wampir Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 No to niezle, chcesz powiedziec, że zaplaciles za oryginalne plyn B000750M3 a oni wlali DOT 4 ATE? Swoja drogą to ten B000750M3 to pewnie zwykły DOT 4 bo ma niższe temperatury niż ATE TYP 200... z tego co znalazłem na necie.
roman_tyk Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 upalasz do czerwonosci? ze potrzebujesz uj wie jakiego plynu? kupuj ate dot4 i nie mysl wiecej
wampir Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Kiedy ja mam opalać, jak jeżdżę w 99% czasu tym autem z Żona i dzieckiem a to lepszy "kaganiec" na liczniku niż mają tirowcy Dobra, to temat wyjaśniony
marcin_o23 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 A czemu w S4 miałby być inny płyn hamulcowy??
wampir Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Taka hipoteza bo auto przeznaczone jest z definicji do sportowej jazdy.
jnow Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 @wampir, super Allroad Zrobiłeś już program? Sam się przymierzam, stąd pytanie o ewentualne wrażenia
wampir Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 Była przymiarka, ale wyszła nieszczelność przez rurę, o której pisałem wcześniej. Teraz rura wymieniona więc trzeba powrócić do tematu. Ja byłem w Gregor10.pl i tam teraz pojade. Moje poprzdnie auto tam też było modzone. Może zrobimy jakieś grupowe softowanie allroadow u Gregora ? Soft ECU i skrzyni. Zgłaszać się
jnow Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Ja byłbym chętny, tylko z Gdańska to kaaaawał drogi, dlatego wybiorę raczej Tune-Up Gdańsk, polecany z resztą przez @gregor10 z tego co widziałem na forum, gdy ktoś pytał o tunera na Pomorzu. Zamierzasz robić sam soft czy też downpipe+IC? Oprogramowanie skrzyni zostawiasz obecne?
wampir Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 No tak, masz kawałek ... Sam nie wiem. Z jednej strony kat na bank coś blokuje, pytanie tylko ile. W sumie przy przebiegu 100 tys km to powinien być w bardzo dobrej kondycji. Jak bym miał montować to szybciej sportowy kat niż sam downpipe bo jednak nie chce smrodu spalin i jakoś problemów z przeglądem. Stary się robię już widać Zrobie soft i zobaczę ile wyjdzie oraz jakie będą odczucia z jazdy. Jeżeli fajnie będzie jeździć ( jak na 1800kg) to zostawię. Soft do skrzyni pewnie też zrobię. Ja mam tiptronic ZF8HP a nie stronic i w moim przypadku to oprócz Gregor10 pewnie niewielu będzie w stanie zrobić soft. Jeszcze po głowie mi chodzila jakaś drobna hybryda żeby było 3 przodu takie bardzo niewysilone.
jnow Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Ja też muszę się przestawić z myślenia, że jeżdżę samochodem sportowym, bo już nie jeżdżę ?, dlatego zdecyduję się na sam program i ew. program S-Tronica.
Korton555 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) 4 godziny temu, wampir napisał: Może zrobimy jakieś grupowe softowanie allroadow u Gregora ? Soft ECU i skrzyni. Zgłaszać się Ja chętny na program silnika + s-tronic'a, bez sprzętowych modyfikacji. Edytowane 26 Września 2018 przez Korton555
jnow Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Panowie, a wiecie na czym konkretnie polega program S-Tronica? Samych limiterów raczej nie chciałbym przesuwać, ale może dałoby się ciut 'ożywić' tryb Drive? ?
wampir Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) Gregor10 mi odpisał, że jak będzie 5 aut to będą bardzo dobre ceny na soft i soft do skrzyni. Jeszcze nie odpisał dokładnie ile i kiedy ale zważywszy, że bez obniżek jest tańszy niż konkurencja to jestem dobrej myśli. Karton555, znasz kogoś kto ma allroada żeby ewentualnie zapytać i przekonać aby z nami jechał ?:) Jak na moje oko to soft do skrzyni zdejmuje seryjny limiter, że skrzynia nie wpada w tryb awaryjny z racji większego momentu, przesuwa limiter aby zmieniała biegi przy wyższych obrotach i szybciej oraz podnosi ciśnienie na sprzęgłach. Edytowane 26 Września 2018 przez wampir 1
Korton555 Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 8 godzin temu, wampir napisał: Karton555, znasz kogoś kto ma allroada żeby ewentualnie zapytać i przekonać aby z nami jechał ?:) Nie bardzo....nic, jak nie zbierzemy oczekiwanej grupy to i tak sie możemy umówic na wspólny tuning, może cena nie będzie niższa, ale za to czas szybciej zleci i będzie można pogadać
GrzegorzSi Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 Sorry ze wtrącam się w temat ale piszecie o sofcie a jak to wyglada w multi 8 biegowej wiecie może ?
jnow Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 @wampir, @Korton555 tu macie nawet temat na grupowy remap u Gregor10:
wampir Opublikowano 27 Września 2018 Autor Opublikowano 27 Września 2018 W multi pewnie standardowo problemem jest maksymalny Nm, który musi być ograniczony.
l2k2 Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 (edytowane) Hmm.. ten wątek o grupowym chipie chyba umarł.. więc tutaj też napiszę, że też planuję się wybrać do gregor10 ze swoim autem. Gdyby były jakieś wieści dajcie znać, zawsze lepiej z jakimś rabatem ? Update do autora: Pięknie się prezentuje ten Allroad w bieli ? Jak jeździsz głównie po mieście, pomyśl o dołożeniu Audi Hold Assist (AHA), mega wygodny system do codziennego użytku, polecam. Edytowane 28 Września 2018 przez l2k2
wampir Opublikowano 28 Września 2018 Autor Opublikowano 28 Września 2018 To teorotycznie byłoby nas 3. Jeszcze parę osób i jakby co to ja będę jeszcze raz negocjował z Grześkiem Nie miałem okazji sam korzystać z tej funkcji. Ty ja masz u siebie? Opisz wrażenia.
jnow Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 Rzeczywiście Audi Hold Assist jest bardzo fajną funkcją przy jeździe w mieście, ale moim zdaniem tylko przy stosunkowo płynnej jeździe - tj. gdy nie ma korków. W korku, gdy często (w krótkich odstępach czasu) trzeba podjeżdżać o metr czy dwa, ja wyłączam tę funkcję.
Rekomendowane odpowiedzi