Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black panther 1.9 TDI BKE by Darek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest właśnie to! :D Ja też mojej żonce powiadam zawsze... gdybym był kawalerem to bym B9 jeździł :D Tylko na mnie warczy jak kurier przyjeżdża :D

  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

Koledzy potrzebuję Waszej rady :) planuje zrobić przesiadkę na większe heble - na pewno tył 288 przód też tylko nie wiem czy od razu - przód 320. 

Rozumiem, że do tego zabiegu potrzebne mi są:

Tarcze + klocki

Jarzma + zaciski

Osłony hamulca z tyłu? 

Czy polecacie jakieś klocki i tarcze?

 

To było jedno, teraz zaś coś z czym mam większy problem :)

zawieszenie - amortyzatory + sprężyny 

Chcę ją posadzić trochę niżej ale jednocześnie zachować wysoką jakość :)

Czy moglibyście mi poradzić co wybrać? Czego szukać? Jakieś konkretne rodzaje/numery sprężyn i amortyzatorów?

Pozdrawiam,

Darek 

Opublikowano

Kolego Lewiatan 1989,

Jeśli chcesz obniżyć i zachować komfort proponuje Ori zawias 1BE. Jest od serii niżej 20 mm i ma komfortowe amorki,

Pozdrawiam ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tarcze, klocki chyba standardowo Zimmermann + Ferodo ;)

Nie pchaj się tylko w 1BV - bo tragedia, strasznie twardo, to już chłopaki mówili, że na gwincie się przyjemniej jeździ ;)

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Wiele słyszałem o Eibachu co myślicie o tym zestawie?

Zawieszenie-Eibach-B-12-Pro-Kit-AUDI-A4-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 2704 zł - Zawieszenie Eibach B-12 Pro-Kit AUDI A4 8EC,B7 1.9...

 

Opublikowano
41 minut temu, kamil-vag napisał:

Tarcze, klocki chyba standardowo Zimmermann + Ferodo ;)

Nie pchaj się tylko w 1BV - bo tragedia, strasznie twardo, to już chłopaki mówili, że na gwincie się przyjemniej jeździ ;)

No fakt, twardo jest?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Co do hebli to pisz do @rs dziadek

On ma fajne zestawy

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 minut temu, Adam87 napisał:

Co do hebli to pisz do @rs dziadek

On ma fajne zestawy

No właśnie o nim myślę :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja zestaw 320/288 bralem u Dev'a i jestem zadowolony, a i do Słupska nie daleko po odbiór osobisty :)

brałem u niego wszystko od a do z czyli jarzma, zaciski, osłony na tył, tarcze, klocki i przewody. Moje były tylko nowe śruby do jarzm.

co do zawiechy to na 1BE też jest dosyć twardo a w szczególności jak sie wymieni wszystko z przodu i z tyłu na nowe ;) ale pomimo to komfort jakiś pozostaje ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bilsteina B8  polecam mam u siebie, jest dosc twardo (ale ja to lubie) dośc nisko, ale w polaczeniu ze sringami eibacha jest dobrze, mimo ze auto dosc nisko siedzit to krotki skok amorka powoduje ze da rade bez przycierek jezdzic po naszych drogach.

Jezeli nie planujesz isc jakos grubiej w moc to zostaw 320 / 288 bedzei barzo korzystny cenowo i adektwatny do tego co jest... chociaz, mozna by pomyslec o czyms takim na przod np. 320 ale z Q5 4 tłoczek.
image.png

Bo 345 z S4 B6/B7 jakos duzej roznicy do 320 z B7 nie robi a jakby bylo wiecej tloczkow to juz innaczej ;)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja brałem zestaw od Dev’a I tez byłem zadowolony. Przy składaniu również pomocny ;) wiec polecam :) do tylnych tarcz potrzebujesz jeszcze nowych osłon bo pewnie masz teraz tarczki 245 a one nie podejdą ;) 

 najlepiej to wziasc gwint i ustawic na taki poziom jaki masz ochotę. Napisz do trevor’a to pomoże Ci w dobraniu zawieszenia. Jak nie chcesz bawić się w gwinty to ja bym brał amory od 1be i springi eibach sportline ;)  weźmiesz springi proline to po jakimś czasie uznasz, ze chcesz trochę niżej ;) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 godziny temu, MaTeo85 napisał:

Ja zestaw 320/288 bralem u Dev'a i jestem zadowolony, a i do Słupska nie daleko po odbiór osobisty :)

brałem u niego wszystko od a do z czyli jarzma, zaciski, osłony na tył, tarcze, klocki i przewody. Moje były tylko nowe śruby do jarzm.

co do zawiechy to na 1BE też jest dosyć twardo a w szczególności jak sie wymieni wszystko z przodu i z tyłu na nowe ;) ale pomimo to komfort jakiś pozostaje ?

To przewody też trzeba wymieniać? :co:

A ten zestaw od @Dev to po regeneracji? Tarcze/klocki nowe? 

@Norbas, @golden87 co myślicie o tym zestawie amorków i sprężyn które wkleiłem kilka postów wyżej?

Opublikowano
56 minut temu, lewiatan1989 napisał:

To przewody też trzeba wymieniać? :co:

A ten zestaw od @Dev to po regeneracji? Tarcze/klocki nowe? 

Darek niby nie trzeba ale te ori swoje lata już mają i warto zmienić na nowe.

Zestaw od Deva to zaciski po regeneracji, pomalowane proszkowo, tarcze i klocki nowe, a i osłony dostałem też nowe.

Wejdź u mnie w temat o aucie i zobacz są tam fotki.

Opublikowano
56 minut temu, lewiatan1989 napisał:

To przewody też trzeba wymieniać? :co:

A ten zestaw od @Dev to po regeneracji? Tarcze/klocki nowe? 

Darek niby nie trzeba ale te ori swoje lata już mają i warto zmienić na nowe.

Zestaw od Deva to zaciski po regeneracji, pomalowane proszkowo, tarcze i klocki nowe, a i osłony dostałem też nowe.

Wejdź u mnie w temat o aucie i zobacz są tam fotki.

Opublikowano

Weze do zmiany po co tam drugi raz zaglądać ;) 

 dokładasz 180zl i masz troszkę niżej i starczy jak nie chcesz gwintu. Jeszcze jak napiszesz do trevora to ugrasz jakiś rabat 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki chłopaki! 

No to zaczynam kompletować co trzeba :)

 @MaTeo85 ja przewody z tyłu zmieniałem w zeszłym roku w czerwcu oczywiście na ORI bo te fabryczne już były mocno zmęczone życiem :)

Opublikowano
W dniu 18.04.2019 o 22:52, Norbas napisał:

U mnie tez coraz bliżej... 63DB0A82-380D-4719-AF33-42A307A68B1D.jpeg

:decayed: 

Norbert, mam pytanie - Tobie vfiz pokazywał u spodu wyrzucony bieg? Czy co to za 5? 

Opublikowano
18 minut temu, lewiatan1989 napisał:

Norbert, mam pytanie - Tobie vfiz pokazywał u spodu wyrzucony bieg? Czy co to za 5? 

Nie, to nie vfiz. Jako, ze miałem model TDIe to fis „pomagał” w dobieraniu odpowiedniego biegu ;)  do tego trzeba mieć odpowiedni moduł w ecu

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, Norbas napisał:

Nie, to nie vfiz. Jako, ze miałem model TDIe to fis „pomagał” w dobieraniu odpowiedniego biegu ;)  do tego trzeba mieć odpowiedni moduł w ecu

Aaaaaa dzięki za info :)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.07.2019 o 10:23, lewiatan1989 napisał:

Koledzy potrzebuję Waszej rady :) planuje zrobić przesiadkę na większe heble - na pewno tył 288 przód też tylko nie wiem czy od razu - przód 320. 

Rozumiem, że do tego zabiegu potrzebne mi są:

Tarcze + klocki

Jarzma + zaciski

Osłony hamulca z tyłu? 

Czy polecacie jakieś klocki i tarcze?

 

To było jedno, teraz zaś coś z czym mam większy problem :)

zawieszenie - amortyzatory + sprężyny 

Chcę ją posadzić trochę niżej ale jednocześnie zachować wysoką jakość :)

Czy moglibyście mi poradzić co wybrać? Czego szukać? Jakieś konkretne rodzaje/numery sprężyn i amortyzatorów?

Pozdrawiam,

Darek 

Co do zawiecha to ja mam 1 be i siedzi fajnie z tym że z tylu mam talerzyki żeby było równo. Troszkę twardo jak dla mnie i jak mi padnie amor któryś to wrzucam zawieche  1ba i zostawiam sprężyny z 1be . Parę osób tak zrobiło i latają na tym :) bedbędzie dalej taka sama wysokość i Będzie lepszy lomfort:)

Edytowane przez Misieqq7
Literówka
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...