Fr0styyy. Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 Od jakiegoś, baaardzo długiego czasu (aż zdążyłem się przyzwyczaić, że to auto po prostu nie jedzie) auto nie ma dołu. Poniżej 2 tyś obr nic się nie dzieje. Jadę 70, obr 1500, gaz w podłogę a jedyne co się dzieje to mijające sekundy na zegarku, bo na pewno nie rosnąca prędkość ? Ponadto czasami wyskakuje mi błąd katalizatora (zapchany/zbyt pi(&**& jazda?) i nowość: czujnik ciśnienia hamowania?? 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 18320 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) P1912 - 001 - Short to Plus A tutaj logi: 002 - 033 003 - 020 003 - 115 004 - 034 020 - 033 115 - 118 Nie pokoi mnie zadane ciśnienie i aktualne, nic się nie dzieję do 1800obr, poza tym MVB 020 jakoś dziwnie wygląda. Pomożecie?
Mano4 Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 Napewno dv do sprawdzenia rośnie ciśnienie po odpuszczeniu gazu.Może być też zabity KAT.Pierw dv sprawdź
przem8 Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 5 godzin temu, Fr0styyy. napisał: Nie pokoi mnie zadane ciśnienie i aktualne, nic się nie dzieję do 1800obr, Z turbo akurat jest ok, sprawdź dv i jak uszkodzony to wymien. Przepływka trochę zaniża więc sprawdź szczelność przy okazji i powtórz logi.
Repik Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 Przepływka zaniża, dodatkowo spore korekty na cylindrach. Przydało by się świece wymienić.
Fr0styyy. Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Opublikowano 29 Maja 2018 (edytowane) OK sprawdzę to, świece będą wymienione na dniach, sprawdzę też dolot pod kątem nieszczelności. A co z tym błedem? 18320 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) Edytowane 29 Maja 2018 przez Fr0styyy.
Łukasz13 Opublikowano 30 Maja 2018 Opublikowano 30 Maja 2018 W logach nie jest tak źle, świece możesz wymienić, kat wywala bład więc pewnie i tak nadaje się do wywalenia, napewno auto odżyje po usunieciu, no i tak naprawde co ma się dziać przy 1500 obr? Jak chcesz żeby auto przyspieszało w miare żwawo, to trzeba trzymać zakres obr. 2 tyś + bo od tych obr. turbina tak naprawdę zaczyna żyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się