Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2019D441-7C76-44A2-A9FD-0D13D9FD9519.jpeg

 

Oczywiście poświęciłem pierwszy plan i blichtr holmatrowozu na rzecz szwagra, ale muszę się mu chwilowo podlizywać wiec auta w poprawnej dla niego kolejności :ok2:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Zacny kadr.  :thumbup1:

Opublikowano

Bajka te wasze wózki ?

Więcej fot prosimy ?

Btw. Panowie co ten Holmatrowóz ma takie żółtawe halogeny?

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzwonił Gregor10, jest termin! Zakładamy nówki wtryski i odliczamy czas do wyjazdu :dancing:

DSC_6223.JPG

DSC_6224.JPG

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Pięknie:brawo:

Opublikowano
9 godzin temu, dayd_4 napisał:

Dzwonił Gregor10, jest termin! Zakładamy nówki wtryski i odliczamy czas do wyjazdu :dancing:

Ja też chcę.... :cry:

Opublikowano

:dance2:

_20191029_093646.JPG

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Szaaanujee :a4fan:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czekamy na kreski. :decayed:

Opublikowano

Powodzenia ??

Opublikowano

Ja tam już wszystko wiem, ale nie powiem :zyzol:

Opublikowano
1 godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Ja tam już wszystko wiem, ale nie powiem :zyzol:

Ale jesteś :wacko:

W sumie to Dawid trzyma w niepewności :wallbash:

Opublikowano

Akcja top sectret ?

Chyba jakiś Garett GTX wpadł po drodze i 400+ wyszło ?

Nie trzymajcie już w niepewności!

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie, sorki, że tak długo trzymałem was w niepewności. Z racji tego, że była to DUŻA dla mnie sprawa i długo wyczekiwany, chyba najważniejszy MOD, chciałem nie tylko wrzucić wynik, ale też na spokojnie opisać wizytę u @gregor10 i wrażenia z jazdy, po kilku dniach od odbioru.

Więc termin wizyty wyczekiwany był przez miesiąc. Przed umówieniem, ustaliłem, w jaki sposób przygotować samochód, żeby nie było niespodzianek i żeby udało się wszystko sensownie wystroić. Dla mnie było to o tyle ważne, że do Gregora mam 450km. w jedną stronę, a poza tym lubię mieć wszystko na tip-top, unikam chytrych oszczędności:naughty:. Tak więc rano stawiłem się w pełni przygotowany, na umówioną godzinę w Jaśle:banan2:. Gregor, po ustaleniu ze mną szczegółów przejął samochód.:co: W międzyczasie odwiedziłem nowy, szykowany przez Gregora obiekt, który ma być czynny już na wiosnę - robi wrażenie. Pełna profeska - trzymam kciuki i szczerze zazdroszczę. Po około 2 godzinach, dostałem telefon, że wszystko się udało.

Pomiar serii dał 199KM i 258Nm:oklasky: Ponoć tylko jeden BEX w historii Gregora, był w lepszej kondycji niż mój:guma:

Przechodząc do meritum, mojego BEXa udało się wystroić na 222KM i 345Nm. (wykres wrzucę później) Audi było strojone na benzynie 98 oraz na gazie. Doładowanie jest w okolicach 1,25bara

Wartości może nie są powalające, ale należy uwzględnić dwa istotne fakty:

1. Ustaliliśmy, że robimy "bezpieczne" strojenie, tak, żeby samochód mógł dalej normalnie funkcjonować jako daily LPG, a nie żeby zrobić Max power i minimum trwałości. Tak więc Gregor zostawił jeszcze zapas mocy.

2. Samochód był "hamowany" w warunkach drogowych, nie na rolkach! Więc wynik mamy jak najbardziej realny, uwzględniający wszystkie prawa fizyki.:witch:

Odczucia: Różnica jest wyraźnie odczuwalna, :audi: naprawdę teraz chce jechać. Moment obrotowy jest bardzo odczuwalny, a co najważniejsze, nie brakuje go w całym zakresie, Audi mocno przyspiesza od około 2400-5500obr./min. Bardzo dużą różnicę czuć, przy przyspieszaniu z prędkościami autostradowymi. Co ciekawe, zmienił się także dźwięk wydechu. Zmieniła się także szybkość reakcji na "dodanie gazu". Każde dodanie gazu, wywołuje teraz uśmiech.

Gregor zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, ma ogromną wiedzę, a przy tym jest dostępny i sympatyczny. Wszystko elegancko omawia w sposób przystępny i zrozumiały. Nie ma problemu z tzw. obsługą posprzedażną, czyli już po temacie, zawsze można do niego zadzwonić, dopytać, itd.

Podsumowując całość: Zdecydowanie polecam wizytę u @gregor10. Polecam też zrobić takie strojenie, na każdym etapie życia waszego auta. Zawsze możecie dzięki temu poprawić "rozjechane" parametry, wyciągnąć moc na nowo i mieć więcej frajdy z auta :wink4:

Pozdr!!

 

  • Pomoc techniczna 6
Opublikowano

Dzięki za relacje ?

Z takim niutkuem musi już przyjemnie jechać ?

No i na seryjnej sprężarce +, że wcześnie wstaje.

A jak Twoje wrażenia w wyższych zakresach obrotów?

Moc/nm mocno spada po 5000 tys.?

Seryjne K03 w górnych wartościach obrotów wyraźnie słabnie.

Czy Gregor zrobił tzw. twardą odcinkę? 

W jakim sensie dźwięk wydechu się zmienił ?

Pop, crackle bangs robiłeś ?

Pytałeś może Gregora o opinie nt. hybryd K03?

Gratulacje zdrowej jednostki i fajnego wyniku ??

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie ma nagłego spadku mocy. Właśnie, świetnie tu robotę zrobił Gregor, bo od dołu ładnie ciągnie moment, a wysoko ciągnie moc. Wykres wrzucę, jak mi Gregor podeśle w pliku.

Najbezpieczniej dla tej jednostki jest właśnie,  aby moment uderzał dopiero od około 2500 obr./min. Osobiście wolałbym go mieć niżej. Co do wrażeń u góry - Cóż, Nie jestem przyzwyczajony kręcić go tak wysoko, więc wrażenia są jak najbardziej na +, bo czuć, że cały czas auto chce do przodu. 

Żadnego strzelania nie ustawialismy. Co do hybryd, dużo przegadalismy, ogólnie dużo przegadalismy tematów, bo chciałem dowiedzieć się jak najwięcej. Hybryda dać może max 250KM, i ponoć dalej sensownie jest założyć K04. Tym bardziej, że hybryda będzie mniej stabilnie się zachowywać, a różnica w mocy, nie będzie jakaś potężna. Przy hybrydzie K03 dużym problemem jest bardzo wysoka temperatura, jaką generuje i to wiadomo, ciężko wychlodzic, dlatego przyrost mocy jest stosunkowo nie duży.

 

Opublikowano

Hey,

Fajnie że tak linearnie zdołał skalibrować przyrost i przebieg nm.

Skoro nie czuć gwałtownego spadku w wysokim zakresie to tylko się cieszyć ?

Duży przyrost nm przy ok.2500 tys pewnie ze względu na dwumas.

To rzeczywiście jeśli hybryda K03 w 1.8T ma dać max 250 PS to pytanie czy jest sens?

Z chłodzeniem turbo w B6/B7 we wzdlużniaku nie ma kłopotu, jeszcze jak się airbox wywali i zrobisz CAI to robi się tam mnóstwo miejsca i piękny obieg powietrza, zwlaszcza przy większych prędkościach.

Na spokojnie jak Ci się co ciekawsze wątki rozmowy z Gregorem przypomną to wrzucaj ?

Btw. Gregor S5 B8 3.0 TFSI śmiga ?

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wreszcie opisałeś co i jak:buhaha:

Super Dawid, że przedewszystkim jesteś zadowolony z usług u Gregora, bo to najważniejsze. Wynik jak i wiedza nabyta, napewno Ci się przyda. No i zadowolenie z jazdy:decayed: 

Ze szwagrem już możecie sobie polatać:wink4:

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
24 minuty temu, Adam87 napisał:

Ze szwagrem już możecie sobie polatać:wink4:

No właśnie teraz nie mamy kiedy się spotkać. Chciałem opisać wszystko po tym, jak się @HOLMATRO przejedzie, ale nie ma szans puki co, więc w końcu napisałem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...