Skocz do zawartości
IGNOROWANY

300 KM z 2.0 TFSI w Audi A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko,

Mam pytanie do bardziej doswiadczonych ... 

Jakimi krokami da sie uzuskac bezpiecznie 300 km z 2.0 tfsi.

Jakby tez ktos przytoczyl koszty to byloby super

Opublikowano

Na seryjnych gratach +/- 260-270KM wyżej to wtryski S3,wkład pompy wysokiego ciśnienia,turbo(i tu hybryda lub K04 z S3),intercooler centralny lub 2 o większej wydajności np KWE,katalizator sportowy lub dp.i fajnie też jest wrzucić wydech z kwasu i oczywiście program.I mamy w zależności które turbo będzie moc 300-340KM w przypadku hybrydy co myślę,że jest bardzo przyzwoitym wynikiem,albo jak mamy więcej funduszy to K04 i 360KM bo na więcej już dół nie pozwala,a i bym zapomniał sprzęgło też już raczej wzmocnione by się przydało.

Opublikowano

Sorry za OT i zaśmiecanie tematu, ale chciałem zapytać: czyli w 2.0T bezpieczna granicą w serii jest do ok.360km? powyżej już trzeba kuć korbę?

Opublikowano
51 minut temu, YoGi1984 napisał:

Sorry za OT i zaśmiecanie tematu, ale chciałem zapytać: czyli w 2.0T bezpieczna granicą w serii jest do ok.360km? powyżej już trzeba kuć korbę?

Tak 350-360KM to jest już taka górna bezpieczna granica,chcąc więcej trzeba zakuć i można celować w 400+.

Opublikowano

Na 300 km to chyba wklad pompy jak i wtryski mozna pominac ?

Opublikowano

Witaj, 

Zgadza się.

Koledzy z forum na hybrydzie, DP, FMIC robią ok. 300 PS

Pozdrawiam

Opublikowano
1 godzinę temu, black4 napisał:

Witaj, 

Zgadza się.

Koledzy z forum na hybrydzie, DP, FMIC robią ok. 300 PS

Pozdrawiam

To kiedy robimy hybrydy ? :)

Opublikowano

 200KM TurboFSI droga na 300 to turbina z wirnikami od k04 DP oraz FMIC, nie wiem jak w a4 ale np a3 intercooler pasuje P&P z modelu S3 który ma alu boczki i jest wydajniejszy. Troszeczkę dowiadywałem się u ludzi robiących takie auta to seryjne wtryskiwacze obrabiają własnie okolice 300KM. Przy dobrej hybrydzie z FMIC DP oraz wtryskiwaczami z modelu S3 BHZ/CDLA do ugrania jest ok 320-330KM.

Opublikowano

Dokładnie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Hey Panowie,

Michał (Daglas) no robimy 300+ na dniach :D

Graty skompletowane, terminy podogrywać i lecimy!

Odezwij się na priv albo podjedz we wtorek na spota to obgadamy szczegóły.

Pozdrawiam

Opublikowano
2 minuty temu, black4 napisał:

Hey Panowie,

Michał (Daglas) no robimy 300+ na dniach :D

Graty skompletowane, terminy podogrywać i lecimy!

Odezwij się na priv albo podjedz we wtorek na spota to obgadamy szczegóły.

Pozdrawiam

Arkadia ? Jak mi z glowy nie wypadnie to przyjade bo troche sie z praca zluzowalem ostatnimi czasy :)

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, lukaszlsw napisał:

 200KM TurboFSI droga na 300 to turbina z wirnikami od k04 DP oraz FMIC, nie wiem jak w a4 ale np a3 intercooler pasuje P&P z modelu S3 który ma alu boczki i jest wydajniejszy. Troszeczkę dowiadywałem się u ludzi robiących takie auta to seryjne wtryskiwacze obrabiają własnie okolice 300KM. Przy dobrej hybrydzie z FMIC DP oraz wtryskiwaczami z modelu S3 BHZ/CDLA do ugrania jest ok 320-330KM.

Pytanie jeszcze apropo samego intercoolera.  Przykladowo wrzucilbym hybryde + wtryski, dp juz siedzi tuner zrobi mi program a dolozenie samego fmica cos zmienia wzgledem softu ? Czy np dolozenie w pozniejszym czasie coolera wiaze sie z obowiazkiem grzebania cos przy mapach po montazu ?

 

Kojazysz jaki numer maja te wtryskiwacze ? Uzywke mozna brac czy nowe ?

Edytowane przez daglas
Opublikowano

Michał spoty w sezonie wiosna-jesień odbywają się na płycie przy dworcu pod s.narodowym.

Myślę, że lepiej wystroić auto po instalacji FMIC.

Jest znacząca różnica między 30 a np. 80 stopni temp. w dolocie...

Pozdrawiam

 

 

Opublikowano

@daglas

Nr wtrysków : 06F 906 036 F

Istotna literka F na końcu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, HOLMATRO napisał:

@daglas

Nr wtrysków : 06F 906 036 F

Istotna literka F na końcu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzieki :)

Tylko te czy jeszcze jakies inne ? W uzywce widze ze nic niema a nowe po prawie 600 zl sztuka

Edytowane przez daglas
Opublikowano

Dajcie znać w jakich kosztach się zamkniecie. Wczoraj widziałem rekordzistę B7 2.0T na seryjnym osprzęcie po sofcie 289KM :naughty: Oczywiście po wydechu 

Opublikowano

nie ma szans na 290KM chyba że mowa o silniku na łańcuszku nie na pasku.

Opublikowano
Dzieki [emoji4]
Tylko te czy jeszcze jakies inne ? W uzywce widze ze nic niema a nowe po prawie 600 zl sztuka

Tylko te, nie znajdziesz ich na aukcjach bo tego jest bardzo mało. Prędzej szukaj jakiejs S3 8P na części i pytaj o wtryskiwacze. Za 600-800 zł powinieneś wyrwać używany komplet.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
Dajcie znać w jakich kosztach się zamkniecie. Wczoraj widziałem rekordzistę B7 2.0T na seryjnym osprzęcie po sofcie 289KM :naughty: Oczywiście po wydechu 


U mnie koszta ( celuje w 330 koni) póki co :
-wydech 3500 (odziedziczony)
-DP 450
-turbo hybryda k03/k04 0064 CNC Clip 1700
-Fmic 1300
-wtryski 700
-hamownia 1600

Pewien magik przez wszystkich uwielbiany i kochany tu na forum za 330 koni powiedział mi (z jego ogarnianiem części itp, zostawiam auto serie on ogarnia graty i hamuje) 17.000 PLNów.

Zbierać powoli graty samemu i zostanie na waciki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Gdzie kasują 1600 za hamownie? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...