Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ 150KM, DUZE SPALANIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, przem8 napisał:

Zrób log na lpg 2+33 i będzie widać jak jest wystrojony gaz oraz zerknij przed kasowaniem błędów na korekty w gr. 32.

Prosze bardzo http://vaglogi.pl/log-002_033_qz8uy.html

Opublikowano (edytowane)

Można by to lepiej ustawić ale tragedii wielkiej nie ma, korekty idą w kierunku na bogato ale w normie. Powtórz ten sam log na pb i dodatkowo 115+118, bo trochę przepływu brakuje i postaraj się pociągnąć do tych 6 tys/ obr.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
5 godzin temu, przem8 napisał:

Zrób log na lpg 2+33 i będzie widać jak jest wystrojony gaz oraz zerknij przed kasowaniem błędów na korekty w gr. 32.

 

45 minut temu, przem8 napisał:

Można by to lepiej ustawić ale tragedii wielkiej nie ma, korekty idą w kierunku na bogato ale w normie. Powtórz ten sam log na pb i dodatkowo 115+118, bo trochę przepływu brakuje i postaraj się pociągnąć do tych 6 tys/ obr.

Kolego zejdź tam nizej bo to stare logi z przed uszczelnienia, masz tam 4 June 2018 to jest aktualne, tak samo tamten log zobacz czy data sie zgadza. http://vaglogi.pl/log-115_118_vmEKu.html

Opublikowano
48 minut temu, przem8 napisał:

Można by to lepiej ustawić ale tragedii wielkiej nie ma, korekty idą w kierunku na bogato ale w normie. Powtórz ten sam log na pb i dodatkowo 115+118, bo trochę przepływu brakuje i postaraj się pociągnąć do tych 6 tys/ obr.

W tym 002+033 masz na samym dolej aktulane 

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, porsche19961 napisał:

W tym 002+033 masz na samym dolej aktulane 

Wiem i zdania nie zmieniam ? Turbo trochę późno wstaje i jak robisz kolejne logi to zmień nazwę albo usuń stary plik to nie będzie się tak nadpisywać

Edytowane przez przem8
Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

Wiem i zdania nie zmieniam ? Turbo trochę późno wstaje i jak robisz kolejne logi to zmień nazwę albo usuń stary plik to nie będzie się tak nadpisywać

Logi robie na 3 biegu o 2000RPM , jutro powinno dojsc Downpipe to bedzie lepiej wstawało, czyli nic nie wiadomo narazie z tym LPG ? 

Opublikowano

Jeśli te wcześniejsze logi w tym pliku 2+33 były na pb (jeden jest chyba do 6tys) to masz za mały przepływ i albo przepływka się kończy lub jakaś nieszczelność i tu prędzej szukaj problemu.

Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

Jeśli te wcześniejsze logi w tym pliku 2+33 były na pb (jeden jest chyba do 6tys) to masz za mały przepływ i albo przepływka się kończy lub jakaś nieszczelność i tu prędzej szukaj problemu.

Przepływka wymieniona w lutym na nową Bosch, szczelność została sprawdzona tydzien temu i uszczelniona na 100% :// wczesniejszy log 2+33 był na gazie 

Opublikowano

Kat jest?

Może zatkany, turbo osiąga 1500mb przy prawie 2700obr - wysoko

Przy takich obrotach a czasem niżej  jest 2100mbar  po sofcie.

Podmień od kogoś przepływkę i wtedy zrób logi

Opublikowano
16 godzin temu, edekxp napisał:

Kat jest?

Może zatkany, turbo osiąga 1500mb przy prawie 2700obr - wysoko

Przy takich obrotach a czasem niżej  jest 2100mbar  po sofcie.

Podmień od kogoś przepływkę i wtedy zrób logi

Kat wyleciał wczoraj, wstawiłem dp, różnice mocy nie widzę może ciut wcześniej wstaje ale nie ma tego jebniecia z turbo tylko ciągnie cały czas, przeplywka boscha nowy z sklepu motoryzacyjnego, przeplywka może być wadliwa ???

Opublikowano
14 minut temu, porsche19961 napisał:

przeplywka boscha nowy z sklepu motoryzacyjnego

W tych czasach nowe nie oznacza dobre, najlepiej jak byś znalazł kogoś na podmiankę przepływką i sprawdził, najbardziej to będzie wiarygodne doświadczenie ;)

Opublikowano
9 minut temu, k232 napisał:

W tych czasach nowe nie oznacza dobre, najlepiej jak byś znalazł kogoś na podmiankę przepływką i sprawdził, najbardziej to będzie wiarygodne doświadczenie ;)

Najwyżej oddam na reklamacje i dadzą mi nowa bo

ciezko kogoś z znalezc u mnie na wsi 

Opublikowano

To oddaj na reklamację niech ją sprawdzą pod kątem sprawności ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, porsche19961 napisał:

Kat wyleciał wczoraj, wstawiłem dp, różnice mocy nie widzę może ciut wcześniej wstaje ale nie ma tego jebniecia z turbo tylko ciągnie cały czas, przeplywka boscha nowy z sklepu motoryzacyjnego, przeplywka może być wadliwa ???

Pewnie że tak.

Na pewno dp nie rozwiązał twojego problemu, pomógł na lepszy spool turbo ale to wysokie spalanie to nie była wina katalizatora. 

Żeby nie wydawać kasy na nowy przepływomierz spróbuj znaleźć kogoś kto by ci pożyczył swojej na czas logów. 

Edytowane przez cysiek18
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Też mam 1.8t avj quattro 5manual z programem na 190 koni... Kilka dni temu założyłem instalacje KME nevo + barakuda130 do butli wchodzi 46,5L

Zrobiłem w trasie na tym 350km, 130km/h tempomat, obr ~3800... brakuje 6biegu ?

Myślę że przy 100-110 spali mniej 

Ale wynik chyba taki rozsądny...

Opublikowano
39 minut temu, k03nrAd4lvarob6 napisał:

Też mam 1.8t avj quattro 5manual z programem na 190 koni... Kilka dni temu założyłem instalacje KME nevo + barakuda130 do butli wchodzi 46,5L

Zrobiłem w trasie na tym 350km, 130km/h tempomat, obr ~3800... brakuje 6biegu ?

Myślę że przy 100-110 spali mniej 

Ale wynik chyba taki rozsądny...

Tutaj Ci dużo spalił..

Opublikowano

Ku*** pany, zrobił mi gość mapę na 190 koni, przepływka dmucha 190g/ms czyli jest git, świece patrzyłem to nie mają żadnego nalotu na tej białej nawierzchni i nie są jakieś zasmolone mocno, byłem u gazownika w warszawie BRC, podłączył normalnie kompa do gazu i zobaczyl ze jest 17% za duzo spalania, wiec zaczął ustawiać gaziwo, i ustawiło się git, pokazał mi co ma się równąć z czym itp i niby wszystko okej, ale spalanie patrze to kur znowu takie same -_- Chyba odpuszcze i pogodze się z tym

Opublikowano
15 minut temu, porsche19961 napisał:

Ku*** pany, zrobił mi gość mapę na 190 koni, przepływka dmucha 190g/ms czyli jest git

Przepływ kosmiczny jak na taką moc...

Opublikowano

17 litrów deczko za dużo ?

Opublikowano
10 minut temu, k232 napisał:

17 litrów deczko za dużo ?

haha nie 17 litrów tylko 17% spalanie odbiega od normy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...