10k trzeba wyłożyć a gdzie reszta? Gotówce też są podejrzane chyba że znasz ta osobę np z forum, inaczej z autem może być historia.
Sam się teraz tak zastanawiam, chyba ogarnę swojego do końca i zamienię go za saabolota bo VAGi zaczynaja mnie wkurza ćwiczenia powoli, części droższe niż do Japończyków :D

Opublikowano

Ja za jakieś 800zł zrobiłem 255KM w 2.0TFI z 2005r i po poł roku jeżdżenia nim do 1.8T raczej bym nie wrócił, kiedyś modziłem również 1.8T ale trzeba liczyć się z dużo większymi nakładami kasy i większym spalanie względem nowszych konstrukcji. 

Opublikowano

Juz przesadzacie..

Zaraz poleci post by kupil 3.0...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...