Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Materiały pomocnicze do wymiany rozrządu w A4 B6 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rolka kosztuje max 50zl, wymiana samej rolki ok 200zl.

Jeśli ktoś zostawia u mnie auto i mówi że mam zrobić dobrze to wymieniam wszystko.

Opublikowano

1. Rolka kosztuje max 50zl,

2. wymiana samej rolki ok 200zl.

1. o którą dokładnie chodzi ?

2. cena usługi jeśli zlecam tylko tę konkretną rolkę czy przy okazji rozrządu i innych pasków ?.

Sorry za dociekliwość i uściślenia ale to już taka moja wada.

Opublikowano

1.Rolka napinacz paska wielorowkowego.

2. Przy rozrządzie nie dopłaca się nic, jeśli będziesz chciał wymienić sama rolkę to zapłacisz ok 200zl.

Opublikowano

1.Rolka napinacz paska wielorowkowego.

2. Przy rozrządzie nie dopłaca się nic, jeśli będziesz chciał wymienić sama rolkę to zapłacisz ok 200zl.

Ok też tak myślałem ale wolałem się upewnić.

Jestem jak najbardziej za tym aby jak jest już dostęp wymieniać rolki / napinacze pasków wielorowkowych.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam Panowie rozrząd u mnie wymieniany był przy 212 000 teraz ma już 287 000 i chciałbym wymienić rozrząd na jakiś lepszy ale ten z najwyższej półki bo to jednak koszty ok 800 zł. Powiedzcie mi czy to jest oryginał? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5400996946i czy można założyć coś innego też w miarę dobrego, ale trochę tańszego?

Opublikowano

Z moich doświadczeń wynika że ori zestaw rozrządu to wyrzucanie kasy w błoto bo i tak nikt nie jeździ na rozrządzie więcej niz 100 tysi a montując to według sztuki nie ma żadnej różnicy w wytrzymałości. W mojej paroletniej przygodzie z mechaniką reklamowałem pompy wody, najtańsze napinacze i różnego rodzaju rolki.

Do swojego auta wsadził bym rozrząd gates, ori pompę, rolkę paska wielorowkowego i klimy INA i paski gates, nowe uszczelniacze i obowiązkowo osłony pod silnikiem. Wsadzając taki zestaw robisz 100 tysi kupujesz sam rozrząd gates i robisz kolejne 100 tysi.

Jeśli ktoś zna przypadek w którym rozrząd GATES pękł lub sie wyszczerbił niech o nim napisze bo ja montując takich kilkadziesiąt zestawów nie miałem żadnych problemów.

Opublikowano

Panowie nie ma w naszych autach fizycznej możliwości żeby zmienić rozrząd nie zdejmując przedniego pasu?

Opublikowano

Zdejmować nie musisz. Wkręcasz szpilki i odchylasz pas o jakieś 10 do 15 cm. co wystarczy.

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dokładnie tak jak kolega pisze. Zdejmujesz zderzak, rozkręcasz pas przedni wkręcasz szpilki jako prowadnice na którym oparty będzie pas przedni i do dzieła. Miejsca wystarczy na swobodną wymianę.

Opublikowano

Gdyby któryś z was choć raz to robił to nie pisał by takich głupot.

Żeby wkręcić szpilki o których piszecie trzeba odkręcić zderzaki uderzeniowe, żeby odsunąć 10-15 cm trzeba odpiac przewody chłodnicy i dolot jak to zrobimy to zostaje jakieś 5 min żeby zdjąć przód wiec niby po co się mordowac i kaleczyc ręce ????

Jeśli wszystkie śruby ładnie idą to pas przedni zdejmuje się w 1,5 h i to w jedna osobę. Wole zrobić 10 rozrząDow w wzdłużnym silniku i zdejmować przód niż jeden w poprzecznym, mordować się przez kolo i podwieszac silnik.

Opublikowano

poprzeczne silniki robię na.kanale. podpieram silnik, rozbieram co trzeba a potem składam. Nie robię sam tylko z pracownikiem. Jeden na dole jeden o góry. 3-4 godziny i zrobione

Opublikowano

Gdyby któryś z was choć raz to robił to nie pisał by takich głupot.....

Kochany kolego (bez urazy) tak się składa, że robiłem oba przypadki i wiem o czym piszę. Skoro jak piszesz, że wolisz zdjąć pas przedni i wtedy robić, to po co rozpinać chłodnicę i klimatyzację, robiąc sobie dodatkową robotę. wystarczy odsunąć pas.

Oczywiście nie ma innej możliwości , żeby wkręcić szpilki to tak jak piszesz, należy odkręcić zderzak, odboje, ale bez rozpinania przewodów chłodnicy czy klimy. Wierz mi , że da się to zrobić bez akrobacji. Powiem tylko jedno jak się chce to wszystko mona zrobić, a jeżeli chce się mieć wszystko jak na tacy, to można i silnik wyciągnąć, wtedy można na krzesełku siedzieć i kręcić śrubami.

W poprzecznym jest trochę gorzej, ale nie ma innej możliwości, bez podwieszania silnika się nie obejdzie.

Opublikowano

Dev, masz zakład, pracownika więc jest ci łatwiej. Ja mechaniką się bawie, jest to moje hobby i sposób spędzania wolnego czasu, żyje z czegoś zupełnie innego i jeśli nie mam ochoty to do garażu nie zaglądam dwa tygodnie.

Tomeczek, chłopie jesli nie jesteś czegoś pewien to o tym nie pisz, jeśli odpinałeś chłodnice klimatyzacji do wymiany rozrządu to gratuluje zaradności i pomysłu :)

Opublikowano

A kto mówi że odpinałem??? Robię tak jak pisałem, przesuwam na szpilkach bez odpinania węży, bo to nie ma najmniejszego sensu.

Opublikowano

Też tak robię. I nie widzę potrzeby ściągania pasa.

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Według mnie jest to głupia metoda ale kazdy robi jak lubi, ja szanuje swoje ręce bo nie raz pościnałem je do kości.

Auto na kobyłki, chłodnice wsuwasz pod samochód bez ruszania przewodów, pas zdejmujesz i pokazuje ci się piękny widok (foto kogoś z forum). Wszystko masz na wierzchu i nie grzebiesz w dziurze 15cm.

Tak wymyślili to inżynierowie VW i tka należy to robić.

1f96ec71421ca.jpg

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano (edytowane)

Łukasz tak jak mówisz, każdy robi jak uważa, a to co dla jednego jest głupie dla drugiego jest normalnością, więc zostawmy to. Ja osobiście nie narażałbym uszkodzenia chłodnicy kładąc ją na posadzce lub wpychając pod samochód ( dla mnie to jest głupotą).

Pozostańmy przy tym, że każdy ma swój sposób i robi tak jak jemu pasuje. Każdy sposób prowadzi do tego samego, a czy to będzie w godzinę czy dwie (nie dosłownie) to już indywidualna sprawa każdego z nas.

Dla wyjaśnienia - nie rozszczelniam układu klimatyzacji, ani nie rozłączam przewodów od chłodnicy płynu, ja po prostu odsuwam cały pas do przodu na tyle na ile pozwalają mi przewody.

Edytowane przez Tomeczek1403
Opublikowano

Jeżeli rozszelniasz Klime to rozumiem że masz do tego odpowiedni sprzęt. ..

Opublikowano (edytowane)

Czy takie ustawienie napinacza moze byc? Czy korygowac? I czy mozna to zrobic bez ponownego blokowania rozrzadu? ustawione bylo tak ze sie miescilo dokladnie po srodku, ale po odpaleniu przestawil sie na taka pozycje jak na zdjeciu, kat synchronizacji jest rowno na 0, tylko czy pasek nie bedzie zbyt napiety w takim polozeniu.

20170317_225155.png

Edytowane przez szuszek83

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...