Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t bfb turbina czy tłumik ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ostatnio zaniepokoił mnie dziwny dźwięk, myślałem, że to z silnika ale na szczęście dzisiaj miałem z kim sprawdzić i dobiega to z pod auta. 
Co to Panowie może być ? Luźna klapka wg i przenosi ten dźwięk na tłumik ? 
Ciężko jest mi to zlokalizować  bo gdy jestem pod autem to dźwięk słyszę wszędzie taki sam. 
Dodam, że na zimnym silniku bardziej to słychać na ciepłym mniej, i pod obciążeniem też się nasila tzn np podczas ruszania.
Tutaj link do filmiku : 

 

Opublikowano

Miałem kiedys podobnie jak poluzował mi się wkład w katalizatorze i dzwonił ... po rozgrzaniu. 

Opublikowano

U mnie właśnie na zimnym bardziej slychac tzn nawet na jalowym a jak jest ciepły to na jalowym cicho, wtedy to słychać tylko pod obciążeniem np ruszenie pod górkę to znowu jest ten dźwięk ?

Opublikowano

 
Tutaj kolejny filmik, ktoś coś podpowie od czego zacząć ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Pablo23 napisał:

Tutaj kolejny filmik, ktoś coś podpowie od czego zacząć ?

Wejdź pod samochód i sprawdź czy to nie jakaś obejma na tłumiku itp. Po filmiku nikt nie wywróży. Jak nie masz takiej możliwości to do mechanika.

Opublikowano

Patrzyłem pod autem i nic nie widać żeby było luźne. Może wkład kata się rozleciał. 
Jakby coś z katem było to co robić ? Nowy kat czy dp ? Dodam że nie chce żeby mi auto głośno chodziło bo jeżdże trasy i wolałbym mieć cicho w aucie :)

Opublikowano

Podpowie ktoś coś ? Wiem że dp pewnie byłoby lepsze ale nie wiem jak to się będzie spisywać na trasach pl-de.

Opublikowano

A jak ma się spisywac???

Dając dp zrobisz dobrze dla turbo.

Odkrec stronę goraca od turbo i powiedz czy wtedy tez slychac ten dzwiek???

Raczej kat się zestał i wali teraz po wydechu.

Opublikowano
22 godziny temu, wesz82 napisał:

A jak ma się spisywac???

Dając dp zrobisz dobrze dla turbo.

Odkrec stronę goraca od turbo i powiedz czy wtedy tez slychac ten dzwiek???

Raczej kat się zestał i wali teraz po wydechu.

Chodzi mi o ewentualnie jakaś kontrolę (jeżdżę do Niemiec) i jak jest z dźwiękiem ? Nie jest zbyt głośno wtedy ? Bo szukałem na yt i zbytnio nie mogę znaleźć pracy silnika na samym dp.

Opublikowano (edytowane)

Jak masz potrzebę to mogę ci podrzucić piardki z DP, jest trochę głośniej ale co ważniejsze kat i wklejka 4 to jeden z wymogów wjazdu do centrum miasta w DE, czy jakoś tak.

Niech się mądrzejsi wypowiedzą na temat ECO.

Jak wywalisz kata i wstawisz DP to jeszcze musisz programowo wywalić lambdę, troche mapa się pogubi, to nie takie zamienić i hejo.

Sam, dobrze wykonany i wstawiony DP daje ulgę ale to nie tylko wymiana 1:1.

 

Edytowane przez smart.bart
Opublikowano
W dniu 20.07.2018 o 08:29, smart.bart napisał:

Jak masz potrzebę to mogę ci podrzucić piardki z DP, jest trochę głośniej ale co ważniejsze kat i wklejka 4 to jeden z wymogów wjazdu do centrum miasta w DE, czy jakoś tak.

Niech się mądrzejsi wypowiedzą na temat ECO.

Jak wywalisz kata i wstawisz DP to jeszcze musisz programowo wywalić lambdę, troche mapa się pogubi, to nie takie zamienić i hejo.

Sam, dobrze wykonany i wstawiony DP daje ulgę ale to nie tylko wymiana 1:1.

 

No byłem u mechanika i stwierdził że te hałasy od kata że się kończy. Co teraz robić ? Dp czy kat ? Tak jak mówiłem jeżdżę do Niemiec ale na pl blachach to tyle że nie muszę tu robić przeglądu jedynie co może mnie spotkać to kontrola policji.

Opublikowano

Panowie mechanik powiedział że to raczej kończy się kat. 

Widziałem że raczej nie bardzo się przyłożył żeby sprawdzić co to konkretnie no ale możliwe że już kat się kończy bo nie ma co tam dzwonić. Idzie jakoś vagiem sprawdzić kata ? 

Czy mogę na tym jeździć ? Czy taki dzwoniacy kat może mieć wpływ na niedoladowanie ? 

Opublikowano

Po dźwięku też sonduję, że to kat.

Najlepiej go sobie wymontować i potrząsnąć.

Jak będzie wpływał na pracę?

Sądzę, że z czasem, jak już będzie duży flow to ci się pogubi turbo i spalanie.

Będą błędne odczyty, z sondy też.

O dźwiękach skarbonki nie wspominając.

Jakbyś się zdecydował na wymianę to mam jeszcze gdzieś dobrego kata i sondę w piwnicy.

Oddam nie za drobne ale rozsądnie ?

Jak nie planujesz innych modyfikacji to wstawianie DP jest bezcelowe, lepiej wstawić kolejnego kata.

Jeśli byś się przymierzał do stage II to DP wskazany.

Opublikowano
5 godzin temu, smart.bart napisał:

Po dźwięku też sonduję, że to kat.

Najlepiej go sobie wymontować i potrząsnąć.

Jak będzie wpływał na pracę?

Sądzę, że z czasem, jak już będzie duży flow to ci się pogubi turbo i spalanie.

Będą błędne odczyty, z sondy też.

O dźwiękach skarbonki nie wspominając.

Jakbyś się zdecydował na wymianę to mam jeszcze gdzieś dobrego kata i sondę w piwnicy.

Oddam nie za drobne ale rozsądnie ?

Jak nie planujesz innych modyfikacji to wstawianie DP jest bezcelowe, lepiej wstawić kolejnego kata.

Jeśli byś się przymierzał do stage II to DP wskazany.

I tu bladzisz...

Jak bezcelowe???

Suszarka ma lzej,nie ma już dodatkowego źródła ciepła pod maska.

Opublikowano

"bladzisz" ?!@#!$?@#%! WHAT?

I wydasz ponad klocka aby zrobić fabryce lżej i trzy kucyki w gratisie. Jak robić to dobrze a nie po łebkach w stodole.

Opublikowano (edytowane)

jesli dzwiek przy gaszeniu auta wystepuje , to klapa WG zdechla , zeby wykluczyc kata rozkrec 3 sruby i masz jasne , ja obstawiam T

pozdro

Edytowane przez elmo814
,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...