Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


dayd_4

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.02.2019 o 20:17, szpakuziom napisał:

Jedziesz z koksem, miło popatrzeć. Mam pytanie, te rotory są oryginalne, ile dałeś za nie? Szukam na wiosne nowych kół, dlatego się pytam, a mam białe autko, to by fajnie pasowało.

Rotory ze zdjęcia głównego, są szwagra @HOLMATRO, ja zakładałem je tylko na przymiarkę. Są oryginalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dayd_4 napisał:

Bez paniki, z indeksem 88, mam nośność i tak powyżej DMC :toon:

Ja nie panikuję, jakaś drobna różnica to jeszcze OK, ale Ty poleciałeś po bandzie.... 93->88

DMC ma mało do rzeczy tutaj, chyba, że auta używasz tylko do stania na wadze... Jesli jeździsz  i skręcasz to pomyśl ile masy z auta ląduje na np lewym przednim kole w zakręcie, podczas hamowania...

Obyś nie zrobił krzywdy sobie albo komuś innemu w "awaryjnej sytuacji"...

"Opony z zaniżonym indeksem nośności będą musiały znosić większe obciążenie niż zostało dla nich przewidziane. Przez to będą zużywać się szybciej(...). Takie opony stwarzają też duże zagrożenie podczas jazdy. Zbyt mocno obciążona opona może wystrzelić podczas jazdy, a to jest częstą przyczyną wypadków. Opony ze zbyt niskim indeksem nośności mają także tendencję do pływania, co utrudnia zapanowanie nad samochodem. Pamiętajmy, że użytkując opony niezgodnie z ich przeznaczeniem tracimy na nie gwarancję, a gdy dojdzie do kolizji ubezpieczyciel może odmówić wypłaty odszkodowania."
Czytaj więcej na: http://wulkanista.pl/indeks-nosnosci-opon   Powyższa treść jest wyłączną własnością Wulkanista.pl S.A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, pawelosinski83 napisał:

Ja nie panikuję, jakaś drobna różnica to jeszcze OK, ale Ty poleciałeś po bandzie.... 93->88

DMC ma mało do rzeczy tutaj, chyba, że auta używasz tylko do stania na wadze... Jesli jeździsz  i skręcasz to pomyśl ile masy z auta ląduje na np lewym przednim kole w zakręcie, podczas hamowania...

Obyś nie zrobił krzywdy sobie albo komuś innemu w "awaryjnej sytuacji"...

"Opony z zaniżonym indeksem nośności będą musiały znosić większe obciążenie niż zostało dla nich przewidziane. Przez to będą zużywać się szybciej(...). Takie opony stwarzają też duże zagrożenie podczas jazdy. Zbyt mocno obciążona opona może wystrzelić podczas jazdy, a to jest częstą przyczyną wypadków. Opony ze zbyt niskim indeksem nośności mają także tendencję do pływania, co utrudnia zapanowanie nad samochodem. Pamiętajmy, że użytkując opony niezgodnie z ich przeznaczeniem tracimy na nie gwarancję, a gdy dojdzie do kolizji ubezpieczyciel może odmówić wypłaty odszkodowania."
Czytaj więcej na: http://wulkanista.pl/indeks-nosnosci-opon   Powyższa treść jest wyłączną własnością Wulkanista.pl S.A.

Ciekawe te Twoje wywody i filozofie:grin: no i cytat z „wulkanista.pl” , ale w sumie dzięki, przynajmniej z uśmiechem rozpocząłem dzień :grin:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, FroS-t napisał:

Ciekawe te Twoje wywody i filozofie:grin: no i cytat z „wulkanista.pl” , ale w sumie dzięki, przynajmniej z uśmiechem rozpocząłem dzień :grin:

Cytat wziąłem z tej stronki bo było fajnie obrazowo napisane, podobne informacje znajdziesz w zasadzie na wszystkich portalach z branzy oponiarskiej. No i przecież producenci samochodów tak dla jaj sobie wpisują indeksy, co nie?... W ogóle to nie jest potrzebne i można montować co tylko się zmieści... Co to jest 360kg różnicy... Tyle co nic...

Swoją drogą to nie są moje wywody i filozofie i chciałbym abyś wskazał w którym miejscu napisałem coś niezgodnego z prawdą. I radzę zapoznać się z definicją indeksu nośności opony najpierw, bo dopiero zrobi się śmiesznie...

Zajmij się lepiej robieniem zdjęć - dobrze Ci to wychodzi, bo na oponach to się ch... znasz :jezyk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, pawelosinski83 napisał:

 

Zajmij się lepiej robieniem zdjęć - dobrze Ci to wychodzi, bo na oponach to się ch... znasz :jezyk:

To było bardzo niepotrzebne i bardzo niskie. 

 

Indeks jest istotny, natomiast popadasz kolego w paranoje delikatna.

A jeśli chcesz dyskutować o oponach, to dobrze trafiłeś w wątek, bo właściciel auta kupę lat pracował w oponach. 

Jak znajdzie chwile, to pewnie Cię nauczy tego czy owego. 

I nie zapominajmy o kulturze i wzajemnym szacunku, bo takie wycieczki personalne przy technicznej dyskusji niczemu nie służą, chyba ze traktujesz to jako swój argument w wywodzie. Ale wtedy kładziesz go totalnie..

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, więcej luzu... Łobosz... Kije od szczotek żeście żarli na śniadanie czy co? :jezyk: Zaczepny żarcik podkreślony emoką wpadł i wielkie halo i nauki o kulturze... Masakra...

Czekam z niecierpliwością na tą naukę, ponieważ nie widzę miejsca, gdzie napisałem coś nie tak ?

BTW, sam zamierzam pójść  w 19, ale nigdy przenigdy na indeksie 88... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny co się naczytał i wszystkich chce uczyć. Nie twierdzę że indeks nośności nie jest ważny, ale opona o profilu 35 "nie strzela" to nie balon o profilu 60. Przy takim profilu jak schodzi powietrze to tego nawet nie czujesz, tylko delikatnie skręca się kierownica jeśli to przednie koło. Potem opona nadaje się na śmietnik bo jest rozcięta przez felgę. Temat przerabiany osobiście i teraz bez czujnika ciśnienia w kole, felg nie zakładam.

Zresztą temat obszernie przerabiany na forum i nie ma co zaśmiecać tematu Dawida.  

  • Pomoc techniczna 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto mówi o strzelaniu? I to nie ja a mnie chcą uczyć - przypominam... ?

Najlepsze, ze każdy sam sobie przeczy... "Taaak indeks ważny, ale w sumie można olać" hehehe dobre

Jak chcecie dalej zaprzeczać i dyskutować rzeczowo to argumenty Panowie, argumenty, bo na razie to wy zaśmiecacie temat (1.wywody i filozofie, 2.paranoja i 3.mi nie pękło to musi być ok).

Dla mnie koniec tematu, nie zamierzam wdawać się dalej w jałowe dyskusje bo faktycznie szkoda śmiecić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.03.2019 o 09:30, pawelosinski83 napisał:

Chłopaki, więcej luzu... Łobosz... Kije od szczotek żeście żarli na śniadanie czy co? :jezyk: Zaczepny żarcik podkreślony emoką wpadł i wielkie halo i nauki o kulturze... Masakra...

Czekam z niecierpliwością na tą naukę, ponieważ nie widzę miejsca, gdzie napisałem coś nie tak ?

BTW, sam zamierzam pójść  w 19, ale nigdy przenigdy na indeksie 88... 

Nie zamierzam nikogo uczyć, za dużo w życiu sprzedałem opon, żeby wdawać się w jakiekolwiek pyskówki, tym bardziej na publicznym forum. Dzięki za troskę i podgrzewanie tematu.

P.S. " Obyś nie zrobił krzywdy sobie albo komuś innemu w "awaryjnej sytuacji"... " - Pawle, ponad 20 lat jeżdżę już po drogach, zawsze szybko i nigdy nikomu nie zrobiłem krzywdy, mało tego, nigdy nie miałem nawet żadnej stłuczki, obcierki, nic - chwilę się teraz zastanów dlaczego.

Pozdr!

Edytowane przez dayd_4
Edit
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, set letni został poskładany. Felgi zostały w kolorze srebrnym, nie mogłem się doczekać lakierowania, więc na ten sezon, zdecydowałem, że zostawiam srebrne.

Przy okazji, najpierw wymieniłem górne wahacze bo miały ponadrywane tuleje i podstawy sprężyn przednich, na słynne talerzyki z B5:

20190304-174231.jpg

20190304-173014.jpg

20190305-180128.jpg

20190305-180523.jpg

Następnie montaż opon, nie było lekko:

20190305-192905.jpg

20190305-192916.jpg

Jak tylko dopisze pogoda, to w weekend wrzucę kilka zdjęć auta, jak to wygląda na gotowo. Na razie tylko powiem, że efekt, jak dla mnie jest mega:radocha:

Mała zajawka:

20190305-212617.jpg

Pozdr!

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też przymierzam się do tej felgi tylko u mnie dodatkowo od talerzyków mam -35 mm .Czekam na fotki jak to u ciebie wyszło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Guziec583 napisał:

Też przymierzam się do tej felgi tylko u mnie dodatkowo od talerzyków mam -35 mm .Czekam na fotki jak to u ciebie wyszło ?

Dla mnie oryginal RS4, to najładniejsza felga do B6. Przyznam, że bałem się tego ET, ale usiadlo tak jak set zimowy na dystansie 15mm.

Także, zdecydowanie ci polecam felunek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Adam87 napisał:

Dawid a talerzyki ile dadzą mm niżej???

Tylko 10 ...niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze usuwałem u siebie śrubę trzymającą nadloke od wewnątrz na rantach w przednich błotnikach. Na dużych nierównościah i sporej glebie przycierało o nią.

P.S. Dawaj foty :decayed:

Edytowane przez kamelus_
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, dayd_4 napisał:

Tylko 10 ...niestety

Zawsze to 10?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamelus_ napisał:

Ja jeszcze usuwałem u siebie śrubę trzymającą nadloke od wewnątrz na rantach w przednich błotnikach. Na dużych nierównościah i sporej glebie przycierało o nią.

P.S. Dawaj foty :decayed:

No właśnie, bo u ciebie była gleba,tak jak się należy. Ja raczej zostawię obecną wysokość. W sumie to auto do jazdy na codzień, a nie na wystawy :buahaha:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Adam87 napisał:

Zawsze to 10?

Przydałoby się jeszcze z 15...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...