Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy pod pedałem w Audi a4 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i proszę o poradę odnośnie spadku mocy podczas jazdy. Zaczynam jechać i przy prędkości 100 km/h na 4 biegu lub 120 na 5 biegu auto nagle przestaje "iść" do przodu i choćbyś gniótł pedał gazu nie wiem jak mocno to "stoisz" w miejscu. Taki efekt zaczął się pojawiać kiedy zmieniłem rozrząd. Wcześniej jeździł jak strzała. Wiem, że wymiana rozrządu nie ma nic wspólnego z mocą, ale może któryś z szanownych użytkowników miał taki przypadek i sobie z tym poradził? Nadmieniam jeszcze, że czasem auto idzie dobrze, ale częściej źle.

Opublikowano

wpisz w szukajce: brak mocy, notlauf, błąd 575, 2 sprawa podłącz VAG sprawdź błędy i zrób logi dynamiczne, jak znajdziesz w dziale Diagnostyka VAG

Opublikowano

Może przy wymianie rozrządu zleciał lub został uszkodzony jakiś przewód od turbo,posprawdzaj dokładnie jeżeli to nic nie da to pozostaje vag i zrobienie logów na turbo jak pisał wcześniej kolega.

Opublikowano

sprawdz sterownik silnika, w AHU jest we wnętrzu gumiany wężyk który może mieć dziurę i daje fałszywe dane do czujnika.

warto sprawdzić.

Opublikowano

Turbina do czyszczenia. Traci moc jak przekroczysz 3000 obrotów?

Opublikowano

No chlopaku, teraz bez VAGa ani rusz. Wiec jesli chcesz problem samodzielnie rozwiazac podepnij autko pod kabel i zczytaj bledy i zloguj.

Konkretny opis logowania tedeika znajdziesz tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

i

http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowac-w-silnikach-TDI

Opublikowano

Miałem podobny problem tracił nagle moc ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu działał znowu poprawnie i okazało sie że pęk elastyczny łącznik znajdujący sie między turbiną a tłumikiem!

Opublikowano

Miałem podobny problem tracił nagle moc ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu działał znowu poprawnie i okazało sie że pęk elastyczny łącznik znajdujący sie między turbiną a tłumikiem!

Opublikowano

miałem tak po zimie. Do wczoraj. Poprostu przywalilem mu na 1 do odciecia, 2 do odciecia, az puscil sadze z tlumnika i juz jest git :D

Opublikowano

Tylko że w dieslu nie ma odcięcia :whistling:

Opublikowano
Tylko że w dieslu nie ma odcięcia :whistling:

nie?

Opublikowano

w dieslu jest odciecie tylko inaczej ono wyglada.silnik sie wkreca do 5tyś i tak zostaje-praca jest rownomierna np jakby ktos jechal benzyna przy 6tyś obrotach.

Opublikowano

silniki diesla mają tendencję do rozbiegania i ich prędkość obrotowa musi być ograniczana.

Opublikowano

Miałem to samo. Jest to w większości problem z zapiekającymi się kierownicami w turbinie. Tak często zdarza się w czasie lub po zimie kiedy jeździmy ostrożnie i mniej wciskamy pedał gazu. Niestety, ten typ tak ma. Autko co jakiś czas trzeba przegonić na wysokich obrotach i problem nie będzie się pojawiał. Tak miałem ubiegłej zimy. Zaobserwowałem, że zależy to również od paliwa. teraz leję tylko vervę i tej zimy problem się nie pojawił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...