HOLMATRO Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Oczywiście poświęciłem pierwszy plan i blichtr holmatrowozu na rzecz szwagra, ale muszę się mu chwilowo podlizywać wiec auta w poprawnej dla niego kolejności 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Zacny kadr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Bajka te wasze wózki ? Więcej fot prosimy ? Btw. Panowie co ten Holmatrowóz ma takie żółtawe halogeny? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayd_4 Opublikowano 28 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Dzwonił Gregor10, jest termin! Zakładamy nówki wtryski i odliczamy czas do wyjazdu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosinski83 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 9 godzin temu, dayd_4 napisał: Dzwonił Gregor10, jest termin! Zakładamy nówki wtryski i odliczamy czas do wyjazdu Ja też chcę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayd_4 Opublikowano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOLMATRO Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Szaaanujee 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Czekamy na kreski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Powodzenia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosinski83 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 i co i co i co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOLMATRO Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Ja tam już wszystko wiem, ale nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 1 godzinę temu, HOLMATRO napisał: Ja tam już wszystko wiem, ale nie powiem Ale jesteś W sumie to Dawid trzyma w niepewności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Akcja top sectret ? Chyba jakiś Garett GTX wpadł po drodze i 400+ wyszło ? Nie trzymajcie już w niepewności! Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayd_4 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Panowie, sorki, że tak długo trzymałem was w niepewności. Z racji tego, że była to DUŻA dla mnie sprawa i długo wyczekiwany, chyba najważniejszy MOD, chciałem nie tylko wrzucić wynik, ale też na spokojnie opisać wizytę u @gregor10 i wrażenia z jazdy, po kilku dniach od odbioru. Więc termin wizyty wyczekiwany był przez miesiąc. Przed umówieniem, ustaliłem, w jaki sposób przygotować samochód, żeby nie było niespodzianek i żeby udało się wszystko sensownie wystroić. Dla mnie było to o tyle ważne, że do Gregora mam 450km. w jedną stronę, a poza tym lubię mieć wszystko na tip-top, unikam chytrych oszczędności. Tak więc rano stawiłem się w pełni przygotowany, na umówioną godzinę w Jaśle. Gregor, po ustaleniu ze mną szczegółów przejął samochód. W międzyczasie odwiedziłem nowy, szykowany przez Gregora obiekt, który ma być czynny już na wiosnę - robi wrażenie. Pełna profeska - trzymam kciuki i szczerze zazdroszczę. Po około 2 godzinach, dostałem telefon, że wszystko się udało. Pomiar serii dał 199KM i 258Nm Ponoć tylko jeden BEX w historii Gregora, był w lepszej kondycji niż mój Przechodząc do meritum, mojego BEXa udało się wystroić na 222KM i 345Nm. (wykres wrzucę później) Audi było strojone na benzynie 98 oraz na gazie. Doładowanie jest w okolicach 1,25bara Wartości może nie są powalające, ale należy uwzględnić dwa istotne fakty: 1. Ustaliliśmy, że robimy "bezpieczne" strojenie, tak, żeby samochód mógł dalej normalnie funkcjonować jako daily LPG, a nie żeby zrobić Max power i minimum trwałości. Tak więc Gregor zostawił jeszcze zapas mocy. 2. Samochód był "hamowany" w warunkach drogowych, nie na rolkach! Więc wynik mamy jak najbardziej realny, uwzględniający wszystkie prawa fizyki. Odczucia: Różnica jest wyraźnie odczuwalna, naprawdę teraz chce jechać. Moment obrotowy jest bardzo odczuwalny, a co najważniejsze, nie brakuje go w całym zakresie, Audi mocno przyspiesza od około 2400-5500obr./min. Bardzo dużą różnicę czuć, przy przyspieszaniu z prędkościami autostradowymi. Co ciekawe, zmienił się także dźwięk wydechu. Zmieniła się także szybkość reakcji na "dodanie gazu". Każde dodanie gazu, wywołuje teraz uśmiech. Gregor zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, ma ogromną wiedzę, a przy tym jest dostępny i sympatyczny. Wszystko elegancko omawia w sposób przystępny i zrozumiały. Nie ma problemu z tzw. obsługą posprzedażną, czyli już po temacie, zawsze można do niego zadzwonić, dopytać, itd. Podsumowując całość: Zdecydowanie polecam wizytę u @gregor10. Polecam też zrobić takie strojenie, na każdym etapie życia waszego auta. Zawsze możecie dzięki temu poprawić "rozjechane" parametry, wyciągnąć moc na nowo i mieć więcej frajdy z auta Pozdr!! 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Dzięki za relacje ? Z takim niutkuem musi już przyjemnie jechać ? No i na seryjnej sprężarce +, że wcześnie wstaje. A jak Twoje wrażenia w wyższych zakresach obrotów? Moc/nm mocno spada po 5000 tys.? Seryjne K03 w górnych wartościach obrotów wyraźnie słabnie. Czy Gregor zrobił tzw. twardą odcinkę? W jakim sensie dźwięk wydechu się zmienił ? Pop, crackle bangs robiłeś ? Pytałeś może Gregora o opinie nt. hybryd K03? Gratulacje zdrowej jednostki i fajnego wyniku ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayd_4 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Nie ma nagłego spadku mocy. Właśnie, świetnie tu robotę zrobił Gregor, bo od dołu ładnie ciągnie moment, a wysoko ciągnie moc. Wykres wrzucę, jak mi Gregor podeśle w pliku. Najbezpieczniej dla tej jednostki jest właśnie, aby moment uderzał dopiero od około 2500 obr./min. Osobiście wolałbym go mieć niżej. Co do wrażeń u góry - Cóż, Nie jestem przyzwyczajony kręcić go tak wysoko, więc wrażenia są jak najbardziej na +, bo czuć, że cały czas auto chce do przodu. Żadnego strzelania nie ustawialismy. Co do hybryd, dużo przegadalismy, ogólnie dużo przegadalismy tematów, bo chciałem dowiedzieć się jak najwięcej. Hybryda dać może max 250KM, i ponoć dalej sensownie jest założyć K04. Tym bardziej, że hybryda będzie mniej stabilnie się zachowywać, a różnica w mocy, nie będzie jakaś potężna. Przy hybrydzie K03 dużym problemem jest bardzo wysoka temperatura, jaką generuje i to wiadomo, ciężko wychlodzic, dlatego przyrost mocy jest stosunkowo nie duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Hey, Fajnie że tak linearnie zdołał skalibrować przyrost i przebieg nm. Skoro nie czuć gwałtownego spadku w wysokim zakresie to tylko się cieszyć ? Duży przyrost nm przy ok.2500 tys pewnie ze względu na dwumas. To rzeczywiście jeśli hybryda K03 w 1.8T ma dać max 250 PS to pytanie czy jest sens? Z chłodzeniem turbo w B6/B7 we wzdlużniaku nie ma kłopotu, jeszcze jak się airbox wywali i zrobisz CAI to robi się tam mnóstwo miejsca i piękny obieg powietrza, zwlaszcza przy większych prędkościach. Na spokojnie jak Ci się co ciekawsze wątki rozmowy z Gregorem przypomną to wrzucaj ? Btw. Gregor S5 B8 3.0 TFSI śmiga ? Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Wreszcie opisałeś co i jak Super Dawid, że przedewszystkim jesteś zadowolony z usług u Gregora, bo to najważniejsze. Wynik jak i wiedza nabyta, napewno Ci się przyda. No i zadowolenie z jazdy Ze szwagrem już możecie sobie polatać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayd_4 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 24 minuty temu, Adam87 napisał: Ze szwagrem już możecie sobie polatać No właśnie teraz nie mamy kiedy się spotkać. Chciałem opisać wszystko po tym, jak się @HOLMATRO przejedzie, ale nie ma szans puki co, więc w końcu napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się