Damianq Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 To jest właśnie to! Ja też mojej żonce powiadam zawsze... gdybym był kawalerem to bym B9 jeździł Tylko na mnie warczy jak kurier przyjeżdża 3
lewiatan1989 Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Koledzy potrzebuję Waszej rady planuje zrobić przesiadkę na większe heble - na pewno tył 288 przód też tylko nie wiem czy od razu - przód 320. Rozumiem, że do tego zabiegu potrzebne mi są: Tarcze + klocki Jarzma + zaciski Osłony hamulca z tyłu? Czy polecacie jakieś klocki i tarcze? To było jedno, teraz zaś coś z czym mam większy problem zawieszenie - amortyzatory + sprężyny Chcę ją posadzić trochę niżej ale jednocześnie zachować wysoką jakość Czy moglibyście mi poradzić co wybrać? Czego szukać? Jakieś konkretne rodzaje/numery sprężyn i amortyzatorów? Pozdrawiam, Darek
black4 Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Kolego Lewiatan 1989, Jeśli chcesz obniżyć i zachować komfort proponuje Ori zawias 1BE. Jest od serii niżej 20 mm i ma komfortowe amorki, Pozdrawiam ? 1
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Tarcze, klocki chyba standardowo Zimmermann + Ferodo Nie pchaj się tylko w 1BV - bo tragedia, strasznie twardo, to już chłopaki mówili, że na gwincie się przyjemniej jeździ 2
lewiatan1989 Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Wiele słyszałem o Eibachu co myślicie o tym zestawie? Zawieszenie Eibach B-12 Pro-Kit AUDI A4 8EC,B7 1.9 7646677866 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 2704 zł - Zawieszenie Eibach B-12 Pro-Kit AUDI A4 8EC,B7 1.9...
Adam87 Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 41 minut temu, kamil-vag napisał: Tarcze, klocki chyba standardowo Zimmermann + Ferodo Nie pchaj się tylko w 1BV - bo tragedia, strasznie twardo, to już chłopaki mówili, że na gwincie się przyjemniej jeździ No fakt, twardo jest? 1
Adam87 Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Co do hebli to pisz do @rs dziadek On ma fajne zestawy 1
lewiatan1989 Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 10 minut temu, Adam87 napisał: Co do hebli to pisz do @rs dziadek On ma fajne zestawy No właśnie o nim myślę 1
MaTeo85 Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Ja zestaw 320/288 bralem u Dev'a i jestem zadowolony, a i do Słupska nie daleko po odbiór osobisty brałem u niego wszystko od a do z czyli jarzma, zaciski, osłony na tył, tarcze, klocki i przewody. Moje były tylko nowe śruby do jarzm. co do zawiechy to na 1BE też jest dosyć twardo a w szczególności jak sie wymieni wszystko z przodu i z tyłu na nowe ale pomimo to komfort jakiś pozostaje ? 1
golden87 Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Bilsteina B8 polecam mam u siebie, jest dosc twardo (ale ja to lubie) dośc nisko, ale w polaczeniu ze sringami eibacha jest dobrze, mimo ze auto dosc nisko siedzit to krotki skok amorka powoduje ze da rade bez przycierek jezdzic po naszych drogach. Jezeli nie planujesz isc jakos grubiej w moc to zostaw 320 / 288 bedzei barzo korzystny cenowo i adektwatny do tego co jest... chociaz, mozna by pomyslec o czyms takim na przod np. 320 ale z Q5 4 tłoczek. Bo 345 z S4 B6/B7 jakos duzej roznicy do 320 z B7 nie robi a jakby bylo wiecej tloczkow to juz innaczej 1
Norbas Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Ja brałem zestaw od Dev’a I tez byłem zadowolony. Przy składaniu również pomocny wiec polecam do tylnych tarcz potrzebujesz jeszcze nowych osłon bo pewnie masz teraz tarczki 245 a one nie podejdą najlepiej to wziasc gwint i ustawic na taki poziom jaki masz ochotę. Napisz do trevor’a to pomoże Ci w dobraniu zawieszenia. Jak nie chcesz bawić się w gwinty to ja bym brał amory od 1be i springi eibach sportline weźmiesz springi proline to po jakimś czasie uznasz, ze chcesz trochę niżej 1
lewiatan1989 Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 4 godziny temu, MaTeo85 napisał: Ja zestaw 320/288 bralem u Dev'a i jestem zadowolony, a i do Słupska nie daleko po odbiór osobisty brałem u niego wszystko od a do z czyli jarzma, zaciski, osłony na tył, tarcze, klocki i przewody. Moje były tylko nowe śruby do jarzm. co do zawiechy to na 1BE też jest dosyć twardo a w szczególności jak sie wymieni wszystko z przodu i z tyłu na nowe ale pomimo to komfort jakiś pozostaje ? To przewody też trzeba wymieniać? A ten zestaw od @Dev to po regeneracji? Tarcze/klocki nowe? @Norbas, @golden87 co myślicie o tym zestawie amorków i sprężyn które wkleiłem kilka postów wyżej?
MaTeo85 Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 56 minut temu, lewiatan1989 napisał: To przewody też trzeba wymieniać? A ten zestaw od @Dev to po regeneracji? Tarcze/klocki nowe? Darek niby nie trzeba ale te ori swoje lata już mają i warto zmienić na nowe. Zestaw od Deva to zaciski po regeneracji, pomalowane proszkowo, tarcze i klocki nowe, a i osłony dostałem też nowe. Wejdź u mnie w temat o aucie i zobacz są tam fotki.
MaTeo85 Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 56 minut temu, lewiatan1989 napisał: To przewody też trzeba wymieniać? A ten zestaw od @Dev to po regeneracji? Tarcze/klocki nowe? Darek niby nie trzeba ale te ori swoje lata już mają i warto zmienić na nowe. Zestaw od Deva to zaciski po regeneracji, pomalowane proszkowo, tarcze i klocki nowe, a i osłony dostałem też nowe. Wejdź u mnie w temat o aucie i zobacz są tam fotki.
Norbas Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Weze do zmiany po co tam drugi raz zaglądać Eibach - Audi - A4 (8EC, B7) - B12 Sportline EIBACH.PL dokładasz 180zl i masz troszkę niżej i starczy jak nie chcesz gwintu. Jeszcze jak napiszesz do trevora to ugrasz jakiś rabat 1
lewiatan1989 Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Dzięki chłopaki! No to zaczynam kompletować co trzeba @MaTeo85 ja przewody z tyłu zmieniałem w zeszłym roku w czerwcu oczywiście na ORI bo te fabryczne już były mocno zmęczone życiem
lewiatan1989 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Opublikowano 31 Lipca 2019 W dniu 18.04.2019 o 22:52, Norbas napisał: U mnie tez coraz bliżej... Norbert, mam pytanie - Tobie vfiz pokazywał u spodu wyrzucony bieg? Czy co to za 5?
Norbas Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 18 minut temu, lewiatan1989 napisał: Norbert, mam pytanie - Tobie vfiz pokazywał u spodu wyrzucony bieg? Czy co to za 5? Nie, to nie vfiz. Jako, ze miałem model TDIe to fis „pomagał” w dobieraniu odpowiedniego biegu do tego trzeba mieć odpowiedni moduł w ecu 1
lewiatan1989 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Opublikowano 31 Lipca 2019 Godzinę temu, Norbas napisał: Nie, to nie vfiz. Jako, ze miałem model TDIe to fis „pomagał” w dobieraniu odpowiedniego biegu do tego trzeba mieć odpowiedni moduł w ecu Aaaaaa dzięki za info
Misieqq7 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 30.07.2019 o 10:23, lewiatan1989 napisał: Koledzy potrzebuję Waszej rady planuje zrobić przesiadkę na większe heble - na pewno tył 288 przód też tylko nie wiem czy od razu - przód 320. Rozumiem, że do tego zabiegu potrzebne mi są: Tarcze + klocki Jarzma + zaciski Osłony hamulca z tyłu? Czy polecacie jakieś klocki i tarcze? To było jedno, teraz zaś coś z czym mam większy problem zawieszenie - amortyzatory + sprężyny Chcę ją posadzić trochę niżej ale jednocześnie zachować wysoką jakość Czy moglibyście mi poradzić co wybrać? Czego szukać? Jakieś konkretne rodzaje/numery sprężyn i amortyzatorów? Pozdrawiam, Darek Co do zawiecha to ja mam 1 be i siedzi fajnie z tym że z tylu mam talerzyki żeby było równo. Troszkę twardo jak dla mnie i jak mi padnie amor któryś to wrzucam zawieche 1ba i zostawiam sprężyny z 1be . Parę osób tak zrobiło i latają na tym bedbędzie dalej taka sama wysokość i Będzie lepszy lomfort:) Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez Misieqq7 Literówka 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się