Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 allroad lift 2.0TFSI (CNCD) 301KM 456Nm, 356/330mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, Korton555 napisał:

To u mnie chyba nie bardzo, trzymam przycisk od kontroli trakcji dlugo, po jakims czasie gasnie komunikat jak na zdjeciu, ale nic nie pisze o wylaczeniu esp.S20190116_124618.jpg

dziwne może dlatego że masz Alla albo polift u mnie w przed lift normalnie raz naciskasz pisze Asr off A jak dłużej przytrzymasz to pisze esp off

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Gibons napisał:

Ale jak przekroczysz 40km/h lub 50km/h nie pamiętam dokładnie to się załączy samo

W benzynie nawet przy przekroczeniu 70km/h dalej jest wyłączone.

Edytowane przez zabiello
Opublikowano

Aż poszedłem sprawdzić u siebie i niestety rzeczywiście wygląda na to, że nie da się tego cholerstwa wyłączyć kompletnie - jest tylko ten tryb 'Offroad'. Googlowałem zagraniczne fora i wygląda na to, że tak jest i koniec.

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, jnow napisał:

Aż poszedłem sprawdzić u siebie i niestety rzeczywiście wygląda na to, że nie da się tego cholerstwa wyłączyć kompletnie - jest tylko ten tryb 'Offroad'. Googlowałem zagraniczne fora i wygląda na to, że tak jest i koniec.

Ciekaw jestem, czy tak jest tylko w allroad, czy wszystkie a4 b8.5 (polifty) tak maja

Edytowane przez Korton555
Opublikowano

Chyba tylko Allroad i to tylko B8-B8.5, bo w poniższym temacie koleś pisał tak:

'Push the ESP ( or that traction button) button and hold it for 5 seconds... it will tell you " warning Restricted Stability" Then you presto! no stability control... you still have your ABS though'

'I have no input on this issue, however the B9 allroads you can turn it off. It has two modes, press once for offroad mode, press and hold (or press twice) for it to be completely off'

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/636586-Is-there-a-way-to-fully-defeat-ESP-in-A4-allroad

Opublikowano

Jutro strojenie u Gregora, miał być marzec, ale zwolnil sie termin :) Zobaczymy co wyjdzie.

Opublikowano

Słuszny wybór. Ja też jadę ale pewnie dopiero na wakacjach. 

Czekamy na efekty ;)

Opublikowano (edytowane)

Wróciłem, droga powrotna bajka, to nie to auto. Przyrost znaczny, ale coś Gregor mówił, że mam jakiś nowszy model silnika i sterownik, dlatego tak ładnie poszło. Skrzynia też oprogramowanie dostała, odcinka pod 7tys obr/min i szybsza zmiana biegów.

 

20190129_184905.jpg

Edytowane przez Korton555
Opublikowano
57 minut temu, Korton555 napisał:

Wróciłem, drogo powrotna bajka, to nie to auto. Przyrost znaczny, ale coś Gregor mówił, że mam jakiś nowszy model silnika i sterownik, dlatego tak ładnie poszło.

 

20190129_184905.jpg

Piękny wynik...

Gratulacje!!! ;)

Nowszy silnik i sterownik to pewnie też i wyższa cena ?

Opublikowano
9 minut temu, wampir napisał:

Piękny wynik...

Gratulacje!!! ;)

Nowszy silnik i sterownik to pewnie też i wyższa cena ?

Sterownik nowszy, więcej roboty, ale obeszło się bez dopłat :) W nowszej generacji ponoć turbina też coś inna, jeśli nie pokręciłem Gregora

Opublikowano

No to elegancko. Pewny soft i do tego dobra cena. Coś musi być na rzeczy z tym turbo bo ihi nie dmuchnie na tyle koni z katem. Tzn u tych co malują wykresy to pewnie ihi dmuchnie :D

Opublikowano
31 minut temu, wampir napisał:

No to elegancko. Pewny soft i do tego dobra cena. Coś musi być na rzeczy z tym turbo bo ihi nie dmuchnie na tyle koni z katem. Tzn u tych co malują wykresy to pewnie ihi dmuchnie :D

2.0 TSI EA888 Gen 3

The 2.0TSI EA888/3 or Gen3 was designed to be lighter and more efficient. First of all, the engine got new cast iron cylinder block with thinner by 0.5 mm walls (3 mm instead of 3.5). There are new steel crankshaft, pistons and rings, oil pump and light-weight balancing shafts. The new engine design incorporates an entirely redeveloped cylinder head. It is a 16-valve aluminum DOHC cylinder head with an integrated and water-cooled exhaust manifold. Like before, the camshafts are driven by the timing chain and AVS system is applied for the intake valves only. But the variable valve timing system is available for both camshafts.

The 2.0TSI EA888/3 is equipped with dual injectors. One set is mounted in the port (MPI) and another set inside the combustion (direct injection) for that extra efficient power when needed. The max boost was increased up to 1.3 bar (18.8 psi). It became possible by installing the new turbocharger (IHI IS20) with a new electric wastegate adjusted the boost pressure. The CULA, CULB, CULC, CPLA, and CPPA versions are equipped with smaller and less powerful turbocharger - Garrett MGT 1752S.

For high-performance vehicles, the engineers did some improvements in the design. The engines with code CJX- have slightly different cylinder head shape, performance intake camshaft, bigger exhaust valves, reduced compression ration to 9.3:1, new pistons, and more productive injectors and high-pressure fuel pump. The engines are turbocharged by IHI IS38 with the max boost of 1.2 bar (17.4 psi). More powerful versions come with a big air-to-air intercooler.

The Gen3 engines are equipped with Siemens Simos 18.1 electronic engine control unit (ECU). The upgraded 2.0 TSI EA888/3 corresponds to the latest emissions regulations such as Euro 6 for the European market.

Opublikowano (edytowane)

3gen mozna rozpoznac po dwoch fazatorach na dwoch walkach

image.png

 

Edytowane przez Korton555
Opublikowano

Ciekawe info ...

Opublikowano

Wow, wynik zacny, gratuluję. Ja z 211 KM nie liczę na więcej niż 260-270 KM... Mam nadzieję, że w końcu na wiosnę też się zbiorę ;)

Opiszesz więcej jak wrażenia?

Opublikowano
10 minut temu, jnow napisał:

Opiszesz więcej jak wrażenia?

Hmm, co tu dużo pisać, samochód jedzie jakby dostał inny silnik - osiągi przerosły moje oczekiwania, na autostradzie fajnie czuć jak polepszyły sie osiągi (np przyspieszenie z ponad 100km/h). Nagrałem jeden filmik wczoraj, który coś pokazuje jak teraz jedzie, szkoda, że nie mam nic nagranego jak miałem serie (to wahnięcie po zmianie na 3 bieg, to ja na moment zawahałem sie z gazem): 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Rzeczywiście jest konkretnie, jak będziesz miał okazję to nagraj proszę też 0-100 km/h. Stroiliście na 98? Czy w awaryjnych sytuacjach można jeździć na paliwie 95?

Opublikowano
56 minut temu, jnow napisał:

Rzeczywiście jest konkretnie, jak będziesz miał okazję to nagraj proszę też 0-100 km/h. Stroiliście na 98? Czy w awaryjnych sytuacjach można jeździć na paliwie 95?

Strojone na 98, na 95 mozna jechac w sytuacji gdy jestes np na wakacjach za granica i nie ma 98, ale wtedy sam musisz sie pilnowac by nie wykorzystywac na 100% mocy, czyli jechac normalnie na pol-gwizdka :) mysle ze tak do 60-70% mozna deptac.

Opublikowano
1 godzinę temu, Korton555 napisał:

Strojone na 98, na 95 mozna jechac w sytuacji gdy jestes np na wakacjach za granica i nie ma 98, ale wtedy sam musisz sie pilnowac by nie wykorzystywac na 100% mocy, czyli jechac normalnie na pol-gwizdka :) mysle ze tak do 60-70% mozna deptac.

jCeliny mam od 5 lat  na 100 oktanowym paliwie  strojone , wiadomo że w PL tylko muszelki i to nie wszystkie ale najbardziej stabilne paliwo ma BP ULT98 na zwykłych 98 zawsze dolewałem oktanboostera, a za granicą np w Czechach mają paliwo 100 i 99 ale z etanolem i to jest dla mnie najlepsze paliwo

 

.......ale 300KM robi robotę w tym aucie, niesamowicie  się  wkręca i ta nuta .... gratulacje

nie wiem po ilu zamierzasz zrzucać olej ale ja po 4k lałem nowy .... tylko 4k dynamicznej jazdy

Opublikowano

Tu dla porównania moje byłe a8 D3 4.2 v8 335KM

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...