Dev Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 (edytowane) 16 minut temu, wampir napisał: Dzięki Dev, ale jest jeden problem ... Na tym filtrze nie ma znaczka OOOO i zaraz ktos mi powie, że żałowałem na serwis. No wiesz, te teksty o koniu i owsie a Ty masz 14 lat że sie przejmujesz pedalskim gadaniem ? przecież to jest to samo co w ori bance kup, wymien i z głowy olej w dyfrze i w torsenie uzupełnij, nie trzeba wymienac Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Dev
l2k2 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 18 minut temu, wampir napisał: Na tym filtrze nie ma znaczka OOOO i zaraz ktos mi powie, że żałowałem na serwis. No wiesz, te teksty o koniu i owsie Jak kiedyś ktoś mi powie, że żałowałem na serwis, na auto, czy inne tego typu teksty to poprawi mi humor, a wieczorem do tego napiję się dobrego whisky patrząc przez okno na swoje auto ? +1 do tego co napisał DEV, cena podana przez ASO za wymianę w tipie to już jest grabież, IMO w tym miejscu nie ma uzasadnienia żeby tak przepłacać.
wampir Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 Macie rację chłopaki. Człowiek chce jak najlepiej a marudy i tak się zawsze znajdą. :)
marcin_o23 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Myślisz że te trole serwisują auta w aso? Niesądzę. Ważne żeby trzymać się terminów i tyle. Ceny eksplatacji w aso są chore.
wampir Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 W dniu 2.01.2019 o 09:58, Korton555 napisał: Wampir, a czy po obecnym zestawie widzisz jakieś słabości? Pytam, bo ja uważam, że standardowe hamulce bardzo dobrze działają, chyba, że ktoś gania dużo po autostradach i hamuje z dużych prędkości kilka razy - nie wiem, bo nie odczułem jeszcze, żeby hamulce spuchły. S4 z tarcza 345mm, ma dokładnie ten sam zacisk i klocki co my z tarczą 320mm, różni się tylko jażmem - wg mnie jak już zmieniać to na czterotłoczek z Q5 345mm (aluminiowy zacisk), lub własnie 356mm z A6/A7/A8. Ja myślałem o takim upgradzie, ale stwierdziłem, że jak na razie nie odczuwam by hamulce były słabe, czy tarcze zwichrowane. Jak zobacze, że są sytuacje gdzie seria jest za słaba, to wtedy zajmę się tym tematem Ps. Zamawiam wizyte u Gregora na kurację wzmacniającą. Czy teraz z wiekszą mocą czujesz potrzeby wiekszego hamulca?
Dev Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 3 minuty temu, wampir napisał: Czy teraz z wiekszą mocą czujesz potrzeby wiekszego hamulca? przyjdzie moment to poczuje
wampir Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Po B6 jakoś przeszła mi ochot na modzenie bo tak zauważyłem, że im więcej modyfikujesz tym potem więcej problemów... ale ... te hamulce coś mi chodzą po głowie. Nie chcę powtórke z B6 gdy mi mówiłeś Dev abym przechodząc z 288/245 od razu pakował 320/288 a ja nie posłuchałem i założyłem 312/255, które okazały się być za słabe. Myślę aby może na początek założyć tylko 356mm na przód tylko jak to będzie hamowało czy nie będzie jakiś problemów z ABS i ESP?
Korton555 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 24 minuty temu, wampir napisał: Czy teraz z wiekszą mocą czujesz potrzeby wiekszego hamulca? No ostatnio przy hamowaniu z ponad 200 odczulem, ze trochę słabną i powiem, że będzie to raczej przyszła modyfikacja.
wampir Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Mhmmm, no to teraz pytanie czy po zmianie samego tylko przodu z 320mm na 356mm bedzie to hamowało bezpiecznie i nie bedzie problemów z ABS i ESP. Tak na marginesie to te 356mm z jakim tyłem seryjnie wystepują? 300? 330? 345?
Dev Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 1 godzinę temu, wampir napisał: Mhmmm, no to teraz pytanie czy po zmianie samego tylko przodu z 320mm na 356mm bedzie to hamowało bezpiecznie i nie bedzie problemów z ABS i ESP. Tak na marginesie to te 356mm z jakim tyłem seryjnie wystepują? 300? 330? 345? 356/330mm
reikeb Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 4 godziny temu, Korton555 napisał: No ostatnio przy hamowaniu z ponad 200 odczulem, ze trochę słabną i powiem, że będzie to raczej przyszła modyfikacja. Miałem to samo, jechałem na majówkę w 4 osoby i musiałem z hamować a 200 bo ktoś władował się na lewy mając ze 110... i musiałem uciekać na prawy ... Wtedy stwierdziłem że hamulce to kolejny mod jaki będzie, już wsio mam tylko musze felgi zmienić bo w moje się nie zmieściły... 4 godziny temu, wampir napisał: Mhmmm, no to teraz pytanie czy po zmianie samego tylko przodu z 320mm na 356mm bedzie to hamowało bezpiecznie i nie bedzie problemów z ABS i ESP. Tak na marginesie to te 356mm z jakim tyłem seryjnie wystepują? 300? 330? 345? Z tego co czytałem i się dowiadywałem nie ma żadnych problemów, pompa hamulcowa też daje rade, więc tylko zmieniać i cieszyć się bezpieczeństwem
wampir Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Nie ma żadnego nurkowania przodu lub ściągania? Często czytałem na forach, że jak ktoś włożył tylko tył znacznie większy to ABS się włączał i auto gorzej hamowało...
reikeb Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 6 minut temu, wampir napisał: Nie ma żadnego nurkowania przodu lub ściągania? Często czytałem na forach, że jak ktoś włożył tylko tył znacznie większy to ABS się włączał i auto gorzej hamowało... Tego jeszcze nie wiem bo nie miałem okazji jeździć na tych heblach... ale ściąganie może być przyczyną felg, zbieżności nie koniecznie hamulców ale to tylko gdybanie bo jeszcze nie mam własnych doświadczeń.
Dev Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 52 minuty temu, wampir napisał: Nie ma żadnego nurkowania przodu lub ściągania? Często czytałem na forach, że jak ktoś włożył tylko tył znacznie większy to ABS się włączał i auto gorzej hamowało... Wampirku, wrzucasz 345/330 albo 356/330 i zapominasz o sprawie
Gibons Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 1 godzinę temu, wampir napisał: Nie ma żadnego nurkowania przodu lub ściągania? Często czytałem na forach, że jak ktoś włożył tylko tył znacznie większy to ABS się włączał i auto gorzej hamowało... Jak wrzucisz sam tył będzie lipa. Zaczynasz od przodu a najlepiej komplet. Dawaj 356/330 nie ma co się zastanawiać przy takim aucie.
wampir Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Chce zacząć od przodu i to tak dyskretnie... wiecie, oczy i uszy mają nogi ... Żona czyta
Dev Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 2 minuty temu, wampir napisał: Chce zacząć od przodu i to tak dyskretnie... wiecie, oczy i uszy mają nogi ... Żona czyta to na co czekasz ?
Gibons Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 24 minuty temu, wampir napisał: Chce zacząć od przodu i to tak dyskretnie... wiecie, oczy i uszy mają nogi ... Żona czyta Mam kilka przodów i tyłów jak coś. 345mm odpuść najlepsza opcja to 356/330mm tak jak Dev pisał. Tarcze i klocki to taki sam koszt jak do zacisków 345mm
wampir Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Opublikowano 5 Lutego 2019 Coś trzeba oprócz zacisków, tarcz i klocków? Jakieś przewody hamulcowe inne niż te, które mam obecnie?
Gibons Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 7 minut temu, wampir napisał: Coś trzeba oprócz zacisków, tarcz i klocków? Jakieś przewody hamulcowe inne niż te, które mam obecnie? Zaciski, klocki i tarcze reszta zostaje. Wszystko mam jak coś.
Rekomendowane odpowiedzi